En als je ook nog in competitie wil spelenquote:Op woensdag 2 november 2005 16:58 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Voor 60 euro per jaar mag je alle sporten doen wat je wilt![]()
![]()
Voor 70 euro extra ook fitness, is mooie fitness zaal, profeccionele shit enzo, dus niet duur![]()
Vraag het zequote:Op woensdag 2 november 2005 16:59 schreef M3rcury het volgende:
[..]
En als je ook nog in competitie wil spelen
Hoe kom je op die cc?quote:Op woensdag 2 november 2005 16:58 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Voor 60 euro per jaar mag je alle sporten doen wat je wilt![]()
![]()
Voor 70 euro extra ook fitness, is mooie fitness zaal, profeccionele shit enzo, dus niet duur![]()
Ja gek hoe weet ik datquote:Op woensdag 2 november 2005 17:00 schreef Lizz-n het volgende:
Het is #374!, #372 van net was eigelijk #373
met al die dubbele nummers van de afgelopen tijd zouden we nu ergens bij 377 moeten zittenquote:Op woensdag 2 november 2005 17:00 schreef Lizz-n het volgende:
Het is #374!, #372 van net was eigelijk #373
Das een uurtje manquote:Op woensdag 2 november 2005 17:02 schreef Messenga het volgende:
* Messenga moet nog een boek lezen van 100 blz voor morgen.
wat studeer jij eigelijk wel danquote:Op woensdag 2 november 2005 17:02 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]ik studeer geen Nederland ja
![]()
tiepvaut idd![]()
Werktuigbouwquote:Op woensdag 2 november 2005 17:03 schreef M3rcury het volgende:
[..]
wat studeer jij eigelijk wel dan
Jij wintquote:Op woensdag 2 november 2005 17:04 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ja, maar zin hebben is wat anders.
En nu heb je de vaute studie gekozenquote:Op woensdag 2 november 2005 17:04 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Daar zat ik ook nog aan te denken![]()
Nee.. want ik wil aerodynamica gaan doen..quote:Op woensdag 2 november 2005 17:07 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
En nu heb je de vaute studie gekozen![]()
ochquote:Op woensdag 2 november 2005 17:07 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Nee.. want ik wil aerodynamica gaan doen..
Kweet niet.. heb het niet zo op die ontgroeningenquote:Op woensdag 2 november 2005 17:08 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
och![]()
wil je uberhaubt nou nog bij een studentenvereniging
mietjequote:Op woensdag 2 november 2005 17:09 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Kweet niet.. heb het niet zo op die ontgroeningen
Ben geen mietjequote:Op woensdag 2 november 2005 17:10 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
mietje![]()
Ontgroeningen zijn alleen bij het Corps en Virgiel, daar zitten ook veel paupers dus daar moet je zowiezo wegblijven![]()
Bang voor een kettingquote:Op woensdag 2 november 2005 17:12 schreef Maikuuul het volgende:
Studenten zijn kakkers, kakkers zijn bang voor mijn ketting dus gaar
Het is wel zoquote:
waarom zijn studenten kakkersquote:Op woensdag 2 november 2005 17:12 schreef Maikuuul het volgende:
Ik weet wel zeker dat ik geen kakker benquote:Op woensdag 2 november 2005 17:12 schreef Maikuuul het volgende:
pardonquote:Op woensdag 2 november 2005 17:14 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Het is wel zodaarom had ik opeens in een erg drukke discotheek waar je normaal nooit doorkomt erg veel, en toevallig zijn er erg veel kakkers in die discotheek
naja gek is is eigenlijk een soort cafe
zo sjiek zag je iedereen naar mij kijken
Ging het goed ?quote:Op woensdag 2 november 2005 17:15 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat ik geen kakker ben![]()
En hallo mensen![]()
Vandaag laatste tentamen gehad![]()
Ik had ook een tentamen, duurde van 9 tot 12quote:Op woensdag 2 november 2005 17:15 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat ik geen kakker ben![]()
En hallo mensen![]()
Vandaag laatste tentamen gehad![]()
En die zitten dus bij het corpsquote:Op woensdag 2 november 2005 17:16 schreef Maikuuul het volgende:
Oke ik edit mijn post, de rijke studenten die vuile kakkers zijn, die zijn bang
Bij de cops? shit gek sinds wanneer is de politie bang voor mij ?quote:
Ik weet het nietquote:
Dat moet je ook zeker niet doenquote:Op woensdag 2 november 2005 17:19 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Dan gaak daar dus niet heen want ik heb een hekel aan opscheppers
Ja sinds gister ochtend al johquote:Op woensdag 2 november 2005 17:18 schreef Jaguarized het volgende:
Hey Dribbel, je bent weer unbanned
Hoe lang moet je daarvoor nog?quote:Op woensdag 2 november 2005 17:21 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja sinds gister ochtend al joh![]()
Alleen m'n ONZ ban nog niet![]()
Te langquote:Op woensdag 2 november 2005 17:22 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hoe lang moet je daarvoor nog?
waarom was je gebant dan ?quote:Op woensdag 2 november 2005 17:21 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja sinds gister ochtend al joh![]()
Alleen m'n ONZ ban nog niet![]()
Zit zeker nog meer pruttel inquote:Op woensdag 2 november 2005 17:23 schreef Messenga het volgende:
* Messenga Download MSN Messenger 8.0 Beta.
Tell me about it.quote:Op woensdag 2 november 2005 17:23 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Te lang![]()
Het was een maand, ik geloof nog 2 weken of zo
Maar ONZ is helemaal niet leuk meer, alleen maar kuttopics![]()
msn is zowiezo al een rampquote:Op woensdag 2 november 2005 17:25 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Zit zeker nog meer pruttel in![]()
MSN 7.x is al een ramp![]()
Ben hem ff testen, Beta Tester enzo.quote:Op woensdag 2 november 2005 17:25 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Zit zeker nog meer pruttel in![]()
MSN 7.x is al een ramp![]()
Chatten met messenger prog iszowiezo al een rampquote:Op woensdag 2 november 2005 17:28 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Daarom gebruik ik ook Gaim![]()
http://gaim.sourceforge.net/
Mee eensquote:Op woensdag 2 november 2005 17:30 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Maar dat is heul gaan maandban waard![]()
ook een msn client.quote:
IM kende ik welquote:Op woensdag 2 november 2005 17:32 schreef Messenga het volgende:
[..]
Is een IM client. (Instant Messenger)
Doei meneer de man die tegen iedereen boe roeptquote:Op woensdag 2 november 2005 17:33 schreef Boeman het volgende:
zooooo ben ik weer maar ga ook weer weg, werkendaaag!
![]()
hallo en dagquote:Op woensdag 2 november 2005 17:33 schreef Boeman het volgende:
zooooo ben ik weer maar ga ook weer weg, werkendaaag!
![]()
Ah, Oke, was voor de mensen die dat niet wisten.quote:Op woensdag 2 november 2005 17:32 schreef M3rcury het volgende:
[..]
IM kende ik welAlleen mijn eigen naam nog niet
quote:Op woensdag 2 november 2005 17:33 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Doei meneer de man die tegen iedereen boe roept![]()
Die is nep, want MSN gaat vanaf de volgende versie geen MSN meer heten maar Windows Live Messenger.quote:Op woensdag 2 november 2005 17:23 schreef Messenga het volgende:
* Messenga Download MSN Messenger 8.0 Beta.
Krijg je dat niet buiten Limburg?quote:Op woensdag 2 november 2005 17:34 schreef --Christiaan-- het volgende:
Zuurvleesch!!!! Dat is zóóóóóóó hemelsch. Alleen niet te krijgen buiten Limburg, en mocht ik nu net tegenwoordig in Brabant wonen.
Klopt, maar we zitten in PUB, denk naquote:Op woensdag 2 november 2005 17:35 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Die is nep, want MSN gaat vanaf de volgende versie geen MSN meer heten maar Windows Live Messenger.
Pass eens. christiaanw@gmail.comquote:Op woensdag 2 november 2005 17:36 schreef Messenga het volgende:
[..]
Klopt, maar we zitten in PUB, denk na
En die beta is wel echt, alleen voor testers.
Ja, wrijf het erin, voor mijn vader zijn werkt moesten we hierheenquote:Op woensdag 2 november 2005 17:36 schreef Eix het volgende:
[..]
Krijg je dat niet buiten Limburg?![]()
Wist ik nieteens.
Zo zie je maar weer, al het goede komt van Limburg.![]()
In het begin was er niets
Toen schiep god de vlaai,
Limburg,
en de rest van de wereld.
Toegevoegd op msn.quote:Op woensdag 2 november 2005 17:37 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Pass eens. christiaanw@gmail.com
Wheheheh *wijst met vinger*quote:Op woensdag 2 november 2005 17:34 schreef --Christiaan-- het volgende:
Zuurvleesch!!!! Dat is zóóóóóóó hemelsch. Alleen niet te krijgen buiten Limburg, en mocht ik nu net tegenwoordig in Brabant wonen.
Kun je even iets tegen me zeggen, ik zie geen venstertje dat iemand me heeft toegevoegd :Squote:
quote:
Is gebeurt.quote:Op woensdag 2 november 2005 17:40 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Kun je even iets tegen me zeggen, ik zie geen venstertje dat iemand me heeft toegevoegd :S
maak eens een screenshotquote:Op woensdag 2 november 2005 17:42 schreef Messenga het volgende:
[..]
Is gebeurt.
Hij ziet er wel cool uit qua design trouwens.
Tisser dan gebeurd?quote:Op woensdag 2 november 2005 17:59 schreef Imberr het volgende:
Mijn moeder is stomDenkt dat ik nog 3 ben
Nee, ik wil er verder niet over vertellen.. Heb nu n grafhumeur.&%657%!^8*! wijf dat ze is!
Zelfde geld voor mijquote:Op woensdag 2 november 2005 17:59 schreef Imberr het volgende:
Mijn moeder is stomDenkt dat ik nog 3 ben
Nee, ik wil er verder niet over vertellen.. Heb nu n grafhumeur.&%657%!^8*! wijf dat ze is!
Whehe, dat klinkt alsof je familie van me bentquote:Op woensdag 2 november 2005 18:01 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Zelfde geld voor mijhele preek aan tafel
en boos weglopen als ze niet kan winnen met discuseren
![]()
Ik zei iets, toen maakte zij weer n opmerking die je tegen 3jarigen zegt, op n toon alsof ik dus 3 ben.quote:
wat zei jij dan? en zij?quote:Op woensdag 2 november 2005 18:03 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ik zei iets, toen maakte zij weer n opmerking die je tegen 3jarigen zegt, op n toon alsof ik dus 3 ben.En dat vond ik niet leuk en nu is men humeur verpest.
![]()
Jaaahquote:Op woensdag 2 november 2005 18:01 schreef Messenga het volgende:
[..]
Whehe, dat klinkt alsof je familie van me bent
quote:Op woensdag 2 november 2005 18:04 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Jaaahalleen dan wel je jongere broer ofzow
want van jou kan ik niet winnen
![]()
Hey snop.quote:Op woensdag 2 november 2005 18:10 schreef snopprinses het volgende:
[..]
jah super schattig
zometeen ga ik em ff showen ;p
En ik moet nog steeds een broek aandoen.quote:
awww ik vond het juist 1 van zn mindere showsquote:Op woensdag 2 november 2005 18:12 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hey snop.
Die DVD van BV is echt cool
Vooral toen hij die soaps liet zien op een schermquote:Op woensdag 2 november 2005 18:12 schreef snopprinses het volgende:
[..]
awww ik vond het juist 1 van zn mindere shows
BV?quote:Op woensdag 2 november 2005 18:12 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hey snop.
Die DVD van BV is echt cool
[..]
En ik moet nog steeds een broek aandoen.
Ik zit al bijna de hele dag in mijn onderbroek![]()
wat vond je van de botsautoquote:Op woensdag 2 november 2005 18:13 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Vooral toen hij die soaps liet zien op een scherm![]()
ik kwam echt niet meer bij
![]()
Bert Visscherquote:
Subliem inderdaad! Dat dat 'kleine jongetje' alles over zich heen kreeg en met een verdrietig gezichtje het podium afreedquote:Op woensdag 2 november 2005 18:15 schreef snopprinses het volgende:
[..]
wat vond je van de botsautotoen hij al dat eten en drinken vasthad?
Jaquote:Op woensdag 2 november 2005 18:16 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dat zeg ik.
Voor ons hoeft het niet blijft het mooist.
decor is geweldig ja..ik vond die vogel ook wel lachenquote:Op woensdag 2 november 2005 18:17 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ja.
Maar 'Nee, dan Lourdes' is ook een staaltje werk. Vooral dat decor
Dat spookhuisquote:Op woensdag 2 november 2005 18:18 schreef snopprinses het volgende:
[..]
decor is geweldig ja..ik vond die vogel ook wel lachen
Altijd mooi hoe hij zijn familiesituatie tijdens Sinterklaas/Kerst '76 uitlegdquote:Op woensdag 2 november 2005 18:17 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ja.
Maar 'Nee, dan Lourdes' is ook een staaltje werk. Vooral dat decor
Yup. 'Ah? Nee! Ah?? Nee! Ahhh? Nou vooruitquote:Op woensdag 2 november 2005 18:20 schreef Messenga het volgende:
[..]
Altijd mooi hoe hij zijn familiesituatie tijdens Sinterklaas/Kerst '76 uitlegd![]()
met de fondu?quote:Op woensdag 2 november 2005 18:20 schreef Messenga het volgende:
[..]
Altijd mooi hoe hij zijn familiesituatie tijdens Sinterklaas/Kerst '76 uitlegd![]()
O.a. Net ervoor, hoe die zn Broer uitlegd als sinterklaas binnenkomtquote:
1 tartaar, zeikwijfquote:
Spul uit de vetpanquote:
Sinterklaas is nog niet binnen en mijn broer loopt naar de sint: Ow Sint Uhmmmm, hmmmmmm. Beeldige tapbeurtquote:Op woensdag 2 november 2005 18:22 schreef Messenga het volgende:
[..]
O.a. Net ervoor, hoe die zn Broer uitlegd als sinterklaas binnenkomt![]()
Ik kwam niet bij, de halve klas op school zat van :![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 18:24 schreef TehRockstar het volgende:
Ik ben aangereden en angehouden door de pliesie!
Echt hequote:Op woensdag 2 november 2005 18:24 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Sinterklaas is nog niet binnen en mijn broer loopt naar de sint: Ow Sint Uhmmmm, hmmmmmm. Beeldige tapbeurt![]()
![]()
Vis? Wat gaan we vandaag doen in de klushoek? We gaan vandaag educatief honingslingeren!!quote:Op woensdag 2 november 2005 18:25 schreef snopprinses het volgende:
mên ik heb echt al dubbel gelegen bij bert visscher, en dan keek ik em nog een keer en dan lag ik weer dubbel om dezelfde of andere grapjes die ik door mn gelach niet eerder had gehoord
FRS/Dixons, iedereen volgens mij die multimedia verkooptquote:Op woensdag 2 november 2005 18:26 schreef Messenga het volgende:
Waar kan je die nieuwe DVD trouwens krijgen?
http://variatee.vara.nl/variatee/playerpage.jsp?listtype=cabaretier&nodeID=1033quote:Op woensdag 2 november 2005 18:26 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik heb nog nooit iets van Bert Visscher gezien![]()
En dan over 'povertjes'quote:Op woensdag 2 november 2005 18:27 schreef Messenga het volgende:
[..]
http://variatee.vara.nl/variatee/playerpage.jsp?listtype=cabaretier&nodeID=1033
Bedanktquote:Op woensdag 2 november 2005 18:27 schreef Messenga het volgende:
[..]
http://variatee.vara.nl/variatee/playerpage.jsp?listtype=cabaretier&nodeID=1033
Soms komt het bloemschikken niet goed uitquote:Op woensdag 2 november 2005 18:26 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Vis? Wat gaan we vandaag doen in de klushoek? We gaan vandaag educatief honingslingeren!!
Wat is het belangrijkste bij het bloemschikken?quote:Op woensdag 2 november 2005 18:28 schreef snopprinses het volgende:
[..]
Soms komt het bloemschikken niet goed uit
Goedenmiddag - Goedenmiddag
Schikt het? Nee
![]()
Eetsmakelijk mopquote:Op woensdag 2 november 2005 18:31 schreef snopprinses het volgende:
omg..dat is zo'n geweldig stuk.
maaaar
nu ben ik ff eten![]()
Dat stukje heb ik net gezienquote:Op woensdag 2 november 2005 18:28 schreef snopprinses het volgende:
[..]
Soms komt het bloemschikken niet goed uit
Goedenmiddag - Goedenmiddag
Schikt het? Nee
![]()
Koop nou gewoon de DVD's. Het is echt brullenquote:Op woensdag 2 november 2005 18:32 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dat stukje heb ik net gezien![]()
Prachtig![]()
![]()
eet ze snop![]()
Ze kosten 20 euro per stuk bij de Free Record Shop.quote:Op woensdag 2 november 2005 18:34 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Koop nou gewoon de DVD's. Het is echt brullen
Dan ben je overtuigdquote:Op woensdag 2 november 2005 18:37 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ze kosten 20 euro per stuk bij de Free Record Shop.
Dat vind ik net wat teveel voor cabaret wat ik niet ken![]()
Eerst maar eens wat filmpjes kijken![]()
Het is echt geen miskoop dudequote:Op woensdag 2 november 2005 18:37 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ze kosten 20 euro per stuk bij de Free Record Shop.
Dat vind ik net wat teveel voor cabaret wat ik niet ken![]()
Eerst maar eens wat filmpjes kijken![]()
Welke heb jij? Ik heb 'Pr8ig paprika's'quote:Op woensdag 2 november 2005 18:42 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik heb wel een DVD van Youp van 't Hek, die is ook prachtig![]()
Eet ze Messenga![]()
De DVD metquote:Op woensdag 2 november 2005 18:42 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Welke heb jij? Ik heb 'Pr8ig paprika's'
Ik heb nog nooit een cabaret live mogen meemakenquote:Op woensdag 2 november 2005 18:44 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
De DVD met
- Oudejaarsconference 1995
- Scherven
- De Waker, De Slaper en De Dromer
- Oudejaarsconfeence 1999 Mond Vol Tanden
![]()
Prachtige Paprika's heb ik in de schouwburg gezien![]()
Youp van 't hek is al weer begonnen met zijn oudejaarsconference tournee.quote:Op woensdag 2 november 2005 18:45 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een cabaret live mogen meemaken
Mag ik er ook 1quote:
Ik wil niet zo lang reizenquote:Op woensdag 2 november 2005 18:47 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Youp van 't hek is al weer begonnen met zijn oudejaarsconference tournee.
Het enigste wat nog niet is uitverkocht is Alphen a.d Rijn![]()
Je hebt er echt nog een voor mij overgehouden?quote:
Ik heb wel wat beters te doenquote:Op woensdag 2 november 2005 18:50 schreef Jaguarized het volgende:* Jaguarized heeft nu definitief geboekt
Jullie mogen mij komen uitzwaaien![]()
Wat een lange reisquote:Op woensdag 2 november 2005 18:50 schreef Jaguarized het volgende:* Jaguarized heeft nu definitief geboekt
Jullie mogen mij komen uitzwaaien![]()
Whehe. Ga jij hem wegbrengen, haal ik hem opquote:Op woensdag 2 november 2005 18:53 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ik kom je wel uitzwaaien hoor![]()
Kheb toch geen leven enzo![]()
![]()
Op 8 dagen na, 6 maand.quote:Op woensdag 2 november 2005 18:53 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Wat een lange reis![]()
En dat uitzwaaien doe ik niet aan![]()
Klopt.quote:Op woensdag 2 november 2005 18:53 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ik kom je wel uitzwaaien hoor![]()
Kheb toch geen leven enzo![]()
![]()
ik heb een kado van hémquote:Op woensdag 2 november 2005 18:44 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
De DVD met
- Oudejaarsconference 1995
- Scherven
- De Waker, De Slaper en De Dromer
- Oudejaarsconfeence 1999 Mond Vol Tanden
![]()
Prachtige Paprika's heb ik in de schouwburg gezien![]()
ik neem je wel een keer meequote:Op woensdag 2 november 2005 18:45 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een cabaret live mogen meemaken
quote:Op woensdag 2 november 2005 18:49 schreef Imberr het volgende:
[..]
miniding is lekkerder dan zo'n grotevinnik iig
![]()
tenzij er op zo'n grote ananas zit![]()
margarita is saaiquote:Op woensdag 2 november 2005 18:55 schreef Eix het volgende:
[..]
![]()
Pizza Margarita van de Pizzeria, heerlijk!![]()
Die heb ik laatst ook nog gehadquote:Op woensdag 2 november 2005 18:55 schreef Eix het volgende:
[..]
![]()
Pizza Margarita van de Pizzeria, heerlijk!![]()
welke vind je allemaal leuk, kan ik ff kijken wat ik kan fixen voor jequote:Op woensdag 2 november 2005 18:55 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ontzettend gaaf! Als je dat doet
Gaan we met heel PUB SC jouw uitzwaaien tijdens de PUB meet in Amsterdamquote:Op woensdag 2 november 2005 18:54 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Klopt.
Maak je er een Amsterdam-meet van met saaw en talena
Bert Visscher, Arie en Silvester, Youpie van het Hek, Lebbis & Jansenquote:Op woensdag 2 november 2005 18:57 schreef snopprinses het volgende:
[..]
welke vind je allemaal leuk, kan ik ff kijken wat ik kan fixen voor je
NIETUUSS.quote:
quote:Op woensdag 2 november 2005 18:57 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Gaan we met heel PUB SC jouw uitzwaaien tijdens de PUB meet in Amsterdam![]()
Museisbeter!quote:Op woensdag 2 november 2005 18:59 schreef Eix het volgende:
[..]
NIETUUSS.
Ik heb trouwens net een cd van radiohead uit de kast gepakt, nog nooit naar die band geluisterd eigenlijk...Geweldige band.
Ik heb ook nog Eric van Sauers, Jochem Myjer, Najib Amhali en volgens mij ook nog Guido Weijers.quote:Op woensdag 2 november 2005 18:58 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Bert Visscher, Arie en Silvester, Youpie van het Hek, Lebbis & Jansen
arie en silvester heb ik geen kaarten meer voorquote:Op woensdag 2 november 2005 18:58 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Bert Visscher, Arie en Silvester, Youpie van het Hek, Lebbis & Jansen
Nou, dat was datquote:Op woensdag 2 november 2005 19:02 schreef snopprinses het volgende:
[..]
arie en silvester heb ik geen kaarten meer voor
lebbis is al geweest
bert visscher en youp van t hek komen niet dit seizoen
Mên..twee keer kaarten gehad voor eric van sauers..twee keer niet kunnen gaan >_<quote:Op woensdag 2 november 2005 19:01 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik heb ook nog Eric van Sauers, Jochem Myjer, Najib Amhali en volgens mij ook nog Guido Weijers.
ik neem wel je een keer ergens heen dan die je nog niet kent ofzo, als ik een keer kaart over heb, mag je meequote:
Tegenvaller.quote:Op woensdag 2 november 2005 19:03 schreef snopprinses het volgende:
[..]
Mên..twee keer kaarten gehad voor eric van sauers..twee keer niet kunnen gaan >_<
Yep, lekker iets harder. Maar wegens gebrek aan Muse liedjes (elke dag dezelfde liedjes gaan op den duur vervelen) moet ik toch maar eens wat anders draaien.quote:
Heb je alle CD's dan al op je PC?quote:Op woensdag 2 november 2005 19:04 schreef Eix het volgende:
[..]
Yep, lekker iets harder. Maar wegens gebrek aan Muse liedjes (elke dag dezelfde liedjes gaan op den duur vervelen) moet ik toch maar eens wat anders draaien.
yea vind het ook erg jammer, heb em wel al op tv enzo gezienquote:Op woensdag 2 november 2005 19:04 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Tegenvaller.Die gast is goed!
![]()
![]()
Dat is lief van jequote:Op woensdag 2 november 2005 19:04 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ik neem wel je een keer ergens heen dan die je nog niet kent ofzo, als ik een keer kaart over heb, mag je mee
Ik zie geen verschil?quote:Op woensdag 2 november 2005 19:06 schreef _moder8or_ het volgende:
<--- Nu met nieuwe avatar --->
Tv Enzo?quote:Op woensdag 2 november 2005 19:06 schreef snopprinses het volgende:
[..]
yea vind het ook erg jammer, heb em wel al op tv enzo gezien
Misschien dat als die volgend seizoen komt, ik wel kan gaan
quote:Op woensdag 2 november 2005 19:08 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Tv Enzo?
Waar kan je dat ontvangen?![]()
Ohja nu wel.quote:Op woensdag 2 november 2005 19:08 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
F5
Oja, Najib Amhali. Ik heb er 1 van " Vedi, Vidi, Vici "
Ehm, Muse heeft to zover ik weet 4 cds:quote:Op woensdag 2 november 2005 19:06 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Heb je alle CD's dan al op je PC?
die heb ik ook gezien vorig jaarquote:Op woensdag 2 november 2005 19:08 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
F5
Oja, Najib Amhali. Ik heb er 1 van " Vedi, Vidi, Vici "
Dank, met dank aan een andere fok!kerquote:
noumoequote:Op woensdag 2 november 2005 19:11 schreef snopprinses het volgende:
[..]
die heb ik ook gezien vorig jaarmet zn nieuwste show
Krijg jij overal gratis kaarten voor ofzo?quote:Op woensdag 2 november 2005 19:11 schreef snopprinses het volgende:
[..]
die heb ik ook gezien vorig jaarmet zn nieuwste show
dat was 1 van de leukste shows wat ik tot nu toe heb gezien in het theater..en ik heb al aardig wat gezienquote:Op woensdag 2 november 2005 19:12 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dank, met dank aan een andere fok!ker
[..]
noumoe
stiekem welquote:Op woensdag 2 november 2005 19:13 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Krijg jij overal gratis kaarten voor ofzo?![]()
Yup. Volgende keer bel je me gewoon op of ik zin heb.quote:Op woensdag 2 november 2005 19:13 schreef snopprinses het volgende:
[..]
dat was 1 van de leukste shows wat ik tot nu toe heb gezien in het theater..en ik heb al aardig wat gezien
Staan niet alle singles bij volgens mij. Zie Hysteria bijv. niet.quote:Op woensdag 2 november 2005 19:11 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
http://www.discogs.com/artist/Muse
als ik kaarten over heb hequote:Op woensdag 2 november 2005 19:15 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Yup. Volgende keer bel je me gewoon op of ik zin heb.(cabaret dan
)
Je kunt zelf releases toevoegen aan die sitequote:Op woensdag 2 november 2005 19:16 schreef Eix het volgende:
[..]
Staan niet alle singles bij volgens mij. Zie Hysteria bijv. niet.![]()
![]()
quote:
mja jochem meyjer kon ik geen kaarten meer voor krijgen..dus was ik zo vet pissed toen ik dat hoorde..zo verwend ben ik >_<quote:
quote:Op woensdag 2 november 2005 19:18 schreef Messenga het volgende:
[..]
Vader, vader, Ja jongen,. wat is er precies? Vader, ik wil een barbiepop.
Laat ik de gevolgen maar niet vertellen, bla bla bla
quote:Op woensdag 2 november 2005 19:19 schreef snopprinses het volgende:
[..]
mja jochem meyjer kon ik geen kaarten meer voor krijgen..dus was ik zo vet pissed toen ik dat hoorde..zo verwend ben ik >_<
..en nu mag ik hoogstwaarschijnlijk backstage
Ik vandaag gehad...quote:
Ik morgen Frans en Wiskunde.quote:
hehe ja hoor met jou?quote:Op woensdag 2 november 2005 19:22 schreef _moder8or_ het volgende:
Freis!!!Alles goed zoon
En dag J.
quote:Op woensdag 2 november 2005 19:22 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik vandaag gehad.... Wist ik veel dat poculum beker was, en dat de halve tekst over een poculum ging
Bert: Andere bril uit d'r tasje! KLOTE HANS ANDERS, en dat duuuurt. Oja, en dat pak papier, dat pakpapier moet altijd worden bewaard.quote:Op woensdag 2 november 2005 19:21 schreef Messenga het volgende:
Ze krijgt ook een gedichtje, dus oma haalt een bril uit haar tasje, EN DAT DUURT![]()
Zo moest ik voor Frans een tekst vertalen (strafwerk.quote:Op woensdag 2 november 2005 19:22 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik vandaag gehad.... Wist ik veel dat poculum beker was, en dat de halve tekst over een poculum ging
IDD!quote:Op woensdag 2 november 2005 19:24 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Bert: Andere bril uit d'r tasje! KLOTE HANS ANDERS, en dat duuuurt. Oja, en dat pak papier, dat pakpapier moet altijd worden bewaard.
Iemand in de zaal: Ja!
oma: Jaaaa, dat hadden we vroeger niet.
Bert: Nee, en nou ook niet, en nu lees je het fossiel, Tempo!
quote:Op woensdag 2 november 2005 19:27 schreef Eix het volgende:
[..]
Zo moest ik voor Frans een tekst vertalen (strafwerk.), ik snapte er niks van. De titel van die tekst was 'le petits boulots de l'été'. Ik zcheck woordenboek: 1) dikkertje 2) werk ofzoiets. Ik dacht eerst dat de focking tekst over peuters met overgewicht ging. Ik kom die dag op school, zegt een lotgenoot me dat het bijbaantje betekent. Vervolgens hele pauze aan het vertalen geweest, snapte de tekst eindelijk.
Ik 182 ofzoquote:Op woensdag 2 november 2005 19:26 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik heb gister gewoon 160 posts gedaan.
quote:Op woensdag 2 november 2005 19:27 schreef Eix het volgende:
[..]
Zo moest ik voor Frans een tekst vertalen (strafwerk.), ik snapte er niks van. De titel van die tekst was 'le petits boulots de l'été'. Ik zcheck woordenboek: 1) dikkertje 2) werk ofzoiets. Ik dacht eerst dat de focking tekst over peuters met overgewicht ging. Ik kom die dag op school, zegt een lotgenoot me dat het bijbaantje betekent. Vervolgens hele pauze aan het vertalen geweest, snapte de tekst eindelijk.
Fransquote:Op woensdag 2 november 2005 19:27 schreef Eix het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 november 2005 19:30 schreef Messenga het volgende:
En Zal ik het voorlezen, Ja?!
De sint vond op zijn gemak, dit voor dat grootte oude wrak! VOLGENDE
Tering, nu al ?quote:Op woensdag 2 november 2005 19:30 schreef --Christiaan-- het volgende:
Volgende deel heb ik al klaar staan!
Ja, maar ik dacht er echt maar 30 te hebben gedaan ofzo.quote:
Dan is het idd veelquote:Op woensdag 2 november 2005 19:31 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ja, maar ik dacht er echt maar 30 te hebben gedaan ofzo.
Welke TT?quote:Op woensdag 2 november 2005 19:30 schreef --Christiaan-- het volgende:
Volgende deel heb ik al klaar staan!
Ik denk dat deze over 10 minuten vol isquote:
Zulksch een mooie!quote:Op woensdag 2 november 2005 19:31 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dan is het idd veel
[..]
Welke TT?
OP maken is 1 minuutje werkquote:Op woensdag 2 november 2005 19:32 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik denk dat deze over 10 minuten vol is![]()
8)quote:Op woensdag 2 november 2005 19:33 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Fwnk! Ik zag jou op de webcam van Fok!-radio![]()
Dat duurt te langquote:
Wel een goede smoes voor je moeder, zegt je moeder: Ga je nou weer naar de koffieshop?quote:Op woensdag 2 november 2005 19:34 schreef Messenga het volgende:
Bert Schrijft kaartje:
WHELP WHELP! O S O
WHELP!
Ruikt aan vilstift..
Dit is een hele toffe stift
mooiequote:
quote:Op woensdag 2 november 2005 19:36 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Beetje lang, aangezien er maar 1 plaatje in staat
Hiep hiep hoera!quote:Op woensdag 2 november 2005 19:36 schreef Fwnk het volgende:
http://radio.fok.nl Ik op de radio staat online
ik moet even een pasfoto maken, hoeveel moet erin, 5 gulden, hier 5 gulden, HOPPA!quote:Op woensdag 2 november 2005 19:35 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Wel een goede smoes voor je moeder, zegt je moeder: Ga je nou weer naar de koffieshop?
Nee, ik ga heel onschuldig naar de Bruna
Ja, maar weet je ook iets over grappige mensen?quote:Op woensdag 2 november 2005 19:36 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Tja, het is wel een mooie. Ik weet alles van BV
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |