En als je ook nog in competitie wil spelenquote:Op woensdag 2 november 2005 16:58 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Voor 60 euro per jaar mag je alle sporten doen wat je wilt![]()
![]()
Voor 70 euro extra ook fitness, is mooie fitness zaal, profeccionele shit enzo, dus niet duur![]()
Vraag het zequote:Op woensdag 2 november 2005 16:59 schreef M3rcury het volgende:
[..]
En als je ook nog in competitie wil spelen
Hoe kom je op die cc?quote:Op woensdag 2 november 2005 16:58 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Voor 60 euro per jaar mag je alle sporten doen wat je wilt![]()
![]()
Voor 70 euro extra ook fitness, is mooie fitness zaal, profeccionele shit enzo, dus niet duur![]()
Ja gek hoe weet ik datquote:Op woensdag 2 november 2005 17:00 schreef Lizz-n het volgende:
Het is #374!, #372 van net was eigelijk #373
met al die dubbele nummers van de afgelopen tijd zouden we nu ergens bij 377 moeten zittenquote:Op woensdag 2 november 2005 17:00 schreef Lizz-n het volgende:
Het is #374!, #372 van net was eigelijk #373
Das een uurtje manquote:Op woensdag 2 november 2005 17:02 schreef Messenga het volgende:
* Messenga moet nog een boek lezen van 100 blz voor morgen.
wat studeer jij eigelijk wel danquote:Op woensdag 2 november 2005 17:02 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]ik studeer geen Nederland ja
![]()
tiepvaut idd![]()
Werktuigbouwquote:Op woensdag 2 november 2005 17:03 schreef M3rcury het volgende:
[..]
wat studeer jij eigelijk wel dan
Jij wintquote:Op woensdag 2 november 2005 17:04 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ja, maar zin hebben is wat anders.
En nu heb je de vaute studie gekozenquote:Op woensdag 2 november 2005 17:04 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Daar zat ik ook nog aan te denken![]()
Nee.. want ik wil aerodynamica gaan doen..quote:Op woensdag 2 november 2005 17:07 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
En nu heb je de vaute studie gekozen![]()
ochquote:Op woensdag 2 november 2005 17:07 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Nee.. want ik wil aerodynamica gaan doen..
Kweet niet.. heb het niet zo op die ontgroeningenquote:Op woensdag 2 november 2005 17:08 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
och![]()
wil je uberhaubt nou nog bij een studentenvereniging
mietjequote:Op woensdag 2 november 2005 17:09 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Kweet niet.. heb het niet zo op die ontgroeningen
Ben geen mietjequote:Op woensdag 2 november 2005 17:10 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
mietje![]()
Ontgroeningen zijn alleen bij het Corps en Virgiel, daar zitten ook veel paupers dus daar moet je zowiezo wegblijven![]()
Bang voor een kettingquote:Op woensdag 2 november 2005 17:12 schreef Maikuuul het volgende:
Studenten zijn kakkers, kakkers zijn bang voor mijn ketting dus gaar
Het is wel zoquote:
waarom zijn studenten kakkersquote:Op woensdag 2 november 2005 17:12 schreef Maikuuul het volgende:
Ik weet wel zeker dat ik geen kakker benquote:Op woensdag 2 november 2005 17:12 schreef Maikuuul het volgende:
pardonquote:Op woensdag 2 november 2005 17:14 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Het is wel zodaarom had ik opeens in een erg drukke discotheek waar je normaal nooit doorkomt erg veel, en toevallig zijn er erg veel kakkers in die discotheek
naja gek is is eigenlijk een soort cafe
zo sjiek zag je iedereen naar mij kijken
Ging het goed ?quote:Op woensdag 2 november 2005 17:15 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat ik geen kakker ben![]()
En hallo mensen![]()
Vandaag laatste tentamen gehad![]()
Ik had ook een tentamen, duurde van 9 tot 12quote:Op woensdag 2 november 2005 17:15 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat ik geen kakker ben![]()
En hallo mensen![]()
Vandaag laatste tentamen gehad![]()
En die zitten dus bij het corpsquote:Op woensdag 2 november 2005 17:16 schreef Maikuuul het volgende:
Oke ik edit mijn post, de rijke studenten die vuile kakkers zijn, die zijn bang
Bij de cops? shit gek sinds wanneer is de politie bang voor mij ?quote:
Ik weet het nietquote:
Dat moet je ook zeker niet doenquote:Op woensdag 2 november 2005 17:19 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Dan gaak daar dus niet heen want ik heb een hekel aan opscheppers
Ja sinds gister ochtend al johquote:Op woensdag 2 november 2005 17:18 schreef Jaguarized het volgende:
Hey Dribbel, je bent weer unbanned
Hoe lang moet je daarvoor nog?quote:Op woensdag 2 november 2005 17:21 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja sinds gister ochtend al joh![]()
Alleen m'n ONZ ban nog niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |