ik ook welquote:
Is dat niet als je heel eventjes je lenscap opent?quote:Op woensdag 2 november 2005 16:14 schreef MrX1982 het volgende:
Wat ik trouwens vreemd vind. Soms springt mijn scherm zomaar op het camera scherm. Is dat een bug ofzo?
Misschien een losse lens-cover?quote:Op woensdag 2 november 2005 16:14 schreef MrX1982 het volgende:
Wat ik trouwens vreemd vind. Soms springt mijn scherm zomaar op het camera scherm. Is dat een bug ofzo?
Nee gebeurt zomaar heb ik het idee.quote:Op woensdag 2 november 2005 16:21 schreef Tu5 het volgende:
Is dat niet als je heel eventjes je lenscap opent?
Zat 'ie in je broekzak tijdens een wedstrijd onderwaterhockey?quote:Op woensdag 2 november 2005 16:40 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Nee gebeurt zomaar heb ik het idee.
Dat zou betekenen dat hij waterdicht is, lijkt me sterkquote:Op woensdag 2 november 2005 16:46 schreef Skv het volgende:
Zat 'ie in je broekzak tijdens een wedstrijd onderwaterhockey?
nou vooruit danquote:Op woensdag 2 november 2005 16:33 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
[afbeelding]zo dan
[afbeelding]
mooiere foto
Bij mij gaat 'ie naar rechts ook niet helemaal sexyquote:Op woensdag 2 november 2005 18:25 schreef One_conundrum het volgende:
vette foon, maar ik denk eigenljik dat mijn joystick kapot is...
Nee dat klopt, ik doe mn bestquote:Op woensdag 2 november 2005 21:48 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden staat ook niet in het lijstje .. lijstje is volgens mij verre van compleet
Maar natuurlijkquote:Op woensdag 2 november 2005 19:44 schreef grunge-metal het volgende:
Mag ik ook in het lijstje van 'Fok!kers die deze telefoon hebben'?
Tevens tvp.
En hop! weg is _Supremequote:Op woensdag 2 november 2005 18:29 schreef _Supreme het volgende:
Hey, waarom staat er dat ik een W800 heb. Ik zou er graag een willen hoor.
Ik heb de T630...
Dus... heb je er nou 1 of nie?quote:Op woensdag 2 november 2005 18:56 schreef crammetje het volgende:
ik sta ook in het lijstje...
maar ok daar niet van...
ik heb soms 't gevoel dat mijn ms niet helemaal top is (anders de contacten voor de ms in mijn w800i)
soms als ik een foto wil maken krijg ik de melding:
Memory Stick niet beschikbaar
en ondersteunt 't toestel wel 2 gig MS'jes in mijn handleiding staat max 1 gig, maar op de k750 (naar het blijkt precies dezelfe hardware) ondersteunt dus max 2 gig....
quote:Op woensdag 2 november 2005 22:50 schreef infra-roodborstje het volgende:
als ik dit geweten had had ik echt geen haast gemaakt om dit topic te openen en was ik lekker op mijn ballen blijven zitten tot Skv #5 zou openen![]()
quote:Op donderdag 3 november 2005 10:58 schreef Zo-is-dat het volgende:
Ik wil ook in t lijstje, mag dat..?![]()
ik lees ook nooit de handleidingen totdat ik het echt niet meer weetquote:Op donderdag 3 november 2005 11:01 schreef SocialDisorder het volgende:
* SocialDisorder heeft de handleiding nog ongeopend in de kast liggen
nee, dit is op te lossen met een MS-lezer (à 19 eurootjes)quote:Op donderdag 3 november 2005 11:13 schreef IJsmuts het volgende:
nou, wou vanochtend nog ff snel wat mpdries vanaf mn ibook op mn phone tiefen, maar heb de software (waarop bij requirements niet OSX staat) nog niet om mn mac staan.
phone wordt wel herkent, en kan ook wel mp3 in de map flikkeren, maar daarna herkent'ie ze niet meer. ...was dit nou op te lossen door nieuwe software op je phone??
maar mn handleiding is ook nog dicht. wel net de key-lock (oid) ontdekt![]()
mmm ja dat las ik net in #4, lekker snel via verkenner, leek me ook wel wat. naja, ga wel es klooten, maar hoe ckeck je je firmware op je phone? en als er nieuwe beschikbaar is altijd downloaden??quote:Op donderdag 3 november 2005 11:38 schreef Skv het volgende:
Dit is een probleem van de nieuwe firmware.
Vreemd genoeg kan ik er zonder problemen mp3s opzetten.
Ik heb nou al een maand die nieuwe firmware, en heb drie keer problemen gehad.
De rest van de tijd werkt het wel gewoon..
1 |
Nou zolang ik de lol er nog van inzie hou ik het nog wel ff volquote:Op donderdag 3 november 2005 10:10 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb het toen alleen de eerste paar dagen gedaan, totdat mijn edit-knopje niet meer werkte
Daarom is die lijst zo onvolledig.
misschien kunnen we beter een externe lijst maken ofzo?
Of gewoon geen..
Volgende topic maak ik wel weer![]()
En dan heb je ook nog een verneukte firmware-branded w800iquote:Op donderdag 3 november 2005 11:52 schreef infra-roodborstje het volgende:
[..]
Nou zolang ik de lol er nog van inzie hou ik het nog wel ff vol![]()
Wuder, Zo-is-dat en Pekkeman staat nu ook in de lijst.
En het ergste is nog dat ik NOGSTEEDS afwachtende ben omdat vodafone met z'n luie ballen niet opschiet en zodoende mezelf nog niet eens in dat lijstje kan tiefen!![]()
Je bedoelt dat ik mn firmware niet kan updaten en dat ze m hebben volgeduwt met vodafone reclame?quote:Op donderdag 3 november 2005 11:54 schreef Skv het volgende:
[..]
En dan heb je ook nog een verneukte firmware-branded w800i
jajaja je hebt een fijn toekomst met je foonquote:Op donderdag 3 november 2005 11:56 schreef infra-roodborstje het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ik mn firmware niet kan updaten en dat ze m hebben volgeduwt met vodafone reclame?![]()
grmbl![]()
Ja, zoiets.quote:Op donderdag 3 november 2005 11:56 schreef infra-roodborstje het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ik mn firmware niet kan updaten en dat ze m hebben volgeduwt met vodafone reclame?![]()
grmbl![]()
Jeuw, succes.quote:Op donderdag 3 november 2005 11:55 schreef IJsmuts het volgende:
Skv, heb:
R1N035
prgCXC1250092_EUR_1_C A R1N035
zelfde als jij, dan maar es op een windowsbak gooien om te kijken wattie dan doet...
Hoi, hij neemt het ook maar voor de grap op zich om ff wat namen in de OP te zetten.quote:Op donderdag 3 november 2005 13:38 schreef crammetje het volgende:
[quote]Op woensdag 2 november 2005 22:50 schreef infra-roodborstje het volgende:
[..]
Dus... heb je er nou 1 of nie?
als je de moeite had genomen om mijn post te lezen, had je wel vernomen dat ik notabene een vraag heb over de compatibiliteit van de (mijn) w800i over de 2 gig msjes...
en dat mijn ms soms niet helemaal lekker wordt gepakt in de camera modus
CONCLUSIE:
Ja Ik heb een w800i (heb zelfs een lederen hoesje in de aanbieding)
dat firmware branded is echt dikke bullshit, ik heb mijn vodafone abb ook netjes afgesloten en ik kreeg gewoon een nieuwe w800i met de originele verpakking geen simlock (daar doet vodafone niet meer zo aan, tenzij je zo'n totaal nutteloos live abb. afsluit)quote:Op donderdag 3 november 2005 11:54 schreef Skv het volgende:
[..]
En dan heb je ook nog een verneukte firmware-branded w800i
nee. Je hebt de nieuwste firmware er op.quote:Op donderdag 3 november 2005 14:08 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
shit, moet ik jaloers worden en vervangen?
Dat je dat al niet veel eerder gedaan hebtquote:Op donderdag 3 november 2005 17:36 schreef IJsmuts het volgende:
GVD dat pcsuite kan dus niet op OSX![]()
![]()
moet ik nu GVdeGV een pc gaan kopen??![]()
geen idee wat je net zeiquote:Op donderdag 3 november 2005 13:52 schreef crammetje het volgende:
sorry maar ik ben gewoon te druk bezig om katoen en wol te zoeken, omdat het leven nou eenmaal te kort is om een schaap te zijn...., misschien dat ik daarom iets gestressed ben...
![]()
En deze email kwam vandaag binnen:quote:...
Wij zijn dan ook blij dat wij je nu kunnen berichten dat wij het toestel weer op voorraad krijgen en dat wij deze zo spoedig mogelijk aan je zullen leveren!
De uiterlijke datum waarop de Sony Ericsson W800i bij je geleverd zal worden is vrijdag 4 november a.s.
Zodra ons distributiecentrum je toestel heeft verwerkt, ontvang je hierover een e-mail. In deze e-mail staat de informatie wanneer je je toestel kunt verwachten.
...
quote:...
Wij hebben je eerder bericht dat wij het toestel waarschijnlijk niet binnen de beloofde 5 werkdagen levertijd konden leveren.
Wij zijn dan ook blij dat wij je nu kunnen berichten dat wij het toestel weer op voorraad krijgen en dat wij deze zo spoedig mogelijk aan je zullen leveren!
De uiterlijke datum waarop de Sony Ericsson W800i bij je geleverd zal worden is begin week 45.
Zodra ons distributiecentrum je toestel heeft verwerkt, ontvang je hierover een e-mail. In deze e-mail staat de informatie wanneer je je toestel kunt verwachten.
...
dat je dat niet veel eerder gedaan hebtquote:Op donderdag 3 november 2005 18:08 schreef infra-roodborstje het volgende:
GVD GVD GVD !!!![]()
Zoek de verschillen:
Deze email kreeg ik vorige week:
[..]
En deze email kwam vandaag binnen:
[..]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |