abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31904309
quote:
Op woensdag 2 november 2005 18:39 schreef Pracissor het volgende:
Ik was net op kink, over de hypocrisie van PvdA.

Naja, mijn reactie werd voorgelezen.
Als je daar gelukkig van wordt . Heb je de hypocrisie van de VVD, LPF en het CDA ook meegenomen?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  woensdag 2 november 2005 @ 18:44:17 #77
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_31904334
quote:
Op woensdag 2 november 2005 18:39 schreef Pracissor het volgende:
Ik was net op kink, over de hypocrisie van PvdA.

Naja, mijn reactie werd voorgelezen.
Leest kink teksten van FOK!?

omg
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  woensdag 2 november 2005 @ 18:54:03 #78
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_31904627
quote:
Op woensdag 2 november 2005 18:43 schreef du_ke het volgende:

[..]

Als je daar gelukkig van wordt . Heb je de hypocrisie van de VVD, LPF en het CDA ook meegenomen?
Hehe nou het was meer zo dat hij aan het zeiken was op GL en het PvdA met Theodore Holman's column citerende uit de Groene Amsterdammer. Ook over dat Theo werd gekaapt door links en dat de herdenking werd vergald. Hij vroeg toen om reacties van politicologie studenten, dus dat deed ik dus.

Ik stuurde een klein stukje over het feit dat mevrouw Elatik die zich geroepen voelde om bij de herdenking aanwezig te zijn terwijl zij tegen vrijheid van meningsuiting is en Theo vanwege die reden was doodgestoken.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
pi_31904754
Ach het standaard gehuil dus .

Weet men tegenwoordig niets beters meer te bedenken? Wiegel kon indertijd nog wel eens mooi gevat uitvallen. Tegenwoordig is het alleen maar flauw gehuil.
  woensdag 2 november 2005 @ 19:09:04 #80
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_31905067
quote:
Op woensdag 2 november 2005 18:58 schreef du_ke het volgende:
Ach het standaard gehuil dus .

Weet men tegenwoordig niets beters meer te bedenken? Wiegel kon indertijd nog wel eens mooi gevat uitvallen. Tegenwoordig is het alleen maar flauw gehuil.
Ach, hij gaf ook aan dat hij voor de moord op Theo altijd GL stemde maar nu iig niet meer. Ook kan men dat waarnemen bij Theodore, of zelfs Bos. Na de moord zijn er bij vele de ogen geopend, er is sprake van een verrechtsing op vele punten. Mijn docent vroeg wie er links was in het werkcollege, de helft stak zijn vinger op, hij zei dat dit vroeger 99% was. De toekomst ligt bij rechts.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
pi_31905099
Ze zeggen dat je niet weet wat je hebt tot je het niet meer hebt, omdat je dat gaat missen.

Met Theo Van Gogh heb ik daar eigenlijk weinig last van...
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_31905139
tot 2007 want dan wordt rechts weer weggevaagd bij de verkiezingen . Het is gewoon de mode om een hekel te hebben aan moslims tegenwoordig. Gaat wel weer over straks zijn de joden of homo's weer aan de beurt .
pi_31905187
De Antillianen hebben de volle laag ook nog niet gehad .
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  woensdag 2 november 2005 @ 19:13:41 #84
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_31905245
quote:
Op woensdag 2 november 2005 19:11 schreef du_ke het volgende:
tot 2007 want dan wordt rechts weer weggevaagd bij de verkiezingen . Het is gewoon de mode om een hekel te hebben aan moslims tegenwoordig. Gaat wel weer over straks zijn de joden of homo's weer aan de beurt .
pi_31905319
quote:
Op woensdag 2 november 2005 19:11 schreef du_ke het volgende:
Hoe hoog staat links ook alweer in de peilingen?
pi_31905338
quote:
Op woensdag 2 november 2005 19:13 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Komt het wel op neer. Men heeft wat nodig om tegen aan te schoppen. Momenteel is de tmf generatie aan het studeren en dat gaat gepaard met een vrij kortzichtige visie. Op zich niet gek veel mis mee hoor. Er komt hierna wel weer een verstandige generatie en 'het volk' begint nu aan alles te merken dat de huidige rechtse aanpak ook bepaald niet onfeilbaar is .
pi_31905382
quote:
Op woensdag 2 november 2005 19:15 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Hoe hoog staat links ook alweer in de peilingen?
Als je alles meeneemt (SP, GL PvdA en CU) nog altijd dik boven 75 zetels.

Hoe doet rechts het? Dus VVD, wilders/lpf en SGP?
pi_31905413
Als je ziet hoe D66 zich in het kabinet opstelt (Dittrich noemt het verstandsverhouding) kun je D66 wel onder links stoppen.
  woensdag 2 november 2005 @ 19:19:09 #89
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31905426
Nou, er wordt weer wat afgeglimlacht in dit topic, al dan niet met traantje.
pi_31905491
quote:
Op woensdag 2 november 2005 19:19 schreef Floripas het volgende:
Nou, er wordt weer wat afgeglimlacht in dit topic, al dan niet met traantje.
Krijg je als je eigenlijk moet leren maar last hebt van lamzakkerigheid.
pi_31905537
quote:
Op woensdag 2 november 2005 19:17 schreef du_ke het volgende:
Als je alles meeneemt (SP, GL PvdA en CU) nog altijd dik boven 75 zetels.

Hoe doet rechts het? Dus VVD, wilders/lpf en SGP?
Net alsof er ooit een linkse coalitie komt.

PvdA, GL en SP dalen in de peilingen. Ze pieken te vroeg.
Aan de andere kant als Nederland linksom wil moeten ze dat vooral doen.

Bij het "succes" van links neem ik altijd Rotterdam in gedachte, dan verdwijnt het woord succes sneller dan dat sneeuw smelt bij felle zon.
pi_31905576
Als we dan voor het succes van Rechts balk 1 nemen vind ik het best .
  woensdag 2 november 2005 @ 19:34:03 #93
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31905904
quote:
Op woensdag 2 november 2005 19:22 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Net alsof er ooit een linkse coalitie komt.

PvdA, GL en SP dalen in de peilingen. Ze pieken te vroeg.
Aan de andere kant als Nederland linksom wil moeten ze dat vooral doen.

Bij het "succes" van links neem ik altijd Rotterdam in gedachte, dan verdwijnt het woord succes sneller dan dat sneeuw smelt bij felle zon.
Hegemonie van één partij is altijd slecht - kijk maar naar het zuiden met het CDA
  woensdag 2 november 2005 @ 19:44:15 #94
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_31906252
quote:
Op woensdag 2 november 2005 19:16 schreef du_ke het volgende:

[..]

Komt het wel op neer. Men heeft wat nodig om tegen aan te schoppen. Momenteel is de tmf generatie aan het studeren en dat gaat gepaard met een vrij kortzichtige visie.
= dat studenten/jongeren rechts zouden zijn?
quote:
Op zich niet gek veel mis mee hoor. Er komt hierna wel weer een verstandige generatie en 'het volk' begint nu aan alles te merken dat de huidige rechtse aanpak ook bepaald niet onfeilbaar is .
Misschien onderschat je de huidige ontwikkeling door het af te doen als een moment. De huidige bestuurders zijn afkomstig uit het progressieve era, de jaren 60 en 70, waarin de studenten de uni's kaapten. Maar waarom zou ik jou met woorden moeten overtuigen, wacht maar af, je zult het wel zien.
pi_31906310
Godzijdank dat Martin Bril geen muziekcriticus meer is, hij prijst the black eyed peas - don't lie..
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
  woensdag 2 november 2005 @ 19:47:42 #96
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_31906372
quote:
Op woensdag 2 november 2005 19:44 schreef Pracissor het volgende:

[..]

= dat studenten/jongeren rechts zouden zijn?
[..]

Misschien onderschat je de huidige ontwikkeling door het af te doen als een moment. De huidige bestuurders zijn afkomstig uit het progressieve era, de jaren 60 en 70, waarin de studenten de uni's kaapten. Maar waarom zou ik jou met woorden moeten overtuigen, wacht maar af, je zult het wel zien.
Och, die wilde haren is men allang verloren.
  woensdag 2 november 2005 @ 19:51:41 #97
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_31906517
De peilingen wezen een meerderheid aan voor links louter omdat er pijnelijk bezuinigingen werden door gevoerd. Wanneer het kabinet weer gaat strooien, is het korte geheugen van de kiezer inmiddels vervaagd.
  woensdag 2 november 2005 @ 19:53:23 #98
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_31906574
Ik denk dat je moet accepteren dat gewoon de helft van de bevolking liever PSV - Milaan kijkt dan de politiek via Netwerk / Nova / Zembla / kranten / en andere media volgt.
pi_31906594
De massa heeft sowieso het geheugen van een mier met Alzheimer.
  woensdag 2 november 2005 @ 19:54:00 #100
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_31906598
quote:
Op woensdag 2 november 2005 19:47 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Och, die wilde haren is men allang verloren.
Uiteraard, tot in bepaalde mate. Maar het is erg naief om te denken dat het geen grote invloed heeft gehad op hun denkbeelden etc.
Het neo-conservatisme in de VS is dan ook vooral als reactie op de progressieve beweging afkomstig uit die tijd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')