Het zijn twee bolwerken op rechts. Dan kan je het lastig als één zien.quote:Op woensdag 2 november 2005 17:10 schreef Monidique het volgende:
Wat is rechts zonder het CDA en de VVD? Dat bestaat nauwelijk.
Ik ook niet echt maar dat zien heel veel mensen anders. En hij is in elk geval goed voor een zetel of 45.quote:Op woensdag 2 november 2005 17:09 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik ben niet onder de indruk van Bos.
De VVD heeft een groot probleem maar ik doelde ook je hebt de VVD en wat afvalligen als Wilders en de LPF. Ben erg benieuwd of er iemand op gaat staan die ook het debat op inhoudelijke gronden en met een fatsoenlijke uitstraling kan winnen.quote:Marijnissen is natuurlijk een rots in de branding voor de SP. Ik zie de SP ook nog wel wat zetels erbij halen.
Ik zie rechts niet als geheel. De VVD heeft een probleem.
Ja, maar als je rechts exclusief het CDA neemt, dan heb je het eigenlijk over de VVD.quote:Op woensdag 2 november 2005 17:12 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het zijn twee bolwerken op rechts. Dan kan je het lastig als één zien.
Maar daar interesseer ik me totaal niet voor.quote:Op woensdag 2 november 2005 17:11 schreef Mutant01 het volgende:
Nou de LPF en Wilbers hebben ook wel een probleem hoor.
Die heeft wat meer toegevoegde waarde.quote:Op woensdag 2 november 2005 17:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik ken de familie Azough heel goed
Nee dat is allemaal stabiel. GL zal niet groeien of krimpen lijkt me.quote:Op woensdag 2 november 2005 17:09 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Halsema's positie staat ook niet onder spanning...
Het is zeker een knappe prestatie. Dat kan ik niet ontkennen. De VVD heeft ook zo'n persoon nodigquote:Op woensdag 2 november 2005 17:12 schreef du_ke het volgende:
Ik ook niet echt maar dat zien heel veel mensen anders. En hij is in elk geval goed voor een zetel of 45.
Ik denk niet dat er ineens een redder in nood op staat. Het zou mooi zijn als het wel zou gebeuren. Hoop doet leven maar realistisch is het niet.quote:De VVD heeft een groot probleem maar ik doelde ook je hebt de VVD en wat afvalligen als Wilders en de LPF. Ben erg benieuwd of er iemand op gaat staan die ook het debat op inhoudelijke gronden en met een fatsoenlijke uitstraling kan winnen.
Ik denk dat dat eerder proteststemmen zijn (de groei althans).quote:Op woensdag 2 november 2005 17:18 schreef MrX1982 het volgende:
Je zult wel weer strategische kiezers hebben die op de PvdA stemmen.
Of mensen die weer terugkomen op het PvdA nest.quote:Op woensdag 2 november 2005 17:19 schreef RichardQuest het volgende:
Ik denk dat dat eerder proteststemmen zijn (de groei althans).
Gelukkig is het niet allemaal stem -en klapveequote:Op woensdag 2 november 2005 17:21 schreef du_ke het volgende:
Ik zie geen grote veranderingen opkomst voor GL.
Die zitten toch bij de SP?quote:Op woensdag 2 november 2005 17:40 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Gelukkig is het niet allemaal stem -en klapvee
niet allemaal.quote:
Foutquote:Op woensdag 2 november 2005 17:54 schreef MrX1982 het volgende:
Het gemis aan een keuken is dus helemaal niet groot.
Water kook je in een waterkoker.![]()
In een beker, zo zonder houten lepel.quote:
Ik in een pannetje doe niet aan theequote:Op woensdag 2 november 2005 18:10 schreef MrX1982 het volgende:
Oh ik kook water altijd in een waterkoker.
Ja, ik reageer als het draadverslag van de Amsterdamse gementeraad af is.quote:Op woensdag 2 november 2005 16:16 schreef Yildiz het volgende:
Deze reactie is apart
Rellen Parijs na fatale achtervolging
Van CANARIS, reagerende op Floripas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |