Het zijn twee bolwerken op rechts. Dan kan je het lastig als één zien.quote:Op woensdag 2 november 2005 17:10 schreef Monidique het volgende:
Wat is rechts zonder het CDA en de VVD? Dat bestaat nauwelijk.
Ik ook niet echt maar dat zien heel veel mensen anders. En hij is in elk geval goed voor een zetel of 45.quote:Op woensdag 2 november 2005 17:09 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik ben niet onder de indruk van Bos.
De VVD heeft een groot probleem maar ik doelde ook je hebt de VVD en wat afvalligen als Wilders en de LPF. Ben erg benieuwd of er iemand op gaat staan die ook het debat op inhoudelijke gronden en met een fatsoenlijke uitstraling kan winnen.quote:Marijnissen is natuurlijk een rots in de branding voor de SP. Ik zie de SP ook nog wel wat zetels erbij halen.
Ik zie rechts niet als geheel. De VVD heeft een probleem.
Ja, maar als je rechts exclusief het CDA neemt, dan heb je het eigenlijk over de VVD.quote:Op woensdag 2 november 2005 17:12 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het zijn twee bolwerken op rechts. Dan kan je het lastig als één zien.
Maar daar interesseer ik me totaal niet voor.quote:Op woensdag 2 november 2005 17:11 schreef Mutant01 het volgende:
Nou de LPF en Wilbers hebben ook wel een probleem hoor.
Die heeft wat meer toegevoegde waarde.quote:Op woensdag 2 november 2005 17:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik ken de familie Azough heel goed
Nee dat is allemaal stabiel. GL zal niet groeien of krimpen lijkt me.quote:Op woensdag 2 november 2005 17:09 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Halsema's positie staat ook niet onder spanning...
Het is zeker een knappe prestatie. Dat kan ik niet ontkennen. De VVD heeft ook zo'n persoon nodigquote:Op woensdag 2 november 2005 17:12 schreef du_ke het volgende:
Ik ook niet echt maar dat zien heel veel mensen anders. En hij is in elk geval goed voor een zetel of 45.
Ik denk niet dat er ineens een redder in nood op staat. Het zou mooi zijn als het wel zou gebeuren. Hoop doet leven maar realistisch is het niet.quote:De VVD heeft een groot probleem maar ik doelde ook je hebt de VVD en wat afvalligen als Wilders en de LPF. Ben erg benieuwd of er iemand op gaat staan die ook het debat op inhoudelijke gronden en met een fatsoenlijke uitstraling kan winnen.
Ik denk dat dat eerder proteststemmen zijn (de groei althans).quote:Op woensdag 2 november 2005 17:18 schreef MrX1982 het volgende:
Je zult wel weer strategische kiezers hebben die op de PvdA stemmen.
Of mensen die weer terugkomen op het PvdA nest.quote:Op woensdag 2 november 2005 17:19 schreef RichardQuest het volgende:
Ik denk dat dat eerder proteststemmen zijn (de groei althans).
Gelukkig is het niet allemaal stem -en klapveequote:Op woensdag 2 november 2005 17:21 schreef du_ke het volgende:
Ik zie geen grote veranderingen opkomst voor GL.
Die zitten toch bij de SP?quote:Op woensdag 2 november 2005 17:40 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Gelukkig is het niet allemaal stem -en klapvee
niet allemaal.quote:
Foutquote:Op woensdag 2 november 2005 17:54 schreef MrX1982 het volgende:
Het gemis aan een keuken is dus helemaal niet groot.
Water kook je in een waterkoker.![]()
In een beker, zo zonder houten lepel.quote:
Ik in een pannetje doe niet aan theequote:Op woensdag 2 november 2005 18:10 schreef MrX1982 het volgende:
Oh ik kook water altijd in een waterkoker.
Ja, ik reageer als het draadverslag van de Amsterdamse gementeraad af is.quote:Op woensdag 2 november 2005 16:16 schreef Yildiz het volgende:
Deze reactie is apart
Rellen Parijs na fatale achtervolging
Van CANARIS, reagerende op Floripas.
Als je daar gelukkig van wordtquote:Op woensdag 2 november 2005 18:39 schreef Pracissor het volgende:
Ik was net op kink, over de hypocrisie van PvdA.![]()
Naja, mijn reactie werd voorgelezen.
Leest kink teksten van FOK!?quote:Op woensdag 2 november 2005 18:39 schreef Pracissor het volgende:
Ik was net op kink, over de hypocrisie van PvdA.![]()
Naja, mijn reactie werd voorgelezen.
Hehe nou het was meer zo dat hij aan het zeiken was op GL en het PvdA met Theodore Holman's column citerende uit de Groene Amsterdammer. Ook over dat Theo werd gekaapt door links en dat de herdenking werd vergald. Hij vroeg toen om reacties van politicologie studenten, dus dat deed ik dus.quote:Op woensdag 2 november 2005 18:43 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als je daar gelukkig van wordt. Heb je de hypocrisie van de VVD, LPF en het CDA ook meegenomen?
Ach, hij gaf ook aan dat hij voor de moord op Theo altijd GL stemde maar nu iig niet meer. Ook kan men dat waarnemen bij Theodore, of zelfs Bos. Na de moord zijn er bij vele de ogen geopend, er is sprake van een verrechtsing op vele punten. Mijn docent vroeg wie er links was in het werkcollege, de helft stak zijn vinger op, hij zei dat dit vroeger 99% was. De toekomst ligt bij rechts.quote:Op woensdag 2 november 2005 18:58 schreef du_ke het volgende:
Ach het standaard gehuil dus.
Weet men tegenwoordig niets beters meer te bedenken? Wiegel kon indertijd nog wel eens mooi gevat uitvallen. Tegenwoordig is het alleen maar flauw gehuil.
quote:Op woensdag 2 november 2005 19:11 schreef du_ke het volgende:
tot 2007 want dan wordt rechts weer weggevaagd bij de verkiezingen. Het is gewoon de mode om een hekel te hebben aan moslims tegenwoordig. Gaat wel weer over straks zijn de joden of homo's weer aan de beurt
.
Hoe hoog staat links ook alweer in de peilingen?quote:Op woensdag 2 november 2005 19:11 schreef du_ke het volgende:
tot 2007 want dan wordt rechts weer weggevaagd bij de verkiezingen. Het is gewoon de mode om een hekel te hebben aan moslims tegenwoordig. Gaat wel weer over straks zijn de joden of homo's weer aan de beurt
.
Komt het wel op neer. Men heeft wat nodig om tegen aan te schoppen. Momenteel is de tmf generatie aan het studeren en dat gaat gepaard met een vrij kortzichtige visie. Op zich niet gek veel mis mee hoor. Er komt hierna wel weer een verstandige generatie en 'het volk' begint nu aan alles te merken dat de huidige rechtse aanpak ook bepaald niet onfeilbaar isquote:
Als je alles meeneemt (SP, GL PvdA en CU) nog altijd dik boven 75 zetels.quote:Op woensdag 2 november 2005 19:15 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Hoe hoog staat links ook alweer in de peilingen?
quote:Op woensdag 2 november 2005 19:19 schreef Floripas het volgende:
Nou, er wordt weer wat afgeglimlacht in dit topic, al dan niet met traantje.
Net alsof er ooit een linkse coalitie komt.quote:Op woensdag 2 november 2005 19:17 schreef du_ke het volgende:
Als je alles meeneemt (SP, GL PvdA en CU) nog altijd dik boven 75 zetels.
Hoe doet rechts het? Dus VVD, wilders/lpf en SGP?
Hegemonie van één partij is altijd slecht - kijk maar naar het zuiden met het CDAquote:Op woensdag 2 november 2005 19:22 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Net alsof er ooit een linkse coalitie komt.
PvdA, GL en SP dalen in de peilingen. Ze pieken te vroeg.
Aan de andere kant als Nederland linksom wil moeten ze dat vooral doen.
Bij het "succes" van links neem ik altijd Rotterdam in gedachte, dan verdwijnt het woord succes sneller dan dat sneeuw smelt bij felle zon.
= dat studenten/jongeren rechts zouden zijn?quote:Op woensdag 2 november 2005 19:16 schreef du_ke het volgende:
[..]
Komt het wel op neer. Men heeft wat nodig om tegen aan te schoppen. Momenteel is de tmf generatie aan het studeren en dat gaat gepaard met een vrij kortzichtige visie.
Misschien onderschat je de huidige ontwikkeling door het af te doen als een moment. De huidige bestuurders zijn afkomstig uit het progressieve era, de jaren 60 en 70, waarin de studenten de uni's kaapten. Maar waarom zou ik jou met woorden moeten overtuigen, wacht maar af, je zult het wel zien.quote:Op zich niet gek veel mis mee hoor. Er komt hierna wel weer een verstandige generatie en 'het volk' begint nu aan alles te merken dat de huidige rechtse aanpak ook bepaald niet onfeilbaar is.
Och, die wilde haren is men allang verloren.quote:Op woensdag 2 november 2005 19:44 schreef Pracissor het volgende:
[..]
= dat studenten/jongeren rechts zouden zijn?![]()
[..]
Misschien onderschat je de huidige ontwikkeling door het af te doen als een moment. De huidige bestuurders zijn afkomstig uit het progressieve era, de jaren 60 en 70, waarin de studenten de uni's kaapten. Maar waarom zou ik jou met woorden moeten overtuigen, wacht maar af, je zult het wel zien.![]()
Uiteraard, tot in bepaalde mate. Maar het is erg naief om te denken dat het geen grote invloed heeft gehad op hun denkbeelden etc.quote:Op woensdag 2 november 2005 19:47 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Och, die wilde haren is men allang verloren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |