abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31900605
Die emigranten zijn voor een groot deel autochtone Nederlanders die de sfeer er vooral de laatste paar jaar flink op achteruit hebben zien gaan. Ik neem aan de uitzettingen van Verdonk niet onder die cijfers vallen.

Je zegt het goed ze voert kabinetsbeleid uit aan de uitstroomkant. Dat is dus haar verantwoordelijkheid.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_31900660
Ook aan de instroom kant. Ze houdt zich bezig met beide kanten en het hele plaatje.

Ze voert het beleid van Cohen uit. Of denken mensen dat Verdonk snel even een nieuw beleid heeft gemaakt.
De kortzichtigheid van mensen is fnuikend.
pi_31900768
Ze is niet verantwoordelijk voor de ontwikkeling van het beleid maar wel voor de uitvoering ervan! En die blijkt keer op keer erg lomp en onzorgvuldig te gebeuren.
pi_31900804
Maar even wat anders.

Wie is de grote hoop van Rechts Nederland voor de volgende verkiezingen? Wie kan 'rechts' de gewenste smoel geven?
pi_31900858
In de ogen van haar critici die Verdonk persoonlijk verantwoordelijk stellen voor zaken die er totaal niets mee te maken hebben. Zie column van SCH en foto in een eerdere post van Johan.
pi_31900918
quote:
Op woensdag 2 november 2005 16:43 schreef du_ke het volgende:
Maar even wat anders.

Wie is de grote hoop van Rechts Nederland voor de volgende verkiezingen? Wie kan 'rechts' de gewenste smoel geven?
Moet rechts als een blok vertegenwoordigd worden?
Ik heb geen idee wie de hoop in bange dagen is. Ik weet iig dat ik op dit moment op geen enkele partij zou stemmen
pi_31900932
Asalam wa'alaikum.
pi_31900966
quote:
Op woensdag 2 november 2005 16:47 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Moet rechts als een blok vertegenwoordigd worden?
Ik heb geen idee wie de hoop in bange dagen is. Ik weet iig dat ik op dit moment op geen enkele partij zou stemmen
Oh nee dat niet. Maar zie je veel meer dan 1 sterke rechtse leider? Als die er al zal zijn...
pi_31900991
quote:
Maar even wat anders.

Ik vind Balkenende het de laatste tijd wel aardig doen. Als de VVD dan ook nog eens Van Aartsen wegtrapt, dan hoeft rechts niet zoveel verlies te lijden.
  woensdag 2 november 2005 @ 16:50:27 #35
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_31900999
quote:
Maar even wat anders.

Verdonk?
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
pi_31901026
quote:
Op woensdag 2 november 2005 16:49 schreef du_ke het volgende:
Oh nee dat niet. Maar zie je veel meer dan 1 sterke rechtse leider? Als die er al zal zijn...
Ik zie er nul.
Ik maak me het meeste zorgen om de VVD. Van Aartsen zou een ramp zijn.
pi_31901038
quote:
Op woensdag 2 november 2005 16:50 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Verdonk?
Dan moet ze eerst haar debateerkunsten en prestaties wat opschroeven .
pi_31901226
Verdonk heeft al te kennen gegeven niets te voelen voor het lijsttrekkerschap.
pi_31901271
Hetzelfde kan gevraagd worden voor links. Daar heb je ook alleen maar Bos.

Die bovendien te vroeg piekt en de inhoud heeft van een kind van 5. Lachen en meewaaien is zijn strategie.

Blijkbaar gaat het allang niet meer om de inhoud.
pi_31901280
()
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_31901334
Ayaan = excuusneger.
Cohen = excuusjood.
Aboutaleb = excuusmoslim.
Balkenende = excuushollander.
Allah Al Watan Al Malik
pi_31901392
quote:
Op woensdag 2 november 2005 17:00 schreef Mutant01 het volgende:
Ayaan = excuusneger.
Cohen = excuusjood.
Aboutaleb = excuusmoslim.
Balkenende = excuushollander.
Hokjes .
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_31901451
Ik vind types als Albayrak en Arib eerder een excuusmoslim. Ze doen precies hetzelfde als allen andere TK-leden, maar de PvdA heeft haar moslimquotum gehaald .
pi_31901458
quote:
Op woensdag 2 november 2005 16:58 schreef MrX1982 het volgende:
Hetzelfde kan gevraagd worden voor links. Daar heb je ook alleen maar Bos.

Die bovendien te vroeg piekt en de inhoud heeft van een kind van 5. Lachen en meewaaien is zijn strategie.

Blijkbaar gaat het allang niet meer om de inhoud.
Bos komt in het debat nog wel ver. Dat is het probleem niet en met Marijnissen heeft de SP haar mannetje ook wel. Daar zie ik het probleem niet. Rechts heeft een veel groter probleem volgens mij (op het CDA na).
pi_31901579
quote:
Op woensdag 2 november 2005 17:04 schreef RichardQuest het volgende:
Ik vind types als Albayrak en Arib eerder een excuusmoslim. Ze doen precies hetzelfde als allen andere TK-leden, maar de PvdA heeft haar moslimquotum gehaald .
Ik ken de familie Azough heel goed
Allah Al Watan Al Malik
pi_31901612
quote:
Op woensdag 2 november 2005 17:04 schreef du_ke het volgende:
Bos komt in het debat nog wel ver. Dat is het probleem niet en met Marijnissen heeft de SP haar mannetje ook wel. Daar zie ik het probleem niet. Rechts heeft een veel groter probleem volgens mij (op het CDA na).
Ik ben niet onder de indruk van Bos.

Marijnissen is natuurlijk een rots in de branding voor de SP. Ik zie de SP ook nog wel wat zetels erbij halen.

Ik zie rechts niet als geheel. De VVD heeft een probleem.
pi_31901621
quote:
Op woensdag 2 november 2005 17:04 schreef du_ke het volgende:

[..]

Halsema's positie staat ook niet onder spanning...
pi_31901639
quote:
Op woensdag 2 november 2005 17:09 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Wat is rechts zonder het CDA en de VVD? Dat bestaat nauwelijk.
pi_31901647
quote:

[..]

Het ging toch over leiders? Bos is de onbetwiste leider hoor...
pi_31901666
quote:

[..]

Marijnissen is natuurlijk een rots in de branding voor de SP. Ik zie de SP ook nog wel wat zetels erbij halen.

Nou de LPF en Wilbers hebben ook wel een probleem hoor.
Allah Al Watan Al Malik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')