Moet rechts als een blok vertegenwoordigd worden?quote:Op woensdag 2 november 2005 16:43 schreef du_ke het volgende:
Maar even wat anders.
Wie is de grote hoop van Rechts Nederland voor de volgende verkiezingen? Wie kan 'rechts' de gewenste smoel geven?
Oh nee dat niet. Maar zie je veel meer dan 1 sterke rechtse leider? Als die er al zal zijn...quote:Op woensdag 2 november 2005 16:47 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Moet rechts als een blok vertegenwoordigd worden?
Ik heb geen idee wie de hoop in bange dagen is. Ik weet iig dat ik op dit moment op geen enkele partij zou stemmen
Ik vind Balkenende het de laatste tijd wel aardig doen. Als de VVD dan ook nog eens Van Aartsen wegtrapt, dan hoeft rechts niet zoveel verlies te lijden.quote:Op woensdag 2 november 2005 16:43 schreef du_ke het volgende:
Maar even wat anders.
Wie is de grote hoop van Rechts Nederland voor de volgende verkiezingen? Wie kan 'rechts' de gewenste smoel geven?
Verdonk?quote:Op woensdag 2 november 2005 16:43 schreef du_ke het volgende:
Maar even wat anders.
Ik zie er nul.quote:Op woensdag 2 november 2005 16:49 schreef du_ke het volgende:
Oh nee dat niet. Maar zie je veel meer dan 1 sterke rechtse leider? Als die er al zal zijn...
quote:
Hokjesquote:Op woensdag 2 november 2005 17:00 schreef Mutant01 het volgende:
Ayaan = excuusneger.
Cohen = excuusjood.
Aboutaleb = excuusmoslim.
Balkenende = excuushollander.
Bos komt in het debat nog wel ver. Dat is het probleem niet en met Marijnissen heeft de SP haar mannetje ook wel. Daar zie ik het probleem niet. Rechts heeft een veel groter probleem volgens mij (op het CDA na).quote:Op woensdag 2 november 2005 16:58 schreef MrX1982 het volgende:
Hetzelfde kan gevraagd worden voor links. Daar heb je ook alleen maar Bos.
Die bovendien te vroeg piekt en de inhoud heeft van een kind van 5. Lachen en meewaaien is zijn strategie.
Blijkbaar gaat het allang niet meer om de inhoud.
Ik ken de familie Azough heel goedquote:Op woensdag 2 november 2005 17:04 schreef RichardQuest het volgende:
Ik vind types als Albayrak en Arib eerder een excuusmoslim. Ze doen precies hetzelfde als allen andere TK-leden, maar de PvdA heeft haar moslimquotum gehaald.
Ik ben niet onder de indruk van Bos.quote:Op woensdag 2 november 2005 17:04 schreef du_ke het volgende:
Bos komt in het debat nog wel ver. Dat is het probleem niet en met Marijnissen heeft de SP haar mannetje ook wel. Daar zie ik het probleem niet. Rechts heeft een veel groter probleem volgens mij (op het CDA na).
Halsema's positie staat ook niet onder spanning...quote:Op woensdag 2 november 2005 17:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
Bos komt in het debat nog wel ver. Dat is het probleem niet en met Marijnissen heeft de SP haar mannetje ook wel. Daar zie ik het probleem niet. Rechts heeft een veel groter probleem volgens mij (op het CDA na).
Wat is rechts zonder het CDA en de VVD? Dat bestaat nauwelijk.quote:Op woensdag 2 november 2005 17:09 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik zie rechts niet als geheel. De VVD heeft een probleem.
Het ging toch over leiders? Bos is de onbetwiste leider hoor...quote:Op woensdag 2 november 2005 17:09 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik ben niet onder de indruk van Bos.
Nou de LPF en Wilbers hebben ook wel een probleem hoor.quote:Op woensdag 2 november 2005 17:09 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik ben niet onder de indruk van Bos.
Marijnissen is natuurlijk een rots in de branding voor de SP. Ik zie de SP ook nog wel wat zetels erbij halen.
Ik zie rechts niet als geheel. De VVD heeft een probleem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |