Dan moet je een duaal-opleiding zoeken, en dan inderdaad een baas die het betaald.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:44 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Dat was ik inderdaad van plan. Dan moet je echter nog een dag of twee in de week beschikbaar hebben. Het zou natuurlijk mooi zijn wanneer ik betaald zou kunnen studeren..
Toen Dora hier nog woonde.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:41 schreef du_ke het volgende:
[..]
Mooie tijd zeker wanneer Aaah buiten z'n maandelijkse periode zat en ook gewoon vrolijk meedeed.
Trek je ons onderzoek in twijfel omtrent de ware aard van Floripas?quote:Op woensdag 2 november 2005 21:45 schreef Yildiz het volgende:
Ik geloof er nog steeds geen zak van.
Da's sigmes afdeling.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Heb je nooit je kont proberen te fotograferen?![]()
Misschien kan Klowjow ons helpen? ... Klowjow ?quote:Op woensdag 2 november 2005 21:45 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat zet zoden aan de dijk.
Vervolgens moeten we onszelf inlikken bij een (F)A die de nodige (virtuele) gegevens kan verschaffen waardoor we de zaak rond kunnen krijgen.
Net zo slim als jij zeker ?quote:
Daar ga ik eens naar kijken.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:45 schreef gelly het volgende:
Hmm, LOI of OU natuurlijk.
Dat hebben we gezien bij het 'screenshot incident'quote:Op woensdag 2 november 2005 21:45 schreef Tafkahs het volgende:
Elke dader maakt fouten..
Hee, gore sexist, wat zijn 'vrouwelijke antwoorden'?quote:Op woensdag 2 november 2005 21:41 schreef Tafkahs het volgende:
Floripas geeft nooit vrouwlijke antwoorden.. come on guys
Er zullen niet veel bedrijven zijn die je gaan betalen om antropologie te gaan studeren vrees ikquote:Op woensdag 2 november 2005 21:44 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Dat was ik inderdaad van plan. Dan moet je echter nog een dag of twee in de week beschikbaar hebben. Het zou natuurlijk mooi zijn wanneer ik betaald zou kunnen studeren..
Precies. Zoals Bush over Libby zei, iedereen krijgt een eerlijk proces (afgezien van wat terrorismeverdachten ( in tegenstelling tot bijvoorbeeld seriemoordenaars) die een leven lang zonder proces vastgezet kunnen worden, en wat guantanamo bay dingen) , hier dus ook. Ik wil eerst bewijs zien, voordat ik wat ga beslissen.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:46 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Trek je ons onderzoek in twijfel omtrent de ware aard van Floripas?
Ik krijg nog antwoord van jequote:Op woensdag 2 november 2005 21:48 schreef Floripas het volgende:
[..]
Hee, gore sexist, wat zijn 'vrouwelijke antwoorden'?
Mods kunnen geen ip adressen zien.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:46 schreef Tafkahs het volgende:
Misschien kan Klowjow ons helpen? ... Klowjow ?
You do that.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:42 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
We kunnen wel eens een daderprofiel proberen te schetsen a la PrdV![]()
Jawel, maar de meesten zijn inmiddels wel in beheer bij 'dat andere forum'quote:Op woensdag 2 november 2005 21:51 schreef gelly het volgende:
Ik heb wel een scriptje dat met redelijke zekerheid ip adressen vaststelt
Is het 'screenshot incident' niet genoeg bewijs voor je?quote:Op woensdag 2 november 2005 21:48 schreef Yildiz het volgende:
Precies. Zoals Bush over Libby zei, iedereen krijgt een eerlijk proces (afgezien van wat terrorismeverdachten ( in tegenstelling tot bijvoorbeeld seriemoordenaars) die een leven lang zonder proces vastgezet kunnen worden, en wat guantanamo bay dingen) , hier dus ook. Ik wil eerst bewijs zien, voordat ik wat ga beslissen.
Heb je een PHD-schap overwogen? Da's betaald krijgen en studeren!quote:Op woensdag 2 november 2005 21:44 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Nee, da's niet leuk. Dan kom je er meteen achter dat ik géén kloon ben.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:45 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat zet zoden aan de dijk.
Vervolgens moeten we onszelf inlikken bij een (F)A die de nodige (virtuele) gegevens kan verschaffen waardoor we de zaak rond kunnen krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |