Waar was zijn groepsgevoel dan toen hij doorging met de bonen toen iedereen doodmoe was en was gaan slapen?quote:Op woensdag 2 november 2005 17:28 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Menno zint op wraakMenno en Joost lopen samen een rondje in de Tuin.
Menno uit zijn ongenoegen over het feit dat hij niet geroepen werd toen er vanmiddag een envelop werd opengemaakt met een opdracht. "Ik hoorde jullie wel. Maar dacht: ik blijf gewoon nog even liggen. Dat niemand mij even kwam ophalen vond ik geen blijk van groepsgevoel. Voor mij is dat de reden om de Weekopdracht aanstaande vrijdag te laten mislukken", aldus Menno. "O ja?", antwoordt Joost verbaasd. Joost probeert het een beetje goed te praten. "Dit had niks met het groepsgevoel te maken. Dido kwam gewoon uit de Dagboekkamer en las de envelop voor." Menno lijkt echter vastbesloten: "Het eerste wat ik dacht was: ik ga de Weekopdracht laten mislukken. Een weekje Noodrantsoen meer of minder maakt mij niet zo heel veel uit." Joost licht de situatie nog eens toe. “Die envelop werd gewoon opengemaakt en voorgelezen”, aldus Joost.
Menno snapt het echter niet en gaat erover nadenken of hij daadwerkelijk de opdracht gaat saboteren.
Van deTalpa site![]()
Het was toch een groépsopdracht. Hoe meer bonen in de zakken, hoe beter voor de groep.quote:Op woensdag 2 november 2005 18:08 schreef riri het volgende:
Waar was zijn groepsgevoel dan toen hij doorging met de bonen toen iedereen doodmoe was en was gaan slapen?
Niks. Dat is ook precies het punt wat hij wil maken. Hij hoort volgens de rest toch ook niet meer bij de groep?quote:En wat heeft het met groepsgevoel te maken als je een weekopdracht wil laten mislukken alleen omdat je op je pik getrapt bent?
quote:Op woensdag 2 november 2005 18:18 schreef Byker het volgende:
Waar is Roel eigelijks?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |