Ik kan haar sowieso zelden goed verstaan. Ze praat zo "vervuild", soms lijkt het wel alsof er wat spiertjes verlamd zijn. Misschien komt het ook wel deels door die pillen die ze slik hoor, kan een bij-effect zijn.quote:Op woensdag 2 november 2005 17:49 schreef avonne het volgende:
INGRID - ZENDER CHECKEN
(of fluister-waarschuwing)
Ze is echt niet te verstaan.
quote:Op woensdag 2 november 2005 17:50 schreef flugeltje het volgende:
Goedeavond
Zou Iwan trouwens de 'kerel' voor Chantal zijn?
Jezelf quotenquote:
quote:Op woensdag 2 november 2005 17:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik kan haar sowieso zelden goed verstaan. Ze praat zo "vervuild", soms lijkt het wel alsof er wat spiertjes verlamd zijn. Misschien komt het ook wel deels door die pillen die ze slik hoor, kan een bij-effect zijn.
Tuurlijk.quote:Op woensdag 2 november 2005 17:54 schreef arneaux het volgende:
Kunnen we de nominaties in de DBK zien?
We zullen het nooit weten wat ze denkt...quote:Op woensdag 2 november 2005 17:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zo was het helemaal niet.
Kun je je niet voorstellen als je net genomineerd hebt, dat je dan even in jezelf gekeerd bent? Je hebt namelijk net een naam genoemd van iemand die door toedoen van jou misschien het huis uit moet. Lijkt me logisch dat je meteen na een nominatie al begint te twijfelen, zeker als je niet echt aan iemand de pest hebt.
Ze slikt 'preventief' pijnstillers.... Naproxen geloof ik... En ze slikt ook nog eens stevig door. Zo'n 3 per dag!!! Ik ken die pijnstillers en daar wordt je idd behoorlijk sloom van.quote:Op woensdag 2 november 2005 17:55 schreef cuall het volgende:
[..]
van dat laatste heb ik nog nooit gehoord hoor
quote:Op woensdag 2 november 2005 17:54 schreef arneaux het volgende:
Kunnen we de nominaties in de DBK zien?
Iwan is meer een kerel voor Ingrid denk ik...quote:Op woensdag 2 november 2005 17:50 schreef flugeltje het volgende:
Goedeavond
Wel veel om bij te lezen deze keer...
Zou Iwan trouwens de 'kerel' voor Chantal zijn?
Ja, en de rest gaan er van uit dat ze zullen verliezen...quote:Op woensdag 2 november 2005 17:30 schreef riri het volgende:
Menno kan als Rob weg is heel simpel zijn slag slaan
En dat is precies wat hij wil
Met Joost heeft hij al afgesproke dat ze samen in Amerika gaan golven na BB.
Zijn opmerking was notabene "dan heb ik toch genoeg geld"
Hij gaat er dus al vanuit dat hij wint.....
ja, het klopt dat je er sloom van wordt, maar dat je er overstaanbaar van gaat praten en de helft van je woorden niet uitspreekt?quote:Op woensdag 2 november 2005 17:56 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ze slikt 'preventief' pijnstillers.... Naproxen geloof ik... En ze slikt ook nog eens stevig door. Zo'n 3 per dag!!! Ik ken die pijnstillers en daar wordt je idd behoorlijk sloom van.
Huh? Daar hebben we het gisteren nog over gehad!quote:Op woensdag 2 november 2005 17:55 schreef cuall het volgende:
[..]
van dat laatste heb ik nog nooit gehoord hoor
dan zal ze dus ook wel regelmatig bijquote:Op woensdag 2 november 2005 17:59 schreef cuall het volgende:
[..]
ja, het klopt dat je er sloom van wordt, maar dat je er overstaanbaar van gaat praten en de helft van je woorden niet uitspreekt?
Ingrid slikt ook nog Seroxat (antidepressieva)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |