Je weet toch neem ik aan wel waarom ik deze titel voorstelde?quote:Op woensdag 2 november 2005 15:30 schreef mr_anonimous het volgende:
Zo Peaceman zijn zin maar gegeven. Ik had gister Natalie Portman er al doorgedrukt. En ik wil geen ruzie meer maken deze week.
Sinterklaas is nog niet eens in het landquote:Op woensdag 2 november 2005 15:32 schreef BwennieBren het volgende:
Dus die gezette schoen van mij kan ik weer voor de centrale verwarming weghalen?
Ja natuurlijk maar ik heb niks met dat soort dingen, maar uit respect voor andere mensen pas ik me wel aan.quote:Op woensdag 2 november 2005 15:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
Je weet toch neem ik aan wel waarom ik deze titel voorstelde?
Welk soort dingen?quote:Op woensdag 2 november 2005 15:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja natuurlijk maar ik heb niks met dat soort dingen, maar uit respect voor andere mensen pas ik me wel aan.
Da's fijn, mij lekker maken met een dooie mus mr_a!quote:Op woensdag 2 november 2005 15:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
Sinterklaas is nog niet eens in het land![]()
Nog 11 nachtjes slapen......quote:Op woensdag 2 november 2005 15:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
Sinterklaas is nog niet eens in het land![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 15:35 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Da's fijn, mij lekker maken met een dooie mus mr_a!![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 15:38 schreef BwennieBren het volgende:
Theo van Gogh
Sta jij ooit normaal op een foto?quote:Op woensdag 2 november 2005 15:36 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ik heb me avatar maar alvast aangepast
Zo weinig mogelijk als het ff kanquote:Op woensdag 2 november 2005 15:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Sta jij ooit normaal op een foto?
Gelukkig maarquote:Op woensdag 2 november 2005 15:44 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Zo weinig mogelijk als het ff kan
Dat een gegijzelde de gijzelnemer tot held gaat zien. Kwam voor het eerst voor bij een uit de hand gelopen bankoverval in Stockholm geloof ik vandaar de naam.quote:Op woensdag 2 november 2005 15:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nog 11 nachtjes slapen......
enne wat is een stockholmsyndroom?
Ow okay.. .bedankt voor de info. Dit begrip was aan mij voorbij gegaan....quote:Op woensdag 2 november 2005 15:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is wanneer een gegijzelde verliefd wordt op zijn/haar gijzelnemer.
Ik vind zulke kreten nergens op slaan gewoon. Dit is voor mij de dag waarop Theo van Gogh is vermoord. Niks anders. En daarmee wil ik de daad niet ontkrachten ofzo hoor. Ik vind het echt verschrikkelijk wat die Mohammed B heeft gedaan.quote:
En buigbaar!quote:Op woensdag 2 november 2005 15:49 schreef Scrutinizer het volgende:
De uitvinder van gestreept gekleurde tandpasta?
Die kreet is juist wel belangrijk. En deze dag is ie bij uitstek van toepassing omdat Theo - de man van het vrije woord - (die het zelfs overdreef) was.quote:Op woensdag 2 november 2005 15:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik vind zulke kreten nergens op slaan gewoon. Dit is voor mij de dag waarop Theo van Gogh is vermoord. Niks anders. En daarmee wil ik de daad niet ontkrachten ofzo hoor. Ik vind het echt verschrikkelijk wat die Mohammed B heeft gedaan.
Ik krijg nog steeds de rillingen als ik langs die plek in de Linnaeusstraat loop, hier vlak in de buurt.quote:Op woensdag 2 november 2005 15:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
Die kreet is juist wel belangrijk. En deze dag is ie bij uitstek van toepassing omdat Theo - de man van het vrije woord - (die het zelfs overdreef) was.
roept het stoutste kind zelf. Vieze plaatjes postenquote:Op woensdag 2 november 2005 15:58 schreef wyccie het volgende:
Omdat het in dit topic nog niet gevraagd is, doe ik het maar:
ZIJN HIER NOG STOUTE KINDEREN????![]()
Heyquote:Op woensdag 2 november 2005 15:58 schreef wyccie het volgende:
Kan ik goed begrijpen...quote:Op woensdag 2 november 2005 15:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik krijg nog steeds de rillingen als ik langs die plek in de Linnaeusstraat loop, hier vlak in de buurt.
Die zitten allemaal hierquote:Op woensdag 2 november 2005 15:58 schreef wyccie het volgende:
Jij bent geloof ik geen voorstander van de vrije gedachten.quote:Op woensdag 2 november 2005 15:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
Die kreet is juist wel belangrijk. En deze dag is ie bij uitstek van toepassing omdat Theo - de man van het vrije woord - (die het zelfs overdreef) was.
Joehoe! Ik was even ander ondergoed aantrekken....quote:Op woensdag 2 november 2005 15:58 schreef wyccie het volgende:
Beetje rare conclusie? Waarom zou ik daar geen voorstander van zijn?quote:Op woensdag 2 november 2005 16:01 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jij bent geloof ik geen voorstander van de vrije gedachten.![]()
Omdat ik nu sterk de indruk krijg dat jij mij veroordeelt om mijn gedachten.quote:Op woensdag 2 november 2005 16:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
Beetje rare conclusie? Waarom zou ik daar geen voorstander van zijn?
So sue me!quote:Op woensdag 2 november 2005 16:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
Heydaar heb ik auteursrecht op!
![]()
En hij is langs de Coffeeshop geweest!quote:Op woensdag 2 november 2005 16:09 schreef wyccie het volgende:
BB, dat vind ik een zeer onaangenaam plaatjeThe Grinch is nog knapper dan die 'kerstman'.
quote:Op woensdag 2 november 2005 16:09 schreef wyccie het volgende:
BB, dat vind ik een zeer onaangenaam plaatjeThe Grinch is nog knapper dan die 'kerstman'.
Ik veroordeel je niet hoor, ik zei alleen wat ik er van vind... maar mijn mening/wil is geen wet hoorquote:Op woensdag 2 november 2005 16:06 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Omdat ik nu sterk de indruk krijg dat jij mij veroordeelt om mijn gedachten.
Ga je weg, of kom je binnen?quote:
I will.. I will strip youquote:
BwennieBren bedoel je?quote:Op woensdag 2 november 2005 16:14 schreef Tokay het volgende:
Wyccie en ik zijn bang voor clowns en andere vreemd uitgedoste figuren.![]()
Dat laatste kan ik wel... maar jouw plaat weet ik nietquote:Op woensdag 2 november 2005 16:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Voor straf moet je mijn plaatje eerst raden en dan een lekker ding plaatsen!![]()
quote:
Heeeeeey tongquote:
Ik weet alleen dat hij vanochtend opgehouden is met ademhalenquote:
zozo niet uitgslapen vandaag?quote:
Johnny Meijer?quote:Op woensdag 2 november 2005 16:23 schreef mr_anonimous het volgende:
Johnny M.
quote:Op woensdag 2 november 2005 16:18 schreef Z het volgende:
Het was een tvp smilie.
Wéér een liquidatie?quote:Op woensdag 2 november 2005 16:28 schreef Z het volgende:
Mieremet inderdaad.
Hij is in Thailand vermoord. Er is al eerder een aanslag op 'm gepleegd, destijds voor de deur van Advocatenkantoor Hingst (volgens NOS-teletekst)quote:
Hmm... ik ken 'm niet.quote:Op woensdag 2 november 2005 16:35 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Voldoet deze aan je eisen wyc?
[afbeelding]
Ik heb ook geen idee wat jouw type is behalve THquote:Op woensdag 2 november 2005 16:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hmm... ik ken 'm niet.
Ik vind 'm iets te gladjes en hij rookt![]()
Hehe wat nou kieskeurig ?![]()
Een plaatje van TH plaatsen?quote:Op woensdag 2 november 2005 16:42 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee wat jouw type is behalve TH
Maar er staan dus nu 2 plaatjes open, die van Wyc en mij. Om chaos te voorkomen ben ik uiteraard bereid de mijne even weg te halen...
Chaos voorkomen???? Zit jij wel in het goede topic?quote:Op woensdag 2 november 2005 16:42 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee wat jouw type is behalve TH
Maar er staan dus nu 2 plaatjes open, die van Wyc en mij. Om chaos te voorkomen ben ik uiteraard bereid de mijne even weg te halen...
Nee, meneer kwam uit Oostenrijk.quote:Op woensdag 2 november 2005 16:46 schreef Z het volgende:
Is die van Wycci Heijboer?
Geen idee hoe hij heet.quote:
Friedensreich Hundertwasserquote:Op woensdag 2 november 2005 16:49 schreef Z het volgende:
Friederiechreichs Hundertwassert? (oid)
Betwijfel het maar die andere was al geslotenquote:Op woensdag 2 november 2005 16:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Chaos voorkomen???? Zit jij wel in het goede topic?
In Nederland gaan wij zo niet met elkaar om!quote:Op woensdag 2 november 2005 16:31 schreef Z het volgende:
Als jij er niet over begonnen was, was er niets aan de hand gweest! [afbeelding]
quote:Op woensdag 2 november 2005 17:02 schreef Tokay het volgende:
[..]
In Nederland gaan wij zo niet met elkaar om! [afbeelding]
Spuit 11 zegtquote:Op woensdag 2 november 2005 16:57 schreef Diaan73 het volgende:
mn werkdag zit erop... ik ga naar huis.en morgen mn vrije dag
dag lieve kinderen
Allright, hihi. Hi!!!quote:Op woensdag 2 november 2005 17:08 schreef Z het volgende:
Het spijt me Tokay, ik zal het nooit meer doen, ik hoop dat je me ooit kan vergeven. Post jij dan nooit meer van die enge smilies?
Nee joh, die pik ik uit een ander topic.quote:Op woensdag 2 november 2005 17:08 schreef BwennieBren het volgende:
En Tokay hoe kom je toch aan die leuke smileys, maak je die zelf?
uhhhh waar danquote:Op woensdag 2 november 2005 17:13 schreef Tokay het volgende:
[..]
Nee joh, die pik ik uit een ander topic.![]()
Ik ben een oen met computers!![]()
Hij heeft z'n eigen topicquote:Op woensdag 2 november 2005 17:08 schreef peaceman het volgende:
Moest Tong weer alleen pissen ofzo? 1 berichtje en niet meer gezien...
Dat je altijd net iets te laat bent met posten of opmerkingen.quote:Op woensdag 2 november 2005 17:15 schreef wyccie het volgende:
Wtf is spuit 11 toch voor iets?
Hier vandaan: [SEX] Aanschouw de OPRAH smiley!quote:Op woensdag 2 november 2005 17:14 schreef BwennieBren het volgende:
uhhhh waar dan![]()
meneer is trouwens acteur, italiaans
Hmmm......het vervelende is dat ik zo weinig italiaanse acteurs bij naam kenquote:Op woensdag 2 november 2005 17:14 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
uhhhh waar dan![]()
meneer is trouwens acteur, italiaans
Bewaard in mijn favorieten!quote:Op woensdag 2 november 2005 17:16 schreef Tokay het volgende:
[..]
Hier vandaan: [SEX] Aanschouw de OPRAH smiley!
Nee, hij is geen komiekquote:Op woensdag 2 november 2005 17:28 schreef Scrutinizer het volgende:
André van Puin?
quote:Op woensdag 2 november 2005 18:19 schreef fotoloog het volgende:
Tim Krabbé
Dag Mopquote:Op woensdag 2 november 2005 18:28 schreef wyccie het volgende:
Ik hoop dat Sosonko goed is. Dan kan ik een lekker ding plaatsen
Trouwens, Hoi fotoloog
Ik vind ze niet allemaal een lekker ding, in Depeche Mode. Alleen de zanger.quote:
Niet goed?quote:Op woensdag 2 november 2005 18:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mop?!?!![]()
[afbeelding]
Hij is echt niet onbekend!
Ik ben ook geen mevrouwquote:
Dit is helaas een andere mooie man.quote:Op woensdag 2 november 2005 18:48 schreef tong80 het volgende:
Daniel Day Lewis.Dat is echt een mooie man.
Niet? wat ben je dan...een hermafrodiet?quote:Op woensdag 2 november 2005 18:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ben ook geen mevrouw![]()
[..]
Dit is helaas een andere mooie man.
quote:Op woensdag 2 november 2005 18:51 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Niet? wat ben je dan...een hermafrodiet?
Dag lieffiequote:
Geboortedata graag en de clubs waar hij gespeeld heeft...quote:Op woensdag 2 november 2005 18:54 schreef pyl het volgende:
Nico Rijnders.
Data nog wel......quote:Op woensdag 2 november 2005 18:56 schreef fotoloog het volgende:
Geboortedata graag en de clubs waar hij gespeeld heeft...![]()
ff kusje geven aan fotoquote:Op woensdag 2 november 2005 18:56 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Ajax Club Brugge. Werd gewisseld in de EC-1 finale tegen Panatinaikos wegens duizeligheid. Waren de eerste symptomen van de hartklachten waar ie 2 jaar later aan overleed.quote:Op woensdag 2 november 2005 18:56 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Wel het slechtste deelquote:Op woensdag 2 november 2005 18:57 schreef tong80 het volgende:
Andy Garcia is goed. Speelde wel met Pacino samen in the Godfather.
Dag kroepoekje van mequote:Op woensdag 2 november 2005 18:57 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
ff kusje geven aan fotooh en ook aan pos
Hooooooi
Kijk! Dat bedoel ik.quote:Op woensdag 2 november 2005 18:58 schreef tong80 het volgende:
Ajax Club Brugge. Werd gewisseld in de EC-1 finale tegen Panatinaikos wegens duizeligheid. Waren de eerste symptomen van de hartklachten waar ie 2 jaar later aan overleed.
Keurig....quote:Op woensdag 2 november 2005 18:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ajax Club Brugge. Werd gewisseld in de EC-1 finale tegen Panatinaikos wegens duizeligheid. Waren de eerste symptomen van de hartklachten waar ie 2 jaar later aan overleed.
Klopt maar wel tien keer beter dan 9 van de andere 10 films die er worden gemaakt.quote:
True, true.quote:Op woensdag 2 november 2005 18:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klopt maar wel tien keer beter dan 9 van de andere 10 films die er worden gemaakt.
1 van de 2 moest het idd wel zijn...quote:Op woensdag 2 november 2005 18:57 schreef tong80 het volgende:
Andy Garcia is goed. Speelde wel met Pacino samen in the Godfather.
Mr T aka BA Barracusquote:Op woensdag 2 november 2005 19:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ben TH's lieffie![]()
Wie is dit?
[afbeelding]
Whoah.............!!!!!!!!!!! Jij kleine.............quote:Op woensdag 2 november 2005 19:04 schreef wyccie het volgende:
Frans Kellendonk
Was dat een retorische vraagquote:
Geen idee, ik weet alleen dat hij pennywise heet en dat ze daar beneden allemaal zweven.quote:
Doe maar iets met kerrie....quote:Op woensdag 2 november 2005 19:05 schreef brother52 het volgende:
[..]
Geen idee, ik weet alleen dat hij pennywise heet en dat ze daar beneden allemaal zweven.
Wie? Kellendonk? Altijd gedacht dat hij aan AIDS overleed............quote:
Kerry King? Oh nee, dat is een gitarist, maar ziet er wel net zo eng uit.quote:
Alle bronnen die ik tot dusver heb geraadpleegd reppen van AIDS, Tong.quote:Op woensdag 2 november 2005 19:07 schreef pyl het volgende:
Wie? Kellendonk? Altijd gedacht dat hij aan AIDS overleed............![]()
Zou ie wel echt dood zijn?quote:Op woensdag 2 november 2005 19:11 schreef pyl het volgende:
[..]
Alle bronnen die ik tot dusver heb geraadpleegd reppen van AIDS, Tong.
Jij bent geen oud lijk !!!quote:Op woensdag 2 november 2005 19:11 schreef BwennieBren het volgende:
Julle bennu weer dit oud lijk in de maling aan t nemen
Oh is ie dood dan?quote:Op woensdag 2 november 2005 19:07 schreef pyl het volgende:
[..]
Wie? Kellendonk? Altijd gedacht dat hij aan AIDS overleed............![]()
Zo te lezen is de doodsoorzaak niet geheel duidelijk, dus misschien leeft ie nog wel....quote:
Nou dan wordt het tijd:quote:Op woensdag 2 november 2005 19:14 schreef wyccie het volgende:
Oh is ie dood dan?![]()
Dat soort dingen vertellen ze me nooit![]()
quote:Franciscus Gerardus Petrus ('Frans') Kellendonk (Nijmegen, 7 januari 1951 – Amsterdam, 15 februari 1990) was een Nederlandse schrijver.
Naast zijn academische carrière als Engels taal- en letterkundige schreef Kellendonk enkele verhalen en romans die hem kortstondige literaire faam opleverden. Zijn stilistische vaardigheid werd geroemd; zijn cultuurkritiek vaak verguisd. Kellendonks vermeend neo-conservatieve wereldbeeld, met een herwaardering van traditionele waarden, was in het Nederland van de jaren tachtig verre van modieus.
Het tijdschrift De Revisor was Kellendonks literaire bakermat. Van 1978 tot 1983 was hij hoofdredacteur van dit blad. Hij debuteerde in mei 1977 met de verhalenbundel Bouwval waarvoor hij de in dat jaar ingestelde Anton Wachterprijs kreeg toegekend. De roman Mystiek Lichaam. Een geschiedenis (1986) is waarschijnlijk zijn succesvolste werk. Het boek werd lovend besproken, bekroond met de F. Bordewijkprijs en genomineerd voor de AKO-literatuurprijs maar het leverde Kellendonk ook beschuldigingen op van antisemitisme en homofobie. Kellendonk verweerde zich tegen deze aantijgingen met het klassieke argument dat een auteur niet verantwoordelijk kan worden gehouden voor de denkbeelden van door hem verzonnen romanfiguren.
Kellendonk werd, samen met zijn generatiegenoot A.F.Th. van der Heijden, beschouwd als een van de grote beloften van de Nederlandse literatuur. De ziekte aids maakte aan deze verwachtingen vroegtijdig een einde. Op nagelaten aanwijzingen van de auteur werd in 1992 zijn Complete Werk uitgegeven.
Oh ik zie het al je bedoelt natuurlijk niet DE film Titanic, in that case ja dus...quote:Op woensdag 2 november 2005 19:16 schreef Sloggi het volgende:
Da's die kerel uit Titanicen The Hunt for the Red October
Dus..quote:Op woensdag 2 november 2005 19:18 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Oh ik zie het al je bedoelt natuurlijk niet DE film Titanic, in that case ja dus...
Sugababes zijn lievquote:Op woensdag 2 november 2005 19:19 schreef peaceman het volgende:
da´s die doos van sugababes...
Wobbie Williams!quote:Op woensdag 2 november 2005 19:21 schreef Tokay het volgende:
Mutya, ofzo. Die met dat enorme voorhoofd!
[afbeelding]
Box?quote:Op woensdag 2 november 2005 19:21 schreef fotoloog het volgende:
En hoe heet die "doos" ?
Hmm... omdat hij aan Aids gestorven is, nam ik automatisch aan dat hij homo isquote:
Push the button.....quote:
Was hij ook.quote:Op woensdag 2 november 2005 19:23 schreef wyccie het volgende:
Hmm... omdat hij aan Aids gestorven is, nam ik automatisch aan dat hij homo is![]()
Ziehier een prachtvoorbeeld van het belabberde niveau van de literaire kritiek in Nederland.quote:En dan beschuldigd worden van homofobie.....da's wel heel raar.
Keisha is mijn favoriete Sugababequote:Op woensdag 2 november 2005 19:25 schreef Tokay het volgende:
Trouwens, ze heet geen Mutya, maar Keisha. Mutya is zij met die kleine ogen. En die blonde heet Heidi.![]()
Aha.... ik leer hier veelquote:
quote:[..]
Ziehier een prachtvoorbeeld van het belabberde niveau van de literaire kritiek in Nederland.![]()
Groot gelijk heeft ie.quote:Kellendonk verweerde zich tegen deze aantijgingen met het klassieke argument dat een auteur niet verantwoordelijk kan worden gehouden voor de denkbeelden van door hem verzonnen romanfiguren.
Zet mijn naam er ook ff onder....quote:Op woensdag 2 november 2005 19:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Keisha is mijn favoriete SugababeIk wist alleen nooit hoe ze heette. Nu kan ik haar een brief sturen
![]()
Pyl heeft m al geradenquote:Op woensdag 2 november 2005 19:20 schreef Sloggi het volgende:
Ik lees op IMDB dat 'ie in een Titanic miniserie speelde, daar ken ik 'm dus van. Zijn naam mogen anderen raden, ik was er nooit op gekomen
/edit
[..]
Dus..
Ik kan toch moeilijk vragen of ze met ons wil trouwenquote:Op woensdag 2 november 2005 19:29 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Zet mijn naam er ook ff onder....
quote:Op woensdag 2 november 2005 19:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Miss World
Gokje op blonde Heidi van de Sugababes.quote:Op woensdag 2 november 2005 19:31 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
De trots van het dorp waar ik mijn jeugd doorbracht.
Hahahaha.quote:
Helemaal goed.quote:Op woensdag 2 november 2005 19:33 schreef BwennieBren het volgende:
angela visser, miss universe
Trouwen,trouwen....LAT Wellicht ?quote:Op woensdag 2 november 2005 19:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik kan toch moeilijk vragen of ze met ons wil trouwen![]()
"Alle leuke jongens willen vrijen, maar 't stadhuis is er niet bij."quote:Op woensdag 2 november 2005 19:36 schreef fotoloog het volgende:
Trouwen,trouwen....LAT Wellicht ?
Mijn Keisha is geen meisje dat gediend is van dergelijke moderne fratsenquote:Op woensdag 2 november 2005 19:36 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Trouwen,trouwen....LAT Wellicht ?
Vrij naar Patricia Paay....1974quote:Op woensdag 2 november 2005 19:38 schreef pyl het volgende:
[..]
"Alle leuke jongens willen vrijen, maar 't stadhuis is er niet bij."
Connie Vink ?quote:Op woensdag 2 november 2005 19:38 schreef pyl het volgende:
[..]
Wie wil er wel met Willeke Gonnie trouwen heden ten dagequote:Op woensdag 2 november 2005 19:38 schreef pyl het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 november 2005 19:39 schreef fotoloog het volgende:
Vrij naar Patricia Paay....1974
Dan zal ik mijn KBF in moeten ruilen voor een FRFquote:Op woensdag 2 november 2005 19:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mijn Keisha is geen meisje dat gediend is van dergelijke moderne fratsen![]()
Tsja...als je eenmaal die leeftijd hebt.....quote:
Shit ik kwam er maar niet op.quote:
quote:Op woensdag 2 november 2005 19:38 schreef pyl het volgende:
Ik ben nog van de leeftijd dat ik dat liedje indertijd niet begreep.quote:Op woensdag 2 november 2005 19:42 schreef fotoloog het volgende:
Tsja...als je eenmaal die leeftijd hebt.....![]()
KBF? FRF?quote:Op woensdag 2 november 2005 19:40 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Dan zal ik mijn KBF in moeten ruilen voor een FRF
Ze is dood lees ik netquote:Op woensdag 2 november 2005 19:42 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Tsja...als je eenmaal die leeftijd hebt.....![]()
Kobaltblauwe ford-Felrode Ferrariquote:
Maar die Peter bleek een homofielquote:Op woensdag 2 november 2005 19:42 schreef Tokay het volgende:
[..]
"Wie maakt dat ik niets meer lust
Wie verstoort mijn rust
Ja dat is Peter, ja dat is Peter..."
Nee, dat was Frans.quote:Op woensdag 2 november 2005 19:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar die Peter bleek een homofiel![]()
Dag van het vrije woord weetjewel?quote:Op woensdag 2 november 2005 19:47 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]Scrut: Je mag geen homofiel zeggen.
Het is 'homoseksueel'.
Keisha valt niet op uiterlijk vertoonquote:Op woensdag 2 november 2005 19:44 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Kobaltblauwe ford-Felrode Ferrari
quote:Op woensdag 2 november 2005 19:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dag van het vrije woord weetjewel?![]()
Jaja.quote:Op woensdag 2 november 2005 19:48 schreef Scrutinizer het volgende:
quote:Op woensdag 2 november 2005 19:52 schreef pyl het volgende:
Heeft Balkenende een zus?
Dan vraag ik mij weer af: 'gevangenis, is dat ook een vrij woord?'quote:Op woensdag 2 november 2005 19:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vandaag welquote:Op woensdag 2 november 2005 19:53 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan vraag ik mij weer af: 'gevangenis, is dat ook een vrij woord?'
quote:Op woensdag 2 november 2005 19:52 schreef pyl het volgende:
Heeft Balkenende een zus?
Sorry.quote:Het ruikt hier naar caramel. Vandaag verbranden ze alleen de suikerzieke joden.
Juist.quote:Op woensdag 2 november 2005 19:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Janet Reno
Dat is Shrek! Nou ja, een soort van...quote:
Dochter van Alexander Pola.quote:
quote:
Ogre, boeman, Shrekquote:Op woensdag 2 november 2005 19:59 schreef Tokay het volgende:
[..]
Dat is Shrek! Nou ja, een soort van...![]()
En hij heet?quote:Op woensdag 2 november 2005 20:11 schreef wyccie het volgende:
Hij is de Engelse idol. Had zelfs Light my fire gecovered.
Nee.quote:Op woensdag 2 november 2005 20:12 schreef Sloggi het volgende:
Gary nogwat.
Ken wel de Engelse winnaar van de soundmixshow......2 weken geleden nog een optreden van gezien. SUPER was datquote:Op woensdag 2 november 2005 20:11 schreef wyccie het volgende:
Hij is de Engelse idol. Had zelfs Light my fire gecovered.
Die heeft de Soundmixshow gewonnen .Gary Mullenquote:Op woensdag 2 november 2005 20:12 schreef Sloggi het volgende:
Gary nogwat.
quote:Op woensdag 2 november 2005 20:16 schreef wyccie het volgende:
Ik weet wel dat de tweede Gareth Gates heet.
oh ja... Young.... nogwattes Young.
Will!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |