Je weet toch neem ik aan wel waarom ik deze titel voorstelde?quote:Op woensdag 2 november 2005 15:30 schreef mr_anonimous het volgende:
Zo Peaceman zijn zin maar gegeven. Ik had gister Natalie Portman er al doorgedrukt. En ik wil geen ruzie meer maken deze week.
Sinterklaas is nog niet eens in het landquote:Op woensdag 2 november 2005 15:32 schreef BwennieBren het volgende:
Dus die gezette schoen van mij kan ik weer voor de centrale verwarming weghalen?
Ja natuurlijk maar ik heb niks met dat soort dingen, maar uit respect voor andere mensen pas ik me wel aan.quote:Op woensdag 2 november 2005 15:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
Je weet toch neem ik aan wel waarom ik deze titel voorstelde?
Welk soort dingen?quote:Op woensdag 2 november 2005 15:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja natuurlijk maar ik heb niks met dat soort dingen, maar uit respect voor andere mensen pas ik me wel aan.
Da's fijn, mij lekker maken met een dooie mus mr_a!quote:Op woensdag 2 november 2005 15:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
Sinterklaas is nog niet eens in het land![]()
Nog 11 nachtjes slapen......quote:Op woensdag 2 november 2005 15:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
Sinterklaas is nog niet eens in het land![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 15:35 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Da's fijn, mij lekker maken met een dooie mus mr_a!![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 15:38 schreef BwennieBren het volgende:
Theo van Gogh
Sta jij ooit normaal op een foto?quote:Op woensdag 2 november 2005 15:36 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ik heb me avatar maar alvast aangepast
Zo weinig mogelijk als het ff kanquote:Op woensdag 2 november 2005 15:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Sta jij ooit normaal op een foto?
Gelukkig maarquote:Op woensdag 2 november 2005 15:44 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Zo weinig mogelijk als het ff kan
Dat een gegijzelde de gijzelnemer tot held gaat zien. Kwam voor het eerst voor bij een uit de hand gelopen bankoverval in Stockholm geloof ik vandaar de naam.quote:Op woensdag 2 november 2005 15:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nog 11 nachtjes slapen......
enne wat is een stockholmsyndroom?
Ow okay.. .bedankt voor de info. Dit begrip was aan mij voorbij gegaan....quote:Op woensdag 2 november 2005 15:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is wanneer een gegijzelde verliefd wordt op zijn/haar gijzelnemer.
Ik vind zulke kreten nergens op slaan gewoon. Dit is voor mij de dag waarop Theo van Gogh is vermoord. Niks anders. En daarmee wil ik de daad niet ontkrachten ofzo hoor. Ik vind het echt verschrikkelijk wat die Mohammed B heeft gedaan.quote:
En buigbaar!quote:Op woensdag 2 november 2005 15:49 schreef Scrutinizer het volgende:
De uitvinder van gestreept gekleurde tandpasta?
Die kreet is juist wel belangrijk. En deze dag is ie bij uitstek van toepassing omdat Theo - de man van het vrije woord - (die het zelfs overdreef) was.quote:Op woensdag 2 november 2005 15:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik vind zulke kreten nergens op slaan gewoon. Dit is voor mij de dag waarop Theo van Gogh is vermoord. Niks anders. En daarmee wil ik de daad niet ontkrachten ofzo hoor. Ik vind het echt verschrikkelijk wat die Mohammed B heeft gedaan.
Ik krijg nog steeds de rillingen als ik langs die plek in de Linnaeusstraat loop, hier vlak in de buurt.quote:Op woensdag 2 november 2005 15:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
Die kreet is juist wel belangrijk. En deze dag is ie bij uitstek van toepassing omdat Theo - de man van het vrije woord - (die het zelfs overdreef) was.
roept het stoutste kind zelf. Vieze plaatjes postenquote:Op woensdag 2 november 2005 15:58 schreef wyccie het volgende:
Omdat het in dit topic nog niet gevraagd is, doe ik het maar:
ZIJN HIER NOG STOUTE KINDEREN????![]()
Heyquote:Op woensdag 2 november 2005 15:58 schreef wyccie het volgende:
Kan ik goed begrijpen...quote:Op woensdag 2 november 2005 15:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik krijg nog steeds de rillingen als ik langs die plek in de Linnaeusstraat loop, hier vlak in de buurt.
Die zitten allemaal hierquote:Op woensdag 2 november 2005 15:58 schreef wyccie het volgende:
Jij bent geloof ik geen voorstander van de vrije gedachten.quote:Op woensdag 2 november 2005 15:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
Die kreet is juist wel belangrijk. En deze dag is ie bij uitstek van toepassing omdat Theo - de man van het vrije woord - (die het zelfs overdreef) was.
Joehoe! Ik was even ander ondergoed aantrekken....quote:Op woensdag 2 november 2005 15:58 schreef wyccie het volgende:
Beetje rare conclusie? Waarom zou ik daar geen voorstander van zijn?quote:Op woensdag 2 november 2005 16:01 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jij bent geloof ik geen voorstander van de vrije gedachten.![]()
Omdat ik nu sterk de indruk krijg dat jij mij veroordeelt om mijn gedachten.quote:Op woensdag 2 november 2005 16:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
Beetje rare conclusie? Waarom zou ik daar geen voorstander van zijn?
So sue me!quote:Op woensdag 2 november 2005 16:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
Heydaar heb ik auteursrecht op!
![]()
En hij is langs de Coffeeshop geweest!quote:Op woensdag 2 november 2005 16:09 schreef wyccie het volgende:
BB, dat vind ik een zeer onaangenaam plaatjeThe Grinch is nog knapper dan die 'kerstman'.
quote:Op woensdag 2 november 2005 16:09 schreef wyccie het volgende:
BB, dat vind ik een zeer onaangenaam plaatjeThe Grinch is nog knapper dan die 'kerstman'.
Ik veroordeel je niet hoor, ik zei alleen wat ik er van vind... maar mijn mening/wil is geen wet hoorquote:Op woensdag 2 november 2005 16:06 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Omdat ik nu sterk de indruk krijg dat jij mij veroordeelt om mijn gedachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |