quote:Op woensdag 2 november 2005 15:39 schreef baquelappe het volgende:
Heeft iemand een screenie van de Jiskefet Sint? Hans Teeuwen welteverstaan
Heej, is dat niet Osinter Bin Klaas?quote:Op woensdag 2 november 2005 15:46 schreef Broeilsje het volgende:
Deze vond ik ergens anders op fok.
...
[afbeelding]
Mooie baardquote:
Briljantquote:Op woensdag 2 november 2005 16:20 schreef -Schorpioen- het volgende:
[afbeelding]
Foto van zijn schooltijd...
quote:Op woensdag 2 november 2005 16:16 schreef spijkerbroek het volgende:
Toen ik nog voor een (oranje) low-cost airline werkte, ben ik als sinterklaas verkleed en een collega als zwarte piet naar barcelona en terug gevlogen. En ook zo verkleed naar m'n werk gegaan, direct toen we terug kwamen. We werkten toen in de UK, en niemand snapte er wat van, behalve de nederlanders
We waren bijna nog op Airline (tv programma) gekomen, want we hadden de hele tijd zo'n cameraploeg achter ons aan. Helaas vond de eindredactie het te riskant, want misschien zouden mensen dit na gaan doen en verkleed het vliegtuig nemen. Wij hadden onze badge bij ons en voor ons was het al lastig om mee te komen.
We hebben op het vliegveld pepernoten uitgedeeld, komt de airport manager naar ons toe en snauwt ons toe dat we dat niet mogen doen, omdat ze niet weten wat erin zit. Dus wij wat opeten, en zeggen dat het niet gevaarlijk is. Maar nee, het mocht nog niet. Toen maar ja geknikt en later toch doorgegaan met uitdelen.. ook voor het oog van de camera: "niks zeggen tegen de airport manager, want ik mag niks geven, maar hier" *handje pepernoten geef*
Was echt superleuk.. niemand snapte er een reet van, maar wij hadden de grootste lol.
Helaas geen foto's van, wel een film, maar die is te groot om te posten.. sorry!
zie je wel, sinterklaas is toch dood. alleen weet hij het zelf nog nietquote:Op donderdag 3 november 2005 14:58 schreef Rewimo het volgende:
Deze kwam vorig jaar bij mijn zoontje op school. Echt fris ziet ie er niet uit
[afbeelding]
[afbeelding]
Beetje te lang doorgehaald de vorige avond denk ik...
Diezz lief!!!quote:Op woensdag 2 november 2005 16:20 schreef -Schorpioen- het volgende:
[afbeelding]
Foto van zijn schooltijd...
Die aflevering is vetquote:
mag ik vragen waar je deze vond op het forum, vooral die sint met dat bier in zijn handen, ik was er namelijk ooit bij toen die foto's gemaakt werden en wist dat ze nog wel ergens op het web stonden maar nooit gedacht dat iemand ze zou vindenquote:Op woensdag 2 november 2005 15:46 schreef Broeilsje het volgende:
Deze vond ik ergens anders op fok.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Google eens op sinterklaas...quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:14 schreef DD_ het volgende:
[..]
mag ik vragen waar je deze vond op het forum, vooral die sint met dat bier in zijn handen, ik was er namelijk ooit bij toen die foto's gemaakt werden en wist dat ze nog wel ergens op het web stonden maar nooit gedacht dat iemand ze zou vindenen nu zag ik dit topic ineens voorbij komen in de apache logs...
quote:Op woensdag 2 november 2005 16:16 schreef spijkerbroek het volgende:
Toen ik nog voor een (oranje) low-cost airline werkte, ben ik als sinterklaas verkleed en een collega als zwarte piet naar barcelona en terug gevlogen. En ook zo verkleed naar m'n werk gegaan, direct toen we terug kwamen. We werkten toen in de UK, en niemand snapte er wat van, behalve de nederlanders
We waren bijna nog op Airline (tv programma) gekomen, want we hadden de hele tijd zo'n cameraploeg achter ons aan. Helaas vond de eindredactie het te riskant, want misschien zouden mensen dit na gaan doen en verkleed het vliegtuig nemen. Wij hadden onze badge bij ons en voor ons was het al lastig om mee te komen.
We hebben op het vliegveld pepernoten uitgedeeld, komt de airport manager naar ons toe en snauwt ons toe dat we dat niet mogen doen, omdat ze niet weten wat erin zit. Dus wij wat opeten, en zeggen dat het niet gevaarlijk is. Maar nee, het mocht nog niet. Toen maar ja geknikt en later toch doorgegaan met uitdelen.. ook voor het oog van de camera: "niks zeggen tegen de airport manager, want ik mag niks geven, maar hier" *handje pepernoten geef*
Was echt superleuk.. niemand snapte er een reet van, maar wij hadden de grootste lol.
Helaas geen foto's van, wel een film, maar die is te groot om te posten.. sorry!
Idd een erg slechte kloonquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |