Op woensdag 2 november 2005 16:16 schreef spijkerbroek het volgende:Toen ik nog voor een (oranje) low-cost airline werkte, ben ik als sinterklaas verkleed en een collega als zwarte piet naar barcelona en terug gevlogen. En ook zo verkleed naar m'n werk gegaan, direct toen we terug kwamen. We werkten toen in de UK, en niemand snapte er wat van, behalve de nederlanders
![]()
We waren bijna nog op Airline (tv programma) gekomen, want we hadden de hele tijd zo'n cameraploeg achter ons aan. Helaas vond de eindredactie het te riskant, want misschien zouden mensen dit na gaan doen en verkleed het vliegtuig nemen. Wij hadden onze badge bij ons en voor ons was het al lastig om mee te komen.
We hebben op het vliegveld pepernoten uitgedeeld, komt de airport manager naar ons toe en snauwt ons toe dat we dat niet mogen doen, omdat ze niet weten wat erin zit. Dus wij wat opeten, en zeggen dat het niet gevaarlijk is. Maar nee, het mocht nog niet. Toen maar ja geknikt en later toch doorgegaan met uitdelen.. ook voor het oog van de camera: "niks zeggen tegen de airport manager, want ik mag niks geven, maar hier" *handje pepernoten geef*
Was echt superleuk.. niemand snapte er een reet van, maar wij hadden de grootste lol.
![]()
Helaas geen foto's van, wel een film, maar die is te groot om te posten.. sorry!