Vond ik idd een goede methodequote:Op woensdag 2 november 2005 14:26 schreef DNA_Mutant het volgende:
Zoek eens op Getal en Ruimte. Dat zijn wiskunde boeken die gebruikt worden in het voorgezet onderwijs voor bijv. MAVO, HAVO, VWO. Ze hebben ook een website waarvan ik recentelijk nog een infopakket heb aangevraagd. De boeken zijn best duur en het zijn er veel. Maar het is het wel waard.
idd, dus gewoon gedumpte schoolboeken van die serie zoeken en aan de slag gaanquote:Op woensdag 2 november 2005 14:29 schreef Thieske het volgende:
[..]
Die methode heb ik ook gehad op de middelbare school (havo) en werkte prima idd.
quote:Op woensdag 2 november 2005 16:28 schreef maximus08 het volgende:
Omdat ik van plan ben om binnenkort met een studie natuurkunde te beginnen.
Daar vragen ze om basis kennis wiskunde, vandaar.
Da's wel erg overdreven. Er zijn hele lichtingen die er met nieuwe stijl ook komen - ik ben er een van. Als je dat 'gevoel voor wiskunde' hebt wat jij zo belangrijk vindt moet oude of nieuwe stijl niet veel uitmaken.quote:Op donderdag 3 november 2005 14:59 schreef Knakker het volgende:
Oh ja, en zorg dat je OUDE STIJL wiskunde doet - nieuwe stijl stelt helemaal geen reet voor.
quote:Op donderdag 3 november 2005 14:59 schreef Knakker het volgende:
Oh ja, en zorg dat je OUDE STIJL wiskunde doet - nieuwe stijl stelt helemaal geen reet voor. En ik zou op zoek gaan naar wat VWO examenbundels met examens van 1990 tot 2000 ofzo; die zijn erg handig!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |