Iemand die zijn haren kampt duhquote:Op woensdag 2 november 2005 13:30 schreef GoLLeM het volgende:
Wat definieert een kamper precies?
quote:Op woensdag 2 november 2005 13:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ralle kutkop zeg
hij is ff hendig sjiek aan het spammen voor nieuw contactenquote:Op woensdag 2 november 2005 13:32 schreef Smaakpolitie het volgende:
lolleromfg dat is die hendig sjieke kop van Maikuuul zelf!
Dat moet je bijhouden he.quote:Op woensdag 2 november 2005 13:32 schreef Smaakpolitie het volgende:
lolleromfg dat is die hendig sjieke kop van Maikuuul zelf!
*tromgeROFL*quote:Op woensdag 2 november 2005 13:36 schreef GoLLeM het volgende:
ROFL KABOFL kamper pantOFL!
meer C-1000 kwaliteitquote:Op woensdag 2 november 2005 13:36 schreef Maikuuul het volgende:
Ja maar ik open niet zoeen sjieke topics als boomlaars
Hier altijd gedonder in de C-1000, slechte klanten service, ongemotiveerd personeelquote:Op woensdag 2 november 2005 13:43 schreef Maikuuul het volgende:
Ja he gekdat is me ook altijd sjiek. Maarja gek dat personeelsfeest was wel sjiek
Hopelijk gaan er donderdag veel problemen onstaan in de c1000 zodat ik ze weer moet oplossenzo leuk is dat altijd
quote:Op woensdag 2 november 2005 13:45 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Hier altijd gedonder in de C-1000, slechte klanten service, ongemotiveerd personeel![]()
De C-1000 5 km verderop is beter, werken geen triangeljosti's![]()
DALIJK KOMT IE JE OP JE BEK HOUWEN ALS JE ZO DOET WEET JE!quote:Op woensdag 2 november 2005 13:27 schreef Maikuuul het volgende:
Verschrikkelijk zijn ze vooral gasten die dit soort kettingen dragen :
[[url=http://img361.imageshack.us/img361/7846/maikelfoto11rz.th.jpg]afbeelding][/URL]
nahquote:Op woensdag 2 november 2005 13:50 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
DALIJK KOMT IE JE OP JE BEK HOUWEN ALS JE ZO DOET WEET JE!
Is hij 't zelf?quote:Op woensdag 2 november 2005 13:52 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
nah![]()
TS is nog net niet zo dom om op zijn eigen muil te slaan![]()
Wie zegt dat ?quote:Op woensdag 2 november 2005 13:52 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
nah![]()
TS is nog net niet zo dom om op zijn eigen muil te slaan![]()
Check me fotoboek danquote:
quote:
Een hendig sjieke pantherquote:Op woensdag 2 november 2005 13:55 schreef wunderbaum het volgende:
Wat hangt er aan die ketting. Een vergulde drol ofzo.
Oh, je bedoelt een kamper die achter een doos gaan zitten wachten tot iemand langskomt en 'm dan PRYOIWOAKWTYOAJOHGHAOYHKHEGIOPED!quote:
Je bent zeker niet aangenomen. Die ketting ziet er zelfs voor de kwantum te goedkoop uitquote:Op woensdag 2 november 2005 13:57 schreef Maikuuul het volgende:
Ey gek ik zal jullie eens vertellen over mijn solicitatie bij de Kwantum
Nee gekquote:Op woensdag 2 november 2005 13:59 schreef wunderbaum het volgende:
[..]
Je bent zeker niet aangenomen. Die ketting ziet er zelfs voor de kwantum te goedkoop uit![]()
Nee ik houd niet van mannen :/quote:Op woensdag 2 november 2005 13:58 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Oh, je bedoelt een kamper die achter een doos gaan zitten wachten tot iemand langskomt en 'm dan PRYOIWOAKWTYOAJOHGHAOYHKHEGIOPED!
Nah gek in css camp ik nooit, ik ben toch geen n00b gek.quote:Op woensdag 2 november 2005 14:02 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Je bent gewoon een nerd. Een camprat.
Nou dat deel dat je een nerd bent klopt wel. En dan wil ik je bij deze mijn mening verkondigen, dat je een irritante nerd bent.quote:Op woensdag 2 november 2005 14:03 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Nah gek in css camp ik nooit, ik ben toch geen n00b gek.
Trouwens ze waren erachter gekomen dat ik een gehackte internet account gebruiktenu kan ik niet meer pwnen
Dat zegt mn oma ook altijdquote:Op woensdag 2 november 2005 14:04 schreef Skv het volgende:
Een ketting heb je om, kutje.
Niet aan.
Een broek heb je aan.
Een nerd?quote:Op woensdag 2 november 2005 14:04 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Nou dat deel dat je een nerd bent klopt wel. En dan wil ik je bij deze mijn mening verkondigen, dat je een irritante nerd bent.
quote:Op woensdag 2 november 2005 14:04 schreef Skv het volgende:
Een ketting heb je om, kutje sletje.
Niet aan.
Een broek heb je aan.
En jij bent een gothic!quote:Op woensdag 2 november 2005 14:04 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Nou dat deel dat je een nerd bent klopt wel. En dan wil ik je bij deze mijn mening verkondigen, dat je een irritante nerd bent.
N00b en nerd zijn twee andere dingen!quote:Op woensdag 2 november 2005 14:05 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Een nerd?wie houd er nou een blaadje omhoog like a n00b in zijn fotoboek
quote:Op woensdag 2 november 2005 14:04 schreef Gizmore het volgende:
Wat leuk, een Maikuuul zelfspottopic gay bash
Ik vind jou nog irritanter dan 2 keer Maikuuul weet je!quote:Op woensdag 2 november 2005 14:06 schreef Skv het volgende:
[..]
En jij bent een gothic!
Zo zijn we allemaal wat.
Boeit mijquote:Op woensdag 2 november 2005 14:07 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Ik vind jou nog irritanter dan 2 keer Maikuuul weet je!
damn, dat is bijna een doodverwensingquote:Op woensdag 2 november 2005 14:07 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Ik vind jou nog irritanter dan 2 keer Maikuuul weet je!
Als je zoeen stoere kerel was als je beweerd wist je dat niet, dus nu ben je een nooberige nerd die blaadjes omhoog houdquote:Op woensdag 2 november 2005 14:06 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
N00b en nerd zijn twee andere dingen!
quote:Op woensdag 2 november 2005 14:09 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
damn, dat is bijna een doodverwensing![]()
Dat is me hendig een sjieke taal gek. Dat is Mestreechs maaanquote:Op woensdag 2 november 2005 14:09 schreef TerrorTimm het volgende:
wtf is "hendig sjiek"nou weer voor taal??![]()
![]()
Nee hoorquote:Op woensdag 2 november 2005 14:10 schreef Het_hupt het volgende:
btw is dit niet meer iets voor ONZ?
Ik vind Skv dan ook een gigantische lul, weet je.quote:Op woensdag 2 november 2005 14:09 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
damn, dat is bijna een doodverwensing![]()
ah, duidelijkquote:Op woensdag 2 november 2005 14:12 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Ik vind Skv dan ook een gigantische lul, weet je.
Nee maar serieus. In vergelijking zou ik Maikuuul een gratis rondleidingen geven. Zo erg is het.quote:
Een gratis rondleiding ? waarheen ?quote:Op woensdag 2 november 2005 14:15 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Nee maar serieus. In vergelijking zou ik Maikuuul een gratis rondleidingen geven. Zo erg is het.
Door de grotten.quote:Op woensdag 2 november 2005 14:17 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Een gratis rondleiding ? waarheen ?
* Het_hupt geeft ff hendig sjiek de paracetamol doorquote:Op woensdag 2 november 2005 14:15 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Nee maar serieus. In vergelijking zou ik Maikuuul een gratis rondleidingen geven. Zo erg is het.
aikuuul is al hendig sjiek in het verkennen van donkere grotjesquote:
Niet met mij!quote:Op woensdag 2 november 2005 14:19 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
aikuuul is al hendig sjiek in het verkennen van donkere grotjes![]()
Bah :/ alsof ik mijn penis in een grot ga duwen, vrouwlijke rosbief is veel beterquote:
Het dat klinkt net zo hendig vet als wanneer je slipt op het strand bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 2 november 2005 14:20 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Bah :/ alsof ik mijn penis in een grot ga duwen, vrouwlijke rosbief is veel beter
Maar is wel sjiek he gek in de grotten, als je me daar een slip maakt hoor je dat hendig vet denk ikboh dat word me nog eens wat !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |