Zetten de auto wel neer op Abcoude ofzo.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:59 schreef JeroenV het volgende:
Het parkeren zal lekker druk worden trouwens, met het Nederlands elftal in de Arena.
Damn! Als je eerder had gezegd was ik geinteresseerd geweest, nu vrij laatquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:49 schreef spanks het volgende:
Wij hebben nog 1 kaartje over voor de liefhebber. Gewoon voor de normale prijs, ik dacht 29 euri!
quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:02 schreef Diaan73 het volgende:
Gestrand door de sneeuw.... en nu weer thuis..... helaas niet aanwezig bij concert![]()
![]()
![]()
Fuck man! Voor allebei..quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:02 schreef Diaan73 het volgende:
Gestrand door de sneeuw.... en nu weer thuis..... helaas niet aanwezig bij concert![]()
![]()
![]()
Ja echt wel, 2 uur voor jan lul in de auto gezeten..... klein lichtpuntje: ze komen misschien op Pinkpop en wij gaan... en we hebben ze afgelopen jaar al 3x gezien.... we balen nog wel flink, maar onze veiligheid is belangrijker.quote:
Is het zo erg dan? Hier valt het nog wel mee, waar moesten jullie vandaan komen?quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja echt wel, 2 uur voor jan lul in de auto gezeten..... klein lichtpuntje: ze komen misschien op Pinkpop en wij gaan... en we hebben ze afgelopen jaar al 3x gezien.... we balen nog wel flink, maar onze veiligheid is belangrijker.
Enschede.... bij amersfoort en amsterdam is het helemaal mis.quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:18 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Is het zo erg dan? Hier valt het nog wel mee, waar moesten jullie vandaan komen?
En vanaf Deventer zag je bijna geen hand meer voor ogen van de sneeuw.... niet harder dan 50 kon je rijden. Bij Apeldoorn zijn we maar omgekeerd toen we hoorden dat er al 29 km file was tussen Amersfoort en Amsterdam.quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
Enschede.... bij amersfoort en amsterdam is het helemaal mis.![]()
Ja.. heb m voor 15 euri aan de deur verpatst... Was wel een erg tof concert, die cover tussendoor was ook wel leuk!quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:00 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Damn! Als je eerder had gezegd was ik geinteresseerd geweest, nu vrij laat![]()
Wel kunnen verkopen/iemand blij mee kunnen maken?!
Volgens mij I heard it through the grapevine van Marvin...quote:Op donderdag 2 maart 2006 01:05 schreef JeroenV het volgende:
d. De Engelsen kunnen sfeer maken, maar dit kan af en toe ook naar het harde en irritante neigen. Toch heb ik me er niet aan geergerd. Heb me prima vermaakt. Maar welk nummer speelden ze voor Oh my god?
Toen vond ik ze niet slecht anders, de Arena was alleen veel te groot voor ze..quote:Op donderdag 2 maart 2006 01:05 schreef LeroyBrown het volgende:
Ze speelden echt veel beter dan toen ze support waren bij U2.
Marvin Gaye.quote:Op donderdag 2 maart 2006 02:57 schreef Berenhose het volgende:
Van wie was die cover die ze zongen ook alweer? Ik kon er niet op komen.
Neem de trein man! Utr - Amst. bijlmer is 25 minuutjes! En die sprinters rijden altijd!quote:Op donderdag 2 maart 2006 01:44 schreef Q. het volgende:
Het was uitermate tof. Wel beetje erg jong en irritant publiek. En het verkeer was een hel, Utrecht - Amsterdam in 2 uur.. En nu pas thuis. Lekker.
.
I know. Maar mn zusje was met de auto en die wilde direct daarna door met de auto naar huis. En op de terugweg moest ik mee naar de snelweg omdat ze anders gegarandeerd verdwaald. En de auto stond ergens midden in de Bijlmer, daar laat ik haar niet alleen naar toe lopen midden in de nacht.quote:Op donderdag 2 maart 2006 08:32 schreef spanks het volgende:
[..]
Neem de trein man! Utr - Amst. bijlmer is 25 minuutjes! En die sprinters rijden altijd!
Gaat er nu iets langs me heen?quote:Peaceman/Diaan73, jammer dat jullie het hebben moeten missen, maar zoals min of meer beloofd, ik kan het goedmaken...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |