Nee mijn stage komt toch echt op de eerste plaats, alleen weet ik nog steeds niet of die precies op 1 maart begint of niet. En om dan 30 euro uit te geven voor iets waar ik misschien niet heen kan gaan vind ik wel zonde...quote:Op maandag 16 januari 2006 21:45 schreef kreuk050 het volgende:
Dan zijn de Kaiser Chiefs duidelijk niet je hoogste prioriteit. Mijne ook niet hoor maar heb die avond 100% nix te doen dus heb ze al gekocht.
* meldtquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:01 schreef Love Mae King het volgende:
En uiteraard zijn we allemaal ruim op tijd aanwezig in de HMH om de support act We Are Scientists te gaan kijken?
Nog nooit van gehoord, maar ik ben al wat aan het downloaden van ze, ben benieuwdquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:42 schreef LeroyBrown het volgende:
D'r is nog een supportact bijgekomen zag ik op de site van Mojo: The Challets...
Ik heb d'r nog nooit van gehoord iig. Wat ik van We Are Scientics gehoord heb klonk wel lekker, dus die wil ik zeker zien.
Cash Cow is zo'n vet nummer!quote:Op maandag 27 februari 2006 21:59 schreef JeroenV het volgende:
We Are Scientist is goed zeg, net ff wat binnen gehaald van ze. Wordt een leuk avondje, helemaal als Infadels de afterparty gaat verzorgen. Drie goede bands op 1 avond.
Zoek ons ff op....quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:38 schreef MadMaster het volgende:
De kennismaking met de Kaiser Chiefs als voorprogramma van U2 vorig jaar smaakte naar meer.
Heb net 2 kaarten weten te bemachtigen voor een redelijke prijs, dus ik ben ook van de partij...![]()
quote:
Zie mijn fotoboek om te zien hoe wij eruit zienquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:53 schreef MadMaster het volgende:
Is goed.
De shows die ik tot nu toe van ze heb gehoord duurden ongeveer een uurtje, ook het concert in Brixton eind vorig jaar dat uitgezonden werd door de BBC.
Ik hoop dat het morgen wel iets langer is.
Wat een toeval, wij gaan ook eerst Amsterdam inquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:04 schreef MadMaster het volgende:
Het OV zal ook afgeladen zijn met Oranje mafketels, die eerst in de stad hun alcoholpromilage op peil gaan brengen...
Moet kunnen lukkenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:58 schreef MadMaster het volgende:
Ik zal uitkijken naar een roodharig kuifje tussen de 5.500 aanwezigen...
Lekker kut is dat idd....quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:59 schreef JeroenV het volgende:
Het parkeren zal lekker druk worden trouwens, met het Nederlands elftal in de Arena.
Hoe komt dat?quote:
Uit mijn ervaringen weet ik dat tussen het voorprogramme en hoofd act wel (meer dan) een half uur zit, dat is zo irritant..quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:48 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
Lekker kut is dat idd....
Weet iemand van jullie een beetje een timetable? Meer uit ervaring van eerdere concerten want weet dattie niet online staat.
Ik denk zelf:
20.00-21.15 We are Scientists
21.30-22.30 Kaiser Chiefs
22.30-23.30 The Infadels
Geheel uit een gok gehaald, klopt dit een beetje?
Onder de Arena(transferium), is er naast. Gaat perfectquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hoe komt dat?
Waar kunnen wij het beste parkeren trouwens... wij als niet-Amsterdammers...
Zou met iemand meegaan maar dat gaat helaas niet meer doorquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hoe komt dat?
Nee, ik zou met die persoon meegaan dus ik had zelf geen kaartje...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:41 schreef Diaan73 het volgende:
Ow dat is jammer zeg.... heb je nu een kaartje over?
Ow dat is echt balen zeg..... vind het erg sneu voor je.... troostquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee, ik zou met die persoon meegaan dus ik had zelf geen kaartje...
Thanksquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dat is echt balen zeg..... vind het erg sneu voor je.... troost
Heb je ze nog helemaal niet gezien? Ow dat is echt jammer.. ze zijn live echt geweldig.... sorry...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
ThanksIk zit heel erg te hopen dat ze op Lowlands of Rock Werchter gaan komen, dan kan ik ze toch eens gaan zien! Wil ze wel graag zien namelijk, één van mijn favo bands
Ik denk morgen overal, behalve in de buurt van de Arena.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hoe komt dat?
Ik gok rond een 23.00/23.30 uur.quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:24 schreef JeroenV het volgende:
Hoe laat denken jullie dat de afterpartye begint? Dat is toch boven?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |