Mmm. Ik heb daar nog wel even aan gedacht. Maar met Ch.quote:Op donderdag 3 november 2005 19:01 schreef DaisyDuke het volgende:
The Cords?
Daisy +1quote:Op donderdag 3 november 2005 19:01 schreef DaisyDuke het volgende:
The Cords?
Tja. Ach. Soms maakt een hint het misschien nog lastigerquote:Op donderdag 3 november 2005 18:27 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Opgezocht; zo Guano Apes achtig is dat toch niet?
Maar Arnoudt Pieters schijnt niet meer te leven...
Volgens mij is die al eens langsgeweest en toen wist ik het ook nietquote:
quote:More than any other hardcore band,epitomized the free-thinking independent ideals that formed the core of punk/alternative music. Wildy eclectic and politically revolutionary,
never stayed in one place too long; they moved from punk to free jazz to funk to folk at a blinding speed.
quote:Op donderdag 3 november 2005 19:55 schreef ranja het volgende:
Victims family?
quote:Like their fellow American indie bands, the trio was poised to break into the world of major labels in 1986, and they would have if it wasn't for the tragic death of guitarist/vocalist D. Boon in December of 1985.
quote:Op donderdag 3 november 2005 20:02 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Maar netjes binnen de minuut hersteld!
Kan je melden dat deze band bij de vorige 2 (!) keer dat ik die vroeg ook problemen gaf.quote:Op donderdag 3 november 2005 20:48 schreef DaisyDuke het volgende:
Gaat lekker vanavond!
Bekende koppen wel, kom er alleen even niet op.
quote:Op donderdag 3 november 2005 20:53 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Is het Our Lady Peace?
Daarom verbaasde mij het ook wel een beetje dat the Duke m niet inkoptequote:Op donderdag 3 november 2005 20:56 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ha, en alleen vanwege de die heb ik al vaker zonder succes gevraagd-hint
"Microphone Fiend" (Eric B and Rakim)quote:Op donderdag 3 november 2005 21:03 schreef DaisyDuke het volgende:
Bob Dylan
Bruce Springsteen
Rolling Stones
Cypress Hill
MC5
ERicB&Rakim
Stooges
Afrika Bambaataa ?
Hmmm ken MM niet voldoende om dit af of goed te keuren, maar het is in elk geval niet degene die ik bedoel...quote:
nee hoor je hebt em ik had geen idee wie het zong ..quote:Op donderdag 3 november 2005 21:27 schreef cafca het volgende:
Kut
The crazy world of Arthur Brown weggevertje gemist
je hebt mazzel dat Bosbeetle de artiest niet wist....quote:Op donderdag 3 november 2005 21:27 schreef cafca het volgende:
Kut
The crazy world of Arthur Brown weggevertje gemist
quote:Op donderdag 3 november 2005 21:33 schreef Bosbeetle het volgende:
zal ik dan een nieuwe vraag verzinnen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |