Inderdaad - ken ze niet.quote:Op woensdag 2 november 2005 12:51 schreef bigshadow het volgende:
Popgroep is Behave, dat zangeresje geen idee.
Dat was'r ja.quote:Op woensdag 2 november 2005 13:08 schreef lubje25 het volgende:
Middag allemaal,
Stevie Ann? (t heeft toch voordelen om 's ochtends naar de radio te luisteren)
Nooit van gehoord. Rest van de winnaars ook niet echt trouwens.quote:Op woensdag 2 november 2005 13:08 schreef lubje25 het volgende:
Stevie Ann? (t heeft toch voordelen om 's ochtends naar de radio te luisteren)
Ik ook niet, tot vanmorgen toen ze bij Stenders op bezoek was.quote:Op woensdag 2 november 2005 13:40 schreef ranja het volgende:
[..]
Nooit van gehoord. Rest van de winnaars ook niet echt trouwens.
Ja, op zich gaat het prima met hem, maar hij heeft het te druk... helaas...quote:Op woensdag 2 november 2005 13:44 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Bekeek de stand net en het was weer pijnlijk om te zien dat GLO geen punten heeft gescoord doordat ie nog schittert in afwezigheid. Iemand onlangs nog wat van hem vernomen?
Ja, jammerquote:Op woensdag 2 november 2005 13:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja, op zich gaat het prima met hem, maar hij heeft het te druk... helaas...
Ik doe mijn best, hoorquote:Op woensdag 2 november 2005 13:51 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Ja, jammer. Misschien dat de Grote GLO nog eens terugkomt om het daar aan de top iets spannender te maken.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |