Life is short, eat dessert firstquote:Op vrijdag 4 november 2005 10:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Jullie moeten niet zo ongeduldig zijn.
Ik heb 'm gewoon bij Mac besteld. Ben je toevallig student? Krijg je nog wat korting ook.quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:05 schreef HaKeeM het volgende:
Ik wil de nieuwe iMac G5! Waar kan ik hem het beste aanschaffen? Mac online store, dealer?
Helaas maar dat mag de pret niet drukken!quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik heb 'm gewoon bij Mac besteld. Ben je toevallig student? Krijg je nog wat korting ook.
Niet helemaal, de dock laat runnende applicaties zien, de taakbalk laat open windows zien.quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:05 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Het ging nu over functionaliteit. Handig is tenminste volgens mij geen synoniem voor mooi.
En de windows taakbalk heeft min of meer dezelfde functionaliteit als de dock.
Jammer genoeg niet veel, maar goed, een gegeven paard moet je niet in de bek kijkenquote:Op vrijdag 4 november 2005 11:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik heb 'm gewoon bij Mac besteld. Ben je toevallig student? Krijg je nog wat korting ook.
De man betaalt.quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:39 schreef Walter_Sobchak het volgende:
En dan kun je nog zorgen dat jouw geliefde jou op een etentje trakteert...
Jawel hoor..maar dan gewoon niet jouw appeltjesquote:Op vrijdag 4 november 2005 11:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dan ga ik dus niet met jou uit eten.Geen blote appeltjes voor jou.
Tof. Dan neem ik mijn Beatlealbums meequote:Op vrijdag 4 november 2005 11:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hey! We kunnen wel een keer een Apple-meet doen.
En ik een kilo Braeburn.quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:50 schreef Litpho het volgende:
Tof. Dan neem ik mijn Beatlealbums mee.
De eerste MacIntels verschijnen waarschijnlijk pas in juni 2006 op de markt. En aangezien Apple zelden nieuwe systemen ver van te voren aankondigt, denk ik dat het voorlopig nog wel even stil blijft rondom de details van deze machines.quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:27 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Weet iemand trouwens al meer over de MacIntels? Wanneer gaat Jobs zijn Keynote daar eens over houden... Ik wil weten hoeveel ze ongeveer gaan kosten
Yess! , tijd om m'n Macje weer opnieuw in te richten (alleen nog maar tijd gehad voor de noodzakelijke dingen)quote:
| 1 |
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |