Ik had wat anders bij je verwachtquote:Op woensdag 2 november 2005 20:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ow ja, een naam uit Lord of the Rings is wel iets... Glorfindel.
Beter scherm (resolutie) en mogelijkheid tot aansluiting aan Apple Cinema Display. Als het je eerste Apple wordt, zou ik beginnen met een 12" iBook. Betaalbaar en handig.quote:Op woensdag 2 november 2005 20:30 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ik ben inderdaad al regelmatig geadviseerd.
Dat PB is veel te duur voor mij
Wat is nu zoveel beter aan een PB?
quote:Op woensdag 2 november 2005 20:10 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Als je je aaiboek hebt en je er nog wat relaxte Prince muziek op wil dan moet je het maar ff melden: heb zo'n 16 Gb aan Prince![]()
Toen ik een iBook voor een kennis had besteld hebben ze hem gewoon in een schuurtje (niet afgesloten) gezet. Ik ZOU natuurlijk een nieuwe kunnen claimen, heb er tenslotte niet voor getekend..quote:Op woensdag 2 november 2005 20:49 schreef E.T. het volgende:
[..]![]()
Begin me spontaan af te vragen hoeveel 't zou zijn als ik alles digitaal zou zetten..
(heb laatst nog hele oude cassettes weggegooid.. Black Album e.d. in baggerkwaliteit door het kopieren van kopieen
Maar m'n iMac staat nu dus als het goed is in A;dam.. Zou ie dan per ongeluk morgen binnenkomen? (vrijdag is er niemand thuis, dus beter morgen)
Kan je 'm eigenlijk ook ergens ophalen als ze 'm aanbieden als je niet thuis bent? Zou natuurlijk wel errrrug vervelend en naar enzo zijn als ze 'm vrijdag bezorgen, ik ben er niet en dan pas maandag..
Namelijk? Iets met seks?quote:Op woensdag 2 november 2005 20:34 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik had wat anders bij je verwacht
TNT bezorgt hem. Het postkantoor is dus geen optie.quote:Op woensdag 2 november 2005 20:55 schreef Rock-shocker het volgende:
Ervanuitgaande dat een computer als gewone pakketpost wordt behandeld... Heb nog nooit zoiets groots besteld...
Morgen staat ie op de stoep.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:28 schreef E.T. het volgende:
Hij is daarnet trouwens gewijzigd naar "out for delivery" volgens apple. Bij apecode.com geeft ie
"02 nov departed direct Apple Shanghai 04 nov 05
02 nov 05 40 69 accept scanned at EDC NLAMS07 "
TNT zegt nog niks en Flextronics zegt "manifested"
Een 5-sterren puzzel is er niks bij
Dat gaat wat lastig als je lesgeeft. Ik hoef al die leerlingen niet in huis te hebben.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:15 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Mijn iMac en PB kwamen met UPS ipv TNT. Werken en alleenstaand is geen probleem als je zo af en toe ook thuis kunt werken
er staat me vaag bij van m'n iBook dat ie eerst nog naar Venray moet en dat dit dus 'out for delivery' naar het DC van TNT is.quote:
Toen mijn iBook out for delivery was duurde het maar 3,5 uur :-)quote:Op woensdag 2 november 2005 21:44 schreef E.T. het volgende:
[..]
er staat me vaag bij van m'n iBook dat ie eerst nog naar Venray moet en dat dit dus 'out for delivery' naar het DC van TNT is.
quote:
vanaf de apple-bestelstatus-ding?quote:Op woensdag 2 november 2005 21:45 schreef XL het volgende:
[..]
Toen mijn iBook out for delivery was duurde het maar 3,5 uur :-)
Op de TNT-tracker heb ik hem nooit van tevoren gezien.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:59 schreef E.T. het volgende:
[..]
vanaf de apple-bestelstatus-ding?
Niet vanaf de TNT-tracker?
Hij is nl. nog niet overgedingusd aan TNT volgens mij...
Memories, memories.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:02 schreef XL het volgende:
Op de TNT-tracker heb ik hem nooit van tevoren gezien.
Apple tracker zei: out for delivery.
Vanaf dat moment alle colleges geskipt.
Toen kwam hij.
Toen heb ik hem opengemaakt.
Toen heb ik hem dichtgemaakt.
Toen heb ik hem aangezet.
Alles deed het direct.
Toen keek ik op de TNT-tracker en daar stond dat ik hem had.
Hier herken je trouwens de ware nerdquote:Op woensdag 2 november 2005 22:02 schreef XL het volgende:
Toen heb ik hem opengemaakt.
Toen heb ik hem dichtgemaakt.
Toen heb ik hem aangezet.
Een Apple ziet er zelfs van binnen mooi uit.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:06 schreef XL het volgende:
Hier herken je trouwens de ware nerd![]()
Het apparaat moet eerst uit elkaar en dan pas aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |