Alles is relatief.quote:Op woensdag 2 november 2005 20:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik dacht dat 'mokkel' alleen op vrouwen kon slaan...
Oh, okee. Ik noem de mijne met enige regelmaat 'hoer', dus 'mokkel' valt dan nog mee.quote:Op woensdag 2 november 2005 20:06 schreef AudreyHepburn het volgende:
Alles is relatief..
Nee, ik ben zo'n persoon met een relatie die een koosnaampje bezigt voor haar significante ander. En in mijn geval is dat al sinds het begin. "mokkel".
.
Hij begon !
Als je je aaiboek hebt en je er nog wat relaxte Prince muziek op wil dan moet je het maar ff melden: heb zo'n 16 Gb aan Princequote:Op woensdag 2 november 2005 20:00 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik ben ieg een groot Prince-fan, en met die Macs komt het ook wel goed, denk ik..
Maar het ís ook zo'n mokkel !quote:Op woensdag 2 november 2005 20:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Oh, okee. Ik noem de mijne met enige regelmaat 'hoer', dus 'mokkel' valt dan nog mee.
Ik heb 't 'm nog niet gevraagd.quote:Op woensdag 2 november 2005 20:16 schreef AudreyHepburn het volgende:
Even een ontopic vraag, hebben jullie Macs namen ?
(De PB van een vriend heet "Bobje", om maar wat te noemen.)
Schermresolutie is hetzelfde: hoewel de 14" een groter scherm heeft gaat er niet meer op. Verder vond ik de 12" altijd erg cute maar de nieuwe 15" PB mag er ook wezen. Ik zou een Applestore binnenwandelen en ze gewoon 's vergelijken: heb ik ook gedaan.quote:Op woensdag 2 november 2005 20:17 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Voor mijn afstuderen ontvang ik erg lief een Ibook 12".
Ik zat er zelf aan te denken om een 14" te nemen, wat is er, behalve dan de dvd brander en de schermgrootte, nog meer beter/minder tussen deze 2?
Mijn Mac heet Zaphod (naar Zaphod Beeblebrox).quote:Op woensdag 2 november 2005 20:16 schreef AudreyHepburn het volgende:
Even een ontopic vraag, hebben jullie Macs namen ?
(De PB van een vriend heet "Bobje", om maar wat te noemen.)
Ow ik dacht dat we het over vrouwen haddenquote:Op woensdag 2 november 2005 20:26 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Mijn Mac heet Zaphod (naar Zaphod Beeblebrox).
Noem 'm dan 42quote:Op woensdag 2 november 2005 20:26 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Mijn Mac heet Zaphod (naar Zaphod Beeblebrox).
quote:
Ik heb nooit inspiratie als ik er mee bezig ben (networkwise)quote:Maar al mijn computers hebben wel nerd referentie namen
Posix, Morgoth, Zaphod en Anthraxx (die laatste is dan net weer geen nerd referentie eigenlijkquote:Op woensdag 2 november 2005 20:30 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Die wist De Vraag niet eens
[..]
Ik heb nooit inspiratie als ik er mee bezig ben (networkwise)
In Ogame heten mijn planeten nu wel Don't Panic en Mostly Harmless
Ik wist helemaal niet dat de 14" een Superdrive heeftquote:Op woensdag 2 november 2005 20:25 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Schermresolutie is hetzelfde: hoewel de 14" een groter scherm heeft gaat er niet meer op. Verder vond ik de 12" altijd erg cute maar de nieuwe 15" PB mag er ook wezen. Ik zou een Applestore binnenwandelen en ze gewoon 's vergelijken: heb ik ook gedaan.
Volgens mij is een iBook gemaakt omdat het beter tegen reizen kan e.d. terwijl een Powerbook meer bedoeld is voor een desktop PC die je zo nu en dan mee moet nemen ergens naar toe. Dacht ik.quote:Op woensdag 2 november 2005 20:30 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ik ben inderdaad al regelmatig geadviseerd.
Dat PB is veel te duur voor mij
Wat is nu zoveel beter aan een PB?
Ik had wat anders bij je verwachtquote:Op woensdag 2 november 2005 20:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ow ja, een naam uit Lord of the Rings is wel iets... Glorfindel.
Beter scherm (resolutie) en mogelijkheid tot aansluiting aan Apple Cinema Display. Als het je eerste Apple wordt, zou ik beginnen met een 12" iBook. Betaalbaar en handig.quote:Op woensdag 2 november 2005 20:30 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ik ben inderdaad al regelmatig geadviseerd.
Dat PB is veel te duur voor mij
Wat is nu zoveel beter aan een PB?
quote:Op woensdag 2 november 2005 20:10 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Als je je aaiboek hebt en je er nog wat relaxte Prince muziek op wil dan moet je het maar ff melden: heb zo'n 16 Gb aan Prince![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |