Hm, ik dacht dat die clamshell modellen tot veel hoger gingen maar ik zit er naast wrs.quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:58 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je kunt alleen OSX draaien als je een clamshell met Firewire hebt. De hele oude iBooks hebben dat niet. Maar goed, dan heb je het ook echt over 300 MHz G3's, dus daar blijf je waarschijnlijk toch al liever OS9 op draaien.
De snelste clamshell had een 466 MHz G3 CPU. Daarna zijn ze (ergens in 2001) overgestapt op het witte "dual USB"-model.quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:59 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hm, ik dacht dat die clamshell modellen tot veel hoger gingen maar ik zit er naast wrs.
Niettemin blijf ik bij mijn punt dat het een lelijk ding is die verbannen moet worden van deze planeetquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
De snelste clamshell had een 466 MHz G3 CPU. Daarna zijn ze (ergens in 2001) overgestapt op het witte "dual USB"-model.
Sterf.quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:48 schreef Anthraxx het volgende:
Dat zijn echt ranzig lelijke apple's
Zet je bril eens op.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:02 schreef nietzman het volgende:
[..]
Sterf.
Die dingen zijn beeldschoon.
Je voelt de 'power' in die powerbook dan zeker welquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:06 schreef Tijn het volgende:
Ja, dan liever een PowerBook. De 5300 "Hindenbook" bijvoorbeeld, die vanwege problemen met de accu spontaan in de fik kon vliegen
[afbeelding]
Wie 's nachts vist...quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:32 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zo brak als een toeter en dan zo'n groene Clamshell zien![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:32 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zo brak als een toeter en dan zo'n groene Clamshell zien![]()
Die moet overdag zijn netten drogen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:05 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Wat doet iemand die 's nachts vist...?![]()
Aha...in that case: ik ga dadelijk nog 's te gaan vissen vermoed ik.quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Die moet overdag zijn netten drogen.
Da's een spreekwoord.
Kun je hem openschroeven, zodat je de interne onderdelen wellicht met een fohn kunt drogen? Ik zou hem iig niet opladen, maar je netten een paar dagen te laten drogen (om met iSlut te spreken).quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:37 schreef super-muffin het volgende:
Nee in de sloot getieft.
Maar wat moet ik nu doen? Niet opladen neem ik aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |