quote:
er staat wel ford op de motorkapquote:Op woensdag 2 november 2005 10:47 schreef Mukie het volgende:
ben nog meer info aant zoeken over de bedford
meer valt er verdorie ook bijna niet over te vindenquote:
quote:Op woensdag 2 november 2005 11:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]!
Ben je een kloon van Mukie ofzo. Die vergeet ook altijd de S
!
Hoi lije![]()
.
jij vond um snellerquote:Op woensdag 2 november 2005 11:04 schreef lipje het volgende:
1948 model ford pickup:
[afbeelding]
meer plaatjes hier
1948 Ford F-1 pickup (1948 was the 1st year for the F-series trucks from Ford) 3 speed manual transmission with floor shift, flathead V- 8 with dual glasspacks, 12 volt electrical system, am/fm cassette sound system, turn signals, custom wheels with radial tires, 4 original wheels plus finished oak wood and bed rails go with the pickup; the wood and bed rails need to be installed.
Gebrek aan caffeine.quote:Op woensdag 2 november 2005 11:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]!
Ben je een kloon van Mukie ofzo. Die vergeet ook altijd de S
!
Hoi lije![]()
.
jij was snellerquote:Op woensdag 2 november 2005 11:09 schreef Mukie het volgende:
[..]
jij vond um sneller
Ik maak nix meer
pi ?quote:Op woensdag 2 november 2005 12:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij kijkt nooit naar PI's of wel?
ik vrees van welquote:Op woensdag 2 november 2005 12:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ook.
Gaat het bij jou net zo lekker als bij mij?.
quote:
ik nietquote:Op woensdag 2 november 2005 12:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wie had de OP ook alweer gemaakt?
Dat meen je niet?quote:Op woensdag 2 november 2005 13:04 schreef Hugster het volgende:
m'n broertje is terug uit belgie
loopt met nagellak op![]()
![]()
Ik mag toch voor je hopen dat het zwarte is, anders ben jij straks de enige welke kleinkinderen aan je ouders kan gevenquote:Op woensdag 2 november 2005 13:04 schreef Hugster het volgende:
m'n broertje is terug uit belgie
loopt met nagellak op![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 13:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat meen je niet?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ook helemaal in zwarte kleding enzo?.
En dan?quote:Op woensdag 2 november 2005 12:09 schreef Fugie het volgende:
anne ik heb mijn orginele speakerkabels gewoon doorgeknipt waar ze in me auto kwamen (dus na die doorvoerhuls die tussen deur en auto zit).
Jij bent anders aardig op weg hèquote:Op woensdag 2 november 2005 13:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik mag toch voor je hopen dat het zwarte is, anders ben jij straks de enige welke kleinkinderen aan je ouders kan geven![]()
Als het goed is gaat daar een stokje voor gestoken wordenquote:Op woensdag 2 november 2005 13:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij bent anders aardig op weg hè.
Een eierstokje?quote:Op woensdag 2 november 2005 13:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als het goed is gaat daar een stokje voor gestoken worden
vuistslag?quote:Op woensdag 2 november 2005 13:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je tyft haar even van de trap af?quote:Op woensdag 2 november 2005 13:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
da's de zanger van Ektomorf (quote:Op woensdag 2 november 2005 13:24 schreef ijsmeis het volgende:
Wie is die rechter dan?
ik heb de orginele bedrading dus gewoon laten zitten in de deur, en waar de orginele draadjes die uit die slang kwamen in de auto doorgeknipt ergens. Was wel ff zoeken want ze zaten opgebundeld met nog 200 draadjesquote:Op woensdag 2 november 2005 13:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En dan?.
Want ik krijg de kabel er dan nog steeds niet door omdat er maar een kabel door kan in die 'stofzuigerslang', dacht ik.
Ook ziet ie trouwens nog vast aan een wit pinnetje. Net om de hoek waar de kabel eruit komt.
(volgens mij zijn het dus nog de originele kabels?)
als hij die neemt voor z'n 21e halen m'n ouders hem terug naar NL en van z'n studie af.quote:Op woensdag 2 november 2005 13:30 schreef Fugie het volgende:
ik mis de tattoo's nog een beetje bij je broertje hugo
quote:Op woensdag 2 november 2005 13:32 schreef Hugster het volgende:
[..]
als hij die neems halen m'n ouders hem terug naar NL en van z'n studie af.
En dat wil hij niet want hij krijgt les van ex.Disney, Dreamworks mensen die allemaal een CV hebben waarvan je denkt, teringheb jij daar aan meegewerkt?
Daarom zit jij nog niet op kamers zeker?quote:Op woensdag 2 november 2005 13:37 schreef Hugster het volgende:
[..]
die jongen moet gewoon even tegen zichzelf beschermd worden op het moment
dus jij gaat er niet mee omquote:Op woensdag 2 november 2005 13:37 schreef Hugster het volgende:
[..]
die jongen moet gewoon even tegen zichzelf beschermd worden op het moment
jij snapt hetquote:Op woensdag 2 november 2005 13:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Daarom zit jij nog niet op kamers zeker?
true, my badquote:Op woensdag 2 november 2005 13:39 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik ben een doodnormale stabiele jongen
Overdrijven is ook een vak ehquote:Op woensdag 2 november 2005 13:39 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik ben een doodnormale stabiele jongen
quote:Op woensdag 2 november 2005 13:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak eh.
quote:Op woensdag 2 november 2005 13:32 schreef Hugster het volgende:
[..]
als hij die neemt voor z'n 21e halen m'n ouders hem terug naar NL en van z'n studie af.
En dat wil hij niet want hij krijgt les van ex. Disney, Dreamworks enz. mensen die allemaal een CV hebben waarvan je denkt, teringheb jij daar aan meegewerkt?
beste animatie opleiding van europa.
dat krijg je er nou van als je 99% van de tijd loopt te patsen, dan kunnen we nergens meer blij voor je zijn.quote:Op woensdag 2 november 2005 13:11 schreef PeuRac het volgende:
Btw, wat loopt iedereen te zeiken dat ik het WEER doe als ik zeg dat ik in een porsche heb gereden. In een Porsche (911) rijden is een droom die ik al meer als 10 jaar heb. Als die uitkomt mag ik daar toch wel een paar woordjes aan vuil maken
EXACT hoe ik over denkquote:Op woensdag 2 november 2005 14:20 schreef BoJo het volgende:
[..]
dat krijg je er nou van als je 99% van de tijd loopt te patsen, dan kunnen we nergens meer blij voor je zijn.
ach hij kan wel wat krabbeltjes neerzetten.quote:Op woensdag 2 november 2005 14:09 schreef Sandraugiga het volgende:
[..]
Oh, ik ben jaloers! Kan jouw broer zo goed tekenen dan?
quote:Op woensdag 2 november 2005 14:25 schreef Fugie het volgende:
bojo, wat kan jij dat goed verwoorden
ik zit nu fresh prince of bel air te downloaden uit pure verveling
Is idd wel leuk jaquote:Op woensdag 2 november 2005 14:37 schreef Fugie het volgende:
naja ik zou ook wel ff in een porsche willen rijden
quote:Op woensdag 2 november 2005 14:36 schreef hermandeperman het volgende:
BO+ ; de man die met weinig woorden de mening van iedereen kan verwoorden.
Ik weet het, ik heb ook op een kunstacademie gezetten. Alleen die vonden mijn strips niet zo kunstig ben ik bang. (Nou vonden ze animatie en strips zowiezo benede hun waardigheid.)quote:Op woensdag 2 november 2005 14:29 schreef Hugster het volgende:
[..]
ach hij kan wel wat krabbeltjes neerzetten.
de toelating is daar heel streng, niet alleen met een portfolio maar hij moest er ook een aantal dagen naartoe voor een psychische test, improvisatiewerk en je snelheid van werken.
En m'n broertje is echt heel snel in moet ik zeggen![]()
op zijn school vinden ze dat juist wel weer heel leukquote:Op woensdag 2 november 2005 14:42 schreef Sandraugiga het volgende:
[..]
Ik weet het, ik heb ook op een kunstacademie gezetten. Alleen die vonden mijn strips niet zo kunstig ben ik bang. (Nou vonden ze animatie en strips zowiezo benede hun waardigheid.)
Heeft ie ook wat voorbeelden online staan?
quote:Op woensdag 2 november 2005 15:33 schreef hermandeperman het volgende:
X!
En Peu, als je er nu alleen maar met je vingertjes aan had gezeten had je nu niet in de shitzooi gezeten![]()
![]()
!
ik hoop voor jou dat die meid op je ava 16+ isquote:Op woensdag 2 november 2005 13:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik mag toch voor je hopen dat het zwarte is, anders ben jij straks de enige welke kleinkinderen aan je ouders kan geven![]()
is dat alles?quote:
eerste waar ik aan dachtquote:Op woensdag 2 november 2005 15:35 schreef ijsmeis het volgende:
Wat een lelijke ondergoed heeft ze aan.
quote:Op woensdag 2 november 2005 16:07 schreef hermandeperman het volgende:
HELA
[..]
PIEMEL IN JE COLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Sorry, ik word een beetje melig van dat huiswerk.
Detailsquote:Op woensdag 2 november 2005 16:54 schreef Alexxxxx het volgende:
de Op kloppt niet.. het verhaal gata over een bedford, de 2e foto is een bedford, en de eerste foto een FordBedford was de vrachtwagenafdeling van Vauxhall en heeft GEEN ENKELE conectie met Ford
pffffffff zie de eerste pagequote:Op woensdag 2 november 2005 16:54 schreef Alexxxxx het volgende:
de Op kloppt niet.. het verhaal gata over een bedford, de 2e foto is een bedford, en de eerste foto een FordBedford was de vrachtwagenafdeling van Vauxhall en heeft GEEN ENKELE conectie met Ford
quote:
daar was ik nog niet. en dan nog: pas aub de TT aanquote:
Dat ze dan eens betere info op het net zettenquote:Op woensdag 2 november 2005 17:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
daar was ik nog niet. en dan nog: pas aub de TT aanDit doet zo'n pijn voor een rechtgeaarde bedfordliefhebber
Je kijkt op de verkeeerde sitesquote:Op woensdag 2 november 2005 17:34 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dat ze dan eens betere info op het net zetten![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 17:33 schreef M5 het volgende:
't ergste is nog dat het 662 had moeten zijn en niet 622
maar daar valt blijkbaar niemand over
weg nu..
dat gaat problemen opleveren bij het openen van het volgende deelquote:
Huh?quote:Op woensdag 2 november 2005 17:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat gaat problemen opleveren bij het openen van het volgende deel
Misschien een beter idee:
[PTA SC 622] #662: Bedford from the fifties
bookmarkedquote:Op woensdag 2 november 2005 17:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je kijkt op de verkeeerde sitesJe weet toch dat er maar 1 goede site is als het over vrachtwagenwrakken gaat?
en dat is deze![]()
hij was wel laterquote:Op woensdag 2 november 2005 17:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
! Je hebt gelijk
![]()
!
Dus is Lipjes SC toch goed!
quote:Op woensdag 2 november 2005 18:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Als je dan toch in je blote reet wilt gaan poseren bij een vrachtwagen.. waarom dan in s hemelsnaam biuj een Iveco Zeta
ik dacht, BoJo zit niet meer op zn werk, t kan wel![]()
platinaquote:Op woensdag 2 november 2005 18:29 schreef Fugie het volgende:
blond toch ?
ff kijken hoe ver een van m'n maten met z'n huis is en wat voetbal kijken denk ik.quote:
dat klinkt als een levenquote:Op woensdag 2 november 2005 18:36 schreef M5 het volgende:
[..]
ff kijken hoe ver een van m'n maten met z'n huis is en wat voetbal kijken denk ik.
oh ja, ook nog bier zuipen
lijkt er wel op.. ik wil eigenlijk z'n werkgever wel. in 1 jaar van student in illegale onderhuur naar een eingenaar van een huis incl lease auto, en hij krijgt ff een universitaire opleiding betaald. (al moet ie dat wel in eigen tijd doen).quote:
ik moest zo nodig stoppenquote:Op woensdag 2 november 2005 18:39 schreef M5 het volgende:
[..]
lijkt er wel op.. ik wil eigenlijk z'n werkgever wel. in 1 jaar van student in illegale onderhuur naar een eingenaar van een huis incl lease auto, en hij krijgt ff een universitaire opleiding betaald. (al moet ie dat wel in eigen tijd doen).
maar ja. ik moest zo nodig een technische opleiding doen
oh die nixan he? Nah hoop dat het wat is voor je.quote:Op woensdag 2 november 2005 18:46 schreef Mukie het volgende:
ik ben al aant eten
Nog 3 kwartier wachten om de auto te checken.
K word gek als het weer niets is
jaquote:Op woensdag 2 november 2005 18:46 schreef BoJo het volgende:
[..]
oh die nixan he? Nah hoop dat het wat is voor je.
vieze achterkant, niet genoeg beenruimte en stoot met mn kop tegen het dak aanquote:Op woensdag 2 november 2005 18:52 schreef BoJo het volgende:
waarom koop je niet zoiets dan, das nog gaaf![]()
Nissan
zeik niet zo of doe het zelfquote:
wanhopig mislukte poging om users te trekken voor z'n forumpjequote:Op woensdag 2 november 2005 18:57 schreef Sandraugiga het volgende:
Ieuw! Alex, wat heb jij nou weer voor onderschrift!
duidelijkquote:Op woensdag 2 november 2005 18:58 schreef Mukie het volgende:
[..]
vieze achterkant, niet genoeg beenruimte en stoot met mn kop tegen het dak aan
Ik heb er al in gereden hoor
Die hele line: 100nx, 200sx, 300zx en natuurlijk de 350z
350Z klinkt erg mooiquote:Op woensdag 2 november 2005 18:58 schreef Mukie het volgende:
[..]
vieze achterkant, niet genoeg beenruimte en stoot met mn kop tegen het dak aan
Ik heb er al in gereden hoor
Die hele line: 100nx, 200sx, 300zx en natuurlijk de 350z
Wat hap je leukquote:Op woensdag 2 november 2005 18:59 schreef Mukie het volgende:
[..]
zeik niet zo of doe het zelf![]()
ownee ik had al gezegd dat ik dr geen meer maak
niet alleen klinken, maar ook het rijden isquote:
en ik had nog wel al gegetenquote:
Probleem bij mij is gewoon mn benenquote:
ONS forum... Alleen hij heeft een groter deel...quote:Op woensdag 2 november 2005 19:00 schreef M5 het volgende:
[..]
wanhopig mislukte poging om users te trekken voor z'n forumpje
ok. julie forum dan.quote:Op woensdag 2 november 2005 19:07 schreef Sandraugiga het volgende:
[..]
ONS forum... Alleen hij heeft een groter deel...![]()
Wat hebben jullie het toch fijn samen ehquote:Op woensdag 2 november 2005 19:07 schreef Sandraugiga het volgende:
[..]
ONS forum... Alleen hij heeft een groter deel...![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 19:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat hebben jullie het toch fijn samen eh.
Ja weet ikquote:Op woensdag 2 november 2005 19:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus eigenlijk dat ik het zo'n zielig geheel vind.
quote:Op woensdag 2 november 2005 19:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Is ze je eerste vriendin eigenlijk? En jij haar eerste vriendje?
Mwoah, het bevalt me na meer dan drie jaar nog uitstekend met sandra, waarom zou ik iets anders proberen?quote:Op woensdag 2 november 2005 19:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En dan nu al zo zeker van je zaak?.
bij de friez'n gaat het handjeklap op de markt en zit je er voor je leven aan vastquote:Op woensdag 2 november 2005 19:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En dan nu al zo zeker van je zaak?.
Stel nou dat het beter kanquote:Op woensdag 2 november 2005 19:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mwoah, het bevalt me na meer dan drie jaar nog uitstekend met sandra, waarom zou ik iets anders proberen?Sjoewe
Verandering van spijs doet eten.quote:Op woensdag 2 november 2005 19:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mwoah, het bevalt me na meer dan drie jaar nog uitstekend met sandra, waarom zou ik iets anders proberen?Sjoewe
Ik denk dat ik gewoon eens verkleed als Fries daar een mokkel ga scoren en die dan na een week weer wegtyf en snel weer terugga naar Rotterdamquote:Op woensdag 2 november 2005 19:48 schreef vlad het volgende:
[..]
bij de friez'n gaat het handjeklap op de markt en zit je er voor je leven aan vast![]()
Dan heb je echt een godvergevens gaaf leven zeg!quote:Op woensdag 2 november 2005 19:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Asl je niet weet dat iets betsaat, mis je het ook niet
Ik zie het juist erg vaak goed gaanquote:Op woensdag 2 november 2005 19:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Verandering van spijs doet eten.
Maja, ik ben gewoon een beetje sceptisch omdat ik het al tevaak fout heb zien gaan met: eerste relatie-jong samenwonen-kids enzo...
Hier hetzelfde..quote:Op woensdag 2 november 2005 19:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Verandering van spijs doet eten.
Maja, ik ben gewoon een beetje sceptisch omdat ik het al tevaak fout heb zien gaan met: eerste relatie-jong samenwonen-kids enzo...
Je wil het gewoon niet zien?quote:Op woensdag 2 november 2005 19:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik zie het juist erg vaak goed gaan
waaraan?quote:Op woensdag 2 november 2005 19:54 schreef vlad het volgende:
[..]
Hier hetzelfde..vier jaar relatie inmiddels en ze begon over samenwonen..dus ben eerst half jaartje naar finland gevlugd en nu voor 9 maanden in Canada
![]()
moet er alleen wel aan geloven als ik terug ben![]()
Zag hier vanmorgen in een blaadje dat je al een bestelling kan plaatsen voor de lambo roadster. Dat prototype ding van ze wat ze poosje geleden geintroduceerd hebben.quote:
als jij hem ook betaaldquote:Op woensdag 2 november 2005 20:02 schreef vlad het volgende:
[..]
Zag hier vanmorgen in een blaadje dat je al een bestelling kan plaatsen voor de lambo roadster. Dat prototype ding van ze wat ze poosje geleden geintroduceerd hebben.
Bodje plaatsen voor je?![]()
je wilt gewoon niet terug om samen te gaan wonenquote:Op woensdag 2 november 2005 20:06 schreef vlad het volgende:
sure, ik overval wel een bank voor je. Maar dan wil ik wel een keertje met je meerijden![]()
ik heb godver niet eens geld om verder te reizen![]()
![]()
Herman :D!quote:Op woensdag 2 november 2005 20:14 schreef hermandeperman het volgende:
Niet foto's van Idols Herman Hugo!
Van Kim.
quote:Op woensdag 2 november 2005 20:14 schreef hermandeperman het volgende:
Niet foto's van Idols Herman Hugo!
Van Kim.
quote:Op woensdag 2 november 2005 20:15 schreef Alexxxxx het volgende:
http://www.shooshtime.com/clips/video.php?id=6458
je vind het wel een lieve schat zo te horenquote:Op woensdag 2 november 2005 20:16 schreef vlad het volgende:
gelukkig heb ik ook gewoon een digitale foto van m'n gleuf zomaar bij de hand hier in Canada om online te zetten![]()
"m'n gleuf"quote:Op woensdag 2 november 2005 20:16 schreef vlad het volgende:
gelukkig heb ik ook gewoon een digitale foto van m'n gleuf zomaar bij de hand hier in Canada om online te zetten![]()
We hopen het, maar na het half jaar ging het prima. Ben na het halve jaar vier maanden in ned. geweest en weer veel tijd met haar doorgebracht. en het is nu 9 maanden, en zijn al ruim over de helft. En gaat nog steeds goed. Dus verwacht geen problemenquote:Op woensdag 2 november 2005 20:25 schreef Hugster het volgende:
Maar je kan zo bijna anderhalf jaar vertrekken en dan bij terugkomst zo weer op de oude voet verder alsfof er niets gebeurd is denk je?
ze is na mijn weten niet zwangerquote:Op woensdag 2 november 2005 20:29 schreef Hugster het volgende:
of ze hebben natuurlijk een open-Peu-relatie
"euhm, ja dat is gekomen van die ene keer dat je op de webcam klaarkwam"quote:Op woensdag 2 november 2005 20:32 schreef vlad het volgende:
[..]
ze is na mijn weten niet zwanger![]()
Zou wel wat zijn als ik na 9 maanden terugkom en ineens papa ben![]()
leuk, nostalgisch zelfs omdat ik er net zo een heb gehadquote:Op woensdag 2 november 2005 20:41 schreef vlad het volgende:
hoe was de auto muk?
quote:Op woensdag 2 november 2005 20:46 schreef Alexxxxx het volgende:
@BoJo: ik heb weer een paar foto's van je geplaatst, Alfa's dit keer, ze staan hier. Als je verbeteringen of aanvullingen hebt, hoor ik het wel
ik wil ook naar Canada, maar alle helpdesk sletten werk moet je Frans voor kunnenquote:Op woensdag 2 november 2005 20:46 schreef vlad het volgende:
gefelici![]()
![]()
ik is even lunchen(hotdog halen om de hoek)
En even naar uitzendbureau![]()
je kunt toch wel iets anders? Mn broer heeft er ook een jaar gezeten, en die kan helemala niksquote:Op woensdag 2 november 2005 20:51 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik wil ook naar Canada, maar alle helpdesk sletten werk moet je Frans voor kunnen![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 20:29 schreef Hugster het volgende:
of ze hebben natuurlijk een open-Peu-relatie
ik ga geen straten vegen in Canadaquote:Op woensdag 2 november 2005 20:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je kunt toch wel iets anders? Mn broer heeft er ook een jaar gezeten, en die kan helemala niksnou ja, alleen koeien melken
We hebben een belgische divisiequote:
Als je me een piekie passed vertel ik je hoe je het gratis kan regelenquote:Op woensdag 2 november 2005 21:28 schreef Alexxxxx het volgende:
mja, maar ik bedoel meer echt serieus hoevel het exact kost, en hoe iok het aan kan vragen, want ik heb interesse. buzzybee.kratjebierhosting.nl is wel leuk, maar ik wil iets simpelers, zodat dyslectische interntenoobs ook kunnen kijken
een filmpje met een oma en een lada ook goed?quote:Op woensdag 2 november 2005 21:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als je me een piekie passed vertel ik je hoe je het gratis kan regelen.
Nee.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
een filmpje met een oma en een lada ook goed?
Was daarnet bij de avondwinkel en daar hadden ze een briefje van 5 piek en een van 10 piek opgeplaktquote:
Dank jequote:Op woensdag 2 november 2005 21:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Was daarnet bij de avondwinkel en daar hadden ze een briefje van 5 piek en een van 10 piek opgeplakt!
Ben nu wel zeiknatWe waren in T-shirt en op sloffen gegaan
.
Maar goed, kijk op http://www.combell.com/actie/.
ohw god, ben blij dat ik niet in A'dam zit momenteelquote:
Ik heb de rekening al verzondenquote:
ik overweeg een kurkquote:Op woensdag 2 november 2005 21:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ohw god, ben blij dat ik niet in A'dam zit momenteel.
*KNAL* Happy New Ye...oh neequote:Op woensdag 2 november 2005 22:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En dan boven je poes gaan hangen en een ruft laten.
Je hebt nog 5 minuten te leven!quote:
De kleur gaat nog wel wat veranderen hoor, wat voor kleur zou je leuk vinden?quote:Op woensdag 2 november 2005 22:53 schreef Fugie het volgende:
als je nou een mooier kleurenschema maakt wil ik er misschien ook wel 1
andere Sannequote:
geniaalquote:
Ik zeg, de nieuwe Hell's Angelsquote:
Heavens devilsquote:
Tijd voor een clubhuisquote:
Met natuurlijk een clublogoquote:
Ik ookquote:
Brussel --> Holten. ligt lekker op de routequote:Op donderdag 3 november 2005 00:08 schreef PeuRac het volgende:
Ternig, morgen om 6u weer opstaan, naar Nijmegen, Amersfoort, Brussel en Holten![]()
Het moet ook nog eens in die volgordequote:Op donderdag 3 november 2005 00:12 schreef vlad het volgende:
[..]
Brussel --> Holten. ligt lekker op de route![]()
Waar is m'n leven ook al weer? Ik had het hier ergens neergelegd...quote:...
7. hermandeperman 159
...
24. Sjoewe 105
...
quote:Op donderdag 3 november 2005 00:59 schreef Sjoewe het volgende:
Na onze spamrun
[..]
Waar is m'n leven ook al weer? Ik had het hier ergens neergelegd...
ech welquote:Op donderdag 3 november 2005 03:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
!
Mensen waarderen de 190D FBG niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |