abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 januari 2006 @ 12:43:02 #176
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_33621997
quote:
Op maandag 2 januari 2006 12:40 schreef R@b het volgende:

[..]

Van Gogh beledigde Mohammed helemaal niet. Een al eeuwen geleden overleden 'profeet' kun je namelijk niet beledigen. Als hij beledigd had, dan had justitie hem wel vervolgd.
Hij heeft wel degelijk beledigd, en wel de ca. 1 miljoen Moslims in Nederland, en hij heeft het geweten, 1 Moslim kon zich niet inhouden en dat is hem gelijk fataal geworden, helaas, want nu kan Mohammed B. zijn hele leven slijten in de cel en is hij van geen enkel nut voor de maatschappij.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_33622051
",,Als ik hem nu dood'', zegt hij, ,,zal Allah misschien wel denken dat ik hem gedood heb uit haat en niet in zijn naam.'' Daarop laat Ali zijn vijand vrij. Als de vijand niet Ali maar Allah had beledigd, had Ali hem onthoofd."

dat die mensen zo dom kunnen zijn
  maandag 2 januari 2006 @ 12:46:32 #178
11907 IntroV
Veel voor weinig
pi_33622075
quote:
Op maandag 2 januari 2006 12:43 schreef BansheeBoy het volgende:

helaas, want nu kan Mohammed B. zijn hele leven slijten in de cel en is hij van geen enkel nut voor de maatschappij.
Bovendien heeft hij een grote bijdrage geleverd aan het nog meer verslechten van het beeld dat Nederlanders van moslims hebben.

Ik denk eerlijk gezegd dat moslims meer last hebben van de daad van Mohammed Bouyeri, dan Nederlands dat hebben.
  maandag 2 januari 2006 @ 12:50:34 #179
13462 BansheeBoy
pi_33622174
quote:
Op maandag 2 januari 2006 12:46 schreef IntroV het volgende:

[..]

Bovendien heeft hij een grote bijdrage geleverd aan het nog meer verslechten van het beeld dat Nederlanders van moslims hebben.
Klopt.
quote:
Ik denk eerlijk gezegd dat moslims meer last hebben van de daad van Mohammed Bouyeri, dan Nederlanders dat hebben.
Ja inderdaad, daarom neem ik het van Gogh ook zo kwalijk, waaorm zulke loze uitspraken doen?

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  maandag 2 januari 2006 @ 12:56:55 #180
11907 IntroV
Veel voor weinig
pi_33622391
quote:
Op maandag 2 januari 2006 12:50 schreef BansheeBoy het volgende:

Klopt.
Maar Casablanca, Rabat, Fez, Marrakech, Agadir, Tangiers, Istanbul, Ankara, Izmir en Antalya zijn ook mooie steden om te wonen.
  maandag 2 januari 2006 @ 14:20:08 #181
13462 BansheeBoy
pi_33624867
quote:
Op maandag 2 januari 2006 12:56 schreef IntroV het volgende:

[..]

Maar Casablanca, Rabat, Fez, Marrakech, Agadir, Tangiers, Istanbul, Ankara, Izmir en Antalya zijn ook mooie steden om te wonen.
Als je de enige toegevoegde waarde die Nederland mij geeft: een auto van de zaak, kunt garanderen in één van die steden ben ik jouw man, en verhuis ik liefst gisteren nog. Het Nederlands elftal kan ik ook daar volgen middels schoteltelevisie.

²
  maandag 2 januari 2006 @ 14:23:53 #182
11907 IntroV
Veel voor weinig
pi_33624990
quote:
Op maandag 2 januari 2006 14:20 schreef BansheeBoy het volgende:

Als je de enige toegevoegde waarde die Nederland mij geeft: een auto van de zaak, kunt garanderen in één van die steden ben ik jouw man, en verhuis ik liefst gisteren nog.
Geloof ik niks van.
pi_33625039
quote:
Op maandag 2 januari 2006 12:56 schreef IntroV het volgende:

[..]

ga derheen dan
pi_33654437
quote:

[..]

Klopt.
[..]

Ja inderdaad, daarom neem ik het van Gogh ook zo kwalijk, waaorm zulke loze uitspraken doen?

²
Allemaal de schuld van TvG dat moslims een steeds slechtere naam krijgen natuurlijk. Nog even en er wordt door jouw soort nog een standbeeld opgericht voor zijn moordenaar!
pi_33656432
quote:
Op maandag 2 januari 2006 12:45 schreef jimjim1983 het volgende:
",,Als ik hem nu dood'', zegt hij, ,,zal Allah misschien wel denken dat ik hem gedood heb uit haat en niet in zijn naam.'' Daarop laat Ali zijn vijand vrij. Als de vijand niet Ali maar Allah had beledigd, had Ali hem onthoofd."

dat die mensen zo dom kunnen zijn
Als er iemand in de trein "Allah akbar!!" staat te roepen met je hem dus snel beledigen zodat hij geen aanslag pleegt?
Stem VVD voor een sterke toekomst en een beleid wat niet pretendeert sociaal te zijn maar het echt is.
pi_33658205
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 13:06 schreef RuL0R het volgende:

[..]

Als er iemand in de trein "Allah akbar!!" staat te roepen met je hem dus snel beledigen zodat hij geen aanslag pleegt?

En dan komt nu de vraag: hoe kunnen we zo iemand het beste (dus zo netjes mogelijk ) beledigen?
  dinsdag 3 januari 2006 @ 16:07:25 #187
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_33662430
quote:
Op woensdag 2 november 2005 10:15 schreef R@b het volgende:
Familieleden Hofstadgroep radicaliseren
Je zoekt het ook alleen maar op he R@B
Era Vulgaris
pi_33662470
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 16:07 schreef Vassili_Z het volgende:

[..]

Ja, en dat op 2 november. .
pi_33663725
quote:
[..]

Klopt.
[..]

²
Wat is dit nou weer voor slachtofferrol ... Moslims doen ook genoeg uitspraken over onze vreselijke westerse wereld en schelden Nederlandse meiden uit voor hoer. Wees blij dat niet-moslims beter kunnen nuanceren en niet direct gaan moorden.
"If you receive something that says "Send this to all your friends", please consider me not your friend. "
pi_33663842
quote:
Op maandag 2 januari 2006 14:20 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Als je de enige toegevoegde waarde die Nederland mij geeft: een auto van de zaak, kunt garanderen in één van die steden ben ik jouw man, en verhuis ik liefst gisteren nog. Het Nederlands elftal kan ik ook daar volgen middels schoteltelevisie.

²
Als dat de reden is dat je hier blijft dan ben je een armoedig figuur en heb ik medelijden met je.

Ik denk echter niet dat je dat bent. De reden waarom je hier bent is dat je (nog) kunt meeprofiteren van een samenleving die kennelijk niet door een land waar Moslims in de meerderheid zijn gevormd kan worden.
pi_33664289
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 16:07 schreef Vassili_Z het volgende:

[..]

Waarom mag hier niet over gediscusseerd worden, als ik even een heel serieuze vraag mag stellen?
  dinsdag 3 januari 2006 @ 17:00:50 #192
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_33664400
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 16:57 schreef Rasje het volgende:

[..]

Waarom mag hier niet over gediscusseerd worden, als ik even een heel serieuze vraag mag stellen?
omdat sommige mensen liever bagatelliseren dan discussiëren.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_33694611
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 16:45 schreef buachaille het volgende:

[..]

Als dat de reden is dat je hier blijft dan ben je een armoedig figuur en heb ik medelijden met je.

Ik denk echter niet dat je dat bent. De reden waarom je hier bent is dat je (nog) kunt meeprofiteren van een samenleving die kennelijk niet door een land waar Moslims in de meerderheid zijn gevormd kan worden.
Heel juist, smerige profiteurs zijn het. Altijd maar kankeren op Nederland maar ondertussen willen de zandhappers hier wel allemaal wonen. Goh, vreemd!
Gaap Goals rulezzz!
  woensdag 4 januari 2006 @ 15:51:33 #194
136181 adnansupernew
www.kadesign.nl & www.phds
pi_33696850
De onderwerp is weer kapot geslagen door een aantal londsdale-iq-80 mensen..

way to go ppl!
  woensdag 4 januari 2006 @ 15:52:57 #195
129362 BennyNL
1 lange trip
pi_33696910
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 14:46 schreef M_Schtoppel het volgende:

[..]

Heel juist, smerige profiteurs zijn het. Altijd maar kankeren op Nederland maar ondertussen willen de zandhappers hier wel allemaal wonen. Goh, vreemd!

ontopic: R@b=Akkersloot?
Gemiddeld reactieniveau op de FP:
[quote]Ben benieuwd wanneer Bin Laden zelf met een boek komt![/quote]
Buzzz: Wat, gebundelde grot tekeningen??? >:)
pi_33699046
quote:

²
Dat mag hier nu eenmaal in dit land; vrijheid van meningsuiting. Gelukkig maar.
pi_33707358
10 miljoen lange tenen.
pi_33721062
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 12:03 schreef Mirion het volgende:

[..]
Ten eerste: props to you dat je het lef hebt hier je mening te verdedigen en dat je dat op een beschaafdere manier doet dan meki en bansheeboy
IDD dan die twee zorgen voor hoge bloeddruk. Alhoewel de KK een kleiner groepje is dan die moslim zooi bij elkaar en: Een Christen kan zich uitspreken tegen de KKK en zeker nog een goed christen zijn. Een moslim kan zich niet volmondig uitspreken tegen islamofascisten, dan is hij volgens dat boekje van die jeweetwel namelijk geen goed moslim meer.
quote:
Verder denk ik wel dat je een beetje de reliteit onder ogen moet zien wat betreft je eigen religie. Heb je de bijbel gelezen? hoe vind je de boodschap van de bijbel (het NT) vergeleken met de Koran?
Ik heb van beide heilige boeken grote delen gelezen, denk ongeveer 50 hoofdstukken uit de koran en ook bijna de helft van de bijbel en het valt me op dat er in de Koran veel meer beschrijvingen van oorlogen en onderwerpingen staan, en veel meer over de omgang met ongelovigen.
Als je eens gaat googlen op uitsparken (meestal met slotje) van Akkersloot kom je een hoop historisch bewezen feiten over de man Mohammed tegen, uitzuigerij, parasiteren, diefstal, moord,
verkrachting . Als het henm effe niet meezat en hij zijn gelijk niet kreeg ging die weer los.
quote:
Er staat zoals jij zegt meerdere keren in dat Joden en Christenen die in Allah geloven en in de laatste dag geen slechte mensen zijn, en ik ben er absoluut van overtuigd dat Mohammed voor de tijd en plaats waar hij leefde een groot denker was en een barmhartig mens. Hij heeft zich zeer genadig getoond, al hoewel dit meestal wel tegen gelovigen was.
Allah bestaat niet, ik ben een christen, dat is nu precies zo'n huichelachtige uitspraak in dat boek.
Mohammed heeft geprobeerd een overbrugging tussen judaisme en christendom te schrijven. Hijh is daarin net zo doorgeslagen als Adolf Hitler (en ik bedoel geluk vrijheid voor eenieder), zijn uitgangspunt was mischien lovenswaardig, maar helemaal mentaal gezond was ie niet.
quote:
Het was volgens mij ook zo dat een Islamistisch georganiseerde stad of stam veel prettiger en opener was dan de andere geloven en culturen uit di regio en tijd.
Klopt want als die zich niet gedroegen naar de mohammedanen werd dat effe te vuur en te zwaard opgelost.

Je schrijft zelf ook:
quote:
Maar ik ben ook al tientallen keren beschrijvingen tegengekomen van ongelovigen, soms honderden tegelijk die beroofd en vermoord werden met goedkeuring of op bevel van mohammed met als reden dat ze zich niet aan de Islam wilden onderwerpen. Eigenlijk is de Koran voor een groot deel een beschrijving van oorlogen die Mohammed voerde en won, degenen die zich onderworpen aan zijn religie liet hij in leven, de rest werd uitgemoord. Ook staan er veel negatieve dingen over Joden in, de Joden die hij tegenkomt zijn slechts zelden sympathieke mensen. Verder staat er ook veel wijsheid in, meestal in korte verzen die voor de tijd echt verlicht was maar tegenwoordig wel enigszins fortune cookie achtig klinkt.

Als je een simpel testje doet en zowel de bijbel als de koran tien keer willekeurig openslaat en de bladzijde leest is het verschil meestal wel duidelijk, en de koran steekt niet af als de vreedzame en verlichte van de twee.
quote:
Ook heeft het Christendom zijn fouten toegegeven, iedereen in de westerse wereld is het erover eens dat dingen als de inquisitie en de kruistochen barbaars waren en verschrijkkelijke fouten. In de Islamitische landen worden dat soort dingen nog altijd onder het tapijt geveegd. De kerk is hier weliswaar nog machtig en rijk, maar niet vergelijkbaar met de geinstitutionaliseerde Islam in de Arabische landen omdat dat een totlitair (en verschrikkelijk corrupt) systeem is.
Maar die zijn niet op het NT gebaseerd die zijn door idioten in het leven geroepen die net zo geschift waren als Mohammed. Mischien dat deze neuroten na het lezen van de koran dachten: "liever nu de kop indrukken, voordat het te laat is"
quote:
Daar komt nog bij dat je je (volgens mij zelfs als gelovige) moet kunnen realiseren dat het woord van Allah (waar het ook vandaan kwam) wel een grote invloed op Mohammed's leven waren maar dat hij de jeugd en opvoeding van een stammencultuur heeft genoten, waarvoor het leven erg hard, genadeloos en gewelddadig was. Dit en zijn eigen persoonlijke ervaringen in zijn jeugd moeten zijn weerklank hebben gehad in zijn motivaties en reacties op de gebeurtenissen. Als je het meer ziet als een beschrijving van het leven en de strijd van hij die het woord van Allah ontving en daarmee zijn omgeving beter maakte (einde maken aan oorlog, een duidelijke set regels en ideen die iedereen volgt om een einde te maken aan constante bloedvergieten en chaos) wordt het hele gedrocht dat de Islam nu is gerworden wel een verschrikking. De Islam op het moment is vooral een instrument voor de rijke arabieren om rijk te blijven en hun bevolking dom en volgzaam te houden en op te hitsen tegen een externe vijand. Niet echt wat er mee bedoeld is volgens het boek.
Blah Blah Moeilijke jeugd en alles, net zo als de hedendaagse mohammedjes
Ik wil hier niet evangeliserend overkomen, maar geboren onder de bezetting, je leeftijdsgenootjes uitgeroeid, een banneling en vluchteling voor zoveel jaar, en dan nog over naastenliefde en vergeving spreken.
En of hent nou wel of niet waar was Maria Magdalena was volwassen geen 9
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')