Ok. Dat zwanger zijn is niet echt een pretje of wel?quote:Op woensdag 2 november 2005 09:36 schreef QueenR het volgende:
jij mag alles vragen nootje
Hellp syndroom houdt in dat je bloeddruk heel hoog wordt doordat je zwanger bent. Je nieren en lever kunnen op dat moment niet meer aan om alle afvalstoffen te verwerken. Je krijgt dan oa eiwit in je urine dat is een van de grote tekenen. Als de baby dan niet zo snel mogelijk komt dan kan dat fatale gevolgen hebben voor zowel moeder als kind. snappie?
Nee, zeker niet Gijs.. je wil niet weten hoeveel er mis kan gaan...quote:Op woensdag 2 november 2005 09:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ok. Dat zwanger zijn is niet echt een pretje of wel?
Ik vond van niet iig.. maar ja dat verschilt nogal.quote:Op woensdag 2 november 2005 09:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ok. Dat zwanger zijn is niet echt een pretje of wel?
quote:Op woensdag 2 november 2005 09:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tis nog niet zeker hoor Gijs.. we hebben het nog niet gezien
Laatste lootjes zuigen..... zag het 2x aan Quinny. En de man hangt er maar bij. Je kan gewoon weinig doen behalve wachten en er voor je vrouw zijn. Voelt kut soms ! Zoooo'n opluchting voor een vrouw zodra het gebeurd isquote:Op woensdag 2 november 2005 09:53 schreef Bastard het volgende:
Ze is nu ook al wel goed zat aan het worden ook hoor, dus voor haar zou het ook beter zijn.
Ze heb een beetje "ziek" gevoel geloof ik.. slaapt slecht, moe, opstaan als een oud wijf, misselijk, pijn.
Had mijn zusje ook, daarom gingen ze het kindje (Sven) halen / bevalling opwekken . Best vreemd, kun je gewoon kiezen wanneer je kind geboren wordquote:Op woensdag 2 november 2005 09:36 schreef QueenR het volgende:
jij mag alles vragen nootje
Hellp syndroom houdt in dat je bloeddruk heel hoog wordt doordat je zwanger bent. Je nieren en lever kunnen op dat moment niet meer aan om alle afvalstoffen te verwerken. Je krijgt dan oa eiwit in je urine dat is een van de grote tekenen. Als de baby dan niet zo snel mogelijk komt dan kan dat fatale gevolgen hebben voor zowel moeder als kind. snappie?
Ongetwijfeld wordt de kleine met een wantrouwen jegens mensen en een verwrongen idee van de maatschappij opgevoed, recht van de sterkste en degene met de grootste bek heeft de halve wereld tenslottequote:
quote:Shopping Cart
Product: Aantal: Prijs:
Jiskefet - Een Doos vol Lullo's 1 ¤ 10,60
Simpsons, The - Season 5 Box (4DVD) | 23-11-2005 1 ¤ 33,55
Simpsons, The - Season 6 Box (4DVD) | 23-11-2005 1 ¤ 52,99
Totaal incl. ¤ 5,50 verzendkosten en ¤ ,- korting: 3 ¤ 102,64
quote:Op woensdag 2 november 2005 10:55 schreef -Struikrover- het volgende:
Oja, Kepler
beetje mijn foto eruit donderen
?quote:Op woensdag 2 november 2005 10:55 schreef -Struikrover- het volgende:
Oja, Kepler
beetje mijn foto eruit donderen
Appeltje-eitje hequote:
Ik ben nog hierquote:Op woensdag 2 november 2005 11:12 schreef mr_Brown het volgende:
mogguh lieve lieve lieve gijsjes!!!!!!
en B.![]()
????
nou ja, kiezen, je kiest tussen NU of uhm... NUquote:Op woensdag 2 november 2005 10:49 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Had mijn zusje ook, daarom gingen ze het kindje (Sven) halen / bevalling opwekken . Best vreemd, kun je gewoon kiezen wanneer je kind geboren word
In het aller ergste geval. Maar met een dreigend HEllP syndroom word er overlegdquote:Op woensdag 2 november 2005 11:22 schreef QueenR het volgende:
[..]
nou ja, kiezen, je kiest tussen NU of uhm... NU![]()
ja goh, mijn overleg was: Gefeliciteerd, vandaag word je moeder! over een uur lig je in de verloskamer...quote:Op woensdag 2 november 2005 11:26 schreef Quinny het volgende:
[..]
In het aller ergste geval. Maar met een dreigend HEllP syndroom word er overlegd
Wasssaaaaappp niggaquote:Op woensdag 2 november 2005 11:12 schreef mr_Brown het volgende:
mogguh lieve lieve lieve gijsjes!!!!!!
en B.![]()
????
Mooie wedstrijd gijsquote:
Tja, zo kan het ookquote:Op woensdag 2 november 2005 11:34 schreef QueenR het volgende:
[..]
ja goh, mijn overleg was: Gefeliciteerd, vandaag word je moeder! over een uur lig je in de verloskamer...
oh, uhm.... ok dan maar
en hop daar ging ik.
![]()
17 jaar, in de basis tegen Milan in de Champions League... En dan ZO'N wedstrijd spelenquote:Op woensdag 2 november 2005 11:38 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Mooie wedstrijd gijs
Die Aissati is goed bezig zeg![]()
haha ja idd. Vond het niet zo heel erg hoor. Die spanning van wanneer gaat het beginnen, en de irritatie van een beetje in het ziekenhuis liggen zorgde er wel voor dat ik dolblij was dat het ging gebeuren.quote:
1ste keer vacuum, de tweede volgens het boekjequote:Op woensdag 2 november 2005 11:42 schreef QueenR het volgende:
[..]
haha ja idd. Vond het niet zo heel erg hoor. Die spanning van wanneer gaat het beginnen, en de irritatie van een beetje in het ziekenhuis liggen zorgde er wel voor dat ik dolblij was dat het ging gebeuren.Geen keizersnedes trouwens, wel gewoon " normale" bevalling. Jij ook he?
is er een boekje danquote:Op woensdag 2 november 2005 11:49 schreef Quinny het volgende:
[..]
1ste keer vacuum, de tweede volgens het boekje
quote:
Weet je ook een datum?quote:Op woensdag 2 november 2005 12:20 schreef O-Ren het volgende:
goedemiddag gijsjes
ik wil ook nog even een gokje wagen:
Ik denk dat B. een meisje krijgt (hoopt)
Genoeg jongens, we zijn toe aan een meid![]()
Ik zeg 9 novemberquote:
En dan loop je te zeuren , help Roy de winter doorquote:Op woensdag 2 november 2005 10:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik twijfel... BIj Play ben ik duurder uit in totaal, maar die hebben misschien een keer een actie... Maar dan is seizoen 6 niet meer in de lim ed.
Last
Nee, ze mocht op maandag kiezen voor donderdag ochtend of vrijdagmiddagquote:Op woensdag 2 november 2005 11:22 schreef QueenR het volgende:
[..]
nou ja, kiezen, je kiest tussen NU of uhm... NU![]()
Geen witte Cube en geen 360 in 2005 => Philips MP3 speler en Simpsons DVD boxenquote:Op woensdag 2 november 2005 12:35 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
En dan loop je te zeuren , help Roy de winter door
Beetje geld sparen is ook een optiequote:Op woensdag 2 november 2005 12:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Geen witte Cube en geen 360 in 2005 => Philips MP3 speler en Simpsons DVD boxen
Die speler en die dvd's zijn totaal 250 euro, de 360 met games 500quote:Op woensdag 2 november 2005 12:39 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Beetje geld sparen is ook een optie
nog steeds geld zat toch?quote:Op woensdag 2 november 2005 12:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die speler en die dvd's zijn totaal 250 euro, de 360 met games 500
Sja, 10 November pas..quote:Op woensdag 2 november 2005 12:34 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Ik zeg 9 november![]()
Geen idee waarom!
Wanneer is ze precies uitgerekend?
Das waar, maar dat geld stond al apart zeg maarquote:
elk moment kan het komen dus... blijf 8 november, meisje... en nu hopen voor tam dat we niet helemaal fout zitten en ze gewoon 42 zwanger is...quote:
zo van, dat ga ik lekker zomaar over de balk gooienquote:Op woensdag 2 november 2005 12:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Das waar, maar dat geld stond al apart zeg maar
8 November meisje zeiden wij gisteravond ookquote:Op woensdag 2 november 2005 12:56 schreef QueenR het volgende:
[..]
elk moment kan het komen dus... blijf 8 november, meisje... en nu hopen voor tam dat we niet helemaal fout zitten en ze gewoon 42 zwanger is...![]()
dat is zeker ja... maar het blijft toch leuk als er wensen blijven!! is ook zo sneu als je ECHT alles kan kopen. Bijna alles is wel lekkerquote:Op woensdag 2 november 2005 13:10 schreef Bastard het volgende:
Geld...
Heb je nooit genoeg van denk ik.. je hebt altijd wel iets wat je wil hebben maar niet kan kopen.
En hoe ouder je word, hoe groter de uitgave worden op het verlanglijstje.
Ja ik zou ook best even wat meer geld willen hebben op dit momentquote:Op woensdag 2 november 2005 13:48 schreef Quinny het volgende:
Nou ik zal wel willen dat ik nu even rijk was hoor. En dat ik mijn pincode weer weetZodat ik niet weer voor lul sta bij de AH met een mand vol boodschappen
![]()
Ja ik word dement geloof ik![]()
nee nee, net bevallen dan mag dat hoort er helemaal bij! althans dat zeiden ze tegen mij toen ik zwanger was en net bevallen... of zou dat geweest zijn om mijn tere zieltje gerust te stellen?quote:Op woensdag 2 november 2005 13:48 schreef Quinny het volgende:
Nou ik zal wel willen dat ik nu even rijk was hoor. En dat ik mijn pincode weer weetZodat ik niet weer voor lul sta bij de AH met een mand vol boodschappen
![]()
ohhh.. dat is dus 1 van mijn ergste nachtmerrie's he als dat gebeurtquote:Op woensdag 2 november 2005 13:48 schreef Quinny het volgende:
![]()
Nee en mijn pas is nu geblokkeerdquote:Op woensdag 2 november 2005 13:51 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Ja ik zou ook best even wat meer geld willen hebben op dit moment![]()
Weet je je pincode nog steeds niet wijfie![]()
Altzheimer heet dat![]()
ooohhhhquote:Op woensdag 2 november 2005 13:56 schreef Quinny het volgende:
[..]
Nee en mijn pas is nu geblokkeerd![]()
Nou ja kan er nu wel weer om lachen, gisteren kon ik wel janken.
En ik had Daan beloofd om patat met frikandellen te eten en hij mocht een pak tucies hebben van me. Die hij overigens netjes afgaf toen we moesten betalen. Dus dikke tranen voor hem toen het pakje weer wegging![]()
heb ik ook wel eens gehad toen ik een spel wilde kopen... Meneer uw saldo is niet toereikendquote:Op woensdag 2 november 2005 13:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
ohhh.. dat is dus 1 van mijn ergste nachtmerrie's he als dat gebeurt
En dan kan je wel door de grond gaan ook denk ik...
Misschien nog wel erger als die droom dat je naakt naar school bent gegaan..
Wat ook kut is.. als je wil pinnen en er staat geen geld meer op.. dat heb ik ook wel eens gehad bij de FRS.. zooo moeilijk kut dat.
Nu pin ik eerst, pinbetalingen sucken, krijg het altijd benauwd ervan.
Precies gewoon even. Lekker even leuke kleding kopen en even naar de kapper en zo. Gewoon een dagje geld uitgeven. HEERLIJK lijkt me dat. Maarja ervan dromen is ook leukquote:Op woensdag 2 november 2005 13:53 schreef QueenR het volgende:
[..]
nee nee, net bevallen dan mag dat hoort er helemaal bij! althans dat zeiden ze tegen mij toen ik zwanger was en net bevallen... of zou dat geweest zijn om mijn tere zieltje gerust te stellen?![]()
en idd, EVEN rijk lijkt me ook helemaal geweldig. Maar het moet niet zo zijn dat je man thuiskomt met een 3 karaats diamanten ring, en je denkt, ach weer een....... (bijv. types als de beckhams ofzo, die kunnen toch gewoon niet meer enthousiast raken over dingen)
awww, die kassajuffrouw gaf het niet eens gratis mee? In de Albert Heijn waar ik vroeger werkte gaven we altijd snoepjes aan kinderen bij de kassa, is zeker niet meer?quote:Op woensdag 2 november 2005 13:56 schreef Quinny het volgende:
[..]
En ik had Daan beloofd om patat met frikandellen te eten en hij mocht een pak tucies hebben van me. Die hij overigens netjes afgaf toen we moesten betalen. Dus dikke tranen voor hem toen het pakje weer wegging![]()
awwwww ja zielig is dat. ik ben wel ooit mijn portomonaiie vergeten maar gelukkig mijn pin nog nooit. is ook erg lullig... sta je al je zakken en je tas na te zoeken, mensenogen in je rug, zweet breekt je uit. en dan.. uhm sorry maar ik heb mijn portomonaiie blijkbaar op de tafel laten liggen thuis.quote:Op woensdag 2 november 2005 13:56 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ach dat is wel zielig...quote:Op woensdag 2 november 2005 13:56 schreef Quinny het volgende:
[..]
dromen is zeker leuk! misschien nog wel leuker. (who am I kiddingquote:Op woensdag 2 november 2005 13:58 schreef Quinny het volgende:
[..]
Precies gewoon even. Lekker even leuke kleding kopen en even naar de kapper en zo. Gewoon een dagje geld uitgeven. HEERLIJK lijkt me dat. Maarja ervan dromen is ook leuk
Nouja naakt naar school toe gaan lijkt me ook vreselijkquote:Op woensdag 2 november 2005 13:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
ohhh.. dat is dus 1 van mijn ergste nachtmerrie's he als dat gebeurt
En dan kan je wel door de grond gaan ook denk ik...
Misschien nog wel erger als die droom dat je naakt naar school bent gegaan..
Wat ook kut is.. als je wil pinnen en er staat geen geld meer op.. dat heb ik ook wel eens gehad bij de FRS.. zooo moeilijk kut dat.
Nu pin ik eerst, pinbetalingen sucken, krijg het altijd benauwd ervan.
Ik kom net niet in aanmerking voor een zorgtoeslag, maar dat wil niet zeggen dat we lekker ruim kunnen leven hoor.quote:Op woensdag 2 november 2005 14:01 schreef QueenR het volgende:
[..]
dromen is zeker leuk! misschien nog wel leuker. (who am I kidding) maar mag gelukkig niet klagen zelf. en volgens mij de rest van de gijsjes (op de studenten na misschien) ook niet.
haha ja idd, gelukkig is dat naakt naar school gaan slechts een droom. Moet er niet aan denken zeg dat je werkelijk naakt het huis uit zou gaanquote:Op woensdag 2 november 2005 14:01 schreef Quinny het volgende:
[..]
Nouja naakt naar school toe gaan lijkt me ook vreselijk
Beter bij onbekende voor lul staan dan bij bekende
Ik ga wel eens spreekwoordelijk naar huis, telt dat ookquote:Op woensdag 2 november 2005 14:02 schreef QueenR het volgende:
[..]
haha ja idd, gelukkig is dat naakt naar school gaan slechts een droom. Moet er niet aan denken zeg dat je werkelijk naakt het huis uit zou gaan![]()
Nee, bij dan kom ik ook bij een kut AH waar de klantvriendelijkheid slecht is. Op een kassadame na dan. Maar die was er gisteren nietquote:Op woensdag 2 november 2005 13:58 schreef kepler het volgende:
[..]
awww, die kassajuffrouw gaf het niet eens gratis mee? In de Albert Heijn waar ik vroeger werkte gaven we altijd snoepjes aan kinderen bij de kassa, is zeker niet meer?
Yep! En een nieuwe pincodequote:Op woensdag 2 november 2005 14:00 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Ach dat is wel zielig...![]()
Moet je nu een nieuwe pas aanvragen![]()
zorgtoeslag.. wasdaquote:Op woensdag 2 november 2005 14:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik kom net niet in aanmerking voor een zorgtoeslag, maar dat wil niet zeggen dat we lekker ruim kunnen leven hoor.
Maar goed kan altijd erger denk ik maar.
quote:Op woensdag 2 november 2005 14:03 schreef Quinny het volgende:
[..]
Nee, bij dan kom ik ook bij een kut AH waar de klantvriendelijkheid slecht is. Op een kassadame na dan. Maar die was er gisteren niet![]()
Idd zweet op je rug. Hormonen die nog door je lijf gieren en de tranen die heel hoog zitten. En het voornemen van dat er echt niemand een lullig opmerking moet maken tegen je, want diegene is dan echt zwaar de lulquote:Op woensdag 2 november 2005 13:59 schreef QueenR het volgende:
[..]
awwwww ja zielig is dat. ik ben wel ooit mijn portomonaiie vergeten maar gelukkig mijn pin nog nooit. is ook erg lullig... sta je al je zakken en je tas na te zoeken, mensenogen in je rug, zweet breekt je uit. en dan.. uhm sorry maar ik heb mijn portomonaiie blijkbaar op de tafel laten liggen thuis.vreselijk
ik krijg maximale zorgtoeslagquote:
Kill and attack ja.... als je iemand je dan geirriteerd aankijkt heb je meteen zoiets van: wannou trut!!quote:Op woensdag 2 november 2005 14:07 schreef Quinny het volgende:
[..]
Idd zweet op je rug. Hormonen die nog door je lijf gieren en de tranen die heel hoog zitten. En het voornemen van dat er echt niemand een lullig opmerking moet maken tegen je, want diegene is dan echt zwaar de lul![]()
quote:
je moet nu toch per persoon betalen, dus betaal je wel meer met zijn tweeen.quote:Op woensdag 2 november 2005 14:07 schreef kepler het volgende:
[..]
ik krijg maximale zorgtoeslag
het vreemde is dat als je een partner hebt dat je dan 1200 euro krijgt, maar als je alleen woont 450 euroKlopt niet helemaal, met zijn tweeën betaal je toch ook niet meer aan verzekeringen?
quote:Op woensdag 2 november 2005 14:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]C1000
Die kassameisjes daar
Maar dat is in dit geval niet zo ergquote:
ja dat begrijp ikquote:Op woensdag 2 november 2005 14:09 schreef QueenR het volgende:
[..]
je moet nu toch per persoon betalen, dus betaal je wel meer met zijn tweeen.
Precies. Maar het blijft raar het is echt helemaal weg. Ik weet nog wel de pincodes van onze vorige bankquote:Op woensdag 2 november 2005 14:11 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Maar dat is in dit geval niet zo erg
want je andere weet je ook niet![]()
![]()
nou die in de hoven nietquote:Op woensdag 2 november 2005 14:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]C1000
Die kassameisjes daar
Ja wat moet dat moet.. je leeft toch naar je inkomen natuurlijk.quote:Op woensdag 2 november 2005 14:05 schreef QueenR het volgende:
[..]
zorgtoeslag.. wasdaJe hebt het toch niet krap? Je rijdt auto, hebt spelcomputer met ramdure spellen, vele films, gaat uit, krijgt een kleine en die krijgt meteen alles wat ie (ze) maar nodig heeft. Elke dag goed te eten? Is toch best ruim... Hier in de buurt wonen mensen die moeten naar de voedselbank! dat houdt in dat ze in hun gezin van 3 dus nieti meer te besteden hebben dan 225 eur in de maand, na de vaste lasten.
ik moet er niet aan denken! das minder dan mijn weekbudget!
![]()
Als je Roy heet, ben je niet zo kieskeurig wellichtquote:
blijkbaarquote:Op woensdag 2 november 2005 14:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als je Roy heet, ben je niet zo kieskeurig wellicht![]()
Hee, neuken is neuken hoor dan!
Dat sowiesoquote:Op woensdag 2 november 2005 14:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als je Roy heet, ben je niet zo kieskeurig wellicht![]()
Hee, neuken is neuken hoor dan!
ja als je het zo bekijkt iig wel, ik moet eerlijk zeggen dat ik mezelf er niet in heb verdiept aangezien we toch geen toeslag zouden krijgen dus ik heb geen flauw idee wie hoeveel terugkrijgt.quote:Op woensdag 2 november 2005 14:13 schreef kepler het volgende:
[..]
ja dat begrijp ik
klein rekenschema:
verzekering: 70 euro p.p.
zorgtoeslag: 450 euro voor aleenstaand persoon
1200 voor 2 personen
voor twee personen betaal je dus 140 euro p.p. dus gewoon tweemaal de normale verzekering. Maar twee personen krijgen wel 2,5 maal de zorgtoeslag van een alleenstaand persoon.
Kijk eens naar de OP in het vorige topic danquote:Op woensdag 2 november 2005 13:12 schreef kepler het volgende:
[..]
uuh zo was de OP stonden maar 3 foto's
bij alle supermarkten, van alle ketens hier, werken gewoon complete geiten.. echt niets leuksquote:Op woensdag 2 november 2005 14:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat sowiesoMaar de kassameisjes bij 'mijn' C1000 zijn gewoon wel leuker
Tuurlijk wel, je betaald toch per persoon een zorgverzekeringquote:Op woensdag 2 november 2005 14:07 schreef kepler het volgende:
[..]
ik krijg maximale zorgtoeslag
het vreemde is dat als je een partner hebt dat je dan 1200 euro krijgt, maar als je alleen woont 450 euroKlopt niet helemaal, met zijn tweeën betaal je toch ook niet meer aan verzekeringen?
Ik betaal nu voor Angs en mij via het ziekenfonds 115 euro per maand voor ons 2-en. Dat word direct ongeveer 430 euro voor ons tweene, en ik krijg geen toeslagquote:Op woensdag 2 november 2005 14:13 schreef kepler het volgende:
[..]
ja dat begrijp ik
klein rekenschema:
verzekering: 70 euro p.p.
zorgtoeslag: 450 euro voor aleenstaand persoon
1200 voor 2 personen
Ben je klaar met je foto Gijs?quote:Op woensdag 2 november 2005 14:19 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Kijk eens naar de OP in het vorige topic dan
kruisje, WKJW!quote:Op woensdag 2 november 2005 14:19 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 november 2005 14:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ben je klaar met je foto Gijs?
Anders neem je zelf een serverruimte voor je foto's?
beebiesite bv, kun je nog wel een fotoboek aanmaken
Gisteren toevallig daar account aangemaakt en de eerste foto neergezet
quote:Op woensdag 2 november 2005 14:19 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Je zit ook abuis met het bedrag. De nieuwe zorgverzekering gaat per persoon voor de basisverzekering al iets van 1050 per jaar kostenquote:
was ook maar een voorbeeldquote:Op woensdag 2 november 2005 14:28 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Je zit ook abuis met het bedrag. De nieuwe zorgverzekering gaat per persoon voor de basisverzekering al iets van 1050 per jaar kostenterwijl dat nu maar iets van 38 euro is
www.menzis.nl staan al bedragen
Mooie kater, misschien beetje mager.quote:Op woensdag 2 november 2005 14:36 schreef QueenR het volgende:
[afbeelding] floris, het katertje wat hier nu tijdelijk woont omdat mensen het leuk vonden om hem in een biobak te doen. Heb hem al een tijd, maar hij had zo'n zware niesziekte dat ik nog geen foto gepost heb. inmiddels is ie een week of 12-13 en gezond
in een biobak ookquote:Op woensdag 2 november 2005 14:36 schreef QueenR het volgende:
[afbeelding] floris, het katertje wat hier nu tijdelijk woont omdat mensen het leuk vonden om hem in een biobak te doen. Heb hem al een tijd, maar hij had zo'n zware niesziekte dat ik nog geen foto gepost heb. inmiddels is ie een week of 12-13 en gezond
Waar anders? Bij het oud papier?quote:
ik zal jou eens in een biobak stoppenquote:Op woensdag 2 november 2005 14:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Waar anders? Bij het oud papier?
Past dat dan?quote:Op woensdag 2 november 2005 14:51 schreef kepler het volgende:
[..]
ik zal jou eens in een biobak stoppen
zo'n 240 liter en dan aanduwenquote:
Ik heb een poes die ook smal blijft en eet echt niet te zuinig, maar die moet nog gesteriliseerd worden, word ze ook een dikke poemel.quote:Op woensdag 2 november 2005 15:02 schreef QueenR het volgende:
[..]
zo'n 240 liter en dan aanduwen
@B hij is niet dik idd, maar eet flink en is ook nog maar een kitten he verkijk je daar niet opHij was heel angstig maar nu met veel geduld begint het iets te worden
whehehheequote:Op woensdag 2 november 2005 15:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hoor je de krekels Gijs?
oehquote:Op woensdag 2 november 2005 15:47 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
whehehhee
ik vergeef het je nu gijsomdat ik weet dat je wat zenuwachtig bent enzo
maar anders had ik je ff opgepakt en je door elkaar geschudt
Dat ken ik maar al te goedquote:Op woensdag 2 november 2005 16:35 schreef mr_Brown het volgende:
ken je dat
druk
onderbezt
klanten die klagen
management die zegt dat er niks aan te doen is
NEEM GOEIE EN VOORAL MEER MENSEN AAN STELLETJE TERING MONGOLEN!!!!!!!!!!!!!!!
Ik zag net nog een vacature voor je as een supportmedewerkert... maar da was helemaal in Amersfoortquote:Op woensdag 2 november 2005 16:35 schreef mr_Brown het volgende:
ken je dat
druk
onderbezt
klanten die klagen
management die zegt dat er niks aan te doen is
NEEM GOEIE EN VOORAL MEER MENSEN AAN STELLETJE TERING MONGOLEN!!!!!!!!!!!!!!!
LINKquote:Op woensdag 2 november 2005 14:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gisteren toevallig daar account aangemaakt en de eerste foto neergezet
Ik wilde er eigenlijk mee wachten totdat er meer foto's en zaken waren ingevuld maar vooruit. http://www.onzesuperbaby.beebiesite.nl/quote:
* mental picture vormt *quote:Op woensdag 2 november 2005 15:47 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
whehehhee
ik vergeef het je nu gijsomdat ik weet dat je wat zenuwachtig bent enzo
maar anders had ik je ff opgepakt en je door elkaar geschudt
bookmarkquote:Op woensdag 2 november 2005 16:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik wilde er eigenlijk mee wachten totdat er meer foto's en zaken waren ingevuld maar vooruit. http://www.onzesuperbaby.beebiesite.nl/
oeh dat kopje lijkt op die neger van onsquote:Op woensdag 2 november 2005 14:36 schreef QueenR het volgende:
Ik zie het wel tegen die tijdquote:Op woensdag 2 november 2005 17:46 schreef -Struikrover- het volgende:
Holey fuck
nieuwe screens weer
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Vond ik ook, heb een mod daarvoor aangesproken en meteen een ban aangevraagdquote:Op woensdag 2 november 2005 21:38 schreef Bastard het volgende:
Terecht... wat een tering plaatje was dat zeg
Wil je internet down brengen met dat plaatje ofzo, was zeker 10 Mb waus!
quote:Op woensdag 2 november 2005 21:40 schreef Bastard het volgende:
Oh en luxaflex ophangen SUCKEDDDD...
Maar staat uiteindelijk wel luxea.
Ik zal je eens liquideren !quote:Op donderdag 3 november 2005 07:25 schreef -Struikrover- het volgende:
Welkom in Liqidatieland
goedemorgen
Had niks anders van je verwacht NSB-erquote:Op woensdag 2 november 2005 21:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Vond ik ook, heb een mod daarvoor aangesproken en meteen een ban aangevraagd
Ik duik er overigens lekker vroeg in vandaag. Morgen wil ik nog ff mijn tentamen voor die dag doornemen. Welterusten Gijsjes
quote:Op woensdag 2 november 2005 21:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Vond ik ook, heb een mod daarvoor aangesproken en meteen een ban aangevraagd
Zijn dat die dingen van de reclame..... past op ieder raam en dat soort shit?quote:Op woensdag 2 november 2005 21:40 schreef Bastard het volgende:
Oh en luxaflex ophangen SUCKEDDDD...
Maar staat uiteindelijk wel luxea.
ja pikquote:Op donderdag 3 november 2005 07:48 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ja lekker pik, ben je zondagmiddag thuis ?
Gisteravond leek het er op.. tot halverweg de nacht.. nu niet meer.quote:
Ik vind het heerlijk als je komt Gijsquote:Op donderdag 3 november 2005 07:56 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Mischien ga ik dan wel babywatching
*PETS*quote:
quote:Op donderdag 3 november 2005 08:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk als je komt GijsECHTER,... er komen er al aardig wat die dag
Wordt te druk. Weekend verder in november een prima idee? Neem je Kepler en Noot mee! En tot die tijd kan je fijn genieten van http://www.queerclick.com/
En scroll gerust naar beneden
Ja das waar.. ach het duurt ook geen half jaar meer, tgaat vlotter dan dat de 360 er is ook.quote:Op donderdag 3 november 2005 08:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
*PETS*
"You can act like a MAN!!"
Laatste lootjes zijn dit..... is verschrikkelijk. Ik weet het maar het enige wat je kan doen is wachtenquote:Op donderdag 3 november 2005 08:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja das waar.. ach het duurt ook geen half jaar meer, tgaat vlotter dan dat de 360 er is ook.
quote:
Nou inderdaadquote:
Succes gijsjequote:Op donderdag 3 november 2005 08:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vandaag tentamen maken![]()
Spannend
Surfer, die Joden gisterIn blessure tijd 2!! doelpunten
![]()
Struik, nog steeds niet geband?
Ik heb het verder niet gezien, er was bezoek. Ik heb elke keer via teletext zitten kijken stiekem. 0-1, 1-1, 1-2, 2-2 en dat na 85 minuten nogquote:Op donderdag 3 november 2005 09:11 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Succes gijsje![]()
Ja joh tering Ajx .. zoveel mazzel..
Maar ja.... ik moet zelfs zeggen dat het echt mooie goals waren hoor..
uhm.... nee das nog steeds raar...quote:Op donderdag 3 november 2005 08:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou inderdaad
Nu is het niet raar dat ik zeg dat die blauwe kerel uit monster en co hier werkt he?!
Dat stink Praag zullen ze ook wel inmaken. Arsenal is zeker door uit die groepquote:Op donderdag 3 november 2005 09:11 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Succes gijsje![]()
Ja joh tering Ajx .. zoveel mazzel..
Maar ja.... ik moet zelfs zeggen dat het echt mooie goals waren hoor..
quote:Op donderdag 3 november 2005 09:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat stink Praag zullen ze ook wel inmaken. Arsenal is zeker door uit die groep
Tot zo ver mijn voetbal info !
quote:Op donderdag 3 november 2005 09:17 schreef QueenR het volgende:
[..]
uhm.... nee das nog steeds raar...![]()
Respectquote:Op donderdag 3 november 2005 09:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat stink Praag zullen ze ook wel inmaken. Arsenal is zeker door uit die groep
Tot zo ver mijn voetbal info !
yepquote:
Struikroverquote:
Bastardquote:
Queenquote:
quote:
Wie houd er nou niet van die ezelquote:Op donderdag 3 november 2005 10:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Surfer
Die hadden jullie niet zien aankomen he
Ohw pleasequote:
quote:
was ff melodramatishquote:
Ik, ik hou van echte mannen !!!quote:Op donderdag 3 november 2005 10:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wie houd er nou niet van die ezel
quote:Op donderdag 3 november 2005 10:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Surfer
Die hadden jullie niet zien aankomen he
quote:Op donderdag 3 november 2005 10:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wie houd er nou niet van die ezel
quote:Op donderdag 3 november 2005 11:05 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik, ik hou van echte mannen !!!
Mocht je weer eens iets niet gijsquote:
Och och.. klant die claimt niet email ons te kunnen sturen, maar dat is de schuld van zijn mailserver.quote:Op donderdag 3 november 2005 11:40 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Mocht je weer eens iets niet gijs
quote:Op donderdag 3 november 2005 11:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Och och.. klant die claimt niet email ons te kunnen sturen, maar dat is de schuld van zijn mailserver.
Maar goed, genoeg welles/nietes, gooi het dan met ftp op een server hier neer.
Ja mooi.. dan staat het daar, dan kan ik er weer niet bij.. rechten er bij gekregen om te connecten met de server. Ja.. en dan wil je inloggen, moeten daar weer rechten voor worden gegeven, tjonge jonge zeg.![]()
?quote:Op donderdag 3 november 2005 11:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Och och.. klant die claimt niet email ons te kunnen sturen, maar dat is de schuld van zijn mailserver.
Maar goed, genoeg welles/nietes, gooi het dan met ftp op een server hier neer.
Ja mooi.. dan staat het daar, dan kan ik er weer niet bij.. rechten er bij gekregen om te connecten met de server. Ja.. en dan wil je inloggen, moeten daar weer rechten voor worden gegeven, tjonge jonge zeg.![]()
quote:Op donderdag 3 november 2005 11:53 schreef Dope_Nexium het volgende:
De moraal van dit verhaal is: bewaar altijd je condooms in de auto !![]()
quote:
Vouw dit maar dubbelquote:Op donderdag 3 november 2005 12:12 schreef silver-surfer het volgende:
[..]![]()
Volgende keer vouw ik je ff dubbel jongetje
quote:Op donderdag 3 november 2005 12:12 schreef silver-surfer het volgende:
[..]![]()
Volgende keer vouw ik je ff dubbel jongetje
Ik had er al tweequote:Op donderdag 3 november 2005 12:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kun je eindelijk muziek luisteren.
Zolang het nog kanquote:
Luckquote:Op donderdag 3 november 2005 13:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo, ik ga tentamen maken
Wish me luck
heb je vast niet nodig, maar vooruitquote:Op donderdag 3 november 2005 13:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo, ik ga tentamen maken
Wish me luck
Ik zal van jou eens een blog makenquote:Op donderdag 3 november 2005 14:30 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Maak weer eens een blog dan klootzak
Nog niks ?quote:Op donderdag 3 november 2005 14:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zal van jou eens een blog maken
quote:Je weet dat je in 2005 leeft, wanneer...:
1.: je per ongeluk je PIN-code intoetst op de magnetron...
2:. je in geen jaren 'patience' met echte kaarten hebt gespeeld...
3.:.je 15 telefoonnummers hebt van een familie met drie personen...
4.: je e-mail stuurt aan de persoon die naast je zit...
5:. je geen contact meer hebt met oude vrienden, omdat je hun e-mailadressen kwijt bent...
6.: je thuis komt en nog steeds de telefoon opneemt met je 'werkstem'...
7.: je nog steeds een '0' draait als je van huis uit telefoneert...
8.: je vier jaar lang achter hetzelfde bureau hebt gewerkt, maar voor drie verschillende bedrijven...
10: je baas jouw werk niet kan doen...
11: je je familie belt om te kijken of ze thuis zijn, terwijl je de oprit in komt rijden...
12: alle reklame op TV een internetadres heeft...
13: het van huis weggaan zonder mobieltje, die je de eerste 10,20,40 jaar van je leven niet had, paniek veroorzaakt en dat je vervolgens
teruggaat om hem op te halen...
14: het eerste wat je 's ochtends doet is 'online' gaan, zelfs nog voordat je koffie gehaald hebt...
15: je een 'smile' op z'n kant legt om te glimlachen...
16: je dit leest, knikt en glimlacht...
17: en nog erger; je precies weet naar wie je dit mailtje door gaat sturen...
18: je te druk bent om te merken dat er geen nr.9 bestaat in deze lijst...
19: je daadwerkelijk omhoog gescrolld bent om te checken of er echt geen nr.9 was...
20: en je nu om jezelf zit te lachen.
ik dacht, die reus geeft hem zo een klap door het plafond heen..quote:Op donderdag 3 november 2005 14:54 schreef Chocobo het volgende:http://www.yourdailymedia.com/media/1131012846
Nou dat was zeker de eerste aangifte voor de maand in Montfoort bij de politie wa?quote:Op donderdag 3 november 2005 15:43 schreef mr_Brown het volgende:
he lekker autoruiten ingegooid
radio
cd's
zonnebril
denk je lekkernaar je werk .... ruiten ingetikt
teringzooi in je auto
Das fuckedquote:Op donderdag 3 november 2005 15:43 schreef mr_Brown het volgende:
he lekker autoruiten ingegooid
radio
cd's
zonnebril
denk je lekkernaar je werk .... ruiten ingetikt
teringzooi in je auto
Montfoort oooookkkkkquote:Op donderdag 3 november 2005 15:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou dat was zeker de eerste aangifte voor de maand in Montfoort bij de politie wa?
nou al terug van je tentamen??quote:
Appeltje eitjequote:
Ja dat biedt enorm troost inderdaad zegquote:Op donderdag 3 november 2005 16:17 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
zegt die politie dork ja... het is jammer he....... maar gelukkig ben je niet de enige![]()
Soort AB meeting, anonieme besteeldenquote:Op donderdag 3 november 2005 16:17 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Montfoort oooookkkkk![]()
![]()
![]()
je lijkt cho wel... die zegt dat ook altijd....
gijs....
ik ga naar het politiebureau.... neemt u plaats.... er zijn er 7 voor u..... voor hetzelfde
zegt die politie dork ja... het is jammer he....... maar gelukkig ben je niet de enige![]()
dus..... ?? wat heb ik daar aan????
quote:Op donderdag 3 november 2005 16:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Soort AB meeting, anonieme besteelden
Die klonk beter in mn hoofd dan op papier
waaromquote:Op donderdag 3 november 2005 17:06 schreef mr_Brown het volgende:
Heb een paar foto's online gezet van de schade![]()
http://forums.club4ag.com/topic.asp?TOPIC_ID=121981
Ik zie alleen een fucked up M3.quote:Op donderdag 3 november 2005 17:06 schreef mr_Brown het volgende:
Heb een paar foto's online gezet van de schade![]()
http://forums.club4ag.com/topic.asp?TOPIC_ID=121981
quote:
ik wil foto zien!!!!quote:Op donderdag 3 november 2005 18:42 schreef QueenR het volgende:
superdag!!!! Mijn auto is helemaal the shizzle!!
*woord weer gelukt vandaag*
quote:Op donderdag 3 november 2005 20:02 schreef kepler het volgende:
superdag racen was echt cool
in een 2005 Porsche gereden en een formule-renault
[afbeelding]
zeker niet makkelijk, maar we mochten drie rondjes achter een pace-car... Niet heel erg spannend dus, maar wel heel cool om in een formule wagen te rijden. Die power en wegliggenquote:Op donderdag 3 november 2005 20:09 schreef Magneet het volgende:
Keplijkt me gaaf maar wel lastig scheuren in die bakken. is niet zomaar ff een autotje
Ik ben alleen stink en stink jaloers op jequote:Op donderdag 3 november 2005 20:02 schreef kepler het volgende:
[afbeelding]
Nog niks ?quote:Op donderdag 3 november 2005 20:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ben alleen stink en stink jaloers op je
quote:Op donderdag 3 november 2005 20:02 schreef kepler het volgende:
[afbeelding]
watte???quote:Op donderdag 3 november 2005 21:29 schreef Magneet het volgende:
[..]
wij zijn vanaaf weer naar de APK geweesthoofde lag al netjes naar beneden en naar binnen
quote:
Joh das op tijd!..quote:Op donderdag 3 november 2005 21:29 schreef Magneet het volgende:
[..]
wij zijn vanaaf weer naar de APK geweesthoofde lag al netjes naar beneden en naar binnen
ja klopt kan nog draaien maar Miranda denkt dat hij/zei al heel lang met het hoofde naar beneden ligtquote:Op vrijdag 4 november 2005 07:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Joh das op tijd!..
Maar kan nog wel draaien nu nog he.. cool hoor!
Ik ben het eerste waar je aan denkt, wat liefquote:Op vrijdag 4 november 2005 06:53 schreef -Struikrover- het volgende:
B. nog niks ?
quote:Op vrijdag 4 november 2005 08:06 schreef O-Ren het volgende:goedemorgen......
Brown werd je vannacht weer aangevallen door een vis![]()
![]()
![]()
Dat is toch die goochelaar/voodoo man?quote:Op vrijdag 4 november 2005 08:26 schreef mr_Brown het volgende:
WTF????
http://www.filecabi.net/host/file/chriss-angel-car/wmv
ja.... heb al een paar filmpjes van die idioot gezien, maar snap er echt geen kont van.quote:Op vrijdag 4 november 2005 08:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat is toch die goochelaar/voodoo man?
Bizarr allemaal zeg.. echt nerggens over.
Mis je zelfsquote:Op vrijdag 4 november 2005 08:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ben het eerste waar je aan denkt, wat lief
Krijg tyfus stinkventjequote:
Gijijijijsssss.. wat gaaf man!!quote:Op donderdag 3 november 2005 20:02 schreef kepler het volgende:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 4 november 2005 08:06 schreef O-Ren het volgende:goedemorgen......
Brown werd je vannacht weer aangevallen door een vis![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |