Ok. Dat zwanger zijn is niet echt een pretje of wel?quote:Op woensdag 2 november 2005 09:36 schreef QueenR het volgende:
jij mag alles vragen nootje
Hellp syndroom houdt in dat je bloeddruk heel hoog wordt doordat je zwanger bent. Je nieren en lever kunnen op dat moment niet meer aan om alle afvalstoffen te verwerken. Je krijgt dan oa eiwit in je urine dat is een van de grote tekenen. Als de baby dan niet zo snel mogelijk komt dan kan dat fatale gevolgen hebben voor zowel moeder als kind. snappie?
Nee, zeker niet Gijs.. je wil niet weten hoeveel er mis kan gaan...quote:Op woensdag 2 november 2005 09:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ok. Dat zwanger zijn is niet echt een pretje of wel?
Ik vond van niet iig.. maar ja dat verschilt nogal.quote:Op woensdag 2 november 2005 09:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ok. Dat zwanger zijn is niet echt een pretje of wel?
quote:Op woensdag 2 november 2005 09:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tis nog niet zeker hoor Gijs.. we hebben het nog niet gezien
Laatste lootjes zuigen..... zag het 2x aan Quinny. En de man hangt er maar bij. Je kan gewoon weinig doen behalve wachten en er voor je vrouw zijn. Voelt kut soms ! Zoooo'n opluchting voor een vrouw zodra het gebeurd isquote:Op woensdag 2 november 2005 09:53 schreef Bastard het volgende:
Ze is nu ook al wel goed zat aan het worden ook hoor, dus voor haar zou het ook beter zijn.
Ze heb een beetje "ziek" gevoel geloof ik.. slaapt slecht, moe, opstaan als een oud wijf, misselijk, pijn.
Had mijn zusje ook, daarom gingen ze het kindje (Sven) halen / bevalling opwekken . Best vreemd, kun je gewoon kiezen wanneer je kind geboren wordquote:Op woensdag 2 november 2005 09:36 schreef QueenR het volgende:
jij mag alles vragen nootje
Hellp syndroom houdt in dat je bloeddruk heel hoog wordt doordat je zwanger bent. Je nieren en lever kunnen op dat moment niet meer aan om alle afvalstoffen te verwerken. Je krijgt dan oa eiwit in je urine dat is een van de grote tekenen. Als de baby dan niet zo snel mogelijk komt dan kan dat fatale gevolgen hebben voor zowel moeder als kind. snappie?
Ongetwijfeld wordt de kleine met een wantrouwen jegens mensen en een verwrongen idee van de maatschappij opgevoed, recht van de sterkste en degene met de grootste bek heeft de halve wereld tenslottequote:
quote:Shopping Cart
Product: Aantal: Prijs:
Jiskefet - Een Doos vol Lullo's 1 ¤ 10,60
Simpsons, The - Season 5 Box (4DVD) | 23-11-2005 1 ¤ 33,55
Simpsons, The - Season 6 Box (4DVD) | 23-11-2005 1 ¤ 52,99
Totaal incl. ¤ 5,50 verzendkosten en ¤ ,- korting: 3 ¤ 102,64
quote:Op woensdag 2 november 2005 10:55 schreef -Struikrover- het volgende:
Oja, Kepler
beetje mijn foto eruit donderen
?quote:Op woensdag 2 november 2005 10:55 schreef -Struikrover- het volgende:
Oja, Kepler
beetje mijn foto eruit donderen
Appeltje-eitje hequote:
Ik ben nog hierquote:Op woensdag 2 november 2005 11:12 schreef mr_Brown het volgende:
mogguh lieve lieve lieve gijsjes!!!!!!
en B.![]()
????
nou ja, kiezen, je kiest tussen NU of uhm... NUquote:Op woensdag 2 november 2005 10:49 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Had mijn zusje ook, daarom gingen ze het kindje (Sven) halen / bevalling opwekken . Best vreemd, kun je gewoon kiezen wanneer je kind geboren word
In het aller ergste geval. Maar met een dreigend HEllP syndroom word er overlegdquote:Op woensdag 2 november 2005 11:22 schreef QueenR het volgende:
[..]
nou ja, kiezen, je kiest tussen NU of uhm... NU![]()
ja goh, mijn overleg was: Gefeliciteerd, vandaag word je moeder! over een uur lig je in de verloskamer...quote:Op woensdag 2 november 2005 11:26 schreef Quinny het volgende:
[..]
In het aller ergste geval. Maar met een dreigend HEllP syndroom word er overlegd
Wasssaaaaappp niggaquote:Op woensdag 2 november 2005 11:12 schreef mr_Brown het volgende:
mogguh lieve lieve lieve gijsjes!!!!!!
en B.![]()
????
Mooie wedstrijd gijsquote:
Tja, zo kan het ookquote:Op woensdag 2 november 2005 11:34 schreef QueenR het volgende:
[..]
ja goh, mijn overleg was: Gefeliciteerd, vandaag word je moeder! over een uur lig je in de verloskamer...
oh, uhm.... ok dan maar
en hop daar ging ik.
![]()
17 jaar, in de basis tegen Milan in de Champions League... En dan ZO'N wedstrijd spelenquote:Op woensdag 2 november 2005 11:38 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Mooie wedstrijd gijs
Die Aissati is goed bezig zeg![]()
haha ja idd. Vond het niet zo heel erg hoor. Die spanning van wanneer gaat het beginnen, en de irritatie van een beetje in het ziekenhuis liggen zorgde er wel voor dat ik dolblij was dat het ging gebeuren.quote:
1ste keer vacuum, de tweede volgens het boekjequote:Op woensdag 2 november 2005 11:42 schreef QueenR het volgende:
[..]
haha ja idd. Vond het niet zo heel erg hoor. Die spanning van wanneer gaat het beginnen, en de irritatie van een beetje in het ziekenhuis liggen zorgde er wel voor dat ik dolblij was dat het ging gebeuren.Geen keizersnedes trouwens, wel gewoon " normale" bevalling. Jij ook he?
is er een boekje danquote:Op woensdag 2 november 2005 11:49 schreef Quinny het volgende:
[..]
1ste keer vacuum, de tweede volgens het boekje
quote:
Weet je ook een datum?quote:Op woensdag 2 november 2005 12:20 schreef O-Ren het volgende:
goedemiddag gijsjes
ik wil ook nog even een gokje wagen:
Ik denk dat B. een meisje krijgt (hoopt)
Genoeg jongens, we zijn toe aan een meid![]()
Ik zeg 9 novemberquote:
En dan loop je te zeuren , help Roy de winter doorquote:Op woensdag 2 november 2005 10:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik twijfel... BIj Play ben ik duurder uit in totaal, maar die hebben misschien een keer een actie... Maar dan is seizoen 6 niet meer in de lim ed.
Last
Nee, ze mocht op maandag kiezen voor donderdag ochtend of vrijdagmiddagquote:Op woensdag 2 november 2005 11:22 schreef QueenR het volgende:
[..]
nou ja, kiezen, je kiest tussen NU of uhm... NU![]()
Geen witte Cube en geen 360 in 2005 => Philips MP3 speler en Simpsons DVD boxenquote:Op woensdag 2 november 2005 12:35 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
En dan loop je te zeuren , help Roy de winter door
Beetje geld sparen is ook een optiequote:Op woensdag 2 november 2005 12:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Geen witte Cube en geen 360 in 2005 => Philips MP3 speler en Simpsons DVD boxen
Die speler en die dvd's zijn totaal 250 euro, de 360 met games 500quote:Op woensdag 2 november 2005 12:39 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Beetje geld sparen is ook een optie
nog steeds geld zat toch?quote:Op woensdag 2 november 2005 12:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die speler en die dvd's zijn totaal 250 euro, de 360 met games 500
Sja, 10 November pas..quote:Op woensdag 2 november 2005 12:34 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Ik zeg 9 november![]()
Geen idee waarom!
Wanneer is ze precies uitgerekend?
Das waar, maar dat geld stond al apart zeg maarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |