quote:"Its not mine........came to my dealership about 2 hours ago though. Apparently M3 dude was sleeping with ex-wife of psycho dude. Psycho dude goes to ex's house and takes out aggression on M3 dude's new M3. "
Ik weet niet welke verhaal klopt maar hier was iemand duidelijk boosquote:Dude M3 gets owned by x gf
quote:"i just realized that his car now has an imola red interior"
quote:"Wait, this dude drinks Diet Mountain Dew?"
leg uitquote:Op woensdag 2 november 2005 09:40 schreef yup het volgende:
Sterker nog, die dude krijgt gewoon gratis een nieuwe M3.
Het reageert leker af, dat is punt 1. Daar komt nog bij dat je je in den begine best klote zult voelen om je beestje zo aan te treffenquote:Op woensdag 2 november 2005 09:40 schreef yup het volgende:
Dus diegene die de M3 heeft gemolestreerd is niet echt snugger in ieder geval.
Ja hoor, dat heet total loss verklaring en verhalen op dader.quote:Op woensdag 2 november 2005 09:59 schreef harlingen het volgende:
Die verf is toch wel te verwijderen? Bestaat vast een middeltje voor?
Stoelen zijn ook nog wel herstelbaar.quote:Op woensdag 2 november 2005 10:28 schreef Hugster het volgende:
opkopen --> interieur strippen --> circuitauto
Met de volledige aandrijflijn een het onderstel is natuurlijk niets aan de hand
Als ik op de kleur af moet gaan sowieso jaquote:
quote:Op woensdag 2 november 2005 12:03 schreef IntroV het volgende:
Die kerel die dit heeft gedaan is echt een sukkel.
Eerst wordt zijn vriendin geneukt door een ander en hij moet ook nog een nieuwe M3 gaan betalen aan zijn grootste vijand.
Vind je dat echt? Dan heb jij wel echt een slecht gevoel voor humor.quote:Op woensdag 2 november 2005 12:29 schreef hermandeperman het volgende:
Zonde van de wagen.
Maar daarentegen wel een meesterlijke grap!
We zullen het ook even op jou boodschappen auto uit proberen goedquote:Op woensdag 2 november 2005 12:29 schreef hermandeperman het volgende:
Zonde van de wagen.
Maar daarentegen wel een meesterlijke grap!
Dit zijn de optionele 19 inch velgen. Is een fabrieks af optie dus.quote:Op woensdag 2 november 2005 12:34 schreef Repeat het volgende:
btw; De velgen die standaard op een m3 zitten zijn toch een maatje kleiner? Of ligt het nou aan mij dat ik ze zo groot vind lijken......
Klopt.quote:Op woensdag 2 november 2005 12:31 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
[..]
Vind je dat echt? Dan heb jij wel echt een slecht gevoel voor humor.
Best, want die heb ik toch nietquote:Op woensdag 2 november 2005 12:35 schreef Dementor het volgende:
[..]
We zullen het ook even op jou boodschappen auto uit proberen goed
Dus die Mercedes-Benz 190D is niet van jou?quote:Op woensdag 2 november 2005 12:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Klopt.
[..]
Best, want die heb ik toch niet.
Maar die vent krijgt toch gewoon weer een nieuwe, en z'n mokkel is haar agressie kwijt...
Jawel, maar dat is m'n daily driverquote:Op woensdag 2 november 2005 12:39 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dus die Mercedes-Benz 190D is niet van jou?
Kosten van nieuwe ramen, alles uitdeuken nieuw interieur (leer + electrische stoelverstelling) + beschadigde DME denk ik dat het wel op een totall loss uitkan komen...quote:Op woensdag 2 november 2005 12:43 schreef Halfgedraaide het volgende:
Hoe zit dit in Amerika met verzekerings werk? Is het te bewijzen dat de ex dit heeft gedaan? Anders heb je geen poot om op te staan? Is de auto totall loss? Lijkt mij niet: Nieuw interieur, dashboard en ramen en krassen weg werken?
Nou... Ben toch bang dat het niet zomaar ff krassen wegwerken is, maar vrijwel de hele auto overspuiten... Kost je zomaar -in nederland- een eurootje of 2000... Nieuwe ruiten... Reken ook op 1500 euro (denk ik?), en dan een nieuw interieur... Is allemaal leer... Denk dat je daar wel tegen 10 a 15k euroos aan zit te kijken... Denk dat je een heel eind op weg bent naar totalled...quote:Op woensdag 2 november 2005 12:43 schreef Halfgedraaide het volgende:
Hoe zit dit in Amerika met verzekerings werk? Is het te bewijzen dat de ex dit heeft gedaan? Anders heb je geen poot om op te staan? Is de auto totall loss? Lijkt mij niet: Nieuw interieur, dashboard en ramen en krassen weg werken?
wtfquote:Op woensdag 2 november 2005 12:46 schreef yup het volgende:
[..]
Kosten van nieuwe ramen, alles uitdeuken nieuw interieur (leer + electrische stoelverstelling) + beschadigde DME denk ik dat het wel op een totall loss uitkan komen...
[afbeelding]
[afbeelding]
natuurlijk niet, die auto is veeeeeeeeel meer waard dan 15kquote:Op woensdag 2 november 2005 12:46 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Nou... Ben toch bang dat het niet zomaar ff krassen wegwerken is, maar vrijwel de hele auto overspuiten... Kost je zomaar -in nederland- een eurootje of 2000... Nieuwe ruiten... Reken ook op 1500 euro (denk ik?), en dan een nieuw interieur... Is allemaal leer... Denk dat je daar wel tegen 10 a 15k euroos aan zit te kijken... Denk dat je een heel eind op weg bent naar totalled...
Idd, een nieuwe BMW M3 kost iets van 90.000 euroquote:Op woensdag 2 november 2005 15:06 schreef jp84 het volgende:
[..]
natuurlijk niet, die auto is veeeeeeeeel meer waard dan 15k
deze komt echt wel weer op de weg.
ik schat de kosten inc parts en arbeid op minimaal 25k euro om te fixen, minimaal
Inclusief BPM en BTW, in de VS is dat dus een stuk lager.quote:Op woensdag 2 november 2005 15:35 schreef babba het volgende:
Idd, een nieuwe BMW M3 kost iets van 90.000 euro
Misschien is ie pas paar maanden oud dan is ie echt niet tottalled. En al is ie van 2001 dan is ie nog wel 25000 - 30000 waard.quote:Op woensdag 2 november 2005 12:46 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Nou... Ben toch bang dat het niet zomaar ff krassen wegwerken is, maar vrijwel de hele auto overspuiten... Kost je zomaar -in nederland- een eurootje of 2000... Nieuwe ruiten... Reken ook op 1500 euro (denk ik?), en dan een nieuw interieur... Is allemaal leer... Denk dat je daar wel tegen 10 a 15k euroos aan zit te kijken... Denk dat je een heel eind op weg bent naar totalled...
Hoebedoelu?quote:Op woensdag 2 november 2005 17:53 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Vind het wel veelzeggend dat wanneer er een topic wordt geopend over een ex die een (dure) auto vernield het merendeel van de posts gaan over hoe groot de schade precies is..
Als je op een verhaal had gehoopt wat ging over het exacte "hoe-en-wat" moet je even een topic openen in R&P.quote:Op woensdag 2 november 2005 17:53 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Vind het wel veelzeggend dat wanneer er een topic wordt geopend over een ex die een (dure) auto vernield het merendeel van de posts gaan over hoe groot de schade precies is..
Dit is PTA, wat had je verwacht?quote:Op woensdag 2 november 2005 17:53 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Die heeft wel spierballenquote:Op donderdag 3 november 2005 08:48 schreef Chilly_Willy het volgende:
Hier nog een actie van een boze vrouw
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Met zo een ding ram je zo door plaatwerk heen hoor, no problem. Hoef je echt niet spierballen voor te hebben ofzo...quote:
Maar is het ding zelf ook niet zwaar dan?quote:Op donderdag 3 november 2005 10:18 schreef yup het volgende:
[..]
Met zo een ding ram je zo door plaatwerk heen hoor, no problem. Hoef je echt niet spierballen voor te hebben ofzo...
Beetje omhoogtillen en vanzelf dropt dat ding door je metaal heen.quote:Op donderdag 3 november 2005 10:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar is het ding zelf ook niet zwaar dan?
best leuk werk hoorquote:
't Is milkshake strawberry en geen roze paint wat er op die M3 zit. McDonalds aanklagen, gevaarlijk spul.quote:Op woensdag 2 november 2005 19:19 schreef Alexxxxx het volgende:
Die milkshake is vast niet meer lekker nu [afbeelding]
Dat is jouw mening, ik zou die BMW veel eerder missenquote:Op donderdag 3 november 2005 12:37 schreef Ronneman18 het volgende:
Die BMW zal niemand missen, die Audi A8 is eeuwig zonde. Zulke mensen zouden ze op moeten sluiten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |