Ja?quote:
Zonder die naam gebruik ik 'm nog wel eens als smiliequote:Op vrijdag 11 november 2005 21:12 schreef _Administr8or_ het volgende:
* pimpt
[afbeelding]
uiteraard helemaal zelf gemaakt. [afbeelding]
Ah, nu kan ik ook pimpen met mijn eigen sint-icon.quote:
Mijn droom wat doe jequote:Op zaterdag 12 november 2005 19:13 schreef Svensational het volgende:
Mwoah, ik heb leukere gezien..
Had je maar niet zo arrogant moeten doenquote:
Ahja, die was hetquote:
quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:12 schreef Svensational het volgende:
Zet de icon ook even in je post zelf, dan kunnen we hem later ook nog eens bekijken.
quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:14 schreef Shirley het volgende:
De Sint is in het land, dus ik pimp mee, dankzij Bupatih!
Pimp je nu met de mijne?quote:
Als Sinterklaas voorbij is, neem je weer een andere icon, dus kan niemand 'm meer zien. Dus zet ik 'm in een aparte post, zoals met alle icons gebeurt.quote:
Moet je hier even naar toe: FEE icoontjes klaar terwijl u wacht! Deel 3 Kunnen ze 'm wel mooier maken.quote:
hij is al moi jahquote:Op zondag 13 november 2005 14:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Moet je hier even naar toe: FEE icoontjes klaar terwijl u wacht! Deel 3 Kunnen ze 'm wel mooier maken..
* Dichterbijer vind hem mooiquote:Op zondag 13 november 2005 14:47 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
hij is al moi jahalleen de maat klupt nie
![]()
Mwaoah, hij is vrij onscherp... En in dat topic kunnen ze 'm mooi op maat makenquote:Op zondag 13 november 2005 14:47 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
hij is al moi jahalleen de maat klupt nie
![]()
maar hij's wel leuk tochquote:Op zondag 13 november 2005 14:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Mwaoah, hij is vrij onscherp... En in dat topic kunnen ze 'm mooi op maat maken.
quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:06 schreef teamlead het volgende:
ik gebruik gewoon de enige echte Sint
Dude.quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:26 schreef Cool_Runner het volgende:
ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |