Waarom heb ik die nog niet gezien?!quote:Op woensdag 2 november 2005 07:36 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]
Gemaakt dorpc-fr34k
!
Hij komt uit het normale avatar-topic. Ik vroeg hem aan voordat FEE er was, jij wou hem niet maken omdat je dacht dat als het Sinterklaas zou zijn, ik allang weer een andere avatar zou hebben.quote:Op maandag 7 november 2005 00:40 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Waarom heb ik die nog niet gezien?!Buiten 'het' topic om aangevraagd soms, of kijk ik er zo langs?
Die van ijsmeis heb ik volgens mij gemaakt vorig jaar.
En het geschrevene in bovenstaande post vind ik een goed plan.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:46 schreef Khadgar het volgende:
<-- Wijst naar links. Een oudje, maar voldoet prima.
quote:
dus.quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:12 schreef Svensational het volgende:
Zet de icon ook even in je post zelf, dan kunnen we hem later ook nog eens bekijken.
Zaterdag ga ik 'm pas gebruiken, pimpen doe ik nu alquote:Op dinsdag 8 november 2005 14:18 schreef dutchie het volgende:
Mwoah, ik wacht nog even tot zaterdag.
quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:05 schreef dutchie het volgende:
Ja maar als ik 'm pimp, gaat iemand 'm vast jatten. Want hij zoooooo leuk!
Ik mag hopen dat ie scherper is dan je huidige avatar.quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:05 schreef dutchie het volgende:
Ja maar als ik 'm pimp, gaat iemand 'm vast jatten. Want hij zoooooo leuk!
Dat laatste natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:22 schreef Yeahinho het volgende:
[..]. Wie heeft em gemaakt, of waar heb je em vandaan gejat?
quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:12 schreef Svensational het volgende:
Zet de icon ook even in je post zelf, dan kunnen we hem later ook nog eens bekijken.
Ja?quote:
Zonder die naam gebruik ik 'm nog wel eens als smiliequote:Op vrijdag 11 november 2005 21:12 schreef _Administr8or_ het volgende:
* pimpt
[afbeelding]
uiteraard helemaal zelf gemaakt. [afbeelding]
Ah, nu kan ik ook pimpen met mijn eigen sint-icon.quote:
Mijn droom wat doe jequote:Op zaterdag 12 november 2005 19:13 schreef Svensational het volgende:
Mwoah, ik heb leukere gezien..
Had je maar niet zo arrogant moeten doenquote:
Ahja, die was hetquote:
quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:12 schreef Svensational het volgende:
quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:14 schreef Shirley het volgende:
De Sint is in het land, dus ik pimp mee, dankzij Bupatih!
Pimp je nu met de mijne?quote:
Als Sinterklaas voorbij is, neem je weer een andere icon, dus kan niemand 'm meer zien. Dus zet ik 'm in een aparte post, zoals met alle icons gebeurt.quote:
Moet je hier even naar toe: FEE icoontjes klaar terwijl u wacht! Deel 3 Kunnen ze 'm wel mooier maken.quote:
hij is al moi jahquote:Op zondag 13 november 2005 14:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Moet je hier even naar toe: FEE icoontjes klaar terwijl u wacht! Deel 3 Kunnen ze 'm wel mooier maken..
* Dichterbijer vind hem mooiquote:Op zondag 13 november 2005 14:47 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
hij is al moi jahalleen de maat klupt nie
![]()
Mwaoah, hij is vrij onscherp... En in dat topic kunnen ze 'm mooi op maat makenquote:Op zondag 13 november 2005 14:47 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
hij is al moi jahalleen de maat klupt nie
![]()
maar hij's wel leuk tochquote:Op zondag 13 november 2005 14:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Mwaoah, hij is vrij onscherp... En in dat topic kunnen ze 'm mooi op maat maken.
quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:06 schreef teamlead het volgende:
ik gebruik gewoon de enige echte Sint
Dude.quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:26 schreef Cool_Runner het volgende:
ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |