Jaquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:45 schreef kepler het volgende:
[..]
je kunt ook van alles instellen, net zo uitgebreid (of meer) als de GT4-foto mode
Is het ook weer zo dat je ze kan overzetten op een USB-stick?quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja
Eerst spel op pauze, dan met de camera rond draaien, zowel in hoogte als in de rondte..
Dan nog checken op focus, blur effect wel of niet..
En na een kwartier pielen, druk je hem af...
Serieus een optie die je nooit gebruikt.. misschien 2x ofzo.. maar cool dat het er in zit
"Kijk, hier ging ik Twi voorbij" * Bewijst![]()
volgens mij niet... maar weet ik niet zekerquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:58 schreef washandje het volgende:
[..]
Is het ook weer zo dat je ze kan overzetten op een USB-stick?
Gelukkig kan je op zo'n foto idd niet zien of je Twi nou inhaalt of hij je op een rondje zet.....quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja
Eerst spel op pauze, dan met de camera rond draaien, zowel in hoogte als in de rondte..
Dan nog checken op focus, blur effect wel of niet..
En na een kwartier pielen, druk je hem af...
Serieus een optie die je nooit gebruikt.. misschien 2x ofzo.. maar cool dat het er in zit
"Kijk, hier ging ik Twi voorbij" * Bewijst![]()
Je kan je eigen route door de steden bepalen. Het is dus wel redelijk beperkt, maar toch een leuke toevoegingquote:Op vrijdag 4 november 2005 17:27 schreef Fillipe het volgende:
Wat gaaf ik wist niet dat er een optie in PGR3 zat waar je je eigen banen mee kan maken! Geweldig.
Kan nu echt niet meer wachten...
Het zou er bij moeten komen dat je zelf hele steden kon bouwen, dat zou te vet zijn gewoonquote:Op vrijdag 4 november 2005 17:53 schreef washandje het volgende:
[..]
Je kan je eigen route door de steden bepalen. Het is dus wel redelijk beperkt, maar toch een leuke toevoeging
Eerst een soort Sim-City spelen om er vervolgens doorheen te gaan racen!quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:01 schreef Morthill het volgende:
Het zou er bij moeten komen dat je zelf hele steden kon bouwen, dat zou te vet zijn gewoon
Mij op een rondje zetten is m nog niet geluktquote:Op vrijdag 4 november 2005 17:00 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Gelukkig kan je op zo'n foto idd niet zien of je Twi nou inhaalt of hij je op een rondje zet.....
Ja dat ookquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:18 schreef Gamedemon het volgende:
Ah die foto mode is cool voor mij :
Hier knal ik bij T1 tegen de vangrail
Hier zet ik bartje twi achterstevoren
Hier knal ik bij T3 tegen de vangrail
Dat is vrij simpel: koop 'm alsjeblieft niet. Die rage rond Forza was ook een hele grote teleurstelling. Al moet ik wel zeggen dat Forza gewoon ontoegankelijk was voor niet-racers, en PGR3 een stuk meer open.quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:42 schreef H.Flick het volgende:
Hou op! Dalijk koop ik PGR3 alsnog en zit ik weer met een racegame terwijl ik helemaal niet van racegames hou.
Ja, dan zou ik misschien gemotiveerd zijn om een racer te spelenquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:13 schreef P-Style het volgende:
[..]
Eerst een soort Sim-City spelen om er vervolgens doorheen te gaan racen!
Valt tegen zegquote:Op vrijdag 4 november 2005 21:57 schreef Nichevo het volgende:
gisteren even op de 360 gespeeld, in de Walmart. Er waren 3 speelbare demo's, verder allemaal filmpjes.
Kameo: viel me heel erg tegen, slechte graphics (heel erg kartelig) en vond er niet zo veel aan
CoD2: was al betere graphics, maar nog niet echt heel erg next-gen.
King Kong: zag er echt supermooi uit, mooie textures, goede sfeer enz. en die dino zag er indrukwekkend uit. Was oook leuk om te spelen, dit wordt dus echt een mooi spelletje.
Damn, is de demo er al dan? Net de trailer gezien (MUST SEE!), had al gezocht op nieuwe OXM rommel maar deze dus totaal gemistquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:16 schreef twi het volgende:
King Kong is trouwens ook op de Xbox al een beleving zelve.
Trailer must see huh? Linkje?quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:08 schreef DinoPK het volgende:
[..]
Damn, is de demo er al dan? Net de trailer gezien (MUST SEE!), had al gezocht op nieuwe OXM rommel maar deze dus totaal gemist.
Zal met een uurtje ff kijken, of anders morgenochtend even of het wat is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |