Nee, ik probeer hier een bash vrij topic van te maken, dat zou eigenlijk jouw taak zijn, niet?quote:Op donderdag 3 november 2005 15:00 schreef MMaRsu het volgende:
Bastard, stel je even niet zo aan.
Oh.. Nou misschien moet je dan even je Nintendo lovin' bril afzetten en nog eens dit en de vorige topics doornemen.quote:Op donderdag 3 november 2005 15:48 schreef MMaRsu het volgende:
Voor zover ik heb gezien is er nog niet gebashed. En tegen Retuobak zeuren omdat hij een naam van een game afkraakt vind ik nogal overdreven.
Dus doe gewoon een beetje relaxt, en trek die tenen een beetje in
Heb je een beetje last van pre-launch-stress ofzo?!quote:Op donderdag 3 november 2005 16:02 schreef Bastard het volgende:
Oh.. Nou misschien moet je dan even je Nintendo lovin' bril afzetten en nog eens dit en de vorige topics doornemen.
Dan zal je zien dat hier een aantal mensen zijn die er veel plezier in scheppen om alles wat Microsoft of de 360 te maken heeft probeert af te kraken. Sorry hoor maar het begint me een beetje de strot uit te hangen en ja, dan ga ik ook mn muil opentrekken. Dus niet specifiek bedoeld op retuabak en zijn ene opmerking nee.
Maar goed, ontopic dan maar weer voorlopig
Ja dat heb ik wel gezien, alleen in dit topic nog niet voorbij zien komenquote:Op donderdag 3 november 2005 16:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh.. Nou misschien moet je dan even je Nintendo lovin' bril afzetten en nog eens dit en de vorige topics doornemen.
Dan zal je zien dat hier een aantal mensen zijn die er veel plezier in scheppen om alles wat Microsoft of de 360 te maken heeft probeert af te kraken. Sorry hoor maar het begint me een beetje de strot uit te hangen en ja, dan ga ik ook mn muil opentrekken. Dus niet specifiek bedoeld op retuabak en zijn ene opmerking nee.
Maar goed, ontopic dan maar weer voorlopig
Wat een bullshit berichtquote:Op donderdag 3 november 2005 16:02 schreef Roi het volgende:
http://us.gizmodo.com/gad(...)ail-bully-134320.php
We kunnen niet allemaal vriendelijk zijnquote:Op donderdag 3 november 2005 16:15 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja dat heb ik wel gezien, alleen in dit topic nog niet voorbij zien komen. Ik zal het verder in de gaten houden, maar er zitten hier nog veel meer Xbox 360 fans, en die lopen ook niet zo te zeuren om elke minder positieve reactie.
Hey bolle, de Xbox stinktquote:Op donderdag 3 november 2005 16:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
We kunnen niet allemaal vriendelijk zijn
Ik ben klaar nu.
Nee, maar als een winkelier nog een Xbox360 heeft liggen na de launchdag verkoopt hij hem echt wel, ongeacht een of ander flutpapiertje dat hij van Microsoft heeft moeten tekenen. En als iemand in de winkel staat en maar 1 game erbij wil en anders niks koopt gaat die winkelier echt niet volhouden dat je 2 games moet kopen.quote:
Dan wacht 'ie om de eerstvolgende klant die er wèl 2 games bij wil kopen!quote:Op donderdag 3 november 2005 17:05 schreef H.Flick het volgende:
En als iemand in de winkel staat en maar 1 game erbij wil en anders niks koopt gaat die winkelier echt niet volhouden dat je 2 games moet kopen.
quote:Merrill Lynch: Users likely to prefer Xbox 360 over PS3
Microsoft Corp. is likely to win the next round of the game console fight against Sony Corp. based on a potentially huge cost difference that could see the Xbox 360 selling for half the price of a PlayStation 3 (PS3) by the end of next year, investment firm Merrill Lynch said in a Wednesday analysis.
Based on a breakdown of the parts being used inside the two game machines, Merrill Lynch said the “PS3 will not only be significantly more costly than Xbox 360 at launch, but will continue to operate at a cost disadvantage for several years.”
The investment banker said Sony’s PS3 is an impressive machine, but the costly components inside could raise the price of a PS3 to around US$500 when it launches in the spring of 2006. By then, the Xbox 360 could be selling for US$249, Merrill Lynch estimated.
Sony Computer Entertainment Inc. could not be reached for comment due to a public holiday in Japan.
Microsoft has announced two versions of the Xbox 360, a basic version for US$300 and a premium edition for US$400.
The lower cost could put as many as 10 million Xbox 360 game machines into users’ hands by the end of 2006, said Merrill Lynch.
“As volumes ramp up, Microsoft should see an improved ability to lower hardware costs,” said Merrill Lynch, making the Xbox 360 an even better deal for users. It would also encourage game developers to put their latest titles out more quickly, to capture the huge audience.
The biggest cost issue for the PS3 is the Cell processor, Merrill Lynch said. Although Sony hopes the new microprocessor architecture could find its way into many new products beyond just the PS3, thereby lowering its per chip cost, Merrill Lynch believes the Cell won’t gain much ground in other markets.
“Processor architectures have been in consolidation mode for the last 5 years, and we think it’s going to be difficult for Sony to find takers for Cell outside of the PS3,” the investment banking firm said.
One recent example of such consolidation was Apple Computer Inc.’s June decision to move its Macintosh computers to Intel Corp. processors by the end of 2007. The computer maker has been using PowerPC chips developed by IBM Corp. and Freescale Semiconductor Inc. for the past decade.
Heavy research costs and expensive manufacturing could cause the Cell to cost about US$160 per chip initially, Merrill Lynch said, compared to the US$100 for the PowerPC chips used in the Xbox 360.
The Blu-ray drive planned for the PS3 will also add about a US$75 cost disadvantage, Merrill Lynch said, compared to the DVD-ROM drive Microsoft plans to install in the Xbox 360.
Merrill Lynch also highlighted Sony’s weaker financial situation compared to the strong position at Microsoft Corp.
“All of this might not matter were Sony in a position to take large losses on the PS3, but the company’s financial situation raises questions about just how much money Sony is going to be willing to lose,” the investment firm said.
Meanwhile, Microsoft has a less expensive game console and likely a six-month lead over the PS3 in getting to market, Merrill Lynch said. Microsoft plans to launch the Xbox 360 on Nov. 22 in the U.S., followed by Europe on Dec. 2 and Japan on Dec. 10.
De DS heeft imo vrij aardige games en goede games in aantocht. De PSP heeft niet geweldig veel goede games imo. Mgoed, da's off-topic.quote:Op donderdag 3 november 2005 18:07 schreef Retuobak het volgende:
Tja, MS heeft inderdaad meer mee dan de vorige generatie. Een ding moet men echter niet vergeten, Sony heeft nu een enorm marktaandeel en heeft de grotere merknaam in handen. Maar goed, prijs is ook een erg belangrijke factor, dat merk je wel bij DS vs. PSP. De DS is het eigenlijk grotendeels aan het winnen om de prijs en niet zo zeer om het gameaanbod dat niet ongelofelijk uiteen loopt in kwaliteit.
De DS heeft vrij aardige games, de PSP evengoed, meningen verschillen misschien maar veel ontlopen doen ze elkaar niet. En toch zie je de gunsten van de consument toch redelijk duidelijk uitgaan naar de DS.quote:Op donderdag 3 november 2005 18:24 schreef Xrenity het volgende:
[..]
De DS heeft imo vrij aardige games en goede games in aantocht. De PSP heeft niet geweldig veel goede games imo. Mgoed, da's off-topic.
Mensen kopen alleen geen crap, ook al is het 'maar' 150 euro.
"Helemaal niks" zou ik niet zeggen. Het komt erop neer dat de verhoudingen binnen de verkoopcijfers in het verre oosten altijd afwijken van die in het westen. Dat zal bij de xbox 360 uiteraard ook het geval zijn.quote:Op donderdag 3 november 2005 19:05 schreef H.Flick het volgende:
Ik dacht juist dat de PSP het hier in Europa relatief gezien t.o.v. de DS erg goed doet. Op het moment zal de DS wel meer verkopen, maar dat komt natuurlijk omdat de PSP overal uitverkocht is. Maar goed, dit is het Xbox360 topic en het heeft er dus helemaal niks mee te maken.
quote:Op donderdag 3 november 2005 07:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Cool,.... nu is het wachten op een IGN of een Gamespot review
Dus is de DS geen crapquote:Op donderdag 3 november 2005 18:24 schreef Xrenity het volgende:
[..]
De DS heeft imo vrij aardige games en goede games in aantocht. De PSP heeft niet geweldig veel goede games imo. Mgoed, da's off-topic.
Mensen kopen alleen geen crap, ook al is het 'maar' 150 euro.
Ik schrik me rot toen ik die citroen reclame zag!quote:Op donderdag 3 november 2005 20:29 schreef kepler het volgende:
eerste 360 reclame gespotHij zat in een Citroen-reclame
de korting is nu genoeg voor een Xbox 360
was toch duidelijk Xbox360 hoorquote:Op donderdag 3 november 2005 21:08 schreef Morthill het volgende:
Ik hoorde eigenlijk alleen het woord Xbox.
quote:Op donderdag 3 november 2005 21:22 schreef Pimmy het volgende:
Ben vanmiddag gebeld dat ik Origen 360 gewonnen had en naar amerika mocht. Maar het hele feest ging al meteen niet meer door aangezien ik geen 18 was en anders zou microsoft juridisch te veel moeten doen etc. Jammer.
Idd, dat is echt te ergquote:Op donderdag 3 november 2005 21:37 schreef peristilius het volgende:![]()
![]()
Zeg me alsjeblieft dat dit een grap is, dat is te erg.
Nope ben helemaal serieus, maar tis nu alweer paar uur terug dus de klap is eraf maar ben wel fucking depressed. Win ik is wat, win ik gelijk iets enorms > gaat het na me blij te maken niet doorquote:Op donderdag 3 november 2005 21:37 schreef peristilius het volgende:![]()
![]()
Zeg me alsjeblieft dat dit een grap is, dat is te erg.
Wat lullig.quote:Op donderdag 3 november 2005 21:54 schreef Pimmy het volgende:
[..]
Nope ben helemaal serieus, maar tis nu alweer paar uur terug dus de klap is eraf maar ben wel fucking depressed. Win ik is wat, win ik gelijk iets enorms > gaat het na me blij te maken niet door![]()
Ik mag hopen dat dit sarcastisch bedoeld is......quote:Op donderdag 3 november 2005 10:31 schreef BMH het volgende:
[..]
Die hardeschijf is maar 20 gigabyte.. Daar passen ongeveer 6 save games op. Dus een memory card van 32 mb is wel aan te raden.![]()
Kijk, voor mensen als jij zijn er "algemene voorwaarden" die voor het inschrijven van dergelijke wedstrijd gelezen moeten worden.quote:Op donderdag 3 november 2005 21:22 schreef Pimmy het volgende:
Ben vanmiddag gebeld dat ik Origen 360 gewonnen had en naar amerika mocht. Maar het hele feest ging al meteen niet meer door aangezien ik geen 18 was en anders zou microsoft juridisch te veel moeten doen etc. Jammer.
Ja maar Microsoft heeft helemaal niks te maken met deze reclame. De reclame makers van de desbetreffende commercial wilde gewoon een hip product noemen en we weten allemaal welke het hipst is van het momentquote:Op donderdag 3 november 2005 20:29 schreef kepler het volgende:
eerste 360 reclame gespotHij zat in een Citroen-reclame
de korting is nu genoeg voor een Xbox 360
Idee + 8quote:Op vrijdag 4 november 2005 08:30 schreef twi het volgende:
Hey Pimmy, prachtig verhaal maar zou je dan niet eens iets proberen eruit te slepen? Misschien is Microsoft coulant en bieden ze je een game, een Xbox of misschien zelfs een Xbox 360 aan (ook al is het het core pack ofzo). Ik bedoel, aan zo'n reis zelf heb je relatief geen flikker (maar dat ben ik).
tuurlijk welquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:21 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Ja maar Microsoft heeft helemaal niks te maken met deze reclame. De reclame makers van de desbetreffende commercial wilde gewoon een hip product noemen en we weten allemaal welke het hipst is van het moment![]()
* Downed*quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:56 schreef Black-Hole het volgende:
Weer een nieuw filmpje van PGR3.
Racen door Hyde Park en langs Trafalgar Square dit keer
quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:56 schreef Black-Hole het volgende:
En die ene reclame van Novib of een dergelijke organisatie dan? Waarin je rond de kerts (ja is al een tijdje geleden) enkele straatarme Afrikaanse vrouwen druk bezig ziet met de orde van de dag, overleven, en dan staat er in de ondertiteling dat ze boos zijn dat de Ipods en Xboxen allemaal uitverkocht zijn.quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:34 schreef kepler het volgende:
[..]
tuurlijk welJe mag niet zomaar reclame maken voor iets anders lijkt me, ik denk wel dat Microsoft hier een vinger in de pap heeft
Das geen racegame. Ik zag laatste de nieuwste in de winkel en het is nu helemaal belachelijk, een jochie van een jaar of zes was aan het raggen en driften als een gek en botste niet een keer, hij deed alles goed.quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:20 schreef H.Flick het volgende:
PGR3 ga ik niet halen. De enige racegame die ik leuk vond was Burnout, de rest trek ik echt niet.
Fantasdtisch tochquote:Op vrijdag 4 november 2005 12:48 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Das geen racegame. Ik zag laatste de nieuwste in de winkel en het is nu helemaal belachelijk, een jochie van een jaar of zes was aan het raggen en driften als een gek en botste niet een keer, hij deed alles goed.
Burnout is tegenwoordig gewoon rechtdoor rijden en onderweg zie je van alles om je heen gebeuren maar je hoeft zelf niets te doen.
Nope, hij zei meteen al dat hij niks kon aanbieden.quote:Op vrijdag 4 november 2005 08:30 schreef twi het volgende:
Hey Pimmy, prachtig verhaal maar zou je dan niet eens iets proberen eruit te slepen? Misschien is Microsoft coulant en bieden ze je een game, een Xbox of misschien zelfs een Xbox 360 aan (ook al is het het core pack ofzo). Ik bedoel, aan zo'n reis zelf heb je relatief geen flikker (maar dat ben ik).
prachtig. zelf @ Traf. Sq. geweest en je herkent het wel in dat filmpjequote:Op vrijdag 4 november 2005 10:56 schreef Black-Hole het volgende:
Nee..... heb ik nog niet gezienquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:15 schreef Fillipe het volgende:
Wat ik me afvraag: Zijn er geen plaatjes cq foto's waarbij je het verschil kan zien tussen een spel dat gespeeld wordt op een HDTV en hetzelfde spel wat gespeeld wordt op een 'normale' TV. En dan bedoel ik uiteraard met het oog op de grafische verschillen. Lijkt me toch sterk dat hier geen multimedia van aanwezig is.
viel mij ook al op, maar is dus weggewerktquote:Oh, and just for the "phan boiz" who are looking for forum ammo... the streaming issues are gone now. There is no more texture popup. Yay!
quote:and being able to save online replays is a real plus point.
Dat opslaan van online replay vind ik persoonlijk zzoooo coolquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:07 schreef kepler het volgende:
van PGR3 update:
leuk stukje trouwens: http://www.bizarreonline.net/index.php?action=fullnews&showcomments=1&id=72
quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat opslaan van online replay vind ik persoonlijk zzoooo cool
Dat heb ik echt GEMIST in deel 2 namelijk.. je kon geen replays bekijken..
Ok.. voor mij een 360, + dit spel = klaar voor een jaar.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:50 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Nieuwe tv commercial beschikbaar. Zie de site
De meeste screenshots op 't internet van de xbox 360 zijn al 1280x720. Download die en verklein het plaatje naar 640x360 en dan heb je een goede indicatie hoe het eruit zal zien op een "normale" tv.quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:15 schreef Fillipe het volgende:
Wat ik me afvraag: Zijn er geen plaatjes cq foto's waarbij je het verschil kan zien tussen een spel dat gespeeld wordt op een HDTV en hetzelfde spel wat gespeeld wordt op een 'normale' TV. En dan bedoel ik uiteraard met het oog op de grafische verschillen. Lijkt me toch sterk dat hier geen multimedia van aanwezig is.
Gisteren nog wel die 720p trailer van MGS4 gekeken op m'n TV via TV-out, dat zag er iig beeldschoon uit (niet zo mooi als op de monitor van m'n PC though)quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:04 schreef P-Style het volgende:
[..]
De meeste screenshots op 't internet van de xbox 360 zijn al 1280x720. Download die en verklein het plaatje naar 640x360 en dan heb je een goede indicatie hoe het eruit zal zien op een "normale" tv.
Dat dacht ik ook jaquote:
yup ook aanwezigquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook ja
En ook weer een arcademachine in de garage waar je een spelletje op kan spelen?
je kunt ook van alles instellen, net zo uitgebreid (of meer) als de GT4-foto modequote:Op vrijdag 4 november 2005 16:41 schreef twi het volgende:
De manier om die foto's te maken is ook achterlijk eng gewoon. Je kan het spel op een willekeurig moment op pauze zetten en dan gewoon de camera bewegen naar de positie waar je maar wilt rond de auto. Zag er heel maf uit in elk geval in dat filmpje met - ik dacht - een Aston Martin DB9.
Jaquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:45 schreef kepler het volgende:
[..]
je kunt ook van alles instellen, net zo uitgebreid (of meer) als de GT4-foto mode
Is het ook weer zo dat je ze kan overzetten op een USB-stick?quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja
Eerst spel op pauze, dan met de camera rond draaien, zowel in hoogte als in de rondte..
Dan nog checken op focus, blur effect wel of niet..
En na een kwartier pielen, druk je hem af...
Serieus een optie die je nooit gebruikt.. misschien 2x ofzo.. maar cool dat het er in zit
"Kijk, hier ging ik Twi voorbij" * Bewijst![]()
volgens mij niet... maar weet ik niet zekerquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:58 schreef washandje het volgende:
[..]
Is het ook weer zo dat je ze kan overzetten op een USB-stick?
Gelukkig kan je op zo'n foto idd niet zien of je Twi nou inhaalt of hij je op een rondje zet.....quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja
Eerst spel op pauze, dan met de camera rond draaien, zowel in hoogte als in de rondte..
Dan nog checken op focus, blur effect wel of niet..
En na een kwartier pielen, druk je hem af...
Serieus een optie die je nooit gebruikt.. misschien 2x ofzo.. maar cool dat het er in zit
"Kijk, hier ging ik Twi voorbij" * Bewijst![]()
Je kan je eigen route door de steden bepalen. Het is dus wel redelijk beperkt, maar toch een leuke toevoegingquote:Op vrijdag 4 november 2005 17:27 schreef Fillipe het volgende:
Wat gaaf ik wist niet dat er een optie in PGR3 zat waar je je eigen banen mee kan maken! Geweldig.
Kan nu echt niet meer wachten...
Het zou er bij moeten komen dat je zelf hele steden kon bouwen, dat zou te vet zijn gewoonquote:Op vrijdag 4 november 2005 17:53 schreef washandje het volgende:
[..]
Je kan je eigen route door de steden bepalen. Het is dus wel redelijk beperkt, maar toch een leuke toevoeging
Eerst een soort Sim-City spelen om er vervolgens doorheen te gaan racen!quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:01 schreef Morthill het volgende:
Het zou er bij moeten komen dat je zelf hele steden kon bouwen, dat zou te vet zijn gewoon
Mij op een rondje zetten is m nog niet geluktquote:Op vrijdag 4 november 2005 17:00 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Gelukkig kan je op zo'n foto idd niet zien of je Twi nou inhaalt of hij je op een rondje zet.....
Ja dat ookquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:18 schreef Gamedemon het volgende:
Ah die foto mode is cool voor mij :
Hier knal ik bij T1 tegen de vangrail
Hier zet ik bartje twi achterstevoren
Hier knal ik bij T3 tegen de vangrail
Dat is vrij simpel: koop 'm alsjeblieft niet. Die rage rond Forza was ook een hele grote teleurstelling. Al moet ik wel zeggen dat Forza gewoon ontoegankelijk was voor niet-racers, en PGR3 een stuk meer open.quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:42 schreef H.Flick het volgende:
Hou op! Dalijk koop ik PGR3 alsnog en zit ik weer met een racegame terwijl ik helemaal niet van racegames hou.
Ja, dan zou ik misschien gemotiveerd zijn om een racer te spelenquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:13 schreef P-Style het volgende:
[..]
Eerst een soort Sim-City spelen om er vervolgens doorheen te gaan racen!
Valt tegen zegquote:Op vrijdag 4 november 2005 21:57 schreef Nichevo het volgende:
gisteren even op de 360 gespeeld, in de Walmart. Er waren 3 speelbare demo's, verder allemaal filmpjes.
Kameo: viel me heel erg tegen, slechte graphics (heel erg kartelig) en vond er niet zo veel aan
CoD2: was al betere graphics, maar nog niet echt heel erg next-gen.
King Kong: zag er echt supermooi uit, mooie textures, goede sfeer enz. en die dino zag er indrukwekkend uit. Was oook leuk om te spelen, dit wordt dus echt een mooi spelletje.
Damn, is de demo er al dan? Net de trailer gezien (MUST SEE!), had al gezocht op nieuwe OXM rommel maar deze dus totaal gemistquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:16 schreef twi het volgende:
King Kong is trouwens ook op de Xbox al een beleving zelve.
Trailer must see huh? Linkje?quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:08 schreef DinoPK het volgende:
[..]
Damn, is de demo er al dan? Net de trailer gezien (MUST SEE!), had al gezocht op nieuwe OXM rommel maar deze dus totaal gemist.
Zal met een uurtje ff kijken, of anders morgenochtend even of het wat is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |