Het was een kleine moeitequote:Op woensdag 2 november 2005 00:59 schreef Smaakpolitie het volgende:
Graag wil ik het grootste deel van FOK! bedanken voor zijn desinteresse.
Naja zeg, en de rest danquote:Op woensdag 2 november 2005 00:59 schreef Smaakpolitie het volgende:
Graag wil ik het grootste deel van FOK! bedanken voor zijn desinteresse.
Word Yildiz, word.quote:Op woensdag 2 november 2005 01:04 schreef Yildiz het volgende:
'Hier word ik vrolijk van!'
Naar verluid is hij de hort op met Rinus. We zullen binnenkort wel weer wat van 'm horen.quote:Op woensdag 2 november 2005 15:18 schreef cappp het volgende:
waar is de held himself? Ik wil hem gesigneerd hebben!![]()
Ben jij misschien Boomlaars?quote:Op woensdag 2 november 2005 15:25 schreef Smaakpolitie het volgende:
[..]
Naar verluid is hij de hort op met Rinus. We zullen binnenkort wel weer wat van 'm horen.
Neen, ik ben de Smaakpolitie.quote:Op woensdag 2 november 2005 16:24 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Ben jij misschien Boomlaars?![]()
Dit doet mij toch twijfelen...quote:Op woensdag 2 november 2005 17:11 schreef Smaakpolitie het volgende:
Weet je wat Boomlaars het meest tevreden zou stemmen? Als mensen z'n werken in de kast hebben staan.
Dus... schroom niet, print die .PDF uit. Maak er daarna een foto'tje van en post het bewijs op FOK!
Vent, ik ben BrauN. Als je dat nu nog niet door had.quote:Op woensdag 2 november 2005 17:16 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Dit doet mij toch twijfelen...
Ah, da's mooi want ik heb me hier toch een ranzige smaak gevonden.quote:Op woensdag 2 november 2005 17:07 schreef Smaakpolitie het volgende:
Neen, ik ben de Smaakpolitie.
Ok, ok hold your horsesquote:Op woensdag 2 november 2005 17:17 schreef Smaakpolitie het volgende:
[..]
Vent, ik ben BrauN. Als je dat nu nog niet door had.![]()
Boomlaars is uniek. Ik ben gewoon een bewonderaar...
quote:Op woensdag 2 november 2005 17:24 schreef Boomlaars het volgende:
Hallo! Wacht even.. is hier wel auteursrecht voor betaalt?
Dat niet... maar íemand moest toch het initiatief tonen, daar de meeste professionele uitgeverijen tekort schieten qua gevoel voor humor.quote:Op woensdag 2 november 2005 17:24 schreef Boomlaars het volgende:
Hallo! Wacht even.. is hier wel auteursrecht voor betaalt?
Je moeder is een Dick Bruna!quote:Op woensdag 2 november 2005 17:36 schreef Boomlaars het volgende:
Ho.. ho.. ben jij niet stiekem Dick Bruna die zich voordoet als Fok! user om de meningen van andere fokkers te peilen alvorens deze bundel uit te brengen op de markt?
Mijn moeder bakt lekkere frikandellenquote:Op woensdag 2 november 2005 17:38 schreef Smaakpolitie het volgende:
[..]
Je moeder is een Dick Bruna!
ik sta ook op dat schermquote:Op woensdag 2 november 2005 17:22 schreef Gripper het volgende:
Hier dan!!! ( Op het werk ja)
[afbeelding]
Die van het zwembadquote:Op woensdag 2 november 2005 17:20 schreef Smaakpolitie het volgende:
Ontopic weer.
Wat is jullie favoriete aflevering?
Vieze ouwe knarren op pagina 13 is de absolute topper wat mij betreft.
quote:Op woensdag 2 november 2005 17:50 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik denk dat ik hem ook uitprint, leuk om rond te laten gaan op verjaardagen
quote:Op woensdag 2 november 2005 17:36 schreef Boomlaars het volgende:
Ho.. ho.. ben jij niet stiekem Dick Bruna die zich voordoet als Fok! user om de meningen van andere fokkers te peilen alvorens deze bundel uit te brengen op de markt?
Die zijn grotendeels verloren gegaan bij de conversie.quote:Op woensdag 2 november 2005 20:24 schreef TC03 het volgende:
Ik mis de illustraties.
Die van mij is Teringlijer op bromfiets. Hoewel Vieze ouwe knarren ook erg goed is.quote:Op woensdag 2 november 2005 17:20 schreef Smaakpolitie het volgende:
Ontopic weer.
Wat is jullie favoriete aflevering?
Vieze ouwe knarren op pagina 13 is de absolute topper wat mij betreft.
Sterf.quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:29 schreef mordradead het volgende:
ja
quote:
BoomLAARSquote:Op woensdag 16 januari 2008 15:32 schreef pwned het volgende:
Ik kende de topics van boomslang nog niet maar ga ze vanaf nu stalken, geweldig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |