quote:Op maandag 7 november 2005 16:30 schreef kippiej het volgende:
[..]
Reken maar dat ik de hele les met een stijve lul zou zitten met zo'n wijf in mn klas
volgens mij zie ik een licht gefrustreerde ondertoonquote:Op maandag 7 november 2005 16:30 schreef _Yapser_ het volgende:dude, ik heb liever een wat lelijker wijf waar wat meer dan 4 dooie hersencellen waarin in 2 de lettegrepen na-ief staan en in de andere 2 ja en nee
, door dr wietgebruik
, ongelofelijk domme trut dat het is
als er in je klas iemand zit, die met al je klasgenoten neukt, maar niet met jou.....quote:Op maandag 7 november 2005 18:01 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
volgens mij zie ik een licht gefrustreerde ondertoon![]()
quote:Op maandag 7 november 2005 18:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
als er in je klas iemand zit, die met al je klasgenoten neukt, maar niet met jou.....
ja, dan ben je gefrustreerd
haha vind je het gek , maassluis pauperstadquote:Op maandag 7 november 2005 16:17 schreef _Yapser_ het volgende:
OMFG![]()
![]()
Dat teringwijf, Sandra de Zeeuw, zit bij mij in de klas en is echt -ongelofelijk- dom en naief. Ik durf te wedden het laagste IQ van mn klas. Ik hoop dat ze later verslaafd raakt aan de coke en haar ouders haar leven langzaam weg zien glijden en dan zullen ze het niet erg vinden want zo'n hersenloze randdebiel (of 'diebiel' op haar manier) heb je later toch niks aan
Analfabeet is ze dus -ook- al, 'die komp niet 4 dit' en de spiekbriefjes die ze in de klas verspreid staan ook -vol- met fouten
aan jou hebben we wat nuttigs, zo'n reactie geef je toch niet als je zoiets ziet?quote:Op maandag 7 november 2005 18:26 schreef _Yapser_ het volgende:
Dr komt dus -toch- wat nuttig uit friezen
Leg uitquote:Op maandag 7 november 2005 19:36 schreef Stretto het volgende:
[afbeelding]
De reden waarom ook_gek hier niet meer post![]()
ik ookquote:Op maandag 7 november 2005 22:06 schreef Bonny_DuctTape het volgende:
omfg ik ken die blonde volgens mij![]()
da's toch alleen maar beter ?? waarom danquote:Op maandag 7 november 2005 22:06 schreef Bonny_DuctTape het volgende:
omfg ik ken die blonde volgens mij![]()
als je haar zou kennen zou je het begrijpenquote:Op maandag 7 november 2005 22:29 schreef turkdale het volgende:
[..]
da's toch alleen maar beter ?? waarom dan![]()
Asap naar Fryslanquote:Op maandag 7 november 2005 18:22 schreef roediej het volgende:
je zou het niet zeggen, maar dit is in een discotheek in Friesland, Grou! (de Treemter)
[afbeelding]
[afbeelding]
dat doawquote:
Dat zou je inderdaad niet zeggenquote:Op maandag 7 november 2005 18:22 schreef roediej het volgende:
je zou het niet zeggen, maar dit is in een discotheek in Friesland, Grou! (de Treemter)
[afbeelding]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |