quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:17 schreef SpeedyGJ het volgende:
Kwam ik tegen in een ander topic![]()
[afbeelding]
Maar hij heeft wel een ketting!quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:35 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Die links achter heeft geen geld voor alcohol
Damn stoer hoor showen met flessen drank
Die tekst er ook bijquote:Op zaterdag 5 november 2005 17:17 schreef SpeedyGJ het volgende:
[afbeelding]
Ik vond deze tekst ook wel wijzen op aanwezigheid van kansloosheidquote:Op zondag 6 november 2005 01:31 schreef Smoved het volgende:
Whehehe, balen dat ik m'n digicam niet bij me had vanaaf, zoveel kansloos vleesch gezien
quote:MBO ICT, lekker niets doen en toch je diploma wel halen![]()
Mwah, da's meer luiheid enzo, daarbij boeit ict me geen ruk en is het meer om door te kunnen stromen naar HBO straksquote:Op zondag 6 november 2005 07:52 schreef Classics het volgende:
[..]
Ik vond deze tekst ook wel wijzen op aanwezigheid van kansloosheid
[..]
Hahahah om je dood te lachen !quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:17 schreef SpeedyGJ het volgende:
[afbeelding]
Prachtigquote:
Ze barricaderen daar wel het fietspad, vlegels. Zullen ze een voorbijganger hebben bedreigd en een foto hebben laten nemen?quote:Op zondag 6 november 2005 16:50 schreef Classic-PC het volgende:
[..]
Hahahah om je dood te lachen !Zijn van die mannetjes van als je er 1 bij z'n jas grijpt omdat ie je wagen heeft aangeraakt, meneer gelijk z'n broek vol zeikt en naar mamma rent
Die foto zal één van hun matties wel hebben gemaakt.quote:Op zondag 6 november 2005 16:56 schreef stame het volgende:
[..]
Ze barricaderen daar wel het fietspad, vlegels. Zullen ze een voorbijganger hebben bedreigd en een foto hebben laten nemen?
Dat valt me dan weer tegen. Je was erbij?quote:Op zondag 6 november 2005 17:03 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die foto zal één van hun matties wel hebben gemaakt.
Zakkenrollen?quote:
quote:
....quote:Op maandag 7 november 2005 11:19 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Uit dezelfde serie:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Valt best mee.quote:Op maandag 7 november 2005 11:47 schreef oegaboega het volgende:
hehehe dammit.. drink ook 1x een smirnoff en maken ze meteen een foto en maken je voor breezah uit
En nu dat ik het geprobeert heb.. kan ik uit ervaring spreken dat halve liters veeeel lekkerder zijn.. dat ander goedje is mij te zoet.
maar ik vindt juist dat ik je site juist toffer heb gemaakt FWNK door die foto'sheb je tenminste om wat over te lachen toch? En we missen nog een foto van jou.. want heb allang gezien in je MSN lijst dat het stikt met de BreezaH sletjes die jij allemaal probeert te versieren van 15 jaar
Dat zegt toch ook wat over jezelf??
OT:quote:Op maandag 7 november 2005 11:47 schreef oegaboega het volgende:
ugh 1-1 ugh
hoeft niet.. die jongen heeft het al moeilijk genoeg met zn levenquote:Op maandag 7 november 2005 11:54 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Valt best mee.
Enne,, ik was niet begonnen dus blame Alexxxx
quote:Op maandag 7 november 2005 12:11 schreef Scorpie het volgende:
Bozza, ben jij dat!?
Reken maar dat ik de hele les met een stijve lul zou zitten met zo'n wijf in mn klasquote:Op maandag 7 november 2005 16:17 schreef _Yapser_ het volgende:
OMFG![]()
![]()
Dat teringwijf, Sandra de Zeeuw, zit bij mij in de klas en is echt -ongelofelijk- dom en naief. Ik durf te wedden het laagste IQ van mn klas. Ik hoop dat ze later verslaafd raakt aan de coke en haar ouders haar leven langzaam weg zien glijden en dan zullen ze het niet erg vinden want zo'n hersenloze randdebiel (of 'diebiel' op haar manier) heb je later toch niks aan
Analfabeet is ze dus -ook- al, 'die komp niet 4 dit' en de spiekbriefjes die ze in de klas verspreid staan ook -vol- met fouten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |