Is dit bedoeld als scherpe opmerking in reactie op mijn berichtje?quote:Op woensdag 2 november 2005 00:40 schreef newsman het volgende:
[..]
Ik vind Chantal echt een top wijf, vooral nu ze ligt te slapen en der kop houd.
Dan hangt er maar van af wat je 'prettig voor de mens' vindt. Mijn vriend rent elke dag 15 km. Naar mijn idee is dat absoluut niet prettig voor de mens, terwijl hij zijn leven absoluut niet prettig vindt zonder.quote:Op woensdag 2 november 2005 00:45 schreef riri het volgende:
Ik heb mijn bedenkingen over dat iemand liever voortdurend zit te trainen dan dingen doen die prettig zijn voor de mens
Zijn gesprek gaat alweer over nomineren en raar, alweer vlak voordat de nomitaties gaan komen,vanmiddag met joost ook al,het zijn toch verkapte pogingen om een ander in de door jouw gewenste richting te manouvreren
Dit is niet meer toevallig
Irritant hè? Vind het erg slap gedrag!quote:Op woensdag 2 november 2005 00:49 schreef Lkw het volgende:
Roel, zeg nou gewoon waar het je wél om gaat man!
Aan de andere kant: Roel zou misschien - als dit soort gesprekken met Menno nog vaker langskomen - wel eens kunnen gaan twijfelen over zijn nominatie. Hij lijkt er toch een klein beetje mee in z'n rats te zitten... of zie ik dat verkeerd?
Ja, heel irritant!quote:Op woensdag 2 november 2005 00:51 schreef Day het volgende:
[..]
Irritant hè? Vind het erg slap gedrag!
Dat doet hij iedere keer inderdaad. Hij is non stop bezig met winnen en overleven. Niet voor niets heeft hij zo ongelooflijk hard geloofwaardig kunnen liegen over dat homo verhaal toen. Hij probeert ook altijd vlak voor de nominaties van mensen te weten te komen op wie ze gaan stemmen en heeft al meerdere stemafspraken gemaakt. Helaas kijkt BB niet zo nauw meer blijkbaar.quote:Op woensdag 2 november 2005 00:45 schreef riri het volgende:
Ik heb mijn bedenkingen over dat iemand liever voortdurend zit te trainen dan dingen doen die prettig zijn voor de mens
Zijn gesprek gaat alweer over nomineren en raar, alweer vlak voordat de nomitaties gaan komen,vanmiddag met joost ook al,het zijn toch verkapte pogingen om een ander in de door jouw gewenste richting te manouvreren
Dit is niet meer toevallig
Geloof me... echt op een hele andere manier dan dat Menno dat doet.quote:Op woensdag 2 november 2005 00:48 schreef Day het volgende:
En wat het praten over nomineren betreft, dat doen ze allemaal.
Begin er dan ook niet over, zeg ik dan.quote:Op woensdag 2 november 2005 00:52 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ja, heel irritant!
Aan de andere kant heeft hij natuurlijk aan Dido beloofd dat hij het niet zou doorvertellen, en Dido is helig voor hem.
Ik vind eigenlijk dat hij er heel open en zelfs wat kwetsbaar over praat. Het stoort me op dit moment geenszins.quote:Op woensdag 2 november 2005 00:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geloof me... echt op een hele andere manier dan dat Menno dat doet.
Ieder heeft z'n eigen methode. Maar in dat huis draait het bij iedereen om de nominaties en ze proberen allemaal op hun eigen manier erachter te komen wie op wie gaat nomineren en anderen te beïnvloeden. Rob en Chantal zijn daar sterke voorbeelden van.quote:Op woensdag 2 november 2005 00:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is dat zo'n boek in A4 formaat met een krullebol op de cover?, want dat heb ik volgens mij ook, ergens in mijn collectiequote:Op woensdag 2 november 2005 00:06 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ook!!! Heb ook dat boek!!!
Wil je met me trouwen?![]()
Het is wél een big issue, Roel! Zit niet te liegen man. Je gaat 'm ervoor nominerenquote:
Dat zeg ikquote:Op woensdag 2 november 2005 01:01 schreef Day het volgende:
Roel: het is verder geen big issue.
Yeah right, Roel! Het is DE reden waarom jij hem gaat nomineren.
Over welk voorval ging het nu precies?quote:Op woensdag 2 november 2005 00:40 schreef Day het volgende:
Roel is in dit geval ZO schijnheilig. Als Menno's gedrag je niet aanstaat moet je het gewoon zeggen, Roel, dan ben je past echt een vent!
(maar ja, je neemt liever klakkeloos Dido's verhaal aan)
Mij stoort hij nu ook niet nee. En andere keren als hij anderen nominaties probeert te ontfutselen stoort hij me ook niet. Het is de rest van zijn gedrag wat mij niet heel erg aanspreekt in een programma als BB. Maar zoals gezegd is hij bij lange na niet de ergste in het huis.quote:Op woensdag 2 november 2005 00:55 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat hij er heel open en zelfs wat kwetsbaar over praat. Het stoort me op dit moment geenszins.
scanman,quote:Op woensdag 2 november 2005 00:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat hij bij Dido in bed is gekropen en haar geprobeerd heeft te zoenen. Dat laatste is niet waar en hij heeft iets van 10 seconden naast d'r gelegen.quote:Op woensdag 2 november 2005 01:03 schreef Rica het volgende:
[..]
Over welk voorval ging het nu precies?
Verbaast me van Menno niets, aangezien hij dat al een aantal keren vaker heeft gedaan. Verbaast me toch wel enigszins van Joost eigenlijk.quote:Op woensdag 2 november 2005 01:04 schreef riri het volgende:
[..]
scanman,
in het gesprek wat ik heb opgenomen vanmorgen en hier op de site geplaatst, tussen menno en joost ,werd over Lieske ook op een achterbakse manier gesproken
Ja, vind ik ook. Zou het jammer vinden als Roel 'm nu toch gewoon gaat nomineren (zonder eerst bijv. nog eens het eea te checken bij Dido), want dan wordt het voor mij bijna vergelijkbaar met het boterdekseltje van Tanjaquote:Op woensdag 2 november 2005 01:04 schreef Day het volgende:
Wel goed van Menno dat hij niet door 't stof gaat hierover en zich niet aanpast aan Roel's regels.
Die overigens alleen voor anderen gelden en niet voor hem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |