balen, ik denk ga ff provoceren om de gang in het topic te houden :-)quote:Op woensdag 2 november 2005 00:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tja.. dan houdt deze discussie op.
en hepie en hepie, de twee roddelende koeien die laf in de slaapkamer zitten te zeiken zijn geen meelopers? Ik denk dat die 2 nog dubbel zo erg zijn als Lieske als het om het meelopergehalte gaat van bewoners in het huis.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:56 schreef Lamon het volgende:
[..]
Lieske is echt wel een meeloopster hoor, dat heb ik tijdens de Menno-bashing sessies goed gemerkt.
Maar Nathalie en Dido samen trek ik ook slecht, ik hoop dat Nathalie snel foetsie is.
Eigenlijk is het allemaal tuig.
Nee, dat past niet bij zijn strategie. Dat vind ik ook zo teleurstellend aan hem.quote:Op woensdag 2 november 2005 00:25 schreef scanman01 het volgende:
Zal me benieuwen wanneer Menno eens een keer zijn gevoelens over Lieske tegen haar gaat uitspreken. En ook zijn gevoelens over andere bewoners trouwens.
Not gonna happen.
Dus je verwijt eerst Lieske iets... vervolgens kom ik met de stelling dat Menno daarin nog erger is, en dan is het opeens niet meer belangrijk en gaat het om hele andere zaken?quote:Op woensdag 2 november 2005 00:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
gevoelens zijn leuk maar uiteindelijk is het toch wel fijn als de winnaar van 3,5 ton toch nog IETS voor dat geld heeft gedaan!
Ze is op z'n minst een vriendinnetje dat je beter kwijt dan rijk kan zijnquote:Op woensdag 2 november 2005 00:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Volgens mij is Ingrid alles behalve Menno zijn vriendinnetje....
gefeliciteerd scan...klemgelult :-)quote:Op woensdag 2 november 2005 00:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus je verwijt eerst Lieske iets... vervolgens kom ik met de stelling dat Menno daarin nog erger is, en dan is het opeens niet meer belangrijk en gaat het om hele andere zaken?
Zo lust ik er nog wel een paar
Motiveer dat eens.quote:Op woensdag 2 november 2005 00:29 schreef versabommie het volgende:
ik moet zeggen dat ik op dit moment ondanks chantal roel echt de meest schijnheilige vin van het stel
Dido heeft nog wel een eigen mening (dan laat ik even in het midden of die mening gezond is), maar Nathalie die lult alleen maar mee. Het is duidelijk dat ze zich al vrij lang stoort aan Lieske, maar omdat Dido vrij lovend was de laatste tijd, liet ze zich daar niet over uit. Nu Dido ook even negatief was kwam opeens nathalie helemaal los en kon eindelijk haar gevoelens kwijt. Opeens was er vanalles verkeerd aan Lieske.quote:Op woensdag 2 november 2005 00:29 schreef Rammstein68 het volgende:
[..]
en hepie en hepie, de twee roddelende koeien die laf in de slaapkamer zitten te zeiken zijn geen meelopers? Ik denk dat die 2 nog dubbel zo erg zijn als Lieske als het om het meelopergehalte gaat van bewoners in het huis.
Ik denk dat het 1 pot nat is, ik dacht dat ik dat duidelijk gemaakt had.quote:Op woensdag 2 november 2005 00:29 schreef Rammstein68 het volgende:
[..]
en hepie en hepie, de twee roddelende koeien die laf in de slaapkamer zitten te zeiken zijn geen meelopers? Ik denk dat die 2 nog dubbel zo erg zijn als Lieske als het om het meelopergehalte gaat van bewoners in het huis.
Dat was niet de bedoeling. Ik vind het alleen wel jammer dat je dan toch eerst vrij fanatiek zulke dingen schrijft.quote:Op woensdag 2 november 2005 00:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
gefeliciteerd scan...klemgelult :-)
quote:
kom er morgen wel weer op terug...ben nog steeds van mening dat lieske de afgelopen dagen niet echt een eerlijk persoon is geweest...quote:Op woensdag 2 november 2005 00:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat was niet de bedoeling. Ik vind het alleen wel jammer dat je dan toch eerst vrij fanatiek zulke dingen schrijft.
Dat je achter elkaars rug lult kom je echt niet onderuit in zo'n huis. Maar dat Lieske niet eerlijk is, ben ik het niet mee eens. Volgens mij is zij juist de enige die problemen met medebewoners altijd met die persoon zelf ook uitspreekt. Ze heeft aanvaringen gehad met Tanja, Menno en Joost en heeft het ook met alledrie uitgesproken. Daar heb ik wel waardering voor, vooral omdat bijna alle anderen in het huis dat dus niet doen. Verder heeft Lieske natuurlijk ook nadelen. Zo vond ik haar de laatste 2 dagen ook een zeikerd. T'is niet anders.quote:Op woensdag 2 november 2005 00:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
kom er morgen wel weer op terug...ben nog steeds van mening dat lieske de afgelopen dagen niet echt een eerlijk persoon is geweest...
menno tegen roel nu .....interessant!
Ik vind Chantal echt een top wijf, vooral nu ze ligt te slapen en der kop houd.quote:Op woensdag 2 november 2005 00:36 schreef Lkw het volgende:
Ik vind Menno in principe een vervelend ventje, maar ik vind 'm wel prettig eerlijk en logisch nu.
Chapeau voor hem op dit moment
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |