Ik ben ook wel Rob-fan, in de zin dat ik hem in frustrerende momenten goed vind voor vermaak, maar ik mag hem niet echt.quote:Op woensdag 2 november 2005 00:00 schreef versabommie het volgende:
volgens mij hebben we op dit moment twee kampen op het forum :
pro lieske
pro menno
en een incidentele rob-fan die de weg kwijt is ...
en, wat zeiden ze?quote:Op woensdag 2 november 2005 00:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
ochgod, zwitserland heeft gesproken
jaja belletje gaat rinkelen, ze heeft ook al eens voor aardige bonje in de groep gezorgd ...was vorig jaar zelfs nog eens in 't nieuws maar weet niet meer waarmee...quote:Op woensdag 2 november 2005 00:05 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ze was eh... muze... van de Rolling Stones. Leuk en slecht wijfEn ze leeft nog steeds ondanks alle drugs.
Tja, je kunt niet alles hebbenquote:Op woensdag 2 november 2005 00:05 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Alleen noemen ze je dan een vieze ouwe vent![]()
Hahahaha grappig zeg.quote:Op woensdag 2 november 2005 00:06 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ook!!! Heb ook dat boek!!!
Wil je met me trouwen?![]()
Ws welquote:Op woensdag 2 november 2005 00:09 schreef Falco het volgende:
Zijn Joost en Rob nu ook al aan het slapen
quote:Op woensdag 2 november 2005 00:09 schreef ruby het volgende:
Ik vind het ook mooi geweest nu. Welterusten.
quote:Op woensdag 2 november 2005 00:09 schreef ruby het volgende:
Ik vind het ook mooi geweest nu. Welterusten.
Ik merk hetquote:Op woensdag 2 november 2005 00:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Die avatar werkt wel, ook al weet ik inmiddels dat je niet op d'r lijkt.![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 00:08 schreef versabommie het volgende:
Chantal kan wel steeds zo lachen maar wie vergoed mijn vloertegels? het glazuur springt er onderhand vanaf door dat kutwijf!
Sorry, maar ik ben ook niet heel erg anti Menno. Hij mag zeer zeker niet winnen... juist omdat hij er ALLES voor doet, maar hoeft er zeer zeker niet binnenkort al uit. Na het walgelijke gedrag van Dido net, staat Menno denk ik weer op 3 bij mij.quote:Op woensdag 2 november 2005 00:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
ochgod, zwitserland heeft gesproken
ja lach maar tis keihard italiaanse goede kwaliteitssjit en die kraai krijgt het gewoon stukquote:
ok scan ...laten we nu eens alles tegen mekaar zetten:quote:Op woensdag 2 november 2005 00:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Sorry, maar ik ben ook niet heel erg anti Menno. Hij mag zeer zeker niet winnen... juist omdat hij er ALLES voor doet, maar hoeft er zeer zeker niet binnenkort al uit. Na het walgelijke gedrag van Dido net, staat Menno denk ik weer op 3 bij mij.
Oh ja, maar versabommie... Lieske is de enige die hem dat ook recht in zijn gezicht gezegd heeft.quote:Op woensdag 2 november 2005 00:10 schreef versabommie het volgende:
Ingrid begint WEER over Menno ...
wat een teringbitches....
Laat die jongen nu eens met rust verdomme teringmokkels!
ohwja en scan: lieske doet er weer aan mee!
Ik haat ze allemaalquote:Op woensdag 2 november 2005 00:00 schreef versabommie het volgende:
volgens mij hebben we op dit moment twee kampen op het forum :
pro lieske
pro menno
en een incidentele rob-fan die de weg kwijt is ...
1 keer van de 20 keer dat ze hem door de stront heeft gehaald, in dat geval is ingrid zelfs eerlijker want die heeft menno wel een keer of 5 geconfronteerd met haar hersenspinsels....quote:Op woensdag 2 november 2005 00:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Oh ja, maar versabommie... Lieske is de enige die hem dat ook recht in zijn gezicht gezegd heeft.
Dat klopt. Diverse malen.quote:Op woensdag 2 november 2005 00:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Oh ja, maar versabommie... Lieske is de enige die hem dat ook recht in zijn gezicht gezegd heeft.
Juist, en van al die slechten pak ik de minst slechte ....quote:
quote:Op woensdag 2 november 2005 00:18 schreef Lamon het volgende:
Menno heeft geen uitgesproken slechte kwaliteiten, maar ik kan me niet voorstellen dat iemand hem echt tof vindt.
Hij heeft geen humor, hij heeft geen leuke verhalen, hij maakt geen grappige missers. Zelfs toen hij dronken was en de boel onderkotste vond ik het niet bijster leuk.
Hij is zo....niets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |