ey wicked, ben joe dat op die avatar?quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:58 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wel hun achternaam erbij ajb... Van de Richel.
dat hoor je mij ook niet zeggenquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:58 schreef cuall het volgende:
[..]
goed feest kunnen vieren heeft niks met leeftijd te maken hoor
![]()
Idd... Ralphquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat wij niet met dezelfde naam uit de bus zullen komen.
Ik vind ook niémand echt symphatiek. Maar als je de namen wegstreept van degenen die je het meest vervelend vind, blijven er uiteindelijk maar één naam over.
Nee dat is Anita Pallenberg.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
ey wicked, ben joe dat op die avatar?
Valt me mee... heb je nog 9 jaar om te feesten, dan is het voor jou ook gebeurd!quote:
Dat zeg ik ook helemaal niet. Toch zegt ze het ook nog altijd aan de mensen persoonlijk. Maar hoe ze net grandioos onderuit werdgehaald vanwege "horny gedrag" (en dan vooral de manier waarop ze dat zeiden) en wat ze allemaal zo nog even meer konden bedenken, getuigt toch van een uiterst bedenkelijk niveau.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:55 schreef versabommie het volgende:
Neemt niet weg dat ik haar wel 1 van de aangenaamste ( in omgang met anderen) personen vin maar brandschoon is ze niet!
Eensch. Maar de meeste mensen zijn dom, zo ook de sms'ers naar Talpaquote:
Nou nee. Je hebt gewoon een post van gisteren gecopypast, want gisteren zei je drie posts achter elkaar ook al hetzelfde.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:59 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ah, okee. Dus die zucht op mijn uiterst verstandige opmerkingen over Dido waren ook als grapje bedoeld?
Count me inquote:Op woensdag 2 november 2005 00:00 schreef versabommie het volgende:
volgens mij hebben we op dit moment twee kampen op het forum :
pro lieske
pro menno
en een incidentele rob-fan die de weg kwijt is ...
ohw fuck ...iemand van de rock scene die ik niet herken...kut nu moet ik me gaan inluisteren/lezen/kijken uit schaamte...:-(quote:Op woensdag 2 november 2005 00:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee dat is Anita Pallenberg.
www.google.com
Lijk ik in de verste verten niet op.
2 kampen?quote:Op woensdag 2 november 2005 00:00 schreef versabommie het volgende:
volgens mij hebben we op dit moment twee kampen op het forum :
pro lieske
pro menno
...
quote:Op woensdag 2 november 2005 00:02 schreef cuall het volgende:
Nou ik ben bang dat er niks meer gaat gebeuren, dus ik ga wat leukers doen![]()
"Heb" je iets met Anita Pallenberg dan?quote:Op woensdag 2 november 2005 00:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee dat is Anita Pallenberg.
www.google.com
Lijk ik in de verste verten niet op.
Als ik 40 ben hoop ik natuurlijk op 20 jarige vrouwen op feestjesquote:Op woensdag 2 november 2005 00:01 schreef Giggio het volgende:
[..]
Valt me mee... heb je nog 9 jaar om te feesten, dan is het voor jou ook gebeurd!
Geen oude vrouwen op feestjes!
ochgod, zwitserland heeft gesprokenquote:Op woensdag 2 november 2005 00:03 schreef D.Rose het volgende:
[..]
2 kampen?
beide zijn van mijn favorieten.
Ze hebben de minste nadelen zeg maar
Ze was eh... muze... van de Rolling Stones. Leuk en slecht wijfquote:Op woensdag 2 november 2005 00:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
ohw fuck ...iemand van de rock scene die ik niet herken...kut nu moet ik me gaan inluisteren uit schaamte...:-(
Tja. Deze nieuwe situatie noopt mij ook tot dit commentaar. Dido is idd standvastig in haar egocentrische houdingquote:Op woensdag 2 november 2005 00:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou nee. Je hebt gewoon een post van gisteren gecopypast, want gisteren zei je drie posts achter elkaar ook al hetzelfde.![]()
Alleen noemen ze je dan een vieze ouwe ventquote:Op woensdag 2 november 2005 00:04 schreef D.Rose het volgende:
Als ik 40 ben hoop ik natuurlijk op 20 jarige vrouwen op feestjes
Ja, hier zit je goed.quote:Op woensdag 2 november 2005 00:05 schreef newsman het volgende:
Zit ik verdikke nou in het goede stream topic, zat maar in de oude en er gebeurde maar niks
Ik ook!!! Heb ook dat boek!!!quote:Op woensdag 2 november 2005 00:04 schreef Gert het volgende:
[..]
"Heb" je iets met Anita Pallenberg dan?
Ik was vroeger helemaal gefascineerd door haar, toen ik het boek van huisdealer Tony Sanchez las over zijn jaren met de Stones.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |