Lieske bashte Menno nog veel erger en van Joost verbaast het me niet, die lult met alle winden mee.quote:Op woensdag 2 november 2005 01:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Verbaast me van Menno niets, aangezien hij dat al een aantal keren vaker heeft gedaan. Verbaast me toch wel enigszins van Joost eigenlijk.

Zou je in het kort kunnen samenvatten wat er gezegd werd?quote:Op woensdag 2 november 2005 01:04 schreef riri het volgende:
in het gesprek wat ik heb opgenomen vanmorgen en hier op de site geplaatst, tussen menno en joost ,werd over Lieske ook op een achterbakse manier gesproken

O dat nog steedsquote:Op woensdag 2 november 2005 01:06 schreef Day het volgende:
[..]
Dat hij bij Dido in bed is gekropen en haar geprobeerd heeft te zoenen. Dat laatste is niet waar en hij heeft iets van 10 seconden naast d'r gelegen.

Nogmaals: Lieske zegt dat ook tegen Menno. Ik heb Menno nog niet met Lieske zien praten over zijn grote ergernissen. Lieske denkt waarschijnlijk dat hij haar wel leuk vindt, wat natuurlijk ook precies zijn bedoeling is.quote:Op woensdag 2 november 2005 01:08 schreef Day het volgende:
[..]
Lieske bashte Menno nog veel erger en van Joost verbaast het me niet, die lult met alle winden mee.

Ja. Maar dat doen eigenlijk alle bewoners bij mij zeer regelmatig. Eigenlijk hou ik helemaal niet zo van mensen, geloof ik (alhoewel ik ze wel interessant vind, de voornaamste reden waarom ik blijf kijken naar dit BB-gedoequote:Op woensdag 2 november 2005 01:09 schreef BorTheWolf het volgende:
Hmmm ik weet het niet met die Menno hoor, hij is mij gewoon een beetje te slik. Hij roept bij mij een beetje nare gevoelens op.

Hij is er in ieder geval heel eerlijk over en is niet bang dat hij daardoor minder symphatiek overkomt.quote:Op woensdag 2 november 2005 01:08 schreef Lkw het volgende:
Dat hij die overdreven bezitterige regels heeft, en dat ze inderdaad alleen voor anderen gelden en niet voor hem, is trouwens de voornaamste reden dat ik nogal ben afgeknapt op Roel.

Ik heb niet meegekregen dat Lieske Menno aangesproken heeft op zijn gedrag, zal ik dan wel gemist hebben. Maar ik weet zeker dat het niet op de felle manier is waarop ze zich uitsprak toe ze aan het meelullen was met de groep. Dat is het enige wat ik erg jammer vind Lieske, dat ze meegaat met het geroddel van Chantal en Ingrid. Van mij mag ze weer met de jongens optrekken. Vind ik d'r stukken leuker.quote:Op woensdag 2 november 2005 01:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nogmaals: Lieske zegt dat ook tegen Menno. Ik heb Menno nog niet met Lieske zien praten over zijn grote ergernissen. Lieske denkt waarschijnlijk dat hij haar wel leuk vindt, wat natuurlijk ook precies zijn bedoeling is.

Ja, hij is er eerlijk over. Maar dan nog vind ik het een oneerlijke vervelende eigenschap, zeker omdat hij blijkbaar wél mag zondigen tegen die regels. En idd, buiten dit huis zal Roel nog velen in 'zijn vaarwater' vinden als het gaat om Dido, dan ontploft Roel. Grote klap en schlußquote:Op woensdag 2 november 2005 01:13 schreef APK het volgende:
[..]
Hij is er in ieder geval heel eerlijk over en is niet bang dat hij daardoor minder symphatiek overkomt.
Bovendien speelt Dido met dit gegeven en moet nog blijken hoe Roel reageert als puntje bij paaltje komt.

Tuurlijk iedereen roept wel is nare gevoelens op, maar bij menno komt het omdat hij het spel zo speelt en niet om dat hij bv een kinder stemmetje heeft (natte lie). Hij is bewust aan het manupileren en zich anders voordoen dan dat hij is. jah gewoon slik, een gladde gozer.quote:Op woensdag 2 november 2005 01:11 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ja. Maar dat doen eigenlijk alle bewoners bij mij zeer regelmatig. Eigenlijk hou ik helemaal niet zo van mensen, geloof ik (alhoewel ik ze wel interessant vind, de voornaamste reden waarom ik blijf kijken naar dit BB-gedoe)

Zou toch proberen het te beluisteren APK als je eventjes tijd over hebt,is een beetje moeilijk om het kort samen te vatten,daarvoor werd er teveel besproken over het nomineren en zoquote:Op woensdag 2 november 2005 01:09 schreef APK het volgende:
[..]
Zou je in het kort kunnen samenvatten wat er gezegd werd?
Ik klikte op die link (dat gesprek bedoel je toch?) en zag na 1 minuut dat het meer dan 30 minuten was.

Het gaat er niet om dat hij rigide is in zijn opvattingen maar dat hij er een dubbele moraal op na houdt.quote:Op woensdag 2 november 2005 01:13 schreef APK het volgende:
[..]
Hij is er in ieder geval heel eerlijk over en is niet bang dat hij daardoor minder symphatiek overkomt.
Bovendien speelt Dido met dit gegeven en moet nog blijken hoe Roel reageert als puntje bij paaltje komt.

Vanzelfsprekend ben ik het niet met je eens. Je onderschat Lieske. Die heeft juist heel erg een eigen mening en heeft daarbij niemand anders nodig. Ze ergerde zich meteen al aan het solo-gedrag van Menno... en dat heeft ze hem gewoon goed duidelijk gemaakt. Ze heeft gezegd dat je dat in een programma als BB gewoon niet kunt doen, omdat je dan toch met een groep te maken hebt. Lieske zal idd Menno gaan nomineren denk ik, maar weer niet omdat ze zich heeft laten omlullen, maar omdat hij op dit moment de enige is waar ze zich echt aan stoort. Ze heeft verder met niemand echt problemen.quote:Op woensdag 2 november 2005 01:16 schreef Day het volgende:
En wat Menno betreft, ik denk niet dat ze in zijn top 3 staat om te nomineren, ook al ergert hij zich wel 'ns aan haar (wat ik logisch vindt, want ze is af en toe ook zwaar irritant). Denkt dat Rob, Chantal en Nathalie dan eerder aan de beurt zijn. Andersom denk ik dat Lieske hem wel eens zou kunnen nomineren deze week en dat zou dan alleen maar zijn omdat ze zich om heeft laten lullen door de rest. Want wat het fanatieke betreft kunnen zij en Menno elkaar wel een hand geven. Raar dus dat ze hem dat verwijt.

Lieske is gewoon zoals ze is,ze zegt wat ze vindt en dat wordt haar niet altijd in dank afgenomen,heb duizendmaal liever zo iemand als Lieske dan als die personen die helemaal uitgedoktert hebben hoe en hoe snel ze het geld binnen kunnen halen.quote:Op woensdag 2 november 2005 01:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nogmaals: Lieske zegt dat ook tegen Menno. Ik heb Menno nog niet met Lieske zien praten over zijn grote ergernissen. Lieske denkt waarschijnlijk dat hij haar wel leuk vindt, wat natuurlijk ook precies zijn bedoeling is.

Precies! Als je dan zo principieel bent, moet je je er zelf wel aan houden. Anders lul je uit je nek.quote:Op woensdag 2 november 2005 01:19 schreef Rica het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat hij rigide is in zijn opvattingen maar dat hij er een dubbele moraal op na houdt.
En dan krijg je vervolgens flauwe smoesjes als
"Ja het was de alcohol"
"Ja gaf me geen bevestiging"
"Je negeerde mij"

Ach.. hij doet gewoon alles om te winnen. Dat is op zich misschien niet een erg prettige eigenschap, maar ontzettend vervelend kan ik het ook niet vinden. De eigenschappen van Chantal, Rob en Nathalie vind ik bv al vele malen erger.quote:Op woensdag 2 november 2005 01:18 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Tuurlijk iedereen roept wel is nare gevoelens op, maar bij menno komt het omdat hij het spel zo speelt en niet om dat hij bv een kinder stemmetje heeft (natte lie). Hij is bewust aan het manupileren en zich anders voordoen dan dat hij is. jah gewoon slik, een gladde gozer.

Amenquote:Op woensdag 2 november 2005 01:22 schreef riri het volgende:
[..]
Lieske is gewoon zoals ze is,ze zegt wat ze vindt en dat wordt haar niet altijd in dank afgenomen,heb duizendmaal liever zo iemand als Lieske dan als die personen die helemaal uitgedoktert hebben hoe en hoe snel ze het geld binnen kunnen halen.
Voor mij is Menno daar het grootste voorbeeld van

Ik ben eigenlijk meer benieuwd hoe hij gaat reageren als het binnen het huis gebeurd.quote:Op woensdag 2 november 2005 01:17 schreef Lkw het volgende:
Ja, hij is er eerlijk over. Maar dan nog vind ik het een oneerlijke vervelende eigenschap, zeker omdat hij blijkbaar wél mag zondigen tegen die regels. En idd, buiten dit huis zal Roel nog velen in 'zijn vaarwater' vinden als het gaat om Dido, dan ontploft Roel. Grote klap en schluß

Dat was ook wel erg tekenend voor Dido trouwens. Ze is het gewoon gewend dat jongens als jonge hondjes achter haar aan lopen. Dat heeft vanzelfsprekend ook haar karakter gevormd. Kan haast niet anders. Wat mij betreft is dat ook wel erg gebleken in het huis.quote:Op woensdag 2 november 2005 01:26 schreef APK het volgende:
Terwijl Dido met haar 13 telefoonnummertjes loopt te pimpen kan hij zich 60 keer in het rond neuken met BB groupies.![]()

Ik vind dat geen flauwe smoesjes maar de keiharde waarheid.quote:Op woensdag 2 november 2005 01:19 schreef Rica het volgende:
Het gaat er niet om dat hij rigide is in zijn opvattingen maar dat hij er een dubbele moraal op na houdt.
En dan krijg je vervolgens flauwe smoesjes als
"Ja het was de alcohol"
"Ja gaf me geen bevestiging"
"Je negeerde mij"

In de roddelsessies doet ze keihard mee, Scan! Sorry, maar dat is wel echt zo. Dat doet bij mij dan toch afbreuk aan het achteraf (op tactische wijze) eerlijk zeggen, want je hebt die grote smoel wel al gehad. Houd dan je mond, distancieer jezelf van het gelul. En dan hoef je van mij nog niet eens te zeggen dat je niet meelult. Misschien ligt dat wel aan haar leeftijd, maar dan vind ik wel een minpunt aan Lieske.quote:Op woensdag 2 november 2005 01:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend ben ik het niet met je eens. Je onderschat Lieske. Die heeft juist heel erg een eigen mening en heeft daarbij niemand anders nodig. Ze ergerde zich meteen al aan het solo-gedrag van Menno... en dat heeft ze hem gewoon goed duidelijk gemaakt. Ze heeft gezegd dat je dat in een programma als BB gewoon niet kunt doen, omdat je dan toch met een groep te maken hebt. Lieske zal idd Menno gaan nomineren denk ik, maar weer niet omdat ze zich heeft laten omlullen, maar omdat hij op dit moment de enige is waar ze zich echt aan stoort. Ze heeft verder met niemand echt problemen.
Het is wel zo makkelijk om te zeggen dat Lieske zich vanalles laat aanpraten door anderen, maar ik schat haar heel wat hoger in. Er zijn er verschillende in het huis die dat wel doen, maar naar mijn idee Lieske juist niet. Ze heeft wel het nadeel dat ze de jongste is, waardoor ze zich soms toch wat timide opstelt. Maar een uitgesproken eigen mening heeft ze wel degelijk.

Is inderdaad een minpuntje. Maar de rest doet dus hetzelfde, behalve het ook tegen de persoon in kwestie persoonlijk zeggen. Die zijn dus wat mij betreft nog véle malen erger. Dus in plaats van je zo erg te storen aan het meeroddelen van Lieske, kun je je misschien beter storen aan al die bewoners die hetzelfde doen en het vervolgens nooit een keer tegen die persoo uitspreken.quote:Op woensdag 2 november 2005 01:28 schreef Day het volgende:
[..]
In de roddelsessies doet ze keihard mee, Scan! Sorry, maar dat is wel echt zo. Dat doet bij mij dan toch afbreuk aan het achteraf (op tactische wijze) eerlijk zeggen, want je hebt die grote smoel wel al gehad. Houd dan je mond, distancieer jezelf van het gelul. En dan hoef je van mij nog niet eens te zeggen dat je niet meelult. Misschien ligt dat wel aan haar leeftijd, maar dan vind ik wel een minpunt aan Lieske.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |