abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 november 2005 @ 01:08:45 #226
58921 Day
You can fly!
pi_31886258
quote:
Op woensdag 2 november 2005 01:06 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Verbaast me van Menno niets, aangezien hij dat al een aantal keren vaker heeft gedaan. Verbaast me toch wel enigszins van Joost eigenlijk.
Lieske bashte Menno nog veel erger en van Joost verbaast het me niet, die lult met alle winden mee.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_31886269
Hmmm ik weet het niet met die Menno hoor, hij is mij gewoon een beetje te slik. Hij roept bij mij een beetje nare gevoelens op.
ehhhhhhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhh een glaasje prik
  woensdag 2 november 2005 @ 01:09:47 #228
6941 APK
Factual, I think.
pi_31886281
quote:
Op woensdag 2 november 2005 01:04 schreef riri het volgende:

in het gesprek wat ik heb opgenomen vanmorgen en hier op de site geplaatst, tussen menno en joost ,werd over Lieske ook op een achterbakse manier gesproken
Zou je in het kort kunnen samenvatten wat er gezegd werd?
Ik klikte op die link (dat gesprek bedoel je toch?) en zag na 1 minuut dat het meer dan 30 minuten was.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  woensdag 2 november 2005 @ 01:10:14 #229
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_31886291
quote:
Op woensdag 2 november 2005 01:06 schreef Day het volgende:

[..]

Dat hij bij Dido in bed is gekropen en haar geprobeerd heeft te zoenen. Dat laatste is niet waar en hij heeft iets van 10 seconden naast d'r gelegen.
O dat nog steeds

Ja Roel heeft recht van spreken idd.

Erg bezitterig mannetje is het. Zal nog raar staan kijken wanneer Dido vijf minuten nadat ze het huis uit is hem alweer glad vergeten is.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
  woensdag 2 november 2005 @ 01:10:47 #230
29275 BlaBlub
Voormalige Slowchatslet 8-)
pi_31886303
Ik zie nog net Roel in zn bed duiken
O+ neggix O+ | "Ik zeg niet veel, maar als ik iets zeg is het onzin!!" PIPPI!! | Embrace the Penny
  woensdag 2 november 2005 @ 01:11:22 #231
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31886306
quote:
Op woensdag 2 november 2005 01:08 schreef Day het volgende:

[..]

Lieske bashte Menno nog veel erger en van Joost verbaast het me niet, die lult met alle winden mee.
Nogmaals: Lieske zegt dat ook tegen Menno. Ik heb Menno nog niet met Lieske zien praten over zijn grote ergernissen. Lieske denkt waarschijnlijk dat hij haar wel leuk vindt, wat natuurlijk ook precies zijn bedoeling is.
My soul is painted like the wings of butterflies
  woensdag 2 november 2005 @ 01:11:48 #232
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_31886313
quote:
Op woensdag 2 november 2005 01:09 schreef BorTheWolf het volgende:
Hmmm ik weet het niet met die Menno hoor, hij is mij gewoon een beetje te slik. Hij roept bij mij een beetje nare gevoelens op.
Ja. Maar dat doen eigenlijk alle bewoners bij mij zeer regelmatig. Eigenlijk hou ik helemaal niet zo van mensen, geloof ik (alhoewel ik ze wel interessant vind, de voornaamste reden waarom ik blijf kijken naar dit BB-gedoe )
Stop the world, I want to get out.
pi_31886335
Dit heb ik er van meekunnen schrijven. Niet compleet, maar voldoende denk ik, om Menno enige punten toe te kennen voor openheid en eerlijkheid.

Menno "Ingrid had het me verteld, en dat vond ik de meest onzinnige verhaal, de meest onzinnige reden"
Roel "Maar dat was nog voor het gesprek"
Menno "Ja, en daarna heb ik het ook niet gedaan, maar een klein grapje moet kunnen. Als je dat verkeerd opvat..(...)"
Roel "Tja, dan denken we daar anders over"
Menno "En hoe snel wordt dat dan door haar afgekapt ??"
Roel "Dat weet ik niet want ik ben er niet bij geweest"
Menno "Ik kan me niet voorstellen dat ze daar over valt. 5 seconden of 10 seconden, en daar na heb ik er nooit meer naar gehandeld. Als ik me daar druk over moet maken" Zo wordt een klein voorbeeldje weer van.... als je het wil zien, dan zie je dat"
Ingrid heeft er om dubbel gelegen, en toen vond Dido ( het pas erg?)
Dan ben ik misschien heel anders met vrienden thuis. Dan is het maar een geintje"

Roel "het zijn geen dingen waar ik wakker van lig. het heeft er mee temaken of ik iemand kan voorspellen of niet. Hoe die met mannenregels omgaatnOf ik iemand mag of niet. Daar kan ik alleen
maar eerlijk overzijn."

Menno "Darom ga ik me ook niet verdedigen. Dat heeft helemaal geen zin"

Roel "Ik wilde er niet eens met je over hebben. Ik wil alleen maar uitleggen waarom je voor mij een X-factor bent."

"Menno: "Achteraf lach je er om, je begrijpt mekaar of je begrijpt mekaar niet, je kunt niet met iedereen door een deur. je blijft je verbazen over acties van sommigen

Roel : "Het is verder geen Big Deal, of zo, weetjewel, laten we maar gaan slapen."
  woensdag 2 november 2005 @ 01:13:06 #234
6941 APK
Factual, I think.
pi_31886338
quote:
Op woensdag 2 november 2005 01:08 schreef Lkw het volgende:

Dat hij die overdreven bezitterige regels heeft, en dat ze inderdaad alleen voor anderen gelden en niet voor hem, is trouwens de voornaamste reden dat ik nogal ben afgeknapt op Roel.
Hij is er in ieder geval heel eerlijk over en is niet bang dat hij daardoor minder symphatiek overkomt.
Bovendien speelt Dido met dit gegeven en moet nog blijken hoe Roel reageert als puntje bij paaltje komt.
pi_31886385
En ze slapen weer allemaal.
Ik vraag me af of het met feestje niet gewoon even laat als nu was geworden.
Alleen nu slapen ze op relatief ontnuchterde maag, anders was het lavenloos geweest (voor sommigen).
  woensdag 2 november 2005 @ 01:16:31 #236
58921 Day
You can fly!
pi_31886386
quote:
Op woensdag 2 november 2005 01:11 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Nogmaals: Lieske zegt dat ook tegen Menno. Ik heb Menno nog niet met Lieske zien praten over zijn grote ergernissen. Lieske denkt waarschijnlijk dat hij haar wel leuk vindt, wat natuurlijk ook precies zijn bedoeling is.
Ik heb niet meegekregen dat Lieske Menno aangesproken heeft op zijn gedrag, zal ik dan wel gemist hebben. Maar ik weet zeker dat het niet op de felle manier is waarop ze zich uitsprak toe ze aan het meelullen was met de groep. Dat is het enige wat ik erg jammer vind Lieske, dat ze meegaat met het geroddel van Chantal en Ingrid. Van mij mag ze weer met de jongens optrekken. Vind ik d'r stukken leuker.

En wat Menno betreft, ik denk niet dat ze in zijn top 3 staat om te nomineren, ook al ergert hij zich wel 'ns aan haar (wat ik logisch vindt, want ze is af en toe ook zwaar irritant). Denkt dat Rob, Chantal en Nathalie dan eerder aan de beurt zijn. Andersom denk ik dat Lieske hem wel eens zou kunnen nomineren deze week en dat zou dan alleen maar zijn omdat ze zich om heeft laten lullen door de rest. Want wat het fanatieke betreft kunnen zij en Menno elkaar wel een hand geven. Raar dus dat ze hem dat verwijt.
I am gonna shine
  woensdag 2 november 2005 @ 01:17:17 #237
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_31886397
quote:
Op woensdag 2 november 2005 01:13 schreef APK het volgende:

[..]

Hij is er in ieder geval heel eerlijk over en is niet bang dat hij daardoor minder symphatiek overkomt.
Bovendien speelt Dido met dit gegeven en moet nog blijken hoe Roel reageert als puntje bij paaltje komt.
Ja, hij is er eerlijk over. Maar dan nog vind ik het een oneerlijke vervelende eigenschap, zeker omdat hij blijkbaar wél mag zondigen tegen die regels. En idd, buiten dit huis zal Roel nog velen in 'zijn vaarwater' vinden als het gaat om Dido, dan ontploft Roel. Grote klap en schluß
Stop the world, I want to get out.
pi_31886410
quote:
Op woensdag 2 november 2005 01:11 schreef Lkw het volgende:

[..]

Ja. Maar dat doen eigenlijk alle bewoners bij mij zeer regelmatig. Eigenlijk hou ik helemaal niet zo van mensen, geloof ik (alhoewel ik ze wel interessant vind, de voornaamste reden waarom ik blijf kijken naar dit BB-gedoe )
Tuurlijk iedereen roept wel is nare gevoelens op, maar bij menno komt het omdat hij het spel zo speelt en niet om dat hij bv een kinder stemmetje heeft (natte lie). Hij is bewust aan het manupileren en zich anders voordoen dan dat hij is. jah gewoon slik, een gladde gozer.
pi_31886419
quote:
Op woensdag 2 november 2005 01:09 schreef APK het volgende:

[..]

Zou je in het kort kunnen samenvatten wat er gezegd werd?
Ik klikte op die link (dat gesprek bedoel je toch?) en zag na 1 minuut dat het meer dan 30 minuten was.
Zou toch proberen het te beluisteren APK als je eventjes tijd over hebt,is een beetje moeilijk om het kort samen te vatten,daarvoor werd er teveel besproken over het nomineren en zo
vindt ze erg sneaky bezig die menno en joost
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
  woensdag 2 november 2005 @ 01:19:05 #240
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_31886421
quote:
Op woensdag 2 november 2005 01:13 schreef APK het volgende:

[..]

Het gaat er niet om dat hij rigide is in zijn opvattingen maar dat hij er een dubbele moraal op na houdt.

En dan krijg je vervolgens flauwe smoesjes als

"Ja het was de alcohol"
"Ja gaf me geen bevestiging"
"Je negeerde mij"
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
  woensdag 2 november 2005 @ 01:21:13 #241
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31886438
quote:
Op woensdag 2 november 2005 01:16 schreef Day het volgende:
En wat Menno betreft, ik denk niet dat ze in zijn top 3 staat om te nomineren, ook al ergert hij zich wel 'ns aan haar (wat ik logisch vindt, want ze is af en toe ook zwaar irritant). Denkt dat Rob, Chantal en Nathalie dan eerder aan de beurt zijn. Andersom denk ik dat Lieske hem wel eens zou kunnen nomineren deze week en dat zou dan alleen maar zijn omdat ze zich om heeft laten lullen door de rest. Want wat het fanatieke betreft kunnen zij en Menno elkaar wel een hand geven. Raar dus dat ze hem dat verwijt.
Vanzelfsprekend ben ik het niet met je eens. Je onderschat Lieske. Die heeft juist heel erg een eigen mening en heeft daarbij niemand anders nodig. Ze ergerde zich meteen al aan het solo-gedrag van Menno... en dat heeft ze hem gewoon goed duidelijk gemaakt. Ze heeft gezegd dat je dat in een programma als BB gewoon niet kunt doen, omdat je dan toch met een groep te maken hebt. Lieske zal idd Menno gaan nomineren denk ik, maar weer niet omdat ze zich heeft laten omlullen, maar omdat hij op dit moment de enige is waar ze zich echt aan stoort. Ze heeft verder met niemand echt problemen.
Het is wel zo makkelijk om te zeggen dat Lieske zich vanalles laat aanpraten door anderen, maar ik schat haar heel wat hoger in. Er zijn er verschillende in het huis die dat wel doen, maar naar mijn idee Lieske juist niet. Ze heeft wel het nadeel dat ze de jongste is, waardoor ze zich soms toch wat timide opstelt. Maar een uitgesproken eigen mening heeft ze wel degelijk.
pi_31886456
quote:
Op woensdag 2 november 2005 01:11 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Lieske is gewoon zoals ze is,ze zegt wat ze vindt en dat wordt haar niet altijd in dank afgenomen,heb duizendmaal liever zo iemand als Lieske dan als die personen die helemaal uitgedoktert hebben hoe en hoe snel ze het geld binnen kunnen halen.
Voor mij is Menno daar het grootste voorbeeld van
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
  woensdag 2 november 2005 @ 01:23:26 #243
58921 Day
You can fly!
pi_31886464
quote:
Op woensdag 2 november 2005 01:19 schreef Rica het volgende:

[..]

Het gaat er niet om dat hij rigide is in zijn opvattingen maar dat hij er een dubbele moraal op na houdt.

"Ja het was de alcohol"
"Je negeerde mij"
Precies! Als je dan zo principieel bent, moet je je er zelf wel aan houden. Anders lul je uit je nek.

En we hebben het wel over Dido. Die hem keer op keer afwijst, met andere, achter zijn rug om, over hem lult en hem elke dag wel een keer voor lul zet.

Daarbij zegt Roel elke keer weer dat hij dingen pas voor waar aanneemt als hij ze zelf heeft gezien/gehoord. Maar elke keer weer neemt hij dingen klakkeloos over (van Chantal en Rob ook).
I am gonna shine
  woensdag 2 november 2005 @ 01:23:40 #244
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31886468
quote:
Op woensdag 2 november 2005 01:18 schreef BorTheWolf het volgende:

[..]

Tuurlijk iedereen roept wel is nare gevoelens op, maar bij menno komt het omdat hij het spel zo speelt en niet om dat hij bv een kinder stemmetje heeft (natte lie). Hij is bewust aan het manupileren en zich anders voordoen dan dat hij is. jah gewoon slik, een gladde gozer.
Ach.. hij doet gewoon alles om te winnen. Dat is op zich misschien niet een erg prettige eigenschap, maar ontzettend vervelend kan ik het ook niet vinden. De eigenschappen van Chantal, Rob en Nathalie vind ik bv al vele malen erger.
pi_31886491
quote:
Op woensdag 2 november 2005 01:22 schreef riri het volgende:

[..]

Lieske is gewoon zoals ze is,ze zegt wat ze vindt en dat wordt haar niet altijd in dank afgenomen,heb duizendmaal liever zo iemand als Lieske dan als die personen die helemaal uitgedoktert hebben hoe en hoe snel ze het geld binnen kunnen halen.
Voor mij is Menno daar het grootste voorbeeld van
Amen
  woensdag 2 november 2005 @ 01:26:04 #246
6941 APK
Factual, I think.
pi_31886502
quote:
Op woensdag 2 november 2005 01:17 schreef Lkw het volgende:

Ja, hij is er eerlijk over. Maar dan nog vind ik het een oneerlijke vervelende eigenschap, zeker omdat hij blijkbaar wél mag zondigen tegen die regels. En idd, buiten dit huis zal Roel nog velen in 'zijn vaarwater' vinden als het gaat om Dido, dan ontploft Roel. Grote klap en schluß
Ik ben eigenlijk meer benieuwd hoe hij gaat reageren als het binnen het huis gebeurd.

En na afloop? Roel kan maar beter ladingen condooms kopen. Terwijl Dido met haar 13 telefoonnummertjes loopt te pimpen kan hij zich 60 keer in het rond neuken met BB groupies.
  woensdag 2 november 2005 @ 01:27:41 #247
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31886522
quote:
Op woensdag 2 november 2005 01:26 schreef APK het volgende:
Terwijl Dido met haar 13 telefoonnummertjes loopt te pimpen kan hij zich 60 keer in het rond neuken met BB groupies.
Dat was ook wel erg tekenend voor Dido trouwens. Ze is het gewoon gewend dat jongens als jonge hondjes achter haar aan lopen. Dat heeft vanzelfsprekend ook haar karakter gevormd. Kan haast niet anders. Wat mij betreft is dat ook wel erg gebleken in het huis.
  woensdag 2 november 2005 @ 01:27:45 #248
6941 APK
Factual, I think.
pi_31886524
quote:
Op woensdag 2 november 2005 01:19 schreef Rica het volgende:

"Ja het was de alcohol"
"Je negeerde mij"
Ik vind dat geen flauwe smoesjes maar de keiharde waarheid.
Zo zitten een hoop mannen in elkaar.....
  woensdag 2 november 2005 @ 01:28:45 #249
58921 Day
You can fly!
pi_31886544
quote:
Op woensdag 2 november 2005 01:21 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Vanzelfsprekend ben ik het niet met je eens. Je onderschat Lieske. Die heeft juist heel erg een eigen mening en heeft daarbij niemand anders nodig. Ze ergerde zich meteen al aan het solo-gedrag van Menno... en dat heeft ze hem gewoon goed duidelijk gemaakt. Ze heeft gezegd dat je dat in een programma als BB gewoon niet kunt doen, omdat je dan toch met een groep te maken hebt. Lieske zal idd Menno gaan nomineren denk ik, maar weer niet omdat ze zich heeft laten omlullen, maar omdat hij op dit moment de enige is waar ze zich echt aan stoort. Ze heeft verder met niemand echt problemen.
Het is wel zo makkelijk om te zeggen dat Lieske zich vanalles laat aanpraten door anderen, maar ik schat haar heel wat hoger in. Er zijn er verschillende in het huis die dat wel doen, maar naar mijn idee Lieske juist niet. Ze heeft wel het nadeel dat ze de jongste is, waardoor ze zich soms toch wat timide opstelt. Maar een uitgesproken eigen mening heeft ze wel degelijk.
In de roddelsessies doet ze keihard mee, Scan! Sorry, maar dat is wel echt zo. Dat doet bij mij dan toch afbreuk aan het achteraf (op tactische wijze) eerlijk zeggen, want je hebt die grote smoel wel al gehad. Houd dan je mond, distancieer jezelf van het gelul. En dan hoef je van mij nog niet eens te zeggen dat je niet meelult. Misschien ligt dat wel aan haar leeftijd, maar dan vind ik wel een minpunt aan Lieske.

Het is gewoon jammer dat ze zich zo mee laat slepen en zeker dat ze zich verontschuldigt heeft tegen Chantal voor het nomineren, want dat is iemand die haar continue kleineert.
I am gonna shine
  woensdag 2 november 2005 @ 01:31:04 #250
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31886576
quote:
Op woensdag 2 november 2005 01:28 schreef Day het volgende:

[..]

In de roddelsessies doet ze keihard mee, Scan! Sorry, maar dat is wel echt zo. Dat doet bij mij dan toch afbreuk aan het achteraf (op tactische wijze) eerlijk zeggen, want je hebt die grote smoel wel al gehad. Houd dan je mond, distancieer jezelf van het gelul. En dan hoef je van mij nog niet eens te zeggen dat je niet meelult. Misschien ligt dat wel aan haar leeftijd, maar dan vind ik wel een minpunt aan Lieske.
Is inderdaad een minpuntje. Maar de rest doet dus hetzelfde, behalve het ook tegen de persoon in kwestie persoonlijk zeggen. Die zijn dus wat mij betreft nog véle malen erger. Dus in plaats van je zo erg te storen aan het meeroddelen van Lieske, kun je je misschien beter storen aan al die bewoners die hetzelfde doen en het vervolgens nooit een keer tegen die persoo uitspreken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')