quote:
Op woensdag 2 november 2005 08:23 schreef ToMaSZ het volgende:Best een ouwe ja.
Vind de 'french military victories' - ik doe een gok-grap grappiger eigenlijk, maargoed subtiliteit is ook niet altijd alles.
Maar kommaar met die fantástische verhalen, I'm bored anyway! ![]()
Daar dit een ochtendreplay is en niet onder de noemer 'nachtbagger' geschaard mag worden, komt hier nu een krankzínnig verhaal. Het heeft geen ene fuck met dit gehele topic te maken, alhoewel, het gaat over de afzender van dit oh zo briljante eigentijdse mailtje.
Enkele jaren geleden had ik een fanatieke chattijd. VAC kan dat bijvoorbeeld beamen; ik ken hem daarvan
![]()
. Daar ontmoette ik een meisje, Yma. Zoals wel vaker, voegden we elkaar toe op MSN en praatten daar verder. Het klikte toch wel redelijk en ze woonde in de buurt. Bovendien was het met recht 'een lekker wijf' te noemen. Ze had echter wel rare trekjes, maar ach. We spraken af om elkaar
in real life te ontmoeten.
Nooit gedaan, een meisje van internet daten. Dus enigszins nieuwsgierig en enigszins zenuwachtig ging ik deze afspraak tegemoet. Het bleek inderdaad een prachtig meisje te zijn, maar ze zag er niet goed uit. Een fletse, ongelukkige uitstraling. Ze had zich wel mooi opgemaakt en had 'fleurige' kleren aan. Ze rookte als een ketter en alhoewel ze 'mooi' was, vond ik 'r direct totááááál niet aantrekkelijk.
Zij woonde al haar hele leven in Amsterdam, ik nog maar net dus zij wees mij de weg naar een leuk café. Een nogal donker café met vage mensen. Het gesprek, dat voor 95% over haar ging, was het gevolg.
Dit meisje werd op haar 12e ontmaagd door toedoen van haar oom. Op haar 14e gebruikte ze voor het eerst harddrugs, wat tot haar 18 een ernstige verslaving tot gevolg had. Na haar ontmaagding is ze 4x verkracht en heeft ze een verslaving aan deze seksuele aandacht. Ze was toen 21, maar had het bed al gedeeld met meer dan 50 mannen, allen ouder dan 35. Het verhaal zou nog 2x zolang moeten zijn, maar het meeste van wat ze vertelde ben ik vergeten, omdat ik moeite had dit allemaal te geloven.
Mooiste uitspraak weet ik nog wel heel goed:
"Zo, sorry dat ik zo op en neer beweeg op m'n stoel hoor. Ik heb m'n kut vanmiddag geschoren en ben uitgeschoten, doet nogal pijn".
Dit mailtje is het eerste wat ik van haar hoor sinds anderhalf jaar. Wel schattig, want mijn adres was één van de 10