Voeg mij anders toequote:Op dinsdag 1 november 2005 22:59 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Discriminatieniemand praat tegen me op msn, en niemand houd van me
*krassen gaat
18 november terugkomdagquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:02 schreef brainster het volgende:
[..]
Wanneer moet je weer op school zijn?
vrij?quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:09 schreef Palau het volgende:
Wat een trieste namen voor dagen :
terugkomdag enzo of studiedag terwijl je vrij bent
Beter dan die 7000 nieuwe 'nederlandse'worden in het van dalequote:Op dinsdag 1 november 2005 23:09 schreef Palau het volgende:
Wat een trieste namen voor dagen :
terugkomdag enzo of studiedag terwijl je vrij bent
Ik heb na kerst pas vakantiequote:Op dinsdag 1 november 2005 23:09 schreef snopprinses het volgende:
kerstmis = vakantie = geen stage = uitslapen
*hug*quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:09 schreef _moder8or_ het volgende:
Wie wil mij knuffelen! Ik voel nog steeds grieperig ;
Ik heb hier een boa.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:09 schreef _moder8or_ het volgende:
Ja , maar t scheelt echt niet veel.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:10 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Beter dan die 7000 nieuwe 'nederlandse'woorden in het van dale
Slangenquote:
quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:10 schreef Imberr het volgende:
[..]
Gewoon dat mailadres in je profiel?![]()
![]()
@mod: ik knuffel je wel![]()
wie nietquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:10 schreef spenky het volgende:
@ Snopprinses
ik werk bij de Albert Heijnals vakkenvuller...
Na kerst benk twee weken vrij en 2 weken later toetsweekquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:11 schreef snopprinses het volgende:
[..]
na kerst heb ik mn laatste 2 weken stage
Wordt het dan gewaardeerd als ik dat doe?quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:09 schreef _moder8or_ het volgende:
kerst= vakantie = eten.quote:
3 dames al. Waarom zal het niet worden gewaardeerd?quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:12 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Wordt het dan gewaardeerd als ik dat doe?
uh ik ben 1 week vrij op mn presentatie na, na mn twee weken stagequote:Op dinsdag 1 november 2005 23:11 schreef Palau het volgende:
[..]
Na kerst benk twee weken vrij en 2 weken later toetsweek
Die jaquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:10 schreef Imberr het volgende:
[..]
Gewoon dat mailadres in je profiel?![]()
![]()
@mod: ik knuffel je wel![]()
Hij geilt op alles met een broodje rosbief tussen d'r stelten.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:12 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Wordt het dan gewaardeerd als ik dat doe?
Iedereen doet dat en over een jaar staat iedereen buiten.. Dan heeft het niet echt zin...quote:
Schitterend uitgedruktquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:13 schreef cerror het volgende:
[..]
Hij geilt op alles met een broodje rosbief tussen d'r stelten.
betaald goed hoorquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:12 schreef spenky het volgende:
[..]idd... ik moet denk ik ook maar is websitetjes gaan maken voor mensjes die dat willen
Oeh carnavalseizoen begint volgende weekquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:12 schreef Eix het volgende:
[..]
kerst= vakantie = eten.
Najaar is altijd de leukste tijd van het jaar, sinterklaas, kerstmis, nieuwjaar, sneeuw enzo en dan weer Carnaval in de winter/lente.![]()
ik ben meer van de lentequote:Op dinsdag 1 november 2005 23:12 schreef Eix het volgende:
[..]
kerst= vakantie = eten.
Najaar is altijd de leukste tijd van het jaar, sinterklaas, kerstmis, nieuwjaar, sneeuw enzo en dan weer Carnaval in de winter/lente.![]()
Omdat je tegen mij net ook alleen maar hoi wilde zeggenquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:12 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
3 dames al. Waarom zal het niet worden gewaardeerd?
Ik heb nog nooit iemand zo blij gezien dat school begon..quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:12 schreef snopprinses het volgende:
[..]
uh ik ben 1 week vrij op mn presentatie na, na mn twee weken stage
en dan begint school weerwoehoe ^^
Nee ik moet naar eindhovenquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:13 schreef snopprinses het volgende:
Iemand die vrijdag naar Maastricht komt toevallig?
Ehm nee, maar wieso?quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:13 schreef snopprinses het volgende:
[..]
betaald goed hoor
[..]
Oeh carnavalseizoen begint volgende week
Je hoeft ook niet te praten als je me knuffeltquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:14 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Omdat je tegen mij net ook alleen maar hoi wilde zeggen
Paar vriendinnen van me gaan wel.. Ik weet nog niet of ik ook gaquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:13 schreef snopprinses het volgende:
[..]
Oeh carnavalseizoen begint volgende week
Emotioneel tussen je benen?quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:13 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Schitterend uitgedrukt![]()
Ik word er bijna emotioneel van
Dan mag jij ook wel toevoegenquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:12 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
In mijn profiel staat m'n adres
school is vrij nemen wanneer je wiltquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:14 schreef Palau het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand zo blij gezien dat school begon..
jah zeg heyquote:
11de van de 11dequote:
Ik van de winter. Lekker in de kou knus gezellig op mn kamertje zitten met deken en thee of warme chocomel ofzo.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:14 schreef saaw het volgende:
[..]
ik ben meer van de lente
lekker in het zonnetje hangen en picknicken enzo
Druk 'm de kop in!quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:15 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ook, hij staat nu weer fier overeind
-quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:15 schreef snopprinses het volgende:
[..]
school is vrij nemen wanneer je wilt
elke dag met leuke mensen omgaan
leuke opdrachten
kom ik je misschien nog wel vaak tegen als ik weer naar school ga volgend jaarquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:18 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Media Markt, anders een fotografie zaak (als ze het daar hebben)
ik heb je al in mn lijstquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:17 schreef Gizmore het volgende:
Ja leuk, gooi mij er ook maar in allemaal: ik verveel me toch al![]()
[afbeelding]
De eerste die dat doet krijgt een naamtopic.
mits ik diegene ook mag natuurlijk
Verkapt ik-heb-msn-maar-ik-wil-nog-meer-mensen-in-mn-lijst--post?quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:17 schreef Gizmore het volgende:
Ja leuk, gooi mij er ook maar in allemaal: ik verveel me toch al![]()
[afbeelding]
De eerste die dat doet krijgt een naamtopic.
mits ik diegene ook mag natuurlijk
quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:18 schreef snopprinses het volgende:
[..]
kom ik je misschien nog wel vaak tegen als ik weer naar school ga volgend jaar
Is dit een hint of...?quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:19 schreef cerror het volgende:
Gelukkig blijven jullie (bijna) allemaal uit m'n msn.
wij hebben de officiele opening van het carnavals seizoenquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:18 schreef Eix het volgende:
Zeg Snop, wat is er volgende week vrijdag in Maastricht dan? 11de van de 11e, gekkengetal, start carnaval maar buiten nonnevotten op school word dat hier niet echt gevierd...
Ik heb je wel op msnquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:19 schreef cerror het volgende:
Ja van: Laat me met rust.quote:
Misschien wil ik jou wel helemaal niet in mijn lijstquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:19 schreef cerror het volgende:
Vandaar de bijna.quote:
Owjah? Waar dan?quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:18 schreef saaw het volgende:
[..]
ik heb je al in mn lijst
ben ik nu de eerste?![]()
quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:20 schreef snopprinses het volgende:
[..]
wij hebben de officiele opening van het carnavals seizoen
hele dag/avond artiesten optreden op het vrijthof enzo..vet gezellig
jah, moet je wel aangenomen wordenquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:19 schreef _moder8or_ het volgende:
En hier mijn adres: [afbeelding]
[..]Leuk toch?
http://www.de11devande11de.nl/quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:21 schreef Eix het volgende:
[..]
Dat is best tof eigenlijk, is er een website daarvan ofzo?
Leeft onder de rivieren en met name in Brabant en Limburgquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:23 schreef spenky het volgende:
ik vier geen carnaval.. maar dat is hier in Rotterdam ook niet zo
Inderdaad, carnaval is kutquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:23 schreef spenky het volgende:
hier in Maastricht welquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:23 schreef spenky het volgende:
Dat is ook waarquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:22 schreef snopprinses het volgende:
[..]
jah, moet je wel aangenomen worden
jaa.. hier merk je het niet zo..quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:24 schreef Palau het volgende:
[..]
Leeft onder de rivieren en met name in Brabant en Limburg
Hoe is het oude goza?quote:
Als ik KM. vergoeding krijg vind ik alles best.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:25 schreef snopprinses het volgende:
[..]
maar waarom helemaal in eindhoven?
das toch best ver?
Danke.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:22 schreef snopprinses het volgende:
[..]
http://www.de11devande11de.nl/
Moet jij zeggenquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:25 schreef snopprinses het volgende:
[..]
maar waarom helemaal in eindhoven?
das toch best ver?
prima prima en bij jou ?quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:25 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hoe is het oude goza?
[..]
Als ik KM. vergoeding krijg vind ik alles best.
truequote:Op dinsdag 1 november 2005 23:25 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hoe is het oude goza?
[..]
Als ik KM. vergoeding krijg vind ik alles best.
jah zegquote:
jaa idd das kutquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:28 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Kon beter, maar ik hoop dat mijn hoodpijn adios gaat
Ik zei eerst veel, maar toen begon jij gemeen te doen en toen ben ik maar gestopt met praten.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:21 schreef cerror het volgende:
[..]
Vandaar de bijna.
Maar je zegt toch nooit wat. (ik ook nooit, daar niet van)
Arme cerror, zo lastig gevallen worden door imberr is ook vervelendquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:29 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ik zei eerst veel, maar toen begon jij gemeen te doen en toen ben ik maar gestopt met praten.![]()
das ook waar!quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:30 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
én kan altijd wat anders zoeken
[..]
Hoop het wel. 3 dagen is wel lang genoeg.
Oh ja, dat was het.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:29 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ik zei eerst veel, maar toen begon jij gemeen te doen en toen ben ik maar gestopt met praten.![]()
Je weet niet half.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:30 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Arme cerror, zo lastig gevallen worden door imberr is ook vervelend
quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:30 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Arme cerror, zo lastig gevallen worden door imberr is ook vervelend
Nou gewoon.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:31 schreef cerror het volgende:
[..]
Oh ja, dat was het.
En hoezo gemeen?
Goed gezegd waarde heer.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:34 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Het is al goed, die gemene imberr heeft dr verdiende loon gekregen![]()
Goed idee,quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:33 schreef cerror het volgende:
Nu ga ik een pilsje drinken om erover heen te komen.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:34 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Het is al goed, die gemene imberr heeft dr verdiende loon gekregen![]()
Hoe kan cerror nou irritant zijnquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:35 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
ach boeie, cerror is toch irritant op msn.![]()
doeg Mookie![]()
Niet alleen op msn hoor.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:35 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
ach boeie, cerror is toch irritant op msn.![]()
doeg Mookie![]()
Whipped.quote:
Neuh, ik wacht tot je weer es (half) dronken bent ofzo. Want dan ben je wel melig.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:38 schreef cerror het volgende:
[..]
Whipped.
Maar je hebt me nog niet geblocked dus zo erg ben ik niet.
Tjemig zeg.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:40 schreef Imberr het volgende:
[..]
Neuh, ik wacht tot je weer es (half) dronken bent ofzo. Want dan ben je wel melig.![]()
Kun je nagaan, je bent kennelijk alleen boeiend na flink wat alcohol. Misschien ben je toch wel vervelendquote:
Ik heb weer eens een dag vrijquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:42 schreef _moder8or_ het volgende:
Zeg Gizmore. Wat doe jij morgen?
Anaal afspraakje.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:42 schreef _moder8or_ het volgende:
Zeg Gizmore. Wat doe jij morgen?
Y? Nou gewoon, ik was nieuwsgierig. En een dag vrij, altijd lekker toch?quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:43 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik heb weer eens een dag vrijMaar ik ben eigenlijk wel van plan huiswerk te gaan maken, want ik heb over 3 weken tentamen en ik lig nogal achter.
Y?
Nee, zo ben ik nietquote:
Maar hij vast wel.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:44 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Y? Nou gewoon, ik was nieuwsgierig. En een dag vrij, altijd lekker toch?
[..]
Nee, zo ben ik niet
Als ik daarheen klik zegtie dat de gebruiker niet bestaat?quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:49 schreef MaRySe het volgende:
Sommige mensen zijn zo kansloos
Heb ik net 2 uur geleden een profiel aangemaakt..
Staan alle foto's alweer hier
Het 40stuh Br3eZaH T0P1C - Ni3t f0kken m3t On$!
speel je dat nu nog steeds?quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:53 schreef _moder8or_ het volgende:
Die Civic in NFSU2 rijdt rete lekker
Gaat hard dan. Maar ze laten je maar niet met rust daar, schandaligquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:53 schreef MaRySe het volgende:
Ja ik heb uiteraard mijn profiel alweer verwijderd.
Ja dus? Dat spel had ik al uitgespeeld voor ie hier te koop wasquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:55 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik speel het altijd (en ik heb het over Underground 2 hè met een Civic)
Stoerquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:56 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ja dus? Dat spel had ik al uitgespeeld voor ie hier te koop was
Whehe, dat is wel vaak zegquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:57 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Stoer![]()
Ik ben nu voor de 6e keer bezig
Ik heb supermario ook al zo vaak uitgespeeld, maar dat blijft ook leukquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:58 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Whehe, dat is wel vaak zegHoewel, sommige spellen heb ik wel vaker dan dat uitgespeeld.
Grim Fandango in de loop der jaren, Fable, Halo en nog een hele zooi
Ik heb het uitgespeeld met:quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:58 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Whehe, dat is wel vaak zegHoewel, sommige spellen heb ik wel vaker dan dat uitgespeeld.
Grim Fandango in de loop der jaren, Fable, Halo en nog een hele zooi
Van mij mag je. Die ook trouwensquote:Op woensdag 2 november 2005 00:00 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik heb supermario ook al zo vaak uitgespeeld, maar dat blijft ook leuk![]()
ik denk ik bemoei me er eens mee
Het enige wat ik daar nog van op mn pc heb staan zijn een paar screenshots, vooral die van mn supervette Audi TT heb ik bewaardquote:Op woensdag 2 november 2005 00:01 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik heb het uitgespeeld met:
Opel Corsa 1.8
Mazda RX-8
Peugeot 106
Peuteot 206
Ford Focus ZX-3
en nu met de Honda Civic.
De hoeren.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:55 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Gaat hard dan. Maar ze laten je maar niet met rust daar, schandalig
Die zilver/grijze?quote:Op woensdag 2 november 2005 00:03 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Het enige wat ik daar nog van op mn pc heb staan zijn een paar screenshots, vooral die van mn supervette Audi TT heb ik bewaard.
Nee, dat is niet echt aardig enzo, maar ja, wat doe je eraan he...quote:Op woensdag 2 november 2005 00:06 schreef MaRySe het volgende:
[..]
De hoeren.
En dan in fotoboeken van vrienden er andere foto's uit graaien
Kijken mag, aankomen niet.
Hij was dik verbouwd, uiteindelijk oranje. Je krijgt m wel via msn, das snellerquote:
Okquote:Op woensdag 2 november 2005 00:09 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Hij was dik verbouwd, uiteindelijk oranje. Je krijgt m wel via msn, das sneller
Niet waarquote:
johquote:Op woensdag 2 november 2005 00:11 schreef MaRySe het volgende:
JA GEWOON ZE KAPOT SCHOPPEN
die classpc
als het goed is staat er nog maar 1 foto van mij online
hoop ik
Maar wat is dan weer het doel van die foto's in t breezahtopic neer te gooien? Ik zie er het nut niet vanquote:Op woensdag 2 november 2005 00:11 schreef MaRySe het volgende:
JA GEWOON ZE KAPOT SCHOPPEN
die classpc
als het goed is staat er nog maar 1 foto van mij online
hoop ik
Ah joh, daar is toch weinig aan te zien ofwelquote:Op woensdag 2 november 2005 00:15 schreef MaRySe het volgende:
Dees.
Slaap lekker Imberrquote:Op woensdag 2 november 2005 00:15 schreef Imberr het volgende:
Ik ga nu toch maar es slapen![]()
slaap lekker allemaal enzo en tot morgen ws![]()
![]()
En jij bent dat bovenste meiskequote:Op woensdag 2 november 2005 00:15 schreef MaRySe het volgende:
Dees.
Het gaat om het principe.quote:Op woensdag 2 november 2005 00:17 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ah joh, daar is toch weinig aan te zien ofwel
Imberr
Das waar, maar dat kun je toch tegen een mod zeggen dat die foto daar weg moet? Je bent tenslotte een user en je mag niet zonder toestemming foto's plaatsenquote:Op woensdag 2 november 2005 00:18 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Het gaat om het principe.
Ik ben die zonder dreads![]()
Er valt niet eens wat te zien van die onderstequote:Op woensdag 2 november 2005 00:20 schreef MaRySe het volgende:
IK BEN DE ONDERSTE
maar dat is niet eerlijk want giz heeft ons alle 2 al eens live gezien
Ja ik heb al gemaild en in een mod topic gepost
SSstttt, ik had bijna geld gewonnenquote:Op woensdag 2 november 2005 00:20 schreef MaRySe het volgende:
IK BEN DE ONDERSTE
maar dat is niet eerlijk want giz heeft ons alle 2 al eens live gezien
Ja ik heb al gemaild en in een mod topic gepost
Maakt niet uit, het gaat om het principe inderdaad. Maar denk niet dat er veel modjes zijn op dit tijdstip. Niet dat het op ieder ander tijdstip wel snel gaat, maar ok.quote:Op woensdag 2 november 2005 00:22 schreef MaRySe het volgende:
het gaat om het principe zwans
en die linkjes naar die pagina's hoeven van mij ook niet
of die andere foto's die jullie niet kunnen zien.
Ahhh ok, die had het toen toch heel erg koud de hele avond?quote:Op woensdag 2 november 2005 00:22 schreef MaRySe het volgende:
nee dat is clara
we gingen je van de bus halen
Juah, en dat terwijl mijn fotoboek steeds uitgebreider wordtquote:Op woensdag 2 november 2005 00:24 schreef MaRySe het volgende:
Is het niemand opgevallen dat ik al een paar weken geen foto's meer online heb in 't fotoboek?
Ik heb er nog wel een paar op mn harde schijf ergensquote:Op woensdag 2 november 2005 00:25 schreef MaRySe het volgende:
er staan zelfs geen foto's meer op http://upload.server8.org!
Ah. ok.quote:Op woensdag 2 november 2005 00:28 schreef MaRySe het volgende:
Op je harde schijf boeit me niks..
Niet alles heeft een nut mijn vrind.
Ik had het gedaan uit voorzorg. Gebeurd het JUISTquote:Op woensdag 2 november 2005 00:29 schreef Gizmore het volgende:
Zolang ik ze maar niet upload maakt het inderdaad weinig uit![]()
Maar waarom heb je dat dan wel verandert allemaal opeens?
Raar dat dat dan averechts werkt, je zou toch denken dat het wel zou helpenquote:Op woensdag 2 november 2005 00:34 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik had het gedaan uit voorzorg. Gebeurd het JUIST!
Welke website?quote:Op woensdag 2 november 2005 00:35 schreef MaRySe het volgende:
Zelfs ik sta niet op de foto's op mijn website
Dat maakt niet uit, want ik weet toch wel waar dat isquote:Op woensdag 2 november 2005 00:39 schreef MaRySe het volgende:
nee ik heb webspace
ik ga lekker niet zeggen waar
mja ik zei niet van
HEY JONGENS IK HEB AL MN FOTOS WEG GEHAALD
ik deed het juist stiekem
Frankley dear, I don't really give a freak.quote:Op woensdag 2 november 2005 00:39 schreef MaRySe het volgende:
nee ik heb webspace
ik ga lekker niet zeggen waar
mja ik zei niet van
HEY JONGENS IK HEB AL MN FOTOS WEG GEHAALD
ik deed het juist stiekem
Oh die space.quote:Op woensdag 2 november 2005 00:42 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik heb de hint dan ook maar weer weggehaaldMaar ok.
Seksie.jpg!
Ik nu dus ookquote:Op woensdag 2 november 2005 00:44 schreef cerror het volgende:
[..]
Oh die space.
Daar heb ik alles al van gezien.
Whehe, die is gaafquote:Op woensdag 2 november 2005 00:46 schreef MaRySe het volgende:
seksie.jpg is een gozer
Ik denk dat ik er maar wat hulp bij ga inschakelen [afbeelding]
Trusten.quote:Op woensdag 2 november 2005 00:46 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik nu dus ook
Maar ik ben het zat, ik ben slapen
verkapt, kijk mij tof zijn ik ben een sletquote:Op woensdag 2 november 2005 01:02 schreef MaRySe het volgende:
Het 41stuh BrEEzAH TOPic - MaRySe iS uN BrEezahsl3tje
Die foto van Semtex die in de OP staatquote:Op woensdag 2 november 2005 01:02 schreef MaRySe het volgende:
Het 41stuh BrEEzAH TOPic - MaRySe iS uN BrEezahsl3tje
quote:Op woensdag 2 november 2005 01:08 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Kijk eens naar je username. Dan praten we verder...
Ik wil hem wel voor je uploaden hoorquote:Op woensdag 2 november 2005 01:09 schreef Dribbel_ het volgende:
Waar kan ik goed mijn usericon uploaden zonder dat deze om de week weer weg is![]()
voeg me dan ff toe op msnquote:Op woensdag 2 november 2005 01:09 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik wil hem wel voor je uploaden hoor
http://iconresizer.phserver.netquote:Op woensdag 2 november 2005 01:09 schreef Dribbel_ het volgende:
Waar kan ik goed mijn usericon uploaden zonder dat deze om de week weer weg is![]()
Waarom ik altijd.quote:Op woensdag 2 november 2005 01:10 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
voeg me dan ff toe op msn![]()
Adres staat in me profiel![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 01:12 schreef _moder8or_ het volgende:
@ Dribbel_ : www.worldracing.nl/forum/afbeeldingen/dribbel.gif
Yup. Wij zijn goed opgevoed!quote:Op woensdag 2 november 2005 01:14 schreef MaRySe het volgende:
ja ik merk het jullie reageren alle 3
doei
quote:
we vinden je zo liefquote:Op woensdag 2 november 2005 01:14 schreef MaRySe het volgende:
ja ik merk het jullie reageren alle 3
doei
jahquote:Op woensdag 2 november 2005 01:18 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Inderdaad. En wij zijn ook lief
Slaap lekkerquote:Op woensdag 2 november 2005 01:23 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
jah![]()
Ik ga maar slapenover 7 uur wordt ik verwacht goed een tentamen te maken
![]()
Ben ik weerquote:
Qu63 is een vent trouwens.quote:
Hoi Modjequote:
Altijdquote:
Navy Sealsquote:Op woensdag 2 november 2005 01:46 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Leuke film gezien?
Hey misshobje
Sorry, maar de bewijzen (theorieen) stapelen zich op.quote:
quote:Op woensdag 2 november 2005 01:48 schreef The_Terminator het volgende:
[afbeelding]
Shit, dit gebeurd ook eens in de 500 jaar volgens mij![]()
link?quote:Op woensdag 2 november 2005 01:49 schreef cerror het volgende:
[..]
Sorry, maar de bewijzen (theorieen) stapelen zich op.
Ik al enkele malen hoorquote:
Niet alles heeft een link.quote:
als je dat wiltquote:Op woensdag 2 november 2005 01:53 schreef cerror het volgende:
[..]
Niet alles heeft een link.
Maar moet ik het hier opsommen?
Whehe daar heb ik nou nooit last vanquote:Op woensdag 2 november 2005 01:54 schreef MissHobje het volgende:
Ik word trouwens gestoord van mijn nieuwe avatar.. ik ga mijn oude weer neergooien..
Vind mijn eigen posts niet eens![]()
1: 63 in je naam en een vaag excuus. (je kan op fok altijd nog een andere nick dan email kiezen)quote:
Mwah, leuk dat twiekers niet werkt, maar als ik het intyp wil ik meestal heen dus dan is het minderquote:
google maar eens op qu63quote:Op woensdag 2 november 2005 01:58 schreef cerror het volgende:
[..]
1: 63 in je naam en een vaag excuus. (je kan op fok altijd nog een andere nick dan email kiezen)
quote:2: Geen foto's in je fotoboek (niet eens zo erg maar toch)
je hebt 2 foto's, 1 van 2,5 jaar oud en een van 3 maanden oud waarop alleen mn gezicht te zien isquote:3: Foto's die je hebt komen absoluut niet overeen met 1.80m en 20 jaar oud. (eerder 14 en 1.60+)
omdat de slowchat in TRUTH niet meer mocht ben ik overgestapt naar wfl omdat daar een niet lopende slowchat was. En ik heb een reden om geen baan en opleiding te doen, maar die heb ik je nog niet verteld omdat ik er zelf ook niet zo blij mee benquote:4: Geen baan en geen opleiding, dat zie je amper bij vrouwen. (je post altijd in WFL?)
quote:5: Postgedrag wat ik nu even niet kan linken, maar gewoon intuitie.
ook duidelijkquote:6: Msn is niet ok, waarom eigenlijk (vage reden maar toch)
Mannenquote:7: Je flirt teveel (zie je niet vaak)
mja, die had ik je al uitgelgedquote:Vast nog wel meer, maar dat kan ik 1 2 3 niet herinneren.
Oh ja: Maat 43?
Kijk, is het nu zo moeilijk?quote:Op woensdag 2 november 2005 02:03 schreef qu63 het volgende:
[..]
google maar eens op qu63
[..]
[..]
je hebt 2 foto's, 1 van 2,5 jaar oud en een van 3 maanden oud waarop alleen mn gezicht te zien is
[..]
omdat de slowchat in TRUTH niet meer mocht ben ik overgestapt naar wfl omdat daar een niet lopende slowchat was. En ik heb een reden om geen baan en opleiding te doen, maar die heb ik je nog niet verteld omdat ik er zelf ook niet zo blij mee ben
[..]
[..]
ook duidelijk
[..]
Mannen
[..]
mja, die had ik je al uitgelged
postgedrag, intuïtie?quote:Op woensdag 2 november 2005 02:05 schreef cerror het volgende:
[..]
Kijk, is het nu zo moeilijk?
Maar dan nog iets:
A-Waarom denken meerdere users (Djenneke en vast nog wel een paar) dat je een man bent?
ik weet niet hoe ik dat weg krijg, maar ik heb al ruim een jaar geen cam meer, die heb ik doorverkocht aan mn zusje. maar msn denkt nog dat ik em heb.. mn pc zelfs ookquote:B- Je hebt volgens je msn een cam, waarom maak je nooit foto's?
Ik bedoel, ik ben absoluut niet ijdel maar zelfs ik maar een foto af en toe.
Truste modjequote:Op woensdag 2 november 2005 02:08 schreef _moder8or_ het volgende:
dame en heer, ik ga nu gamen en slapenTrusten!
nog 2 dagen en een paar uur.quote:
Dat kan ook niet, als het nooit geleefd heeft.quote:
Het leeft nogquote:Op woensdag 2 november 2005 08:24 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Dat kan ook niet, als het nooit geleefd heeft.
punk = muziekstroming = levenloos gebeuren = dus niet levend = dus ook niet doodquote:
Wel fijnquote:Op woensdag 2 november 2005 08:26 schreef saaw het volgende:
[..]
punk = muziekstroming = levenloos gebeuren = dus niet levend = dus ook niet dood
maar wel fijn
en nu ga ik mijn tanden poetsentot later
Van welke muziek houwdt de pub prinses dan?quote:Op woensdag 2 november 2005 08:40 schreef snopprinses het volgende:
altijd fijn om de ochtend te beginnen zonder baas
in mn fotoboek staan de meeste bands opgeschreven waar ik naar luister..tis mogelijk dat er wat ontbreektquote:Op woensdag 2 november 2005 08:41 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Van welke muziek houwdt de pub prinses dan?
Tweakers in IE bezoekenquote:Op woensdag 2 november 2005 01:48 schreef The_Terminator het volgende:
[afbeelding]
Shit, dit gebeurd ook eens in de 500 jaar volgens mij![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |