Ik geef Dido groot gelijk dat ze pissed is, maar haar vol zelfmedelijden getuigende opmerkingen als "iedereen haat me nu" en "Iedereen vindt me stom" en dat maal 10, zie ik als spelen dat je verdrietig bent. Dat ze tussendoor ook lacht maakt dat juist duidelijk.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat een ge-lúl!!!!
Ze zat vrolijk over de situatie te lachen met zowel Roel als Nathalie.
gmta'tjequote:Op dinsdag 1 november 2005 22:56 schreef regenworm het volgende:
En alles gaat weer verder of er niks aan de hand is.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:57 schreef cuall het volgende:
Roel deed toch wel lief tegen Dido, ondanks dat hij er van baalde en het niet echt begreep![]()
Heb je geen enge bikers in de buurt wonen die je de sleutel van dat schuurtje kan geven?quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een schuurtje. Is het goed als ik haar wel te eten geef?
Trustequote:Op dinsdag 1 november 2005 23:00 schreef TheVulture het volgende:
Mensen ik haak af, ga lekker![]()
![]()
![]()
Tot morgen
quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:00 schreef TheVulture het volgende:
![]()
![]()
Tot morgen
Wel graag vloeibaar, dan kan de prop in haar mond bijven zitten. (rietje er langs schuiven)quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een schuurtje. Is het goed als ik haar wel te eten geef?
Hebben ze te horen gekregen over de verlenging?quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:00 schreef Peter6000 het volgende:
Joost over de BB verlenging: dus kennelijk zijn we leuk, en kunnen ze langer doorgaan
quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb je geen enge bikers in de buurt wonen die je de sleutel van dat schuurtje kan geven?
Dan geven zij haar wel "te eten".![]()
Truste PIK!quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:00 schreef TheVulture het volgende:
![]()
![]()
Tot morgen
Maar wel het slimste wat ze kan doen. Het gras voor de voeten van de anderen wegmaaien.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik geef Dido groot gelijk dat ze pissed is, maar haar vol zelfmedelijden getuigende opmerkingen als "iedereen haar me nu" en "Iedereen vind me stom" en dat maal 10, dan zie ik dat als spelen dat je verdrietig bent. Dat ze tussendoor ook lacht maakt dat juist duidelijk.
Vanaf het moment dat ze uit de dbk kwam schoot ze in de slachtofferrol.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:00 schreef TheVulture het volgende:
![]()
![]()
Tot morgen
Ooooh wat zijn jullie erg, zeg...quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:01 schreef cuall het volgende:
[..]
Wel graag vloeibaar, dan kan de prop in haar mond bijven zitten. (rietje er langs schuiven)![]()
Ja t/m oud en nieuw.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hebben ze te horen gekregen over de verlenging?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |