Welke smiley?quote:Op donderdag 3 november 2005 18:44 schreef Messenga het volgende:
[..]
Zo'n domme smiley die ik nooit gebruik, is zo Br3Ez4h..
tjaquote:Op donderdag 3 november 2005 18:30 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat was met [BeF] toen dat hij heeld e tijd ging multi-posten... Dat was geeneens normaal posten meer te noemen.
Whats next, straks is het nog een neger ook.quote:Op donderdag 3 november 2005 19:22 schreef shmoopy het volgende:
Een nerd, een breezah, tong, wat kennen ze je toch goed.![]()
Lief hè ?quote:Op donderdag 3 november 2005 19:22 schreef shmoopy het volgende:
Een nerd, een breezah, tong, wat kennen ze je toch goed.![]()
quote:Op donderdag 3 november 2005 19:28 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Whats next, straks is het nog een neger ook..
Ben ooit een neger geweest tegen iemand die lelijk deed, van 2 meter zelfsquote:
Dat was ik dus.quote:Op donderdag 3 november 2005 19:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben ooit een neger geweest tegen iemand die lelijk deed, van 2 meter zelfs
Ik moest ook even nieuwe koffie gaan halen.quote:
Ik gebruik idd een scrpt oid btw asjbquote:Op donderdag 3 november 2005 19:38 schreef pc-fr34k het volgende:
Zeg tong, gebruik je een script oid voor je tong smiley of vergeet je het gewoon nooit?
Ok dan, ik vroeg me al af hoe je zonder een extentie altijd die smiley erachter kan zetten, dat je het nooit zou vergeten.quote:Op donderdag 3 november 2005 19:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik gebruik idd een scrpt oid btw asjb
Jij doelt zeker op tong80?quote:Op donderdag 3 november 2005 20:10 schreef Arcee het volgende:
Trouwens, yvonne heeft veel posts, hè? Maar weten jullie wie pas écht veel posts heeft? Echt réteveel?
Hoe goed ben je bezig als je een slotchattende shmoopy in je topic hebt?quote:Op donderdag 3 november 2005 20:10 schreef shmoopy het volgende:
Arceeeeeeeeeeeeeeeeee!!!![]()
![]()
puike foto's!![]()
Zovaak zie ik een FA niet slowchatten nee.quote:Op donderdag 3 november 2005 20:14 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hoe goed ben je bezig als je een slotchattende shmoopy in je topic hebt?
Dank.
Ja, niet normaal gewoon, de hoeveelheid post van tong80!quote:Op donderdag 3 november 2005 20:12 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Jij doelt zeker op tong80?
Die heeft namelijk écht re-te-veel posts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |