75pd valt mee hoor.quote:Op donderdag 3 november 2005 10:48 schreef diep-in-de-war het volgende:
75 per dag, dan vraag ik me echt af heb je niks te doen ofzo (op fok na).
Er zijn gasten die 400 posts per dag halen. Dat is uiteraard nog zieker. Maar ja het ligt er aan ook hoe kwalitatief en hoe lang je post is.quote:Op donderdag 3 november 2005 15:11 schreef diep-in-de-war het volgende:
tuurlijk valt dat niet mee, dat betekend dat je gewoon elke dag uren op fok rondhangt. en dat is eng.
Betekentquote:Op donderdag 3 november 2005 15:11 schreef diep-in-de-war het volgende:
tuurlijk valt dat niet mee, dat betekend dat je gewoon elke dag uren op fok rondhangt. en dat is eng.
Ja, ik heb er ook weleens een paar 100 maar dat hou ik niet vol en dat wil ik ook niet vol houden. Af en toe post ik veel en af en toe lurk ik.quote:Op donderdag 3 november 2005 15:13 schreef Falco het volgende:
[..]
Er zijn gasten die 400 posts per dag halen. Dat is uiteraard nog zieker. Maar ja het ligt er aan ook hoe kwalitatief en hoe lang je post is.
idd, hij had na 2 maanden iets van 25.000 postsquote:Op donderdag 3 november 2005 15:38 schreef Maikuuul het volgende:
AMD64 had eerst 360 posts per dagdat was me hendig veel gek !
quote:Op donderdag 3 november 2005 15:13 schreef Falco het volgende:
[..]
Er zijn gasten die 400 posts per dag halen. Dat is uiteraard nog zieker. Maar ja het ligt er aan ook hoe kwalitatief en hoe lang je post is.
zebbie had er eens 5500 in een weekquote:Op donderdag 3 november 2005 17:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wie dan (meer dan AMD64 heb ik nog nooit gezien)
quote:Op donderdag 3 november 2005 17:03 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
zebbie had er eens 5500 in een week
Wees blij dat je ook wat goeds met je geld doetquote:Op donderdag 3 november 2005 17:01 schreef kayzie het volgende:
stoer! En ik betaal zeker zijn uitkering waardoor hij veel tijd heeft om te posten? Bleh!
Dat was met [BeF] toen dat hij heeld e tijd ging multi-posten... Dat was geeneens normaal posten meer te noemen.quote:Op donderdag 3 november 2005 17:03 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
zebbie had er eens 5500 in een week
True, true. Maar om nou te zeggen dat die posts/topics van tong80 echt barsten van de kwaliteit...quote:Op donderdag 3 november 2005 18:30 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat was met [BeF] toen dat hij heeld e tijd ging multi-posten... Dat was geeneens normaal posten meer te noemen.
Oh, aan wat dan?quote:
Welke smiley?quote:Op donderdag 3 november 2005 18:44 schreef Messenga het volgende:
[..]
Zo'n domme smiley die ik nooit gebruik, is zo Br3Ez4h..
tjaquote:Op donderdag 3 november 2005 18:30 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat was met [BeF] toen dat hij heeld e tijd ging multi-posten... Dat was geeneens normaal posten meer te noemen.
Whats next, straks is het nog een neger ook.quote:Op donderdag 3 november 2005 19:22 schreef shmoopy het volgende:
Een nerd, een breezah, tong, wat kennen ze je toch goed.![]()
Lief hè ?quote:Op donderdag 3 november 2005 19:22 schreef shmoopy het volgende:
Een nerd, een breezah, tong, wat kennen ze je toch goed.![]()
quote:Op donderdag 3 november 2005 19:28 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Whats next, straks is het nog een neger ook..
Ben ooit een neger geweest tegen iemand die lelijk deed, van 2 meter zelfsquote:
Dat was ik dus.quote:Op donderdag 3 november 2005 19:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben ooit een neger geweest tegen iemand die lelijk deed, van 2 meter zelfs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |