Die bedoelde ikquote:Op woensdag 2 november 2005 00:29 schreef dndiek het volgende:
[..]
Voor dat schot speelde hij Nesta uit
Dat zeg ik. Het begin is veelbelovend, maar VDV is gewoon nu veel beter dan onze held van vanavond...quote:Op woensdag 2 november 2005 00:32 schreef ErikT het volgende:
Alhoewel Van der Vaart een eigen topic heeft, hij hoort nu toch echt wel meer thuis in Oranje dan Aissati. Hij doet t nu leuk, maar we moeten niet gaan overdrijven.
Beter twee knuffelmarokkanen bij PSV dan 10.000 knuppels op CSquote:Op woensdag 2 november 2005 00:09 schreef JustJunior het volgende:
[..]Volgens mij hebben we twee knuffelmarokkanen erbij
quote:Op woensdag 2 november 2005 00:19 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Sorry maar VDV is gewoon nog een flinke maat groter dikker dan Issy.
Kan ik hiervan de beelden ergens online terugzien?quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:46 schreef Stereotomy het volgende:
[[url=http://img178.imageshack.us/img178/5765/affelayaisatti3mw.th.jpg]afbeelding][/URL]![]()
![]()
Zo verlegen, zo bescheiden
Die grap had je vorig jaar moeten maken.quote:
Blonde haren, blauwe ogen.........(Bloem)quote:Op woensdag 2 november 2005 07:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Goede pot gister laten zien! Ik had alleen nog nooit van hem gehoord. Nu maar hopen dat hij voor Nederland kiest net als Affelay en de Guzman. Dan heb je over 4 jaar op het wk het volgende middenveld:
----------------------------Aissati----------------------------
de Guzman-----------------------------------------Affelay
----------------------------Maduro---------------------------
![]()
en hij en Affelay spreken de verslaggevers nog met u aanquote:Op woensdag 2 november 2005 08:12 schreef Againzender het volgende:
Was een sterke partij van hem gisteren
Benieuwd of 'ie het kan volhouden.
Stille jongen trouwens, ben ik niet zo gewend van zijn generatiegenoten
Doen ze standaard tegen ouderenquote:Op woensdag 2 november 2005 11:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en hij en Affelay spreken de verslaggevers nog met u aan
Affelay begon zn eerste training bij het eerste met meneer van Bommel en meneer Cocuquote:Op woensdag 2 november 2005 11:50 schreef Chadi het volgende:
[..]
Doen ze standaard tegen ouderenJe moet echt tegen hem zeggen je mag JIJ zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |