maar na vanavond hopelijk welquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:17 schreef TerroRobbie het volgende:
Na 1 invalbeurtje nog geen topic waard lijkt me....
Inderdaad...quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:20 schreef tong80 het volgende:
Lijkt me wel.2 maanden geleden was ie nog B-junior. Groot talent en het gebeurt niet vaak dat spelers op die jonge leeftijd al spelen in de EC.
Had ik hem toch verkeerd gespeld ?quote:
Duurde nog een kwartier voordat er een ajacied kwamquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:05 schreef twi het volgende:
Pardon? Er wordt minder een held van 'm gemaakt? Bij elk tikkie breed werd er geroepen hoe goed 'ie we niet was. Dat je dat bij een Ajacied niet kan hebben kan ik begrijpen, maar dan moet je niet wat krom is recht gaan lullen wanneer exact hetzelfde bij een PSV'er gebeurd.
Hij is nu vooral bijzonder omdat hij 17 is en dat hij zo rustig blijft en vrij beheerst speelt. Dat zijn ook de dingen die ik over hem lees - en die kloppen wel. Maar je hebt gelijk in die zin dat de hoeveelheid aandacht vaak zo massaal is dat het veel meer lijkt.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:11 schreef twi het volgende:
Dat ben ik met je eens, maar ook Aissati wordt door de media groter geschreven dan 'ie is. Ik vind het zelf eigenlijk een bijzonder onopvallende voetballer, maar dat zullen anderen waarschijnlijk ook zeggen over een gemiddeld Ajax-talent.
dat heb je snel gefixedquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:46 schreef Stereotomy het volgende:
[[url=http://img178.imageshack.us/img178/5765/affelayaisatti3mw.th.jpg]afbeelding][/URL]![]()
![]()
Zo verlegen, zo bescheiden
is al iets bekend over een voorkeur, mochten ze zover komen?quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:42 schreef cultheld het volgende:
Ik hoop dat Aissati voor Nederland gaat spelen met Afellay.
Afellay gaat in ieder geval voor Nederland.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:56 schreef Elvislives het volgende:
[..]
is al iets bekend over een voorkeur, mochten ze zover komen?
het is dat ik op vrouwen valquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:46 schreef Stereotomy het volgende:
[[url=http://img178.imageshack.us/img178/5765/affelayaisatti3mw.th.jpg]afbeelding][/URL]![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:46 schreef Stereotomy het volgende:
![]()
Gooi je handen in de lucht komop komop!quote:Op woensdag 2 november 2005 00:09 schreef JustJunior het volgende:
[..]Volgens mij hebben we twee knuffelmarokkanen erbij
Hahaquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:53 schreef LuukBes het volgende:
Nu al beter dan VdV op 10 omdat ie tenminste zijn man opzoekt en veel sneller is.
Als je niet de intrinsieke kwaliteiten van Afellay en Aissati ziet, heb je gewoon heel weinig kijk op voetbal. Kom maar van die wolk af die zegt dat alleen Ajaieden talent hebben.quote:
Dat was echt geweldig ja, zo brutaal als ze op het veld zijn, zo bescheiden zijn ze erbuiten. Daar kunnen heel wat (jonge) voetballers nog wat van lerenquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:46 schreef Stereotomy het volgende:
![]()
Sorry maar VDV is gewoon nog een flinke maat groter dan Issy.quote:Op woensdag 2 november 2005 00:15 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Als je niet de intrinsieke kwaliteiten van Afellay en Aissati ziet, heb je gewoon heel weinig kijk op voetbal. Kom maar van die wolk af die zegt dat alleen Ajaieden talent hebben.
En VDV is gewoon te traag, en faalt werkelijk altijd op 10 in oranje. Op linkshalf of op de bank ermee.
Is natuurlijk ook niet te vergelijken. VDV is ruim 5 jaar ouder.quote:Op woensdag 2 november 2005 00:19 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Sorry maar VDV is gewoon nog een flinke maat groter dan Issy.
Voor dat schot speelde hij Nesta uitquote:Op woensdag 2 november 2005 00:27 schreef ErikT het volgende:
Wel tof, als je 17 bent Maldini (of was het Nesta?) uitkappen
Die bedoelde ikquote:Op woensdag 2 november 2005 00:29 schreef dndiek het volgende:
[..]
Voor dat schot speelde hij Nesta uit
Dat zeg ik. Het begin is veelbelovend, maar VDV is gewoon nu veel beter dan onze held van vanavond...quote:Op woensdag 2 november 2005 00:32 schreef ErikT het volgende:
Alhoewel Van der Vaart een eigen topic heeft, hij hoort nu toch echt wel meer thuis in Oranje dan Aissati. Hij doet t nu leuk, maar we moeten niet gaan overdrijven.
Beter twee knuffelmarokkanen bij PSV dan 10.000 knuppels op CSquote:Op woensdag 2 november 2005 00:09 schreef JustJunior het volgende:
[..]Volgens mij hebben we twee knuffelmarokkanen erbij
quote:Op woensdag 2 november 2005 00:19 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Sorry maar VDV is gewoon nog een flinke maat groter dikker dan Issy.
Kan ik hiervan de beelden ergens online terugzien?quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:46 schreef Stereotomy het volgende:
![]()
Die grap had je vorig jaar moeten maken.quote:
Blonde haren, blauwe ogen.........(Bloem)quote:Op woensdag 2 november 2005 07:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Goede pot gister laten zien! Ik had alleen nog nooit van hem gehoord. Nu maar hopen dat hij voor Nederland kiest net als Affelay en de Guzman. Dan heb je over 4 jaar op het wk het volgende middenveld:
----------------------------Aissati----------------------------
de Guzman-----------------------------------------Affelay
----------------------------Maduro---------------------------
![]()
en hij en Affelay spreken de verslaggevers nog met u aanquote:Op woensdag 2 november 2005 08:12 schreef Againzender het volgende:
Was een sterke partij van hem gisteren
Benieuwd of 'ie het kan volhouden.
Stille jongen trouwens, ben ik niet zo gewend van zijn generatiegenoten
Doen ze standaard tegen ouderenquote:Op woensdag 2 november 2005 11:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en hij en Affelay spreken de verslaggevers nog met u aan
Affelay begon zn eerste training bij het eerste met meneer van Bommel en meneer Cocuquote:Op woensdag 2 november 2005 11:50 schreef Chadi het volgende:
[..]
Doen ze standaard tegen ouderenJe moet echt tegen hem zeggen je mag JIJ zeggen.
0% kaasquote:Op woensdag 2 november 2005 07:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Goede pot gister laten zien! Ik had alleen nog nooit van hem gehoord. Nu maar hopen dat hij voor Nederland kiest net als Affelay en de Guzman. Dan heb je over 4 jaar op het wk het volgende middenveld:
----------------------------Aissati----------------------------
de Guzman-----------------------------------------Affelay
----------------------------Maduro---------------------------
![]()
De spelers die je nu opnoemt zijn alle spelers van wie het de vraag is of ze uberhaupt het niveau van PSV aan zouden kunnen. Pauwe is de enige die het zou hebben gekund. Hier is het dus fout gegaan. Maar bijvoorbeeld van der Doelen, Fuchs en van der Leegte zijn nooit verder gekomen dan een subtopper in de eredivisie. En zouden dus zeker niet kunnen presteren op het niveau dat PSV verlangt van zijn spelers.quote:Op woensdag 2 november 2005 15:25 schreef methodmich het volgende:
Zeg maar ongeveer iedereen behalve in tweede instantie Bouma, en eerder Faber.
Maar Fuchs, Paauwe, Doelen, Leegte, Attram, Thorninger, de Braziliaantjes...
Wellicht gebeurt dat bij PSV toch ook?quote:Op woensdag 2 november 2005 15:30 schreef methodmich het volgende:
Klopt, al wil daar incidenteel nog wel eens een wereldtoppertje opstaan.
Robert Fuchs was destijds de beste speler van zijn lichting...quote:Op woensdag 2 november 2005 15:36 schreef hetsjhokleek het volgende:
[..]
De spelers die je nu opnoemt zijn alle spelers van wie het de vraag is of ze uberhaupt het niveau van PSV aan zouden kunnen. Pauwe is de enige die het zou hebben gekund. Hier is het dus fout gegaan. Maar bijvoorbeeld van der Doelen, Fuchs en van der Leegte zijn nooit verder gekomen dan een subtopper in de eredivisie. En zouden dus zeker niet kunnen presteren op het niveau dat PSV verlangt van zijn spelers.
Het is idd te hopen dat deze twee wel door kunnen breken het ziet er nu goed voor ze uit maar ze zullen dadelijk wel moeten gaan vechten voor hun plaatsen als Väyrynen, de Jong en Lucius weer terug zijn van hun blessures.
Zou goed kunnen. Maar dan moeten ze een beetje geduld hebben. Juist omdat PSV ze zelden echt heeft, willen ze dan wel eens doorslaan. Zie Feyenoord met Van Persie en Leonardo.quote:Op woensdag 2 november 2005 15:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Wellicht gebeurt dat bij PSV toch ook?
Die is te vaak verhuurd geweest dus dat is ook een fout van PSV. Maar als hij echt de kwaliteiten had gehad om wekelijks op een topniveau te kunnen presteren dus ook de mentale kwaliteiten ed. Dan was hij wel doorgebroken.quote:Op woensdag 2 november 2005 15:40 schreef methodmich het volgende:
[..]
Robert Fuchs was destijds de beste speler van zijn lichting...
Zenden is ook mislukt volgens jou? Verder heb je inderdaad gelijk, maar gelukkig is er een aantal jaren flink geïnvesteerd in de jeugdopleiding van PSV. Jammer dat die laffe hond van een Scheringa nu onze beste jeugdtrainer probeert weg te kapen, terwijl PSV wel van Landzaat etc. af diende te blijven.quote:Op woensdag 2 november 2005 15:25 schreef methodmich het volgende:
Je blaast weer te hoog van de toren. Brand is ten eerste van oorsprong uit AZ afkomstig. Ten tweede is het niet Scheringa die hem wegkaapt, maar heeft Brand zelf laten weten op termijn weg te willen bij PSV, en daar is geen datum aan gegeven (dat kon ook nog 10 jaar duren, dus hij is allerminst al weg). Of dat nou komt door onenigheid (veel meer jeugdtrainers vertrokken voor het geld naar elders zoals Moniz), of dat ie gewoon wat anders wil, dat is niet echt duidelijk.quote:Op woensdag 2 november 2005 15:49 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zenden is ook mislukt volgens jou? Verder heb je inderdaad gelijk, maar gelukkig is er een aantal jaren flink geïnvesteerd in de jeugdopleiding van PSV. Jammer dat die laffe hond van een Scheringa nu onze beste jeugdtrainer probeert weg te kapen, terwijl PSV wel van Landzaat etc. af diende te blijven.
Linskens heeft t ook gehaaldquote:Op woensdag 2 november 2005 15:25 schreef methodmich het volgende:
Dat is Tim Janssen neem ik aan? Dat is wel een goei spelertje ja.quote:Op woensdag 2 november 2005 15:49 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zenden is ook mislukt volgens jou? Verder heb je inderdaad gelijk, maar gelukkig is er een aantal jaren flink geïnvesteerd in de jeugdopleiding van PSV. Jammer dat die laffe hond van een Scheringa nu onze beste jeugdtrainer probeert weg te kapen, terwijl PSV wel van Landzaat etc. af diende te blijven.
Speciaal voor jou nog een paar andere leuke jeugdspelers:
Dufour
Marcellis
Beerens
Van Boekel
Janssen (heeft nog niet een echte kans gekregen, maar kan nog steeds ver komen)
Goessens
Paridaans
Faber
Hikspoors
Ter Horst
Boffin
Ah kee, de rest zegt mij zo niet zo veel.quote:Op woensdag 2 november 2005 17:36 schreef cultheld het volgende:
Inderdaad Tim Janssen.
Hoe bedoel je? Goede keeper hoor.quote:Op woensdag 2 november 2005 20:00 schreef methodmich het volgende:
Boffin heeft cultheld snel weten te overtuigen trouwens.
iddquote:Op woensdag 2 november 2005 21:34 schreef leolinedance het volgende:
Wat een held is het![]()
Maja hij komt jammer genoeg toch niet uit voor Oranje, hij voetbalt namelijk bij PSV![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |