Geschreven door Geert Mak (altijd handig dat erbij te zettenquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:23 schreef Floripas het volgende:
Dia vraag over WOII is veel te groot. Als je de geschiedenis van Amsterdam wilt bekijken dan raad ik je aan het boek 'Een kleine geschiedenis van Amsterdam' te nemen.
Oeps, inderdaad.quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:24 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Geschreven door Geert Mak (altijd handig dat erbij te zetten), evenals 'De Engel van Amsterdam'
Goh, jah, dat zou best wel eens een vraag kunnen zijn. Jullie helpen mij (al) goedquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:28 schreef Floripas het volgende:
[..]
Oeps, inderdaad.
Ik weet anders wel een leuke alternatieve vraag voor je: "Waarom heeft Belgie zich in 1830 afgescheiden van Nederland?"
Precies genoeg voor jouw lengte, denk ik, en een leuk verhaal. Je kunt allemaal factoren aanwijzen.
Jij hebt duidelijk je dag niet vandaagquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:05 schreef Floripas het volgende:
[..]
Huh?
Mag ik trouwens hier officieel even bezwaar tegen aantekenen?
Sorryquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:05 schreef Floripas het volgende:
[..]
Huh?
Mag ik trouwens hier officieel even bezwaar tegen aantekenen?
Succes er meequote:Op dinsdag 1 november 2005 20:12 schreef VrouwelijkICE het volgende:
[..]
Wordt morgen ingeleverd![]()
Nee grapje hoor Skv, bedankt![]()
Als je zoiezo moeite hebt met het formuleren van een inleidingen, hoofdvragen, deelvragen, noten etc. enz. moet je eens kijken of je het volgende boekje op de kop kan tikken/lenen bij de bieb:quote:Op woensdag 2 november 2005 20:57 schreef VrouwelijkICE het volgende:
Ja, eventjes een kleine update: ik ben helemaal niet van plan om fraude te plegen hoorIk zou hoogstens een stuk in het werkstuk lezen, als mijn onderzoeksvraag daarmee te maken zou hebben.
Ik heb trouwens de boeken van Amsterdam van Geert Mak vandaag in de bibliotheek gehaald
Ik ga vanavond 'de geschiedenis van Amsterdam' maar eens lezen. In Amsterdam ben ik zowiezo ook wel geinteresseerd, maar ik kan niet bedenken welke kwestie ik zou willen behandelen. Nou ja, misschien dat ik wel vragen krijg als ik het boek lees.
Anders vind ik die vraag over Belgie, Nederland ook nog steeds goed![]()
Morgen weer geschiedenisles![]()
![]()
Het is altijd wel leuk om het over iets te doen waar je zelf veel te maken mee hebt. Ik weet niet of, en zo ja, waar je in Amsterdam woont, maar je zou het dus over de buurt kunnen doen waar je zelf woont. Woon je in een oude buurt?quote:Op woensdag 2 november 2005 20:57 schreef VrouwelijkICE het volgende:In Amsterdam ben ik zowiezo ook wel geinteresseerd, maar ik kan niet bedenken welke kwestie ik zou willen behandelen.
He, mijn exemplaar is nog van Romein, Haas, Hazekampquote:Op donderdag 3 november 2005 00:09 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Als je zoiezo moeite hebt met het formuleren van een inleidingen, hoofdvragen, deelvragen, noten etc. enz. moet je eens kijken of je het volgende boekje op de kop kan tikken/lenen bij de bieb:
Zoeken en schrijven. Handleiding bij het maken van een historisch werkstuk, Paul de Buck e.a. (Baarn 1992, laatste druk 2003)
Dat boek is echt oud en gehaat door vele generaties historiciquote:Op donderdag 3 november 2005 07:49 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
He, mijn exemplaar is nog van Romein, Haas, HazekampEn aangezien ik al in 92 gestopt ben is mijn exemplaar minimaal uit 86.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |