abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 november 2005 @ 17:38:26 #26
26469 PhaE
Best wel ja.
pi_32092990
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 16:55 schreef JeeWeeJ het volgende:
Ik zou zeggen, bel je bank en vertel ze dat als ze niet erg hard opschieten je ze wel eens even zal bewerken met een wrecking hit uit je 220mm Vulcan Autocannon II
Zonder te lachen natuurlijk
  woensdag 9 november 2005 @ 12:59:58 #27
130271 papierclipje
The Powerfull holder of PAPER
pi_32114840
waarschijnlijk word ik dan wél opgepakt wegens het bedreigen en beramen van een aanslag...
nou hopen dat vandaag mn kaartje binnenkomt.. Had iemand van jullie mij gisteravond mij ge p.m-ed (conversation gestart?) Ik was maar heeel eve(n) online want ik was bij een vriend thuis. (eve draait best goed op de laptop van werk )
by the power of my zilions brothers we hold the PAPER! whats that... its... its... STAPLEMAN!
  woensdag 9 november 2005 @ 14:01:57 #28
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_32116646
Ook zonder paypal of cc kan je betalen via paybycash. Gewoon per internetbankieren tijdig overmaken en klaar.
12. Hoe vaak ben je bang dat je leven zonder internet vervelend, leeg en onplezierig zal zijn?
  woensdag 9 november 2005 @ 14:52:23 #29
26469 PhaE
Best wel ja.
pi_32118015
quote:
Op woensdag 9 november 2005 12:59 schreef papierclipje het volgende:
(eve draait best goed op de laptop van werk )
OEH!
goed dat je het zegt...

Start --> Programs --> Remote Administrator v2.1 --> Remote Administrator Viewer
*start EVE*
*logt in*
*zet volgende skill aan*

Thanks for reminding me ;P
  woensdag 9 november 2005 @ 14:57:56 #30
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_32118140
Ik (mvd2) ben eerst maar eens, als ware pacifist, begonnen met het pad van mining. Zit bij United Alliance, een NL corp waarvan ik de ceo toevallig ergens tegen het lijf liep.
12. Hoe vaak ben je bang dat je leven zonder internet vervelend, leeg en onplezierig zal zijn?
  woensdag 9 november 2005 @ 15:01:36 #31
26469 PhaE
Best wel ja.
pi_32118230
quote:
Op woensdag 9 november 2005 14:57 schreef mvdlubbe het volgende:
Ik (mvd2) ben eerst maar eens, als ware pacifist, begonnen met het pad van mining. Zit bij United Alliance, een NL corp waarvan ik de ceo toevallig ergens tegen het lijf liep.
Mjah, in het begin heb je ook weinig keus..
Al zou ik zelf beginnen met de tutorial missies, aangezien die je een leuke standing geven zo in het begin. Als je dan gewoon steeds verhuist naar de volgende agent kan het erg hard gaan
  woensdag 9 november 2005 @ 15:04:22 #32
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_32118304
quote:
Op woensdag 9 november 2005 15:01 schreef PhaE het volgende:

[..]

Mjah, in het begin heb je ook weinig keus..
Al zou ik zelf beginnen met de tutorial missies, aangezien die je een leuke standing geven zo in het begin. Als je dan gewoon steeds verhuist naar de volgende agent kan het erg hard gaan
Ja. Dat hele gelul met die tutorial heb ik voor de verandering ook doorgezeten. En dat is best een aanrader idd.
Minen in een rookie ship trouwens niet. Wat een hel, het is bijna zo erg als die gratis tritatium die je krijgt bij een nieuwe velator (ja, Intaki idd).
Op een gegeven moment had ik, bij het normale asteroid belt-rats-knallen ineens een loot van 15 miljoen isk. Dus dat geeft een jumpstart wat betreft barges en skills enzo.
  woensdag 9 november 2005 @ 15:05:30 #33
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_32118333
Overigens had ik die loot (implant) ook voor 40 miljoen kunnen slijten. Maar ik was te ongeduldig. .
  woensdag 9 november 2005 @ 15:09:10 #34
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_32118434
Maar zijn er hier (al) mensen die hun normale werkterrein in <.5 hebben en zo ja, wat en hoe?
  woensdag 9 november 2005 @ 15:42:31 #35
130271 papierclipje
pi_32119345
pay by cash is wel wat duurder (nederlander of niet). teveel gedoe? ik weet niet waarschijnlijk WIL ik gewoon alleen via credit card betalen omdat ik te eigenwijs/lui ben.... en dan kan ik zeuren dat mn card nog niet binnen is.
dus vanavond dan maar een keer niet spelen.....
by the power of my zilions brothers we hold the PAPER! whats that... its... its... STAPLEMAN!
  woensdag 9 november 2005 @ 17:51:26 #36
26469 PhaE
Best wel ja.
pi_32122525
quote:
Op woensdag 9 november 2005 15:05 schreef mvdlubbe het volgende:
Overigens had ik die loot (implant) ook voor 40 miljoen kunnen slijten. Maar ik was te ongeduldig. .
Djeez!
Da's lekkere loot als je net begint, damn...
pi_32122845
quote:
Op woensdag 9 november 2005 15:09 schreef mvdlubbe het volgende:
Maar zijn er hier (al) mensen die hun normale werkterrein in <.5 hebben en zo ja, wat en hoe?
Yup, ik doe m'n lvl4 missies voor amarr navy in gyerzen. Is 0.4 en met een soort van "redneck" locals. (hadden laatst wat last van pirates, sindsdien trekken de locals samen als een angry mob met het motto "get off our property!")
JeeWeeJ be jammin! :D
  donderdag 10 november 2005 @ 08:52:42 #38
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_32139576
quote:
Op woensdag 9 november 2005 18:02 schreef JeeWeeJ het volgende:

[..]

Yup, ik doe m'n lvl4 missies voor amarr navy in gyerzen. Is 0.4 en met een soort van "redneck" locals. (hadden laatst wat last van pirates, sindsdien trekken de locals samen als een angry mob met het motto "get off our property!")
In mijn eerste dagen van spelen ben ik met een shuttle (en later met een velator) naar Period Basis gevlogen. Om te zien hoe groot de map eigenlijk wel niet was (vanuit Federation 1.0 ongeveer 50 jumps ). Toen kwam ik ook regelmatig mensen tegen die me wilden neerknallen.
Later begreep ik pas dat veel alts in rookie ships spioneren enzo .
  donderdag 10 november 2005 @ 10:29:20 #39
130271 papierclipje
pi_32141306
hoe werkt dat spioneren dan eigenlijk? Covert ops lijkt me leuk ) maar vraag me af hoe dat nou eigenlijk gaat (missie: Blijf 1 minuut deze cruiser bekijken ofzo?????)
  donderdag 10 november 2005 @ 10:35:45 #40
26469 PhaE
Best wel ja.
pi_32141476
Weet eigenlijk niet of er ook agent missions voor covert ops zijn..
Maar iig heb je aardig wat (dure) skills en (dure) modules nodig voordat je een beetje een goed covert ops schip hebt...
pi_32142960
Covert ops missies zijn er (helaas) niet, cov-op schepen zijn echter onmisbaar bij fleet ops. Beetje de vijand bespioneren enzo
  donderdag 10 november 2005 @ 14:17:54 #42
130271 papierclipje
pi_32147722
hmmm ok maar wat bespioneer je dan? fleet ops? ja sorry ben nog meganewb helemaal nu ik niet meer kan spelen omdat mn trial afgelopen is en nog geen creditcard heb (even bellen)
pi_32148400
Fleet ops zijn dus operations waarin een corp (of vaker alliance) een vloot organiseerd om tegen een andere vloot te vechten. Zodoende is het verdomde handig als je weet waar je tegen vecht (je wil niet zomaar een dreadnought tegenkomen.. ) en daar komen dus de cov-ops om de hoek kijken
  vrijdag 11 november 2005 @ 09:55:47 #44
130271 papierclipje
pi_32171837
cooool dat wil ik kunnen ... en sience + manufacturen lijkt me ook leuk... scheepie nodig? lets build tevens nogsteeds geen CCard dus voor het eerst weer een paar dagen goed geslapen
  zondag 13 november 2005 @ 20:20:41 #45
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_32240754
Vandaag heb ik maar eens een subscription op dit spel genomen..
Meteen al een beetje teleurgesteld omdat ik de tutorial niet eens door kwam vanwege LAG. De interfaces verschenen gewoon niet, en ik kon het tritanium dat ik nodig had voor de tutorial niet eens verkopen. Goed, even later werd de server gereboot en toen lukte het wel weer even.
Word ik naderhand naar een heel druk systeem gestuurd met een agent erin die 8 noob missies voor me heeft.. Krijg ik WEER last van lag omdat het systeem zo druk is!
Bovendien hebben al die missies zoiets van : zet je autopilot aan, ga effe op fok browsen en kom 10 minuten later terug als je schip gearriveerd is, haal iets op bij een space station en vlieg het hele eind weer terug, autopilot aan, 10 minuten afk en je bent weer terug en je hebt je missie af...

Wordt dit nog beter naar verloop van het spel?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_32242154
1. (drukke systemen) Dan zat je vast in Jita, Oursuleart of Rens. Dat zijn idd beruchte systemen en kan je beter in het weekend vermijden
2. (reistijd) Zoek eens een FAQ voor het gebruik van bookmarks. op escrow kan je pakketen gate to gate bookmarks kopen wat de reistijd aanzienlijk verkort. Daarnaast kan je met een beetje training afterburners (120% extra speed) of micro warpdrives (500% extra speed) fitten om het wat te versnellen

En tja... als je met een vlootje door 0.0 space heen vliegt is het een ernstig vermakelijk (en verslavend) spel.. voor mij geen WoW, EVE all the way! Tevens maakt het lid zijn van een gezellige corp een hoop goed, dus ik zou je aanraden om zo snel mogelijk een gezellige corp op te zoeken.
  zondag 13 november 2005 @ 21:16:15 #47
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_32242446
1) Oursuleart idd Wat een lame naam
2) Ik zal eens kijken
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  zondag 13 november 2005 @ 23:26:05 #48
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_32246502
quote:
Op zondag 13 november 2005 21:16 schreef Maanvis het volgende:
1) Oursuleart idd Wat een lame naam
2) Ik zal eens kijken
Okee, net maar eens even de laatste noob missies afgemaakt, een implant gekregen waar ik niks mee kan dus die heb ik verkocht, en nu word ik naar een andere agent gestuurd.. Alleen die vereiste dat ik een grotere cargo hold had dan ik nu heb.. Dus ik maar eens de markt afstruinen om naar een nieuw scheepje te kijken (Frigate wordt het). Maar wat blijkt nou, daarvoor heb ik hogere skill nodig, en dat duurt nog 3 uur voordat ik die skill geleerd heb ;P
Dus nu maar ff uitgelogd. Nu zit ik op m'n werk, zal morgen wel even een mooi scheepje uitzoeken

Oja, ik heb ook nog aardig wat small arms als rewards gekregen. Op het station waar ik ze heb liggen worden ze heel erg slecht betaald, maar is het nou wel verstandig om er mee te gaan zeulen want er zit een legal status aan vast?
Een gedicht over Maanvis
pi_32247649
dat verschilt per empire waar je zit, maar in de meeste zijn ze illegaal ja. Als je een gallente frig wil hebben met grote cargo (teminste, ik neem aan dat je gallente ben?) moet je eens naar de imicus kijken. Ding ziet er niet uit, maar heeft wel 300m3 cargo.

Hij is alleen wat minder geschikt voor combat missies.
  maandag 14 november 2005 @ 00:55:48 #50
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_32248335
quote:
Op maandag 14 november 2005 00:20 schreef JeeWeeJ het volgende:
dat verschilt per empire waar je zit, maar in de meeste zijn ze illegaal ja. Als je een gallente frig wil hebben met grote cargo (teminste, ik neem aan dat je gallente ben?) moet je eens naar de imicus kijken. Ding ziet er niet uit, maar heeft wel 300m3 cargo.

Hij is alleen wat minder geschikt voor combat missies.
Ja ik ben Gallente ja . En ik wil niet met een zwak frigate missions doen.. Dan maar wat minder cargo meenemen.. Is er geen jack of all trades frigate voor skill level 2?
Een gedicht over Maanvis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')